Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on rastat ja tatuointeja, joku juoppo ukko tuli huutamaan että harjaisit säkin tukkas ja pesisit nuo töherrykset pois !

Vierailija
26.04.2019 |

Nauratti vain. Sinne jäi ukko möykkäämään.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistäminen, että kaikki rastapäät käyttää aineita johtaa ikäviin tilanteisiin kun joku tahtoo ostaa sinulta ja hermostuu kun sanot ettei ole. Minulle on ollut rastat 16 vuotta, olen lopettanut tupakoinnin ja kahvinkin juon kofeenittomana , aineisiin en ole koskenut ikinä.  Olen tavallinen, työssäkäyvä neljän lapsen äiti jolla nyt vain sattuu olemaan mieltymys rastoihin,

Vierailija
22/49 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskollani on rastat ja nykyinen mies oli oikeasti hämmästynyt kun sisko ei ole alkoholisti/narkki/kasvisssyöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt miksi kukaan haluaisi kaikkien olevan samanlaisia ja näyttävän samalta.

Vaadin että kaikkien tulee näyttää samalta kuin minä! Minä!

:D

Eli siis kaikille rastat ja tatskat, ai niin mutta tyhmimmillähän ne jo onkin - vaikka meni jo pois muodista aikaa sitten.

Muodin mukaanko meidän tulisi elää?

Vierailija
24/49 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule ap, tuo on niin tuttua kaljuna naisena jolla on isoja näkyviä tatuointeja. Ihan selvinpäin olevat miehetkin katsovat asiakseen kertoa, miten ruma ja kuvottava olen.

En ole edes nähnyt sinua ja olen samaa mieltä heidän kanssaan. Toivottavasti kaljuuteen on edes jokin sairaus selityksenä. Siis jokin muu kuin mielisairaus.

Vierailija
25/49 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina tapana seurata rastahiuksisia sinne minne he menevät ja ilmoittaa nimettömästi huumausainerikkeestä. Voivat sitten tarkistaa asunnon minne rastapäinen meni.

Hyvä juttu. Parempi tavallaan varmistaa asia, jos ei ole varma. Yleensä ne rastapäiset valehtelee että eivät käytä, mutta kyllä he käyttävät.

Se on heidän markkinointikeino huumeen myynnille. Ihmiset tietävät että heiltä voi kysyä huumausaineista että saako ostaa. Kannattaa aina käräyttää tälläiset.

Suomessa huumausaineet on rikos ja tietynlaisesti pukeutuminen myös voidaan tulkita rikokseksi.

Vierailija
26/49 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kalju nainen. Ja olen ajanut kaljuksi myös kulmakarvani.

Muuten olen melkein kaulaani myöten tatuoitu ja minua pelätään, koska käsivarteni on hyvin lihaksikkaat.

Niillä voi tehdä tarvittaessa kamalaa tuhoa.

Vierailija
27/49 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään ei ole mitään oikeutta kommentoida ääneen muiden ihmisten ulkonäköä.

Vierailija
28/49 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poferwoman kirjoitti:

Muuten olen melkein kaulaani myöten tatuoitu ja minua pelätään, koska käsivarteni on hyvin lihaksikkaat.

Hyvin vahvistat käsitystä kaljupäisten tatskanaisten mielenvikaisuudesta ja vaarallisuudesta.

Vierailija
29/49 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poferwoman kirjoitti:

Ja peniskin sinulla taitaa olla.

Vierailija
30/49 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä aineita, alkoholia juon silloin tällöin, olen äiti ja naimisissa tavallisen miehen kanssa. Itsenikin määrittelen tylsän tavalliseksi, lukuunottamatta puoleen selkään yltäviä suklaanruskeita (oma väri) rastoja.

Miksi minulla sitten on rastat ? Minäpä kerron

- Ohuissa hiuksissani on nyt paksuutta

- Jatkuva rasvoittuminen on loppunut

- Hiuksia ei tarvitse laittaa

Vierailija
31/49 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelläkään ei ole mitään oikeutta kommentoida ääneen muiden ihmisten ulkonäköä.

Ei kenelläkään... paitsi kaikilla.

Vierailija
32/49 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla harjaa sun hiukset ja kylvetän pinperosi. 

Mistä pesuaineista pidät ?

Sinccis

Vierailija
33/49 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi ,että tää on 10 vuotta vanha ketju.

Sinccis

(siksi kirjoitusvihreet saa myös jäädä)

Vierailija
34/49 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina tapana seurata rastahiuksisia sinne minne he menevät ja ilmoittaa nimettömästi huumausainerikkeestä. Voivat sitten tarkistaa asunnon minne rastapäinen meni.

Hyvä juttu. Parempi tavallaan varmistaa asia, jos ei ole varma. Yleensä ne rastapäiset valehtelee että eivät käytä, mutta kyllä he käyttävät.

Se on heidän markkinointikeino huumeen myynnille. Ihmiset tietävät että heiltä voi kysyä huumausaineista että saako ostaa. Kannattaa aina käräyttää tälläiset.

Suomessa huumausaineet on rikos ja tietynlaisesti pukeutuminen myös voidaan tulkita rikokseksi.

Niin meillähän on oikeistovoittoinen ja henkisesti kommunistinen ilmapiiri, jossa yksilönvapaudet ovat niinkin tiukilla että ei voi oikein pukeutuakaan kamalan radikaalisti ettei tuulipuvukkaat tai pukukansa ala epäilemään seksuaalisesta suuntautuneisuudesta tai jostain pahemmasta.

Meillä on hyvin homogeeninen ympäristö ja erilaisuus tuomitaan lähes yhtä voimakkaasti kuin naapurissamme Venäjällä.

Täällä valvotaan rangaistuksin sitä mitä työnnät suustasi sisään ja mitä hengität sisääsi ja siitä seuraa sakkolappu, jos syöt tai hengität vääriä asioita.

Vierailija
35/49 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rastat nyt vaan on ihan hrveitä.

Miten pers.läpi ihmisenä pitää olla, että oli toisen ulkonäöstä mitä mieltä hyvänsä, varsinkin negatiivista, sen huutaa tälle toiselle jossain kadulla? Suun voi pitää myös kiinni. Kukaan nainen ei ole ikinä huudellut minulle kadulla kommentteja ulkonäöstäni.

Rumat ihmiset rumentaa olemassaolollaan mun maailmaani. Huutamalla niistä pääsee eroon ainakin hetkellisesti ja tarpeeksi

usein huutamalla ne voi ehkä saada muuttamaan itsensä vähemmän rumiksi.

Se huutelun aihe on kyllä kokemukseni mukaan voinut olla ihan mitä vaan ulkonäköön liittyvää eikä vaan tuo mainitsemasi rumuus. Mutta en mäkään pidä mielenvikaisista idiooteista joten voitko mennä pois täältä vauva.fistä

Vierailija
36/49 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tulliviranomainen ja ap tulisi tarkastuspisteelleni riisuttaisin ap:n varmuuden vuoksi.

Vierailija
37/49 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Kehtaatkin, ja kyllä sinä kehtaat.

Kulttuurista omimista. Rastat omittu Jamaikalta ja tatuoinnit Tyynenmeren meren saarten asukkailta, maoreilta Uudesta-Seelannista ja Polynesiasta.

Mokoma henkisen perinnön riistäjä.

Hyvä, että sinua ojennettiin.

Luolamiehilläkin tiedetään olleen locksit. Viikingeilläkin...

Tatuointeja merimiehillä kautta aikain ja maapallon.

Vierailija
38/49 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä aineita, alkoholia juon silloin tällöin, olen äiti ja naimisissa tavallisen miehen kanssa. Itsenikin määrittelen tylsän tavalliseksi, lukuunottamatta puoleen selkään yltäviä suklaanruskeita (oma väri) rastoja.

Miksi minulla sitten on rastat ? Minäpä kerron

- Ohuissa hiuksissani on nyt paksuutta

- Jatkuva rasvoittuminen on loppunut

- Hiuksia ei tarvitse laittaa

Kulttuurista omimista. Häpeä!

Vierailija
39/49 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poferwoman kirjoitti:

Kai olet sentään tehnyt Permanent Markerilla uudet kulmakarvat?

Vierailija
40/49 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rastat nyt vaan on ihan hrveitä.

Miten pers.läpi ihmisenä pitää olla, että oli toisen ulkonäöstä mitä mieltä hyvänsä, varsinkin negatiivista, sen huutaa tälle toiselle jossain kadulla? Suun voi pitää myös kiinni. Kukaan nainen ei ole ikinä huudellut minulle kadulla kommentteja ulkonäöstäni.

Rumat ihmiset rumentaa olemassaolollaan mun maailmaani. Huutamalla niistä pääsee eroon ainakin hetkellisesti ja tarpeeksi

usein huutamalla ne voi ehkä saada muuttamaan itsensä vähemmän rumiksi.

Se huutelun aihe on kyllä kokemukseni mukaan voinut olla ihan mitä vaan ulkonäköön liittyvää eikä vaan tuo mainitsemasi rumuus. Mutta en mäkään pidä mielenvikaisista idiooteista joten voitko mennä pois täältä vauva.fistä

Anteeksi, en minä ilkeyttäni täällä huutele. Mulla on vaan näppis-Tourette. Menen pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi