Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL
Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?
Kommentit (4706)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista kauheinta oli iltanuotiolla tää taivutus Mattulle. Toistuvasti. Hei se on Matulle!
Riippuu miten henkilö itse haluaa sen taivutettavan. Loogisesti Mattu taivutetaan Mattulle, koska Ma tu taivutetaan Ma tulle. (on se jumankauta, ettei voi edes tuota nimeä kirjottaa ilman, et sensuuri iskee).
Sama kuin Maritta taivutetaan Marittalle ja Marita Maritalle.
Minun suvustani löytyy noita nimiä, joissa on kaksi t:tä ja taivutetaan nimenomaan kahdella t:llä, jos on olemassa vastaava nimi yhdellä t:llä.Ei todellakaan taivuteta. Esimerkiksi nimi Mikko on vuosikaudet taivutettu Mikolle, ja taivutetaan edelleen vaikka nimeä Miko on ruvettu antamaan.
Onko Mattu suomenruotsalainen? Tiedän suom.ruots. ihmisiä, jotka taivuttavat sanoja tyyliin 'Mattun', 'pappan', 'kakkan'.
Minä luulen että hän on jostain Etelä-Euroopasta tms, koska eihän kukaan supisuomalainen rusketu muutamassa päivässä noin tummaksi kuin hän! Tuo on tummempi kuin perus oliivi-iho. Itse asiassa Matun ruskettunut iho telkkarissa on paljon tummemman näköinen kuin minun täysmarokkolaisen ystäväni iho kesäisin.
Olen ajatellut, että voisi olla intialaista perimää. Jotain kuitenkin on. Minusta hänellä on erittäin kaunis iho.
Sehän itse just puhui rusketuksen ottamisesta samassa kuin silareista ja tekokynsistä, eiköhän se ihan purkista ole. Mutta mielestäni kaiken tuon pakkelin alla Mattu on tosi kaunis. Ihan hyvin voisi heittäytyä sille hippilinjalle, jos se tuntuisi olevan sitä omaa juttua.
Ei tuon sävyinen syvä kahvin värinen rusketus ole purkista. Purkki- tai suihkurusketuksessa on aina pieni oranssinen vivahde mukana, johtuu aineen kemiallisesta reaktiosta ihon kanssa. Lisäksi sitä ainetta olisi hänen valkoisissa paidankauluksissa ja vaaleiden bikinien reunoissa ym.
Vierailija kirjoitti:
LainaBokseri kirjoitti:
"Ihminen jolla ei ole itsekuria, on huono ihminen"
Samaa mieltä. Vallu on näyttänyt itsekurinsa saarella moneen kertaan, sekä kertonut. Ja joka kerta tunkenut takaisin Jeminan kainaloon, koska itsekuri on pettänyt.
Siinäkö on hyvä ihminen? Esikuva koko surkealle sukupolvelle.
Työnantajat huom! On todennäköistä että kaikissa aiemmissa työpaikoissaan vessarunkannut ihminen runkkaa myös sinun maksamallatyöajalla firmasi vessassa.
Sinulle voi tulla yllätyksenä, mutta iso osa miehistä runkkaa joskus työajallaan. Itsehän toimitan asiani työpaikan unisex-vessan lavuaariin.
Minkä ihmeen takia? Miten tuollainen tarve syntyy kesken työpäivän? Oma työpaikkani on kyllä niin epäseksikäs, ettei tulisi mieleenkään siellä tuollaiset asiat.
Vierailija kirjoitti:
Se Mattun sirrisilmäinen hihittely jokaisen kommentin jälkeen on hieman creepiä, kun se kuulostaa, että se ei tulisi suusta. Onko hänellä vatsastapuhujan lahjoja?
Sen hammashymy näyttää pelottavalta irvistykseltä, etenkin kun on itkenyt ja sitten vääntää väkisin sitä hymyä! On muuten jotenkin saman tyylinen hymy mikä sillä ex-missi Viivi Pumppasen exällä, Petsku Pezhman mikä se nyt oli.
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/inline-images/2020/17/TIS%207…
Katoin ensin että Uunoaino-bloggaaja tuli tonne sinkkuna!
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee mieleen Miran puheesta et ihan kun se duppais jotain lasten piirrettyjä, pitää vinkua ja inistä oudolla äänellä sitä juttua ulos. Miettikää jos firman palaverissa alat tollee duppailemaan niin kyllä muut katsoo vähän pitkään et what a f***. Valdemar voisi osoittaa kiitollisuutta jos Emilia tukee sen elämää kaikin tavoin, tässä tapauksessa kiitos jää saamatta, tai se kiitos on se että loukkaat toista niin paljon kun ehdit.
"what a f***"
Tarkoitat varmaan
"what the f****"
Ylempi olisi "mikä v***u"
ja alempi "mitä v****a"
No ei Matussa oikesti mitään hippiä ole, kuha nyt vaan hoksas että vois olla hippi ku treffikumppaninsaki on hippi :'D
Muutenki Mattu yrittää olla tosiaan sellanen, mitä olettaa juuri kyseisen miehen haluavan. Varmaan tottunut saamaan huomiota miehiltä tissiensä kautta, tuntuu et koko Mattun minä-kuva perustuu noihin tisseihin ...
RUUTU+
*
*
*
*
Mira ja valto ovat molemmat ilmeisesti sinkkuja. Jotenki alussa kuvittelin et pääsisivät parina läpi mutta ei. Vissiin Mira pussailee Markusta seuraavassa jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Ruutu + jaksoista mietintöjä
Saas nähdä, tuleeko Mirasta tämän kauden Eve, joka kiehnää toisessa umpi-ihastuneena ja tekee kaikkea mahdollista pettämiseksi laskettavaa paitsi harrastaa seksiä ja sitten sillä, ettei rikkonut rajoja. Mira kyllä vaikuttaa jotenkin aidommalta ja empaattisemmalta, iltanuotiolla hänellä selkeästi oli paha mieli Valton puolesta ja huono omatunto. Mutta ennakkoklipissä näytti ihan kuin olisi pussaillut Markuksen kanssa rannalla ihan kunnolla, vai näinkö ihan väärin? Kiinnostava tapaus tämä kuitenkin ja aika raadollinen muistutus siitä, mitä kaikkea täydellisenä pidetystä suhteesta voikaan nousta esiin, kun olosuhteet ovat totutusta poikkeavat. Valton persoonasta en oikein ota selkoa, toisinaan vaikuttaa jähmeältä tosikolta eikä sosiaalisesti niin taitavalta, joissakin klipeissä taas vaikuttaa ihan huumorintajuiselta.
Mattu on todella raskas ja vähän surullinenkin tapaus överiksi menevine huomionhakuineen, mutta silti jotain kovin hellyyttävää ja aitoa hänessä on. Kyllä hänestä näkee, että se luonnonlapsi siellä sisimmässä on. Onneksi nyt itsekin on heräämässä siihen, ettei tiedä kuka on Mattu, kuten kameralle itki. Uskon syiden olevan todellakin syvemmällä kuin Japen kommenteissa, mutta en silti usko, että Jape on varsinaisesti asiaa auttanut. Todennäköisesti hän on ainakin jollain tapaa osoittanut ihailunsa kumitissejä kohtaan, ja sitten samaan aikaan ohuesti vakuutellut Matulle, että tämä kyllä riittää. Tyypillistä kaksinaismoralismia. Kummatkin ovat joka tapauksessa aivan hukassa itsensä ja suhteensa kanssa. Tuo lapsellinen syyttely ja koston kierre pitäisi saada katkaistua.
Emppu on symppis ja vaikuttaa kiltiltä ihmiseltä, joka liian helposti alistuu huonoon kohteluun. Tyhmä hän ei kuitenkaan ole, koska tiedostaa itse tuon piirteensä, sanoo sen ääneen ja osaa analysoida sitä Toivottavasti silmät aukesivat lopullisesti tuolla reissulla.
Valto-Mira-Markus kolmiodraama tosiaan muistuttaa Dani-Eve-Kalu suhdetta. Valto/Dani ovat itse kunnolla, mutta seuraavat epätoivoisena, miten tyttöystävä ihastuu yhä syvemmin ja seksisuhteesen ajautuminen näyttää väistämättömältä.
LainaBokseri kirjoitti:
"Ihminen jolla ei ole itsekuria, on huono ihminen"
Samaa mieltä. Vallu on näyttänyt itsekurinsa saarella moneen kertaan, sekä kertonut. Ja joka kerta tunkenut takaisin Jeminan kainaloon, koska itsekuri on pettänyt.
Siinäkö on hyvä ihminen? Esikuva koko surkealle sukupolvelle.
Työnantajat huom! On todennäköistä että kaikissa aiemmissa työpaikoissaan vessarunkannut ihminen runkkaa myös sinun maksamallatyöajalla firmasi vessassa.
Ei kai sitä missään ole kielletty, ellei tee julkisesti. Kai sitä voi noinkin taukonsa käyttää
Vierailija kirjoitti:
No ei Matussa oikesti mitään hippiä ole, kuha nyt vaan hoksas että vois olla hippi ku treffikumppaninsaki on hippi :'D
Muutenki Mattu yrittää olla tosiaan sellanen, mitä olettaa juuri kyseisen miehen haluavan. Varmaan tottunut saamaan huomiota miehiltä tissiensä kautta, tuntuu et koko Mattun minä-kuva perustuu noihin tisseihin ...
Minäkin ensin ajattelin että se hippeilee anttonin takia, mutta jape kuvasi mattua samassa jaksossa samoill sanoilla. Että mattu oli hippityttö kun he tapasivat. Sitä en sit tiedä mitä heille hippi mahtaa tarkoittaa.
KatiB kirjoitti:
kokemusta on kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä muuta ällötti Valton "lääkkeiden kanssa enemmän kuin kolme"-kommentit? Näin naisena muutenkin kuulostaa ällöltä, että kuinka monta kertaa tullut. Tulee mieleen tylsä, orgasmikeskeistä jyystö, kun mies laskee omia nautintojaan ja yrittää päästä hekuman huipulle.
Mutta huomasittekos, että Valto puhui sellaisessa muodossa, että minä käsitin sen että "yleensä" niin, että miehellä kolme alkaa olla maksimi, että vaatii lääkkeet että pystyy enemmän laukomaan. Ainakin itse käsitin sen ennemmin niin kuin omaksi elvistelyksi.
Minulle jäi kuva nimenomaan omakohtaisesta elvistelystä. En kyllä muista sanamuotoja.
KatiB kirjoitti:
kokemusta on kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä muuta ällötti Valton "lääkkeiden kanssa enemmän kuin kolme"-kommentit? Näin naisena muutenkin kuulostaa ällöltä, että kuinka monta kertaa tullut. Tulee mieleen tylsä, orgasmikeskeistä jyystö, kun mies laskee omia nautintojaan ja yrittää päästä hekuman huipulle.
Mutta huomasittekos, että Valto puhui sellaisessa muodossa, että minä käsitin sen että "yleensä" niin, että miehellä kolme alkaa olla maksimi, että vaatii lääkkeet että pystyy enemmän laukomaan. Ainakin itse käsitin sen ennemmin niin kuin omaksi elvistelyksi.
Mun mielestä just ei ollut yleisellä tasolla. Ääni tuli voimakkaammaksi, pörhisti rintaansa ja juurikin elvisteli - sinkut kirkumassa. Heitti vielä ronskisti lapun pois kuin olis jotain muutakin lentänyt siinä komatta kertaa. Kun Mira katsoi iltanuotiolla, niin oli huvittuneen myötähäpeinen. Myös lanseerattu niin että jaksossa Valto avautuu itsestään (toki se voi olla vaan kieroilua tuotannonpuolelta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruutu + jaksoista mietintöjä
Saas nähdä, tuleeko Mirasta tämän kauden Eve, joka kiehnää toisessa umpi-ihastuneena ja tekee kaikkea mahdollista pettämiseksi laskettavaa paitsi harrastaa seksiä ja sitten sillä, ettei rikkonut rajoja. Mira kyllä vaikuttaa jotenkin aidommalta ja empaattisemmalta, iltanuotiolla hänellä selkeästi oli paha mieli Valton puolesta ja huono omatunto. Mutta ennakkoklipissä näytti ihan kuin olisi pussaillut Markuksen kanssa rannalla ihan kunnolla, vai näinkö ihan väärin? Kiinnostava tapaus tämä kuitenkin ja aika raadollinen muistutus siitä, mitä kaikkea täydellisenä pidetystä suhteesta voikaan nousta esiin, kun olosuhteet ovat totutusta poikkeavat. Valton persoonasta en oikein ota selkoa, toisinaan vaikuttaa jähmeältä tosikolta eikä sosiaalisesti niin taitavalta, joissakin klipeissä taas vaikuttaa ihan huumorintajuiselta.
Mattu on todella raskas ja vähän surullinenkin tapaus överiksi menevine huomionhakuineen, mutta silti jotain kovin hellyyttävää ja aitoa hänessä on. Kyllä hänestä näkee, että se luonnonlapsi siellä sisimmässä on. Onneksi nyt itsekin on heräämässä siihen, ettei tiedä kuka on Mattu, kuten kameralle itki. Uskon syiden olevan todellakin syvemmällä kuin Japen kommenteissa, mutta en silti usko, että Jape on varsinaisesti asiaa auttanut. Todennäköisesti hän on ainakin jollain tapaa osoittanut ihailunsa kumitissejä kohtaan, ja sitten samaan aikaan ohuesti vakuutellut Matulle, että tämä kyllä riittää. Tyypillistä kaksinaismoralismia. Kummatkin ovat joka tapauksessa aivan hukassa itsensä ja suhteensa kanssa. Tuo lapsellinen syyttely ja koston kierre pitäisi saada katkaistua.
Emppu on symppis ja vaikuttaa kiltiltä ihmiseltä, joka liian helposti alistuu huonoon kohteluun. Tyhmä hän ei kuitenkaan ole, koska tiedostaa itse tuon piirteensä, sanoo sen ääneen ja osaa analysoida sitä Toivottavasti silmät aukesivat lopullisesti tuolla reissulla.
Valto-Mira-Markus kolmiodraama tosiaan muistuttaa Dani-Eve-Kalu suhdetta. Valto/Dani ovat itse kunnolla, mutta seuraavat epätoivoisena, miten tyttöystävä ihastuu yhä syvemmin ja seksisuhteesen ajautuminen näyttää väistämättömältä.
Minusta Valtoa ja Dania ei täysin voi verrata. Miran ja Even käytöksessä on kylläkin samaa. Danihan olisi antanut anteeksi aivan kaiken, siis ihan mitä vaan Eve olisi temppareissa tehnyt niin kaikki on ok kunhan Eve haluaa jatkaa Danin kanssa. Valto taas ei suodata tuollaista p*skaa kumppaniltaan ja hyvä niin. Tekee selväksi kaikille, ettei ansaitse tuollaista eikä myöskään aio katsella jatkossa Miralta huonoa käytöstä. Ja hyvä niin.
Dania vertaisin ennemminkin Leeviin, joka olisi antanut kaiken anteeksi ja uskonut Joskun suusta kaikki valheet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenki Mattu yrittää olla tosiaan sellanen, mitä olettaa juuri kyseisen miehen haluavan. Varmaan tottunut saamaan huomiota miehiltä tissiensä kautta, tuntuu et koko Mattun minä-kuva perustuu noihin tisseihin ...Minäkin ensin ajattelin että se hippeilee anttonin takia, mutta jape kuvasi mattua samassa jaksossa samoill sanoilla. Että mattu oli hippityttö kun he tapasivat. Sitä en sit tiedä mitä heille hippi mahtaa tarkoittaa.
Ilmeisesti jotain tekno reivejä joissa vedetään huumeita. Mattu nimittäin puhui reiveistä sit taas Shanelille, kun tämä oli reivijätkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenki Mattu yrittää olla tosiaan sellanen, mitä olettaa juuri kyseisen miehen haluavan. Varmaan tottunut saamaan huomiota miehiltä tissiensä kautta, tuntuu et koko Mattun minä-kuva perustuu noihin tisseihin ...Minäkin ensin ajattelin että se hippeilee anttonin takia, mutta jape kuvasi mattua samassa jaksossa samoill sanoilla. Että mattu oli hippityttö kun he tapasivat. Sitä en sit tiedä mitä heille hippi mahtaa tarkoittaa.
Matun vanhoja fb-kuvia katsellessa ei tule kyllä minkäänlaista hippivaikutelmaa. Nyt vaan pukeutuu huomattavasti paljastavammin, mutta on ennenkin ollut tiukat niukat vaatteet ja on meikannut.
Musta tuntui jopa vähän väärältä katsoa televisiosta Valton reaktioita Miran sekoiluun, koska Valto näytti kokevan oikeasti nyt sellaisia tunteita, joiden julkista riepottelua ei kenenkään pitäisi joutua kestämään. Tuli miehen puolesta todella paha olo ja elävästi palasi mieleen oma järkytys ja ahdistus, kun sain tietää exäni pettäneen minua.
En tiedä miksi aiemmin vastaavat tilanteet eivät ole temppareissa tuntuneet näin samaistuttavalta, vaikka kamalaahan se petetyksi tuleminen on varmasti kaikille ollut.
Jos ihmettelette Matun käytöstä, hän taisi muistaakseni about viikko sitten(?) puhua ig-storyssaan, että hänellä on kaksisuuntainen mielialahäiriö. En muista miksi asiasta puhui ja mitä sanoi mutta tuo jäi mieleen. Ei siis ihme, että käytös välillä kummallista.
Ja mitä noihin reiveihin tulee, varmaan suurin osa tuosta porukasta käy niissä ja kaikkihan tietää mitä niissä tehdään. Se on 1/20 joka EI käyttäisi siellä huumeita, tiedän sen itse koska olen myös noissa bileissä käynyt.
Huomaa jo Japen sekä Wallun tanssityylistä, että huume-kekkereissä käydään. Surullista mutta totta.
Ja kun Mattu ja Sanel puhuivat reiveistä, molemmat varmasti hoksasivat, että jaahas samanhenkistä porukkaa siis...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wallu on niin huijari että voi olla. Ei tule sen kummemmaksi muuttumaan. Toivottavasti Emilia tajuaa sen ja eroaa lopullisesti.
Wallun kasvonpiirteet ovat mielestäni naiselliset. Ehkä johtuu siitä että näyttää eräältä mun vanhalta naispuoliselta opiskelukaverilta, eli Wallulle ruskea kihara puolipitkä peruukki vaan päähän ja kaulatatska piiloon sekä lisäksi vähän meikkiä, niin menisi varmasti täydestä kyseisenä naisena :D
Voin vain kuvitella! :D :D :D
Naurukin on kuin jollain tytöllä tai tätillä, mikä kiherrys siinä sängyllä kun koitti Jeminaa saada riisumaan mekon!
Itselleni tulee mieleen eräs tuttu samaa näköä, tatskat vaan puuttuu, joka myös parisuhteessa, mutta koska on niin paska itsetunto, pettää/kerjää huomiota naiselta/naisilta kokoajan. Tyyliin, jos ottaa puheeksi että niin etkös ollut varattu, niin vastaa joo mutten halua puhua siitä, kerro sen sijaan mitä musta tykkäät ja mitä haluaisit kanssani tehdä... huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matun vanhoja fb-kuvia katsellessa ei tule kyllä minkäänlaista hippivaikutelmaa. Nyt vaan pukeutuu huomattavasti paljastavammin, mutta on ennenkin ollut tiukat niukat vaatteet ja on meikannut.
Voisin kuvitella et Mattu onkin pohjimmiltaan vähän sellanen hippityylinen (mitä nyt hippi kenellekin tarkoittaa), sanottasko nyt että boheemi. Mutta sellanen villi luonnonlapsi -tyyli ei ehkä ole sopivaa tähän nykyajan pintaliitoelämään ja Mattukin lähtenyt muokkaamaan itseään ulkopuolelta tulevien paineiden takia. Mikä on tietysti surullista. Ehkä on kuvitellut olevansa onnellinen silareineen, mutta tuolla saarella alkanut vasta miettiä että kuka edes on.
Tää on nyt vaa tällanen ajatus, mutta ei tuo hippiys ehkä kuitenkaa oo nii kaukaa haettua. Ehkä Anttonin hippityyli muistutti vaan häntä siitä minkälainen on ollut ennen Japea ja silareitaan.