Lue keskustelun säännöt.
Miten kauan jaksat mykkäkoulua?
28.04.2019 |
Kuvittele tilanne, että kaikkein rakkain ja tärkein ihminen lakkaa yhtäkkiä puhumasta sinulle. Et tiedä mistä se johtuu etkä saa syytä selville. Kuinka kauan jaksat odottaa ja toivoa mykkäkoulun loppumista ja yksipuolisesti pitää yhteyttä, ennen kuin tyydyt kohtaloosi ja panet myös omalta puoleltasi välit kokonaan poikki?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
voi voi se on kyllä raskasta jos noin ikävästi käy kuten aloituksessa kuvailet. sehän on sodanjulistus ja siinä voi jonkun aikaa taistella jos jaksaa tai sitten paeta eli lähteä vetämään siitä ihmissuhteesta. siinä pelastaa itsensä ja sitten voi surra sitä ihmissuhteen loppua jonkun normaalimman ihmisen kanssa. niin se vaan menee. itse olen suuttunut muutaman kerran niin pahasti koska minua on loukattu niin pahasti, että välit ovat menneet mutta olen tehnyt sen selväksi heti, että nyt menee välit luultavasti poikki, suru minullekin ,enkä ole jäänyt roikottamaan ketään epätietoon siitä mikä on meininki. toki aikuisempaakin suhtaumista olisi voinut olla mukana itsellä tuossa.