Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL
Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?
Kommentit (4706)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Mattun pitäis lähtee ehtimään syytä käytökseensä paljo syvemmältä tai kauempaa. En usko että syytä löytyy tästä Japen ja hänen parisuhteesta, vaan jostain syvemmältä. Mattu tuntuu elävän tuosta huomiosta mitä saa miehiltä, ihastuu jatkuvasti uusiin miehiin kun saa niiltä vähäkään huomiota.
Samaa mieltä. On helppoa syyttää toista huonosta itsetunnostaan ja väittää kuinka kumppani vaati ottamaan silarit, kun Mattu on vain itse ajatellut Japen tykkäävän isorintaisista naisista. Voihan olla, että Mattu todella uskoo Japen haluavan olla tietynlainen ja aidosti kokee saavansa liian vähän huomiota, vaikka todellisuudessa sitä ihan runsaasti saisikin. Huonoitsetuntoiselle kun ei riitä mikään.
Kaikista ig-kuvistaan ja käytöksestään temppareissa päätellen tuntuu Mattu ottavan ilon irti silareistaan.
Daddy issues
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Mattun pitäis lähtee ehtimään syytä käytökseensä paljo syvemmältä tai kauempaa. En usko että syytä löytyy tästä Japen ja hänen parisuhteesta, vaan jostain syvemmältä. Mattu tuntuu elävän tuosta huomiosta mitä saa miehiltä, ihastuu jatkuvasti uusiin miehiin kun saa niiltä vähäkään huomiota.
Samaa mieltä. On helppoa syyttää toista huonosta itsetunnostaan ja väittää kuinka kumppani vaati ottamaan silarit, kun Mattu on vain itse ajatellut Japen tykkäävän isorintaisista naisista. Voihan olla, että Mattu todella uskoo Japen haluavan olla tietynlainen ja aidosti kokee saavansa liian vähän huomiota, vaikka todellisuudessa sitä ihan runsaasti saisikin. Huonoitsetuntoiselle kun ei riitä mikään.
Kaikista ig-kuvistaan ja käytöksestään temppareissa päätellen tuntuu Mattu ottavan ilon irti silareistaan.
Matun silariväitös ei vaikuta kovin perustellulta että Japen takia olisi ottanut, sillä ei se Jape koskaan sinkkunaisten rintoja vilkuile tai yritä niihin kiinni eli ei vaikuta tissimieheltä :D Katselee niitä silmiin ja niiden peppuja.
Vierailija kirjoitti:
Mattu: "ehkä mulla sit on huono itsetunto..." Joo todellakin on jos otat miehen mieltymysten takia silikonit!
Jape ja Mattu kumpikin heti kiinni uusissa sinkuissa...
Tolla naisella on vaan noussu silikonit päähän.
Niitä pitää päästä esitteleen kaikille, vaikuttaa todella huomiohakuiselta.
Miettikää jos se olisi sinkkuna sinkkunaisten joukossa? Ihastuisiko jokaiseen varattuun ja silikonit kelluen jokaisen kanssa alasti taas uima-altaassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista kauheinta oli iltanuotiolla tää taivutus Mattulle. Toistuvasti. Hei se on Matulle!
Riippuu miten henkilö itse haluaa sen taivutettavan. Loogisesti Mattu taivutetaan Mattulle, koska Ma tu taivutetaan Ma tulle. (on se jumankauta, ettei voi edes tuota nimeä kirjottaa ilman, et sensuuri iskee).
Sama kuin Maritta taivutetaan Marittalle ja Marita Maritalle.
Minun suvustani löytyy noita nimiä, joissa on kaksi t:tä ja taivutetaan nimenomaan kahdella t:llä, jos on olemassa vastaava nimi yhdellä t:llä.Ei todellakaan taivuteta. Esimerkiksi nimi Mikko on vuosikaudet taivutettu Mikolle, ja taivutetaan edelleen vaikka nimeä Miko on ruvettu antamaan.
Onko Mattu suomenruotsalainen? Tiedän suom.ruots. ihmisiä, jotka taivuttavat sanoja tyyliin 'Mattun', 'pappan', 'kakkan'.
Minä luulen että hän on jostain Etelä-Euroopasta tms, koska eihän kukaan supisuomalainen rusketu muutamassa päivässä noin tummaksi kuin hän! Tuo on tummempi kuin perus oliivi-iho. Itse asiassa Matun ruskettunut iho telkkarissa on paljon tummemman näköinen kuin minun täysmarokkolaisen ystäväni iho kesäisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wallu on niin huijari että voi olla. Ei tule sen kummemmaksi muuttumaan. Toivottavasti Emilia tajuaa sen ja eroaa lopullisesti.
Wallun kasvonpiirteet ovat mielestäni naiselliset. Ehkä johtuu siitä että näyttää eräältä mun vanhalta naispuoliselta opiskelukaverilta, eli Wallulle ruskea kihara puolipitkä peruukki vaan päähän ja kaulatatska piiloon sekä lisäksi vähän meikkiä, niin menisi varmasti täydestä kyseisenä naisena :D
Voin vain kuvitella! :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää extran liiallinen editoiminen. Joka väliin klippejä ja taustalla soi hissimusiikki. Analyysisedän ja Tarzan-sedän jututkin ovat väsyneitä. En olisi uskonut, että allassinkkuja tulee vielä ikävä. Ainut hyvä anti jaksoissa on alussa näytettävä osio, jossa varatut tilittävät fiiliksiään.
Mun mielestä allassinkkujen poistaminen oli paras ratkaisu! Turhaa meni ohjelma-aikaa niihin.
Ei niitä tatuoituja räikeäväritukkaisia muovikuono-huulitäytteisiä silikonikellujia jaksanut enää katsella. Kaikki alkaa näyttää samasta muotista vedetyiltä. Ne miehetkin näytti siltä kuin ne olisi tatuoineet lasten värityskirjat ihoonsa, pitkin poikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vika, jos nuori mies käyttää lääkkeitä seksiä varten?
Jos vaan on halunnut pitää panomaratonin? Paristi nuorena exän kanssa kokeiltiin. :D Voi aikoja
mitä hienoa tuossa? paikat vereslihalla viikon verran.
Vierailija kirjoitti:
Ketä muuta ällötti Valton "lääkkeiden kanssa enemmän kuin kolme"-kommentit? Näin naisena muutenkin kuulostaa ällöltä, että kuinka monta kertaa tullut. Tulee mieleen tylsä, orgasmikeskeistä jyystö, kun mies laskee omia nautintojaan ja yrittää päästä hekuman huipulle.
Yleensä ne jotka puhuu tai leuhkii kamalan paljon seksistä ja sen harrastamisesta, on juuri niitä joilla ei actionia ole...........
Se Mattun sirrisilmäinen hihittely jokaisen kommentin jälkeen on hieman creepiä, kun se kuulostaa, että se ei tulisi suusta. Onko hänellä vatsastapuhujan lahjoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista kauheinta oli iltanuotiolla tää taivutus Mattulle. Toistuvasti. Hei se on Matulle!
Riippuu miten henkilö itse haluaa sen taivutettavan. Loogisesti Mattu taivutetaan Mattulle, koska Ma tu taivutetaan Ma tulle. (on se jumankauta, ettei voi edes tuota nimeä kirjottaa ilman, et sensuuri iskee).
Minun suvustani löytyy noita nimiä, joissa on kaksi t:tä ja taivutetaan nimenomaan kahdella t:llä, jos on olemassa vastaava nimi yhdellä t:llä.Ei todellakaan taivuteta. Esimerkiksi nimi Mikko on vuosikaudet taivutettu Mikolle, ja taivutetaan edelleen vaikka nimeä Miko on ruvettu antamaan.
Onko Mattu suomenruotsalainen? Tiedän suom.ruots. ihmisiä, jotka taivuttavat sanoja tyyliin 'Mattun', 'pappan', 'kakkan'.
Minä luulen että hän on jostain Etelä-Euroopasta tms, koska eihän kukaan supisuomalainen rusketu muutamassa päivässä noin tummaksi kuin hän! Tuo on tummempi kuin perus oliivi-iho. Itse asiassa Matun ruskettunut iho telkkarissa on paljon tummemman näköinen kuin minun täysmarokkolaisen ystäväni iho kesäisin.
Olen ajatellut, että voisi olla intialaista perimää. Jotain kuitenkin on. Minusta hänellä on erittäin kaunis iho.
Äh, kirjotin pitkän kommentin mut sitä ei näy D: Ehkä se tulee myöhemmin? Vai onko mahdollista et se meni johonki tarkistukseen? :D
Ruutu + jaksoista mietintöjä
Saas nähdä, tuleeko Mirasta tämän kauden Eve, joka kiehnää toisessa umpi-ihastuneena ja tekee kaikkea mahdollista pettämiseksi laskettavaa paitsi harrastaa seksiä ja sitten sillä, ettei rikkonut rajoja. Mira kyllä vaikuttaa jotenkin aidommalta ja empaattisemmalta, iltanuotiolla hänellä selkeästi oli paha mieli Valton puolesta ja huono omatunto. Mutta ennakkoklipissä näytti ihan kuin olisi pussaillut Markuksen kanssa rannalla ihan kunnolla, vai näinkö ihan väärin? Kiinnostava tapaus tämä kuitenkin ja aika raadollinen muistutus siitä, mitä kaikkea täydellisenä pidetystä suhteesta voikaan nousta esiin, kun olosuhteet ovat totutusta poikkeavat. Valton persoonasta en oikein ota selkoa, toisinaan vaikuttaa jähmeältä tosikolta eikä sosiaalisesti niin taitavalta, joissakin klipeissä taas vaikuttaa ihan huumorintajuiselta.
Mattu on todella raskas ja vähän surullinenkin tapaus överiksi menevine huomionhakuineen, mutta silti jotain kovin hellyyttävää ja aitoa hänessä on. Kyllä hänestä näkee, että se luonnonlapsi siellä sisimmässä on. Onneksi nyt itsekin on heräämässä siihen, ettei tiedä kuka on Mattu, kuten kameralle itki. Uskon syiden olevan todellakin syvemmällä kuin Japen kommenteissa, mutta en silti usko, että Jape on varsinaisesti asiaa auttanut. Todennäköisesti hän on ainakin jollain tapaa osoittanut ihailunsa kumitissejä kohtaan, ja sitten samaan aikaan ohuesti vakuutellut Matulle, että tämä kyllä riittää. Tyypillistä kaksinaismoralismia. Kummatkin ovat joka tapauksessa aivan hukassa itsensä ja suhteensa kanssa. Tuo lapsellinen syyttely ja koston kierre pitäisi saada katkaistua.
Emppu on symppis ja vaikuttaa kiltiltä ihmiseltä, joka liian helposti alistuu huonoon kohteluun. Tyhmä hän ei kuitenkaan ole, koska tiedostaa itse tuon piirteensä, sanoo sen ääneen ja osaa analysoida sitä Toivottavasti silmät aukesivat lopullisesti tuolla reissulla.
Mattu on vielä todella nuori ja etsii itseään. Surullista toki että se tapahtuu televisio-ohjelmassa ja jättää varmasti leiman pitkäksi aikaa tietynlaisen leiman.
Näyttää että Mattulla ei ole omia mielipiteitä ja juttuja ollenkaan, vaan hän elää muiden kautta, muiden huomiosta. Etenkin miesten.
Hän on kyllä todella miellyttämishaluinen ja muokkaa mielipiteitään kuulijan mukaan. Tämä kertoo huonosta itsetunnosta.
Hän tuntuu elävän miesten huomiosta, ja ihastuu aina siihen joka hänelle sattuu huomiota antamaan. Hän haluaa olla haluttava jokaisen miehen silmissä ja pelkää jäävänsä syrjään jos ei kokoajan pidä itseään esillä.
Tämä miellyttämishalu on näkynyt mielestäni myös treffeillä sinkkujen kanssa. Anttonin kanss treffeillä puhui kuinka hänkin on ennen ollut hippi ja tosi luonnollinen. Koska Anttoni on myös sellanen, ja oletettavasti pitää luonnollisemmista ja "hengellisimmistä" naisista. Veikkaan että jos olisi treffeillä miehen kanssa, joka sanoisi tykkäävänsä isoista tisseistä tai muuten muokatusta ulkonäöstä, Mattulle silarit olis taas kiva juttu ja esittelisi niitä ylpeänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut, että voisi olla intialaista perimää. Jotain kuitenkin on. Minusta hänellä on erittäin kaunis iho.
Sehän itse just puhui rusketuksen ottamisesta samassa kuin silareista ja tekokynsistä, eiköhän se ihan purkista ole. Mutta mielestäni kaiken tuon pakkelin alla Mattu on tosi kaunis. Ihan hyvin voisi heittäytyä sille hippilinjalle, jos se tuntuisi olevan sitä omaa juttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daddy issues
Mattun IG:tä en ole katsonut, mutta samaan päätelmään pääsee sarjaa seuraamalla - kyllä niistä joka kohdassa ja kaikille pitää toimittaa, ettei asia mitenkään vaan jää varjoon (niin kuin se nyt voisikaan, kun ne on niin näpsäkästi tyrkyllä muutenkin..). Ja ennen kuin kukaan ehtii, niin ei, mulla ei ole mitään silareita vastaan, saattaisin jossain tilanteessa tehdä joitain parannuksia omillekin kärpäslätkille, mutta en oikein jaksa uskoa että jaksaisin niistä kovin monelle huudella, luottaisin ennemminkin siihen että jälki näkyy enivei niin mitä sitä toitottamaan.
Yhtä kaikki tulee mieleen että Mattulla ON huono itsetunto, ja tuo huomionkipeys jotenkin pönkittää sitä.. Eihän Mattu sitten loppuun asti mene kenenkään kanssa, kunhan nauttii huomion keskipisteenä olemisesta. Saattaa myös olla jonkinlainen "peli", että saisin kaadettua tuon, tuon ja tuon jos haluaisin. Tyypillinen esimerkki tapauksesta, joka antaa ymmärtää, vaan ei ymmärrä..... :P Kiva likka, vaan liikaa tyrkyllä. "Oma vapautunut, liberaali itsensä" voi olla myös ihan himpan sivistyneemminkin!
Vierailija kirjoitti:
Valto vaikuttaa sellaiselta mieheltä että jos Mira vaikka itkee tai murjottaa joskus harvoin, niin ei jää kyselemään että kulta mikä hätänä, eikä lohduta, vaan lähtee tuppusuuna itsekkäästi tilanteesta pois.
Kokemusta on. Tuollainen ajoi minut pettämään.
Onpa kertakaikkisen vastenmielinen viesti. Sinä olet paridsuhdevampyyri. Lue oma tekstisi: minä minä minä ja minun tarpeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valto vaikuttaa sellaiselta mieheltä että jos Mira vaikka itkee tai murjottaa joskus harvoin, niin ei jää kyselemään että kulta mikä hätänä, eikä lohduta, vaan lähtee tuppusuuna itsekkäästi tilanteesta pois.
Kokemusta on. Tuollainen ajoi minut pettämään.
Onpa kertakaikkisen vastenmielinen viesti. Sinä olet paridsuhdevampyyri. Lue oma tekstisi: minä minä minä ja minun tarpeet.
Karultahan tuo kuulostaa, mutta kyllä parisuhteessa on huomioitava ne omatkin tarpeet. Yhteiset ja toisen osapuolen tarpeet ovat tietysti myös tärkeitä, mutta ei missään nimessä pidä unohtaa itseään. Tästä kirjoituksesta on mielestäni rivien välistä luettavissa, että se toinen puoli oli myös minäminäminä, eikä kyennyt huomioimaan kumppaninsa tarpeita.
Jos ei koskaan saa tarvitsemaansa vastakaikua toiselta, ei ole siinä suhteessa, johon kuuluisi. Ehkä sitä ei nyt pettämällä tarvitsisi ratkaista, mutta ihmiset ajautuu epätoivoisiin tekoihin epätoivoisissa tilanteissa.
LainaBokseri kirjoitti:
"Ihminen jolla ei ole itsekuria, on huono ihminen"
Samaa mieltä. Vallu on näyttänyt itsekurinsa saarella moneen kertaan, sekä kertonut. Ja joka kerta tunkenut takaisin Jeminan kainaloon, koska itsekuri on pettänyt.
Siinäkö on hyvä ihminen? Esikuva koko surkealle sukupolvelle.
Työnantajat huom! On todennäköistä että kaikissa aiemmissa työpaikoissaan vessarunkannut ihminen runkkaa myös sinun maksamallatyöajalla firmasi vessassa.
Sinulle voi tulla yllätyksenä, mutta iso osa miehistä runkkaa joskus työajallaan. Itsehän toimitan asiani työpaikan unisex-vessan lavuaariin.
Ja piti siis tulla lainaus silareista, mutta en näköjään osannut :D
Jos hänellä on nyt jo ne silarit eikä niitä ihan eilen ole laitettu, niin kyllä ne on aika pikaisesti saanut. Mutta ei kai tuolla alalla hirveästi kysellä, onko asiakas nyt ihan varma, ettei vain menetetä asiakkaan tuomia rahoja.