Tylyin maa missä olet käynyt?
Kommentit (68)
Ranska, ainakaan Pariisissa ei juuri muihin törmännyt, kun ynseisiin ihmisiin. Todennäköisesti kuitenkin kyseessä minun mitätön ranskan taito ja heidän yhtä huono englanti.
Ranska, ehdottomasti!
Englantia puhuville ollaan niin monta kertaa oltu törkeän epäkohteliaita.
Vierailija kirjoitti:
Venäjä ja Puola
Puolassa olen tavannut matkoillani niin paljon ystävällisiä ihmisiä, vaikea ymmärtää miten olet saanut siellä tylyn vaikutelman.
Itse vastaan Viron ja Kiinan, niissä olen kohdannut jäätävää asiakaspalvelua.
Ei tule millään mieleen kuin Suomi, ja sitä ei saanut vastata. No ei mikään sitten.
Egypti. Hymyssäsuin tapahtuvaa kusettamista ja harhaan johtamista. Kun osasi tinkiä, alkoi valitus kuinka oikeutettuja me valkoihoiset olemme.
Kerta riitti, ja eipä sinne ryysistä muutenkaan ole tilanteesta johtuen.
Intia. Rahalle tosin hymyillään kyllä. Sama meininki monessa muussakin maassa.
Espanja, Barcelona. Ääritylyt paikalliset, jotka tekivät koko ajan selväksi että haluavat rahani mutta eivät minua sinne. Surkea ruoka, kalliit hinnat, surkea palvelu, ankea tunnelma, likainen kaupunki. No oli siellä palmuja, Gaudin arkkitehtuuria ja aurinko paistoi.
Ei kyllä koskaan enää ja jos joku joskus kysyy Barcelonan kokemuksiani niin teen parhaani, jotta paikasta jää vastenmielinen, eli oikeaan osuva, vaikutelma.
Tunisia (ihmiset), Kiina (tyly ympäristö ja saasteet), Viro (tyly asiakaspalvelu), Italia (naiset tylyjä pohjoismaiselle naiselle).
Tampere. Alkuasukkaat puhuvat outoa kieltä, ja palvovat tappara nimistä Jumalaansa.
Turkki!! Ei ikinä enää että erehtyisin sinne kun Kreikka on ihan muuta.
Viro.