Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on rastat ja tatuointeja, joku juoppo ukko tuli huutamaan että harjaisit säkin tukkas ja pesisit nuo töherrykset pois !

Vierailija
26.04.2019 |

Nauratti vain. Sinne jäi ukko möykkäämään.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rastat nyt vaan on ihan hrveitä.

Miten pers.läpi ihmisenä pitää olla, että oli toisen ulkonäöstä mitä mieltä hyvänsä, varsinkin negatiivista, sen huutaa tälle toiselle jossain kadulla? Suun voi pitää myös kiinni. Kukaan nainen ei ole ikinä huudellut minulle kadulla kommentteja ulkonäöstäni.

Rumat ihmiset rumentaa olemassaolollaan mun maailmaani. Huutamalla niistä pääsee eroon ainakin hetkellisesti ja tarpeeksi usein huutamalla ne voi ehkä saada muuttamaan itsensä vähemmän rumiksi.

minäminäminä

Vierailija
42/49 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ihmisen ulkonäön arvostelu kertoo alhaisesta älykkyysosamäärästä. Henkisesti kehittynyt, älykäs ihminen ei koe tarvetta mollata muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rastat ja tautoinnit on kamalampia kuin juoppoukko.

Vierailija
44/49 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommunioikeisto kirjoitti:

Täällä valvotaan rangaistuksin sitä mitä työnnät suustasi sisään ja mitä hengität sisääsi ja siitä seuraa sakkolappu, jos syöt tai hengität vääriä asioita.

narkkien propagandakoneisto saa vakavan rikoksen kuulostamaan ihan viattomalle toiminnalle.

asioiden syöminen tai hengittäminen ei todellakaan kuulu yksilönvapauksien piiriin. Tiedä tämä.

Vierailija
45/49 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen ihmisen ulkonäön arvostelu kertoo alhaisesta älykkyysosamäärästä. Henkisesti kehittynyt, älykäs ihminen ei koe tarvetta mollata muita.

Henkisesti kehittynyt, älykäs, rastatukkainen, tatuoitu ihminen?

Vierailija
46/49 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

95% ihmisistä näyttää samalaisilta, osa heistä muokkaa sitten ukonäköään koska haluaa olla erinlainen mikä johtuu huonosta itsetunnosta, loput 5% on oikeasti erinlaisia ulkonäöltään: psykopaatit, hullut, näyttelijät. ja he joutuvat näiden 95% samannäköisten ihmisten kateellisten herjojen kohteeksi.

Vierailija
47/49 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppojen suusta kuulet totuuden.

Vierailija
48/49 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pers.läpi ihmisenä pitää olla, että oli toisen ulkonäöstä mitä mieltä hyvänsä, varsinkin negatiivista, sen huutaa tälle toiselle jossain kadulla? Suun voi pitää myös kiinni. Kukaan nainen ei ole ikinä huudellut minulle kadulla kommentteja ulkonäöstäni.

Rumat ihmiset rumentaa olemassaolollaan mun maailmaani. Huutamalla niistä pääsee eroon ainakin hetkellisesti ja tarpeeksi

usein huutamalla ne voi ehkä saada muuttamaan itsensä vähemmän rumiksi.

Se huutelun aihe on kyllä kokemukseni mukaan voinut olla ihan mitä vaan ulkonäköön liittyvää eikä vaan tuo mainitsemasi rumuus. Mutta en mäkään pidä mielenvikaisista idiooteista joten voitko mennä pois täältä vauva.fistä

Anteeksi, en minä ilkeyttäni täällä huutele. Mulla on vaan näppis-Tourette. Menen pois.

No nyt on kaikki nähty..

Vierailija
49/49 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumat ihmiset rumentaa olemassaolollaan mun maailmaani. Huutamalla niistä pääsee eroon ainakin hetkellisesti ja tarpeeksi

usein huutamalla ne voi ehkä saada muuttamaan itsensä vähemmän rumiksi.

Se huutelun aihe on kyllä kokemukseni mukaan voinut olla ihan mitä vaan ulkonäköön liittyvää eikä vaan tuo mainitsemasi rumuus. Mutta en mäkään pidä mielenvikaisista idiooteista joten voitko mennä pois täältä vauva.fistä

Anteeksi, en minä ilkeyttäni täällä huutele. Mulla on vaan näppis-Tourette. Menen pois.

Tulipa huono omatunto vaikka alkuperäinen aihe on mitä on :D Anteeksipyyntösi hyväksytty minun puolestani (tuo lainaamasi) kun noin nätisti pyysit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän