Ottaahan tää päähän, kun tajusin tulleeni miehen puolelta kusetetuksi!
Tuli tää tyypillinen viestien väheneminen ja sellaista pientä epämääräistä käytöksen muuttumista. Monet asiat ihastuneena kuittaa sillä, että on itse vähän herkillä ja reagoi liian helposti pikkujuttuihin enkä hirveesti huolehtinut asiasta. Sitten tulikin täysi hiljaisuus, jos minä en ottanut yhteyttä. Ja tämä hiljaisuus jäi päälle. Eli juttu on niin ohi kun voi vaan olla.
Ensin tuli epäusko ja toivoi sitä yhteydenottoa kuitenkin, sitten suru ja nyt itseasiassa jo kiukku nostaa päätään. Olin pitkästä aikaa täysin oma itseni jonkun kanssa ja mies tuntui jotenkin erilaiselta kun kaikki muut aiemmin, odotin jo seurustelulta jotain enempää kuin tätä. En oikein tajua miten ihmistä voi lukea näin väärin, siis ihan metsään meni ja siitä ehkä se suurin tyrmistys. Oltiin jo aika "syvällä" suhteessa enkä tarkoita seksiä vaan kaikkea muuta. Ja joo, en mikään nuori tyttö enää ole vaan ihan aikuinen nainen. Ja muistan ainoastaan varhaisteininä tulleeni kusetetuksi tällä tavoin, että homma vaan katkeaa seinään.
Toisaalta hyvä juttu, että tämä tapahtui nyt eikä sitten parin vuoden päästä, kertoo ihmisestä aika paljon, että näin tekee toiselle ja jatkaa elämäänsä kuin ei mitään...
En ole vakuuttunut teidän ajatuksenjuoksun vilpittömyydestä, jotka ootte kommentoinu ap:lle, että mitäs et kysynyt ja itsehän oot kans vaan tehnyt oletuksen ja takerrutte, käyttikö hän kusettaa-sanaa täysin oikeassa merkityksessä. Jos hän olisi parin-kolmen viikon jälkeen viestittänyt miehelle, onko tällä enää kiinnostusta tapailla, kun tässä välissä hän ei enää ole ollut yhtään aloitteellinen, ei olisi kelvannut, vaan se olisi mielestänne ollut hysteriaa, että kauhee ripustautuja ja aina naiset alkaa kuvitella jotain merkkejä, ettei miestä kiinnosta, jos ei joka päivä puhelin laula kymmenestä viestistä. Niin tai näin niin väärinpäin.