Ottaahan tää päähän, kun tajusin tulleeni miehen puolelta kusetetuksi!
Tuli tää tyypillinen viestien väheneminen ja sellaista pientä epämääräistä käytöksen muuttumista. Monet asiat ihastuneena kuittaa sillä, että on itse vähän herkillä ja reagoi liian helposti pikkujuttuihin enkä hirveesti huolehtinut asiasta. Sitten tulikin täysi hiljaisuus, jos minä en ottanut yhteyttä. Ja tämä hiljaisuus jäi päälle. Eli juttu on niin ohi kun voi vaan olla.
Ensin tuli epäusko ja toivoi sitä yhteydenottoa kuitenkin, sitten suru ja nyt itseasiassa jo kiukku nostaa päätään. Olin pitkästä aikaa täysin oma itseni jonkun kanssa ja mies tuntui jotenkin erilaiselta kun kaikki muut aiemmin, odotin jo seurustelulta jotain enempää kuin tätä. En oikein tajua miten ihmistä voi lukea näin väärin, siis ihan metsään meni ja siitä ehkä se suurin tyrmistys. Oltiin jo aika "syvällä" suhteessa enkä tarkoita seksiä vaan kaikkea muuta. Ja joo, en mikään nuori tyttö enää ole vaan ihan aikuinen nainen. Ja muistan ainoastaan varhaisteininä tulleeni kusetetuksi tällä tavoin, että homma vaan katkeaa seinään.
Toisaalta hyvä juttu, että tämä tapahtui nyt eikä sitten parin vuoden päästä, kertoo ihmisestä aika paljon, että näin tekee toiselle ja jatkaa elämäänsä kuin ei mitään...
Kommentit (181)
Mikä ihmeen aloitus!
Toisella on täysi oikeus vetäytyä suhteesta jos mielenkiinto laimenee. Aapee vaikuttaa takertuvalta, agressiiviselta ja kontrolloivalta.
No AP kuulostaa takertuvaiselta ja melodramaattiselta, et ehkä toisesta tuntui, et paras keino on vetäytyä pikkuhiljaa vasemmalle. Jotkut ihmiset on tosi pelottavia erotilanteissa, kun itsetunto ei kestä torjuntaa. Rupeavat kirkumaan, hajoittamaan tavaroita tai uhkailemaan et vaikka tekevät itselleen jotain...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap palailee.
Kiva ollu lukea viestejä ja kieltämättä olihan omakin toimintani typerää. Ihastua ihan liikaa ja liian nopeasti. Joskus ei vaan voi tunteilleen mitään. Tuossa oman viestittelyn lopettamisessa oli kyllä ajatus katsoa, koskahan mies laittaa viestiä... En aatellu ettei laittaisi enää ollenkaan.
Mutta nyt olen pakottanut itseni takaisin tutustumaan muihin ihmisiin enkä jää tähän pettymykseen makaamaan. Pakko uskoa, että vielä joskus olen ainoastaan kiitollinen tästä käänteestä ja edessä on vielä monia mukavempia seikkailuja!
Sinähän se sitten osaatkin kertoa miksi et kysynyt mieheltä mitään? Sitä monet pohtivat eikä vastausta ole löytynyt.
Kysyin kyllä fiiliksiä yhdessä vaiheessa ennen hiljaisuutta ja kaikki oli olevinaan tosi hyvin ja oli kiinnostunut ym. Tässä ihan lopussa mä vaan itekin ärsyynnyin, kun tajusin ettei ota enää yhteyttä enkä halunnu perään enää huudella. Oli lapsellista juu, mutta ehkä seuraavan kerran itsekin olen fiksumpi. On vaan vaikea tulkita, kun toinen puhuu yhtä ja tekee toista, siitä menin itekin ihan sekasin. Ja vielä kun olin ihastunutkin ihan liikaa!
Ap
Just aloituksessa sanoit, että oli merkkejä toisen kiinnostuksen loppumisesta, mutta et suostunut myöntämään totuutta ihastuksen huumassa.
Sori mut musta vaikuttaa, että tyyppi teki onnistuneen paon. Et taida olla vielä tarpeeksi kypsä suhteeseen. Paljon kertoo sekin, että teit tänne haukkumisketjun ja laitat kaiken miehen syyksi. Järkevämpää olisi miettiä missä itse toimi väärin, niin oppii ehkä virheistään.
Soittakaa poliisi! Mies jätti naisen! Sen täytyy olla rikollista 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Oon tässä lukenu viestejä ja ehkä mä olen liian vanhanaikainen tähän deittihässäkkään ja siksi tunsin tulleeni kusetetuksi, kun ensimmäistä kertaa toinen vaan katoaa elämästä samalla kun on hempeilly kuitenkin menemään. Ite kun en näin tekisi koskaan, mutta on sitten alettava opettelemaan näitä uusia kuvioita ja tapoja. Ei tunteille tietenkään voi mitään, mutta tuo ristiriitaisuus tekojen ja puheiden välillä hämmensi. Mutta matka jatkuu kohti uusia tuttavuuksia!
Ao
Tervetuloa nykyaikaan. Itsekin olin nuoruudessani (ennne some-aikaa) totaalisen järkyttynyt, kun kihlattuni teki katoamistempun, eikä tyypistä kuulunut sen koomin mitään. Nyt viittäkymppiä lähestyvänä aloitin uudestaan deittailun ja huomasin heti, että ghostaaminen on ihan tyypillinen ilmiö. Ikäväkseni huomasin, että itsekin aloin tehdä niin, koska se oli kaikista helpointa ja yksinkertaisinta. Kätevintä oli, jos kumpaakaan ei napannut ja juttu kuivui itsestään kasaan. Inhottavin tilanne tietenkin on silloin, jos toinen ihastui tosissaan ja toisen tunteet eivät kasvaneetkaan yhtä suureen roihuun. Opin nopeasti pelin hengen ja aloin himmailla tunteitani alkuvaiheessa, koska pelkäsin ghostaamista. Puolen vuoden nettideittailun löysin lopultakin hyvän tyypin, jonka kanssa suhde on edennyt mukavasti ja katsomme yhdessä tulevaisuuteen.
Aloittaja, älä välitä näiden muutamien, (ehkä saman) viesteistä.
Olet ihan normaali, kun loukkaannuit ja ihmettelet miehen käytöstä.
Jos alkaa puhumaan jatkosta niin täytyy olla kanttia myös ilmoittaa kun jatkoa ei tulekaan.
Mies muutti mieltään, ok, hänellä on siihen oikeus.
Mutta aloittajalla on oikeus tietää miehen mielenmuutoksesta. Miehen itsensä ilmoittana.
Aloittaja ei ollut muuttanut mieltään, mies oli.
Muuttaja hoitaa asian. Korrektia ja kohteliasta.
Hirveää pelaamista ja temppuilua nykyiset suhteet.
Sanokaa mitä sanotte, mutta tämä nettideittailu on pilannut paljon.
Kun mahdollisuudet ovat liki rajattomat markkinoilla yksittäisen ihmisen arvo on nolla.
Siis määrätyille tyypeille.
Pysyn edelleen kannassani: kiitos ei nettideittailulle. En kestäisi ja jaksaisi moista arvuuttelua ja tunteiden peittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi tällä viikolla samoin. Ollaan useamman kuukauden ihastuksen kanssa tapailtu ja sit väheni ensin tapaamiset ja sen jälkeen loppui hänen osaltaan yhteydenpito. Vastas kyllä aina mun viesteihin. Järkeilin asian niin että sillä on vaan työkiireitä. No lopulta mulla avautu silmät ja tajusin kupletin juonen että olinkin enää vain yksin suhteessa. Ärsyttää suunnattomasti se, kun olin hänelle sanonut useat kerrat, että jos fiilis loppuu niin sanotaan se sit suoraan eikä jätetä toista roikkuu. Molemmat yli nelikymppisiä, joten luulis että tässä iässä osattais puhua asioista ääneen. Nyt on kiukku ja jopa pieni häpeä päällä, kun ihastumishormonien vallassa tein itseni naurettavaksi.
Melkein kun mun stoori, kun yli nelikymppisiä täälläkin ollaan! Saitko mitään selittävää viestiä mieheltä enää vai hiljenikö vain?
Ap
Hetkinen ladies, jos tapailette nyt nelikymppisiä luikureita jotka ghostaavat, niin he taisivat olla niitä kolmikymppisiä joita tapailin kymmenisen vuotta sitten ja joilla oli tutunkuuloinen tekniikka: aluksi hirveä kuumotus, johon liittyi palavia tunteita, melko lähelle tulemista, hirveän henkilökohtaisten asioiden jakamista, viikottain näkemistä ja suunnittelua - kunnes yhtäkkiä ei mitään. Ei pihaustakaan, ei ilmoituksia, ei selittelemisiä, vain vastauksia viesteihin joissa ei kysytty tästä nimenomaisesta aiheesta yhtikäs mitään, eli tavallaan pidettiin optiota yllä mutta ei oltu itse aktiivisia. Sain lukea facebookista, että tyyppi oli löytänyt uuden tai palannut exän luo, joku tuli vastaan kadulla käsi kädessä uuden naisen kanssa. Nämä tapaukset taitavat olla taas vapaalla jalalla uudella kierroksella, koska kuullostaisi hiukan siltä. En ollut tuohon aikaan ainoa, joka kiinnitti tuohon kaavaan huomiota. Tuon sukupolven miehissä on lähtökohtaisesti jotain tosi pielessä - He ovat tavallaan sovinistisia, mutta tavallaan eivät ja aidosti herkistä aiheista ei puhuttaisi mitään vaikka muuten puhutaan melkein kaikesta. Ja nämä oikeasti herkät aiheet olisivat nimenomaan siihen omaan käytökseen, toisen kohteluun ja kunnioitukseen suhteessa liittyviä aiheita, mutta niitä vältellään tietenkin kuin ruttoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi tällä viikolla samoin. Ollaan useamman kuukauden ihastuksen kanssa tapailtu ja sit väheni ensin tapaamiset ja sen jälkeen loppui hänen osaltaan yhteydenpito. Vastas kyllä aina mun viesteihin. Järkeilin asian niin että sillä on vaan työkiireitä. No lopulta mulla avautu silmät ja tajusin kupletin juonen että olinkin enää vain yksin suhteessa. Ärsyttää suunnattomasti se, kun olin hänelle sanonut useat kerrat, että jos fiilis loppuu niin sanotaan se sit suoraan eikä jätetä toista roikkuu. Molemmat yli nelikymppisiä, joten luulis että tässä iässä osattais puhua asioista ääneen. Nyt on kiukku ja jopa pieni häpeä päällä, kun ihastumishormonien vallassa tein itseni naurettavaksi.
Melkein kun mun stoori, kun yli nelikymppisiä täälläkin ollaan! Saitko mitään selittävää viestiä mieheltä enää vai hiljenikö vain?
Ap
Tuskinpa mitään viestiä sai, jos itsekin hiljentyi eli ei kysynyt.
Ei se että sinä olet ihastunut tarkoita sitä, että toinen olisi velvollinen tuntemaan samoin kuin sinä tai mitä tunsi alussa. Mielipiteet ja tunteet muuttuu ihmiseen tutustuessa ja niitä ei edes tahdonvoimalla saa muutettua, kannattaa ymmärtää se ja jatkaa elämää vähän keposimmin mielin.
No just näin!!!
MUtta kun sen voisi sanoa, että tunteeni ovat muuttuneet tai loppuneet eli haluan lopettaa tapailun. Piste. Sitä kai tässä toivotaan. Sitä ainakin itse toivon aina, sen kyllä siedän, että ne tunteet loppuu vaikka itsellä vielä roihuaa.
Kusetti miten?
Ja minä olisin kysynyt, että eikö kiinnosta enää.
Todennäköisintä: sillä on toinen / toisia kierroksessa, ei tee bänksejä ap:n kanssa että voi tulla takaisin ja saada pllua jos menee pieleen noiden toisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tinder yms vie ja naiset vikisee.
Tätä tämä nykyaika on ja pahemmaksi menee. Ellei tosiaan naiset pyri vaatimasn heti alussa että haluavat ihan yksiavioisen seurustelusuhteen. Ihan siinä smalltalk vaiheessa jo pitää kertoa.
Lapsellista kuvitella että esim.Helsingissä mies jolla olisi vientiä ja seksi yhtenä harrastuksena jotenkin hurmaantuisi yhdestä naisesta ja itse ehdottaisi seurustelua..
Miehillä on usein ihan eri motiivit ja mikä ettei kun kulttuuri sem sallii..ainoa ja ihan ainoa keino muuttaa kulttuuria tai saada edes se 1 mies tajuamaan on vaatia asioita heti alussa ennen seksiä kuten timderin poisto (usein heillä myös seksitreffisivustoilla ym.)
ja kusymykset yhteenmuutosta jos homma toimii. Miehen ovelaa yritystä alkaa puhumaan seksistä ja asennoista ym.pitää käyttää hyväksi ja sanoa että sellaista mielessä iyse vaadin kyllä seurustelua ensin. Eikä se tarkoita 2 iltaa ulkona..sano myös haaveilevasi perheestä koska se karkoittaa heti pahimmat häntäheikit. Nämä ainakin utsellä ja ystävillä toimineet, osalla lapsia osalla ei vielä. Mies on tajunnut sen alussa ja vaijtanut pil.lut ja pintaliidon johonkin aidompaan ja ovat onnellisia. Koska uskalsimme avata suun ja vaatia. Turha siitä on tehdä monimutkaisempaa kun on.
Jos tämä on totta niin mielelläni jätän koko seurustelukuvion kokonaan välistä. En varmasti ala vaatia yhtään mitään tuollaista, mihin toisen aivokapasiteetti ja tunneäly ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No antoi kyllä puheillaan ymmärtää olevansa tosissaan mun kanssa ihan viimeiseen asti, mutta aktiivisuus mulle päin oli lopulta täysi nolla. En alkanu sitten häiriköksi vaan aattelin odotella yhteydenottoa ja sitä oottelen siis edelleen...Tai en enää oottele vaan tajuan ettei tuota yhteydenottoa enää tule.
Ap
Kyllähän sitä ihminen voi ja saakin mieltään muuttaa, miten tässä on kusetettu, en ymmärrä?
Kusetus on tässä sitä, että ensin mitä ilmeisimmin käyttäytyy kuin ihminen ihmisten käytöstavoilla, sitten unohtaakin ne käytöstavat eikä enää muka osaa kommunikoida sanoakseen vaikkapa, että en halua enää olla tekemisissä kanssasi.
Liikaa vaadittu aikuiselta? No ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla sinua konkreettisesti on kusetettu?
Oma veikkaukseni: Että olleet keskutelleet suhteen luonteesta ja yhteisistä päämääristä sen jatkon suhteen pitkällä aikavälillä. Sinä oletit ja nyt olet pettynyt kun mies olekaan samoilla päämäärillä mukana jutussa. Sinä haluat naimisiin ja alkaa leikkimään kotia; mies ei.
No kusetettu olo siinä tulee kun toinen antaa ymmärtää, mut ei ymmärrä antaa
Niin, kaikki naisethan tätä harrastavat ja kaiken aikaa. Sitten ihmettelevät kun ei jaksa sitä jatkuvaa päin naamaa valehtelua ja katteettomien lupausten virtaa, että milloin sitä alkaisi oikeasti olla jotain pilluhommia ?
Sitten kun on vihitty, pöljä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet antaa ymmärtää, jotta naiset ymmärtäisi antaa.Sillävälin kun ne etsii sitä Disney-Prinsessaansa, pitää niitten saada tyydyttää tarpeensa.
Miehet nyt vaan on tollasia.Sitten kun nelöytää sen Disney-Prinsessansa, ne kohtelee sitä sen mukaisesti.Muut naiset on vaan potentiaalia panoja. Tämä kannattaa kaikkien naisten pitää mielessään
Jos olet the One, mies tekee kaikkensa saadakseen sinut omakseen Jos haluat olla vara-pano, niin siitä vaan
Riippumatta tuosta useimmat miehet kyllä ovat ihmisiä.
Ehkä kannattaa jollain karkealla älykkyystestillä karsia nuo idiootit pois finalisteista. Älkää antako seksiä tollomiehille, please!
Onhan tuo tökeröä. Ei aikuinen mies uskalla ottaa asiaa puheeksi vaan hiljenee pois.
No mut hei, tiiät ettet menettäny mitään!
Hän ei tuntenut sitä " kemiaa"! Huutista taas yhden pelimiehen kusettamalle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ap palailee.
Kiva ollu lukea viestejä ja kieltämättä olihan omakin toimintani typerää. Ihastua ihan liikaa ja liian nopeasti. Joskus ei vaan voi tunteilleen mitään. Tuossa oman viestittelyn lopettamisessa oli kyllä ajatus katsoa, koskahan mies laittaa viestiä... En aatellu ettei laittaisi enää ollenkaan.
Mutta nyt olen pakottanut itseni takaisin tutustumaan muihin ihmisiin enkä jää tähän pettymykseen makaamaan. Pakko uskoa, että vielä joskus olen ainoastaan kiitollinen tästä käänteestä ja edessä on vielä monia mukavempia seikkailuja!
Pitkiin ja komeisiim nyt vain ihastutaan nopeasti ja he tietävät sen.
4-5-kymppisinä suositut miehet maksavat nyt naisille takaisin parikyppisenä tehdyt nirsoilut. Oma lääke on aika karvasta vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
4-5-kymppisinä suositut miehet maksavat nyt naisille takaisin parikyppisenä tehdyt nirsoilut. Oma lääke on aika karvasta vai mitä?
Jep. Kosto on parasta kylmänä! Näitä on ihana lukea, että se tosiaan myös toimii !
Ensitreffien tai parin tapaamisen jälkeen vielä ymmärrän katoamiset, mutta en enää sitten, kun on selvästi seurusteltu kuukaudenkin ajan.
Minulle miehet ovat suuttuneet/loukkaantuneet, kun kirjoittelu ja puhelinyhteydenpidon jälkeen en ole halunnut enää jatkaa. Vaikka emme ole edes tavanneet! Samoin ensitreffien jälkeen olen saanut syyllistävää/arvostelevaa/veemäistä palautetta, kun en ole halunnut nähdä uudelleen. Säästän itseäni blokkaamalla nämä pudokkaat heti, kun olen varma, ettei meistä ole pariksi.
Mutta jos ollaan tapailtu monta kertaa ja molemmat puhuneet jatkosta, ghoustaus on ala-arvoinen tapa lähteä. Toinen ansaitsee selityksen, vaikka se ei lopputulosta muuta. Jos ei halua kasvotusten selittää, edes meilillä tai viestillä. Voihan sen toisen blokata sen jälkeen, jos ei ole kanttia kuulla/lukea vastakommenttia.