Tylyin maa missä olet käynyt?
Kommentit (68)
boikotoin tästä lähtien aina Kiinaa ja Kiinalaisia yrittäjiä. He ovat ensinnäkin erittäin tylyjä ja rasistisia ulkomaalaisiakohtaan omassa maassaa. Kiinalaiset turistit myös käyttäytyvät töykeästi ja ovat omahyväisiä. Kiinalaiste lisäksi pyrkivät viemään liiketoimintaa joka maailman kolkkaan ja vähitellen kun kiinalaisia matkaa kyseisiin valtioihin heidät ohjataan käyttämään vain kiinalaisia yrityksiä kyseisessä maassa. Kiina on tämän maailma syöpä jota kannattaa boikotoida.
Virolaiset osaa olla välinpitämättömän tylyjä asiakaspalvelusssa. Missään muualla en moiseen ole törmännyt.
Egypti (poislukien yli 2000 vuotta vanhat nähtävyydet).
Itävalta. Tai ei se varmaan kokonaan, oma kokemus on Wienistä. Todella töykeitä ihmisiä, kallista, hankalaa, tylsää. Museot on päivässä katsottu ja sittemmin ei olekaan mitään tekemistä.
Itse taas rakastan ketjussa mainittua Puolaa. Olen reissannut siellä ristiin rastiin vuosikaudet.
Vierailija kirjoitti:
Itävalta. Tai ei se varmaan kokonaan, oma kokemus on Wienistä. Todella töykeitä ihmisiä, kallista, hankalaa, tylsää. Museot on päivässä katsottu ja sittemmin ei olekaan mitään tekemistä.
Itse taas rakastan ketjussa mainittua Puolaa. Olen reissannut siellä ristiin rastiin vuosikaudet.
Sama kokemus on itselläni Itävallasta ja Wienistä: nihkeitä, umpimielisiä ja v*ttumaisia ihmisiä ja Wienkään ei ole kovin "eksoottinen" suomalaisesta näkökulmasta, vaan melkein vastaava kuin Helsinki. Itävalta on muuten kyllä huikean kaunis maa alppimaisemineen, mutta ihmiset ovat paljon jurompia kuin esim. Suomessa. Ja vaikka siis itse osaa saksaa ja on ihan siisti ja kohtelias itse.
Israel, ihan ylivoimaisesti. Siellä turistille tehdään selväksi, että tämä on alempaa kastia. Niin ylimielistä v*ttuilua sai osakseen pitkin pääkaupunkia, että jälkeenpäin se suorastaan naurattaa. Mutta koskaan en enää suostu sinne lähtemään mollattavaksi.
Ranska