Taisin löytää täydellisen miehen, voiko tällaista ollakaan?
Jo miehen deitti-ilmoitus oli muista poikkeava. Ei näkynyt olutpulloja, ei kaljamahaa, ei röökiä suussa, ei biletyskuvia etelän reissuilta, eikä muutakaan, mikä olisi minua häirinnyt, vaan ainoastaan positiivisia asioita, joita arvostan suuresti elämänkumppanissa ja ne kaikki ovat osoittautuneet todeksi. Mies ei myöskään valehdellut pituuttaan pidemmäksi, eikä ikäänsä alemmaksi, kuten suurella osalla yli nelikymppisistä on tapana. Muutama kuukausi on tapailtu, enkä vielä ole löytänyt yhtään huonoa piirrettä hänessä. Tässä muutamia ominaisuuksia, joiden takia rakastan miestä:
- savuton
- raitis
- taitava ja innokas ruoanlaittaja
- kuntoilee lähes päivittäin ja monipuolisesti
- hyvä rakastaja
- älykäs, hyvin koulutettu ja hyvässä työpaikassa
- kiltti, hyväntahtoinen, sydämellinen, lämmin, hellä ja vastuuntuntoinen
- hyvä isä
- huolehtii asioista jämptisti ja on sanansa mittainen mies
- vartalo on upeassa kunnossa
- pitää itsestään huolta
- ei ole mustasukkainen ja antaa toisellekin tilaa
Kommentit (144)
- savuton
Check!
- raitis
No kyllä mä nyt sillon tällöin olutta otan
- taitava ja innokas ruoanlaittaja
Check!
- kuntoilee lähes päivittäin ja monipuolisesti
Treenaan 2-4 kertaa viikossa
- hyvä rakastaja
No jaa täs ois parannettavaa
- älykäs, hyvin koulutettu ja hyvässä työpaikassa
Oon duunis mut matalasti koulutettu ja ihan fiksu jäby
- kiltti, hyväntahtoinen, sydämellinen, lämmin, hellä ja vastuuntuntoinen
Sillon tällöin näitäkin ominaisuuksia löytyy
- hyvä isä
Mul ei oo lapsia
- huolehtii asioista jämptisti ja on sanansa mittainen mies
Check!
- vartalo on upeassa kunnossa
En oo mikään malli mut ihan jeppis
- pitää itsestään huolta
Ei löydy naista sitten millään. Teillä naisilla on vaatimukset taivaissa
- ei ole mustasukkainen ja antaa toisellekin tilaa
Yksi vika on ehkä ollut se, ettei jaksanut enää katsella jääkaapin ja sohvan välillä iltojaan kuluttavaa kumppania, vaan halusi elää itsensä kaltaisen aktiivisemman ihmisen kanssa. Samalla ajatuksella minäkin lähdin etsimään elämänkumppania, että miehen pitää olla itseni kaltainen liikunnallinen ja itsestään huolta pitävä. ap[/quote]
Tämä on vähän häluttävää. Jos siis kyseessä on mies, jolla on lapsia ja hän on mennyt eroamaan tuon takia. Kuinka usein hän itse hoitaa lapsiaan, onko vähintään viikko viikko systeemi? Ellei niin olisin varuillani.[/quote]
Voi kuule niin moni nainen lankeaa miehen väitteeseen kamalasta exästä johon sisältyvät myös lapset. Siitä sitten uutta perhettä perustamaan tämmösen ukon kanssa, ihan kuin sen entisen elämän voisi pyyhkiä pois tuosta vaan.
joissa aloittajan tilanne pyritään kääntämään jotenkin negatiiviseksi oli se mikä hyvänsä. Kertoo vastaajista todella paljon.[/quote]
Se kertoo, että vastaajilla on kokemusta elämästä.[/quote]
Ei, vaan kertoo sen, ettei vastaajilla ole kokemusta lainkaan hyvistä tyypeistä.[/quote]
Höpöhöpö, täällä voivat vastata myös ne joilla oma liitto ok mutta ystävien, tuttujen tai työn puolesta nähnyt sen toisen puolen.
Ap täällä taas. Tulin päivittämään kuulumisia. Mies on edelleen yhtä täydellinen kuin suhteemme alussa ja kesän aikana on paljastunut vielä lisää hyviä asioita hänessä. Tunnen itseni äärimmäisen onnelliseksi. Olemme saaneet viettää nyt aikaa tiiviisti yhdessä ja olen luottavainen yhteisen tulevaisuutemme suhteen. ap