Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL
Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?
Kommentit (4706)
Mattun pitäisi kyllä oikeasti mennä ammattiauttajalle, Japen samoin. Ruutu+ katsoneena tulee lähinnä paha olo heidän parisuhteestaan. Mattu on ihan hukassa itsensä kanssa ja Jape..noh, en usko että tuo käytös johtuu siitä että tämä on hänen ensimmäinen parisuhteensa. Vaikuttaa pelottavan kontrolloivalta ja esim kun näkee kumppaninsa itkevän ja voivan huonosti niin reaktio on aggressiivinen naureskelu ja suuttuminen ja heti alkaa raivokas syyttely kuinka "Mattu taas puhuu p-skaa!". En ihmettelisi vaikka kykenisi oikeasti vielä lyömään kumppaniaan joka ei tottele hänen sääntöjään/määräyksiään. Itselläni oli ex joka kilahti jos edes puhuin miespuolisille työkavereille työasioista, somet ja puhelin pengottiin aina selän takana ja raivottiin silmittömästi jos en "todistanut" olevani siellä missä sanoin olevani (mm ollessani äidilläni olisi äitini pitänyt huhuilla taustalla että tietää missä olen), yritti eristää minut kavereistani/perheestäni ja paljon muuta. Ei (vielä) ollut kovin väkivaltainen mutta kerran tarttui minua lujaa käsivarsista, ravisteli ja paiskasi maahan (mustelmat jäi). Vihdoin sitten keräsin voimaa jättää hänet niin ei ollut helppoa päästä eroon. Enivei, pelottavan paljon samaa näen Japessa kuin exässäni enkä usko että tuollaisen ihmisen kannattaisi olla parisuhteessa, voin vain kuvitella millainen on suljettujen ovien takana,varsinkin jos aikaa kuluu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LainaBokseri kirjoitti:
"Ihminen jolla ei ole itsekuria, on huono ihminen"
Samaa mieltä. Vallu on näyttänyt itsekurinsa saarella moneen kertaan, sekä kertonut. Ja joka kerta tunkenut takaisin Jeminan kainaloon, koska itsekuri on pettänyt.
Siinäkö on hyvä ihminen? Esikuva koko surkealle sukupolvelle.
Työnantajat huom! On todennäköistä että kaikissa aiemmissa työpaikoissaan vessarunkannut ihminen runkkaa myös sinun maksamallatyöajalla firmasi vessassa.
Sinulle voi tulla yllätyksenä, mutta iso osa miehistä runkkaa joskus työajallaan. Itsehän toimitan asiani työpaikan unisex-vessan lavuaariin.
Minkä ihmeen takia? Miten tuollainen tarve syntyy kesken työpäivän? Oma työpaikkani on kyllä niin epäseksikäs, ettei tulisi mieleenkään siellä tuollaiset asiat.
Pettävät ukkomiehet ainakin runkkaavat työpaikan vessassa kun eivät pääsekään petoksen tielle työpäivän jälkeen... Voisin tähän kopioida ihan sanasta sanaan viestin, mutta en viitsi koska, Jape nyt huom!, toisten viestejä ei saisi muut lueskella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira siis ottiko huikkaa siellä pöydän takana vai mitä siellä tehtiin? Joka tappauksessa vähän sääliks kävi Valtoa. Oon tykänny Mirasta ja Valtosta molemmista kyl paljon, ja toivon että Mira osaa nyt rajoittaa hieman tuota touhuaan tuolla, ettei Valtolla mene loppu reissu nyt ihan vituiksi ja suremiseksi.
No saattoivat siellä huikkaakin ottaa, mutta ei sen takia tarvinnut kameroilta piiloon mennä.
Siis huikkaa, eli moloa suuhun. Eikai nyt kameran edeasä ole pokkaa ottaa, kuin korkeintaan Matulla ottaa huikkaa. Joku aikaisemmin puhui, että näkee Matn tulevaisuudessa aikuisviihteen parissa. Itseä ei myöskään yllättäisi tämä.
Mutta siis Mira ilmeiseti otti suihin tältä Markukselta siellä pöydän takana. Vai ymmärsinkö mä väärin?
Olen alkanut pitää tuosta sanelista...
Siis mitä Mira ja Markus ovat tehneet?
Mikä ihmeen fetissi tuolla Matulla on pissata niin, että kaikki näkevät? Eilisessä ruutu+ jaksossakin ensin oli vessassa ovi auki Iiron ollessa samassa huoneessa ja sitten hame korvissa ja pikkarit alhaalla kekkaloi vessassa ja jatkoi jutustelua normaalisti niin, että vessaan oli suora näköyhteys sekä kameralla että Iirolla, jos tämä ei olisi kohteliaasti katsonut muualle. Sitten veti ulkona housut alas moneen kertaan, vaikka häntä esteltiin. Lopulta sitten päätyi lorottelemaan siihen kahden sinkkumiehen viereen ja pitämään kädestä kiinni samalla :D
Itselläni oli myös joskus tuollainen tuttu (nainen), jonka oli pakko aina humalassa julkisilla paikoilla laskea housut ja pissata, vaikka keskellä katua. Irvokkaan näköistä.
Kyttääjä-exästään kertonut, nyt kun katsoin vielä extran niin tuli kamala olo Valton puolesta, Mira kyllä mokasi nyt :/. Ja entistä karmivamman Japesta tekee tuo virnuilu toisten epäonnelle, ensin hymyili kun selvisi että Mira on nyt hölmöillyt ja sitten autossa matkalla resortille kun Valto hajosi ja oli ihan palasina nin Jape naureskelee (?!) vieressä toisen itkulle. Oksettava ihminen..
Vierailija kirjoitti:
Mustaki Sanel on iha mahtava hahmo tähän sarjaan :D
Vierailija kirjoitti:
Mustaki Sanel on iha mahtava hahmo tähän sarjaan :D
Ensinnäkin, olen runkannut työpaikan vessassa, ja olen nainen.
Toisekseen olen vielä läskikin, en silti ole epäonnistuja, huono ihminen tai "täysin vailla itsekuria". Eipä ole esimerkiksi ikinä tarvinnut maistaa tupakkaa, ja alkoholia käytän harvemmin kuin satunnaisesti. Toimin työpaikkalla esimiestehtävässä. Olen onnellisessa parisuhteessa.
Kaikki on siis suhteellista, ei voi yleistää yhtikäs mitään kenenkään painon tai runkkaamisten perusteella. Saati muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tällaisenksi arvelin Miran kehityskaaren saarella. Minusta on ollut ihan selvää, että heillä ei ole todellakaan mikään täydellinen parisuhde, mutta sen korjaamiseksi ei ole löytynyt keinoja, eikä varmaan edes sanoja sen sanomiseksi. Ehkä hän ei nyt ihan huijannut Valtoa saarelle, mutta kyllä Mira tämän reissun jonkinlaiseksi mahdollisuudeksi irtautumiseen on taatusti aavistanut. Ja nyt kun heillä olisi jotain isoja elämänmuutoksia edessä, on vähän pakko ottaa selville, että onko tämä sitä mitä haluaa. Ehkä se elämä siellä Valton vanhempien kodissa ei ole ihan niin kahden aikuisen ihmisen yhteiselämää kuin he mielellään antavat ymmärtää. Aika isoja paineita pelkästään siinä, että anoppilassa pitää asua.
Edelleenkin mielestäni Mira ja Valto ovat ihania, mutta eivät vaan mitenkään sellainen loppuelämän pari. Valtoa kävi todella sääliksi, ja hänen tunnereaktionsa oli paljon koskettavampi kuin näiden kahden keskenkasvuisen jolpin vastaavat. Ehkä siinä vähän kyllä ropisi Valton itseluottamus siksikin, että hän on varmasti asemoinut itsensä näiden kahden yläpuolelle. Mutta eipä Mira paljon jättänyt arvailun varaan siinä tanssiessaan Markukselle, ryömiessään kameroilta piiloon ja irrotellessaan mikrofonia saadakseen olla Markuksen kanssa rauhassa. Jos nyt joku vielä näkee Miran ja Markuksen välit kaverillisena tai jopa sisarellisena, niin lienee syytä katsoa uudestaan tai miettiä ainakin sitä sisarellisuuden käsitettä.
Mielestäni Markuksen ja Miran suhde oli aluksi kaverillista, mutta eilisessä jaksossa lähtenyt eskaloitumaan. Ne kaikki Markuksen hiusten silittelyt ja "rakas" kommentit alkaa jo näyttää nyt ihan muulta.. Itse en sukisi kaveripoikien hiuksia noin hellästi enkä tanssisi iholla kiinni. Antohan Mira sen "lupa painaa" - lapunkin nimenomaan Markukselle. Aluksi näin kaveruutta, mutta tilanne tosiaan on lähtenyt etenemään heidän välillään..
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin, olen runkannut työpaikan vessassa, ja olen nainen.
Toisekseen olen vielä läskikin, en silti ole epäonnistuja, huono ihminen tai "täysin vailla itsekuria". Eipä ole esimerkiksi ikinä tarvinnut maistaa tupakkaa, ja alkoholia käytän harvemmin kuin satunnaisesti. Toimin työpaikkalla esimiestehtävässä. Olen onnellisessa parisuhteessa.
Kaikki on siis suhteellista, ei voi yleistää yhtikäs mitään kenenkään painon tai runkkaamisten perusteella. Saati muutenkaan.
Hyhh. Kiitos vaa mielikuvasta.. Nyt nään mielikuvan meidän ylipainoisesta naisesimiehesta runkkaamassa työpaikan vessassa. Eikö sinulla ole töitä tehtävänä siellä työpaikalla? Aika vastenmielistä että harrastat tuollaista työpaikalla.
Ruutu+
Käy todella sääliksi Valtoa. Miran tahdosta lähtivät saarelle ja Mira on se, joka ei luota. Ja nyt sit näin.. Voisi kuvitella, että Miraa hävettää jälkeenpäin, kun ei uskaltanut luottaa Valtoon, vaikka olisikin pitänyt olla toisinpäin..
Tuntui kyllä tosi pahalta Valton puolesta.
Mutta samaan aikaan tuntui ihan hyvältä Miran puolesta. Minusta se ei ole vaikuttanut olevan täydellisessä suhteessa, vaan on varmasti jotenkin kaivannut siitä pois. Vaikka siis ihan varmasti välittääkin Valtosta paljon. Niillä on muutto ja muuta isoa tulossa, eikä se ehkä löydä pakoreittiä, vaikka pitäisi osata puhua. Ei se niiden kommunikaatiovaje pelkästään Valtosta johdu.
Haluaisin ajatella, että Mira on ihan paska, mutta kun ei mielestäni ole. Asiat eivät ole ihan mustavalkoisia.
Oioioi Mira.. Ensinnäkin täysin tähän liittymättömänä, mutta nuo kynnet! Miten noilla voi syödä, pukea, käydä vessassa tai tehdä yhtään mitään muuta kuin seistä mallinukkena? Ihan kamalan näköisetkin, koko ajan odottaa milloin joku niistä irtoaa.
Mutta sitten tuo koko Markus-sekoilu.. No, olen kyllä sitä mieltä, että paremmin sopivat Markuksen kanssa yhteen kuin Valton. Mutta en voi sietää tuollaista neitsyt marian esittämistä kameroiden edessä. Hei haloo, nähdään kaikki tv-ruudulta, älä viitsi esittää viatonta. Sympatiat Valtolle.
Vierailija kirjoitti:
Anttoni on ihana 😍
Nii on, jotenki seesteisen ja tasapainoisen olonen :) Mua kyllä muutenki miehissä viehättää sellanen henkinen vahvuus.
Mut musta kyllä tuntuu et Anttoni on ennemminki joku henkinen valmentaja nuille naisille, ku viettelijä...
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmettelette Matun käytöstä, hän taisi muistaakseni about viikko sitten(?) puhua ig-storyssaan, että hänellä on kaksisuuntainen mielialahäiriö. En muista miksi asiasta puhui ja mitä sanoi mutta tuo jäi mieleen. Ei siis ihme, että käytös välillä kummallista.
Ja mitä noihin reiveihin tulee, varmaan suurin osa tuosta porukasta käy niissä ja kaikkihan tietää mitä niissä tehdään. Se on 1/20 joka EI käyttäisi siellä huumeita, tiedän sen itse koska olen myös noissa bileissä käynyt.
Huomaa jo Japen sekä Wallun tanssityylistä, että huume-kekkereissä käydään. Surullista mutta totta.Ja kun Mattu ja Sanel puhuivat reiveistä, molemmat varmasti hoksasivat, että jaahas samanhenkistä porukkaa siis...
Ite en kehtais ees omalle äitille kertoa että olen käynyt ahkerasti joskus reiveissä 😂 Mennäpä sitten epäsuorasti tosi-tv:ssä kertomaan että juu essoja ja piriä menee harvase viikonloppu. Eei näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anttoni on ihana 😍
Nii on, jotenki seesteisen ja tasapainoisen olonen :) Mua kyllä muutenki miehissä viehättää sellanen henkinen vahvuus.
Mut musta kyllä tuntuu et Anttoni on ennemminki joku henkinen valmentaja nuille naisille, ku viettelijä...
Anttoni oli jo viisi vuotta sitten, ekalla kaudella, sympaattisen olonen tyyppi.
Mut mihin sen ääni oli hävinny treffeillä? o.O
Mira ja Valto vaikuttaa jotenkin epäsopivalta parilta. Niiltä puuttuu joku punainen lanka siitä suhteesta. Mirasta tulee tunne, että on tuollaisen hissukka valton kanssa, koska itse on niin kova höpöttämään ja ehkä kokee itsensä jollain tapaa normaalimmaksi sitä kautta. Kuitenkin Mira kaipaisi ihmistä joka oikeasti arvostaisi ja rakastaisi tätä valloittavaa piirrettä hänessä eikä suinkaan hillitsisi sitä.