Taisin löytää täydellisen miehen, voiko tällaista ollakaan?
Jo miehen deitti-ilmoitus oli muista poikkeava. Ei näkynyt olutpulloja, ei kaljamahaa, ei röökiä suussa, ei biletyskuvia etelän reissuilta, eikä muutakaan, mikä olisi minua häirinnyt, vaan ainoastaan positiivisia asioita, joita arvostan suuresti elämänkumppanissa ja ne kaikki ovat osoittautuneet todeksi. Mies ei myöskään valehdellut pituuttaan pidemmäksi, eikä ikäänsä alemmaksi, kuten suurella osalla yli nelikymppisistä on tapana. Muutama kuukausi on tapailtu, enkä vielä ole löytänyt yhtään huonoa piirrettä hänessä. Tässä muutamia ominaisuuksia, joiden takia rakastan miestä:
- savuton
- raitis
- taitava ja innokas ruoanlaittaja
- kuntoilee lähes päivittäin ja monipuolisesti
- hyvä rakastaja
- älykäs, hyvin koulutettu ja hyvässä työpaikassa
- kiltti, hyväntahtoinen, sydämellinen, lämmin, hellä ja vastuuntuntoinen
- hyvä isä
- huolehtii asioista jämptisti ja on sanansa mittainen mies
- vartalo on upeassa kunnossa
- pitää itsestään huolta
- ei ole mustasukkainen ja antaa toisellekin tilaa
Kommentit (144)
Missä tapasitte jos ette tinderissä? Introvertti-insinööri kuulostaa tutulta, missä päin?
Vierailija kirjoitti:
Kurko kirjoitti:
isä = eronnut. Eli joku vika siinä on sitten ollut.
Olet nyt niin rakastunut, että et varmasti huomaa mitään, palataan asiaan parin vuoden päästä.
Yksi vika on ehkä ollut se, ettei jaksanut enää katsella jääkaapin ja sohvan välillä iltojaan kuluttavaa kumppania, vaan halusi elää itsensä kaltaisen aktiivisemman ihmisen kanssa. Samalla ajatuksella minäkin lähdin etsimään elämänkumppania, että miehen pitää olla itseni kaltainen liikunnallinen ja itsestään huolta pitävä. ap
Tämä. Nainen kotona lasten kanssa ja mies kuntoilemassa. Hän saattaa löytää sinustakin vikaa, yhtäkkiä et vain riitä. Ehket kuntoile tosissaan tai teet sitä liian hampaat irvessä. Ehkä.
Hyi, olette harrastaneet seksiä, vaikka ette vielä seurustele!?
Ja rakastat miestä mm. siksi, että hän on savuton? Aivan hyvin voisit rakastaa häntä myös siksi, ettei hän ole nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurko kirjoitti:
Olet nyt niin rakastunut, että et varmasti huomaa mitään, palataan asiaan parin vuoden päästä.
Miksi eronneessa olis vika?
Eronnut on joko itse viallinen ja tullut jätetyksi tai valinnut itse kumppaninsa niin väärin, että on joutunut eroamaan. Molemmat on huonoja, mutta onneksi ihmisen on mahdollista oppia kokemuksistaan.
Kyllä noi eronneet äidit ja isät herättää vain kysymyksen missä on vika kun on eronnut.
Monet eivät eroa siksi, koska eivät uskalla. Tai siksi, että eivät edes tajua kehittymisen tarvettaan. Onko ihminen jotenkin parempi, ellei hän edes pariudu?
Kylläpä maailmaan mahtuu katkeria ihmisiä kun näitä kommentteja lukee.
Onnea AP, mies kuulostaa todella ihanalta ja niin sinäkin ihanan onnelliselta ja positiiviselta. Toivon kaikkea hyvää teille :)
Vierailija kirjoitti:
Onko ero jo selvä vai asuvatko vielä yhdessä?
Kannattaa jututtaa myös ei-vaimoa ennen kuin sitoudut.
Asuu omassa asunnossaan (olen käynyt siellä) ja ero on selvä. ap
Vierailija kirjoitti:
Onko ero jo selvä vai asuvatko vielä yhdessä?
Kannattaa jututtaa myös ei-vaimoa ennen kuin sitoudut.
Osaan muodostaa ihan itse mielipiteeni miehestä ja jos suhteemme ei pidemmän päälle toimikaan, niin osaan myös lopettaa sen. Minulla ei ole mitään tarvetta tai pakkoa roikkua huonossa suhteessa. ap
Onko teillä samanlaiset arvot?
Puoluekanta?
Aina pitää hälytyskellojen soida, jos jokin on liian hyvää ollakseen totta.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä samanlaiset arvot?
Puoluekanta?
Politiikasta ei keskustella, eikä kiinnosta muutenkaan sen kummemmin. Arvot ovat samanlaiset. Voisi melkeinpä sanoa, että olemme lähestulkoon toistemme kopiot. Hän on minun miespuolinen vastineeni luonteeltaan, arvoiltaan, mieltymyksiltään, käytökseltään ja ajattelutavaltaan. Tietenkin pienia eroja löytyy, mutta ei missään merkitsevissä asioissa. ap
Vierailija kirjoitti:
Komppaan. Yleinen nyrkkisääntö kuuluu: Jos joku vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei ole sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurko kirjoitti:
Yksi vika on ehkä ollut se, ettei jaksanut enää katsella jääkaapin ja sohvan välillä iltojaan kuluttavaa kumppania, vaan halusi elää itsensä kaltaisen aktiivisemman ihmisen kanssa. Samalla ajatuksella minäkin lähdin etsimään elämänkumppania, että miehen pitää olla itseni kaltainen liikunnallinen ja itsestään huolta pitävä. ap
Tämä on vähän häluttävää. Jos siis kyseessä on mies, jolla on lapsia ja hän on mennyt eroamaan tuon takia. Kuinka usein hän itse hoitaa lapsiaan, onko vähintään viikko viikko systeemi? Ellei niin olisin varuillani.
En minäkään isänä ymmärrä miksi edes tehdä lapsia jos sitten tuosta pitää erota. Eikö sitä aktiivista elämää voi viettää niiden lasten kanssa ja antaa mamman tuijottaa netflixiä? Mielikuvitusta peliin niin kaikki onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Mies on ihan samanlainen kuin minäkin, enkä sanoisi, että olen liian hyvä ollakseni totta. Esimerkiksi rauhallisuus ja introverttiys on asioita, joista moni nainen ei innostu, mutta minä pidän niitä ehdottoman hyviä puolina miehessä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurko kirjoitti:
Tämä on vähän häluttävää. Jos siis kyseessä on mies, jolla on lapsia ja hän on mennyt eroamaan tuon takia. Kuinka usein hän itse hoitaa lapsiaan, onko vähintään viikko viikko systeemi? Ellei niin olisin varuillani.
En minäkään isänä ymmärrä miksi edes tehdä lapsia jos sitten tuosta pitää erota. Eikö sitä aktiivista elämää voi viettää niiden lasten kanssa ja antaa mamman tuijottaa netflixiä? Mielikuvitusta peliin niin kaikki onnistuu.
Ehkä tällaiset isät ja vaikkapa alhokolistien vaimot ei halua pilata loppuelämäänsä elämäänsä pahaa oloa tuottavan kumppanin kanssa, vaan haluavat myös itselleen jotain hyvää. Monesti muutoksessa voi lapsikin saada hyvia asioita elämäänsä, kun kahden elämäänsä kyllästyneen vanhemman sijasta saa edes toisen aktiivisen ja innostunen vanhemman.
Oi kerro, ap, mistä löysit tämän miehen? Tahtoisin samanlaisen.
Vierailija kirjoitti:
Kultakimpale on sitä myös muiden naisten mielestä. Tuollaisen reagtion herättää miehistä vain se noin 10%. Eli pääsit hyvän miehen haaremiin. Onneksi olkoon. Se onkin luultavasti naisille luontevin paikka.
Juuri näin.
Löysin myös treffisovelluksesta tuollaisen täydellisen miehen, ja on nyt oltu yhdessä viisi vuotta.
-Hän on kohtelias ja huolehtiva,
-hyvässä kunnossa- ja kuntoilee säännöllisesti
-hyvässä työssä, säästäväinen ja antelias
-raitis, ei polta
-eronnut jo aikaa sitten, lapset aikuisia ja hän tapaa heitä säännöllisesti.
Niin täälläkin sanottiin, että odota vaan pari vuotta, niin totuus paljastuu. Niin onkin paljastunut, hän on juuri sellainen kuin näyttikin.
Vierailija kirjoitti:
Löysin myös treffisovelluksesta tuollaisen täydellisen miehen, ja on nyt oltu yhdessä viisi vuotta.
-Hän on kohtelias ja huolehtiva,
-hyvässä kunnossa- ja kuntoilee säännöllisesti
-hyvässä työssä, säästäväinen ja antelias
-raitis, ei polta
-eronnut jo aikaa sitten, lapset aikuisia ja hän tapaa heitä säännöllisesti.Niin täälläkin sanottiin, että odota vaan pari vuotta, niin totuus paljastuu. Niin onkin paljastunut, hän on juuri sellainen kuin näyttikin.
Ihana kuulla. Toivottavasti meidän suhteellamme on yhtä onnellinen tulevaisuus. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurko kirjoitti:
Onneksi nykyään ei enää tarvitse elää pakkoavioliitoissa. Eron mahdollisuus on pelastanut monen ihmisen mielenterveyden - myös lasten.
Minulla oli tuollainen, ainut vaan ettei ole kenenkään isä. Erottiin kolmen vuoden kohdalla, kun hän alkoikin haluta perheen perustamista. Veikkasin jo että olet löytänyt hänet, mutta tämä minun kumppani oli vasta vajaa 30 v. Kuva kuulla, että hyviä miehiä on enemmänkin.