Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL

Vierailija
26.04.2019 |

Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?

Kommentit (4706)

Vierailija
3581/4706 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattu on mielestäni tosi sympaattisen oloinen nuori nainen, mutta en kyllä pystyisi omalta kumppanilta hyväksymään tuollaista kännikäytöstä. Joo, kettu ei ole käynyt kolossa mutta eikös tuossa ole jo suunnilleen kaikki muu tehty?

Onhan tuossa kyllä Japellakin peiliin katsomisen paikka, että ei sillä. Hyvä jos ovat saaneet asiat selvitettyä, saattavat olla ihan hyväkin pariskunta kunhan vaan lopettavat toistensa syyttelyn ja kurkkaavat välillä peiliinkin. Ja Mattu kertoo jos on jotain mielen päällä. Toivon molemmille hyvää.

Vierailija
3582/4706 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun jälkikäteen kattoo noita alun jaksoja, esimerkiks ihan ekoja haastatteluja ennen parien erottamista, näkee et Miralla hymyilee tosi hermostuneesti ja on muutenkin jännittyneen oloinen. Aluksi peittyi pirteän ja iloisen ulkokuoren alle niin ei tullut nähneeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3583/4706 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34293 kirjoitti:

Valto on hyvä ihminen: hyväkroppainen, hyväntahtoinen, hyväuskoinen. Liian hyvä Miralle. Ero oli hyvä ratkaisu.

Mitä tarkoitat tuolla, että Valto on hyvä ihminen?

Oletko sitä mieltä, että Mira on paha ihminen.

Hahmotat maailmaa samalla tavalla kuin, pieni taapero. Kuinka vanha olet?

En ole sama, mutta tarkottaisko vaikka sitä että Valto kohtelee muita hyvin = hyvä ihminen. Toimii ihan aikuisen logiikallakin.

Missä kohtaa tossa Mira on pahaksi ihmiseksi luokiteltu? Ei vain ole noita piirteitä ohjelmassa osoittanut joten saa sen kuvan että Valto on ihan liian hyvä hänelle.

Vierailija
3584/4706 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kuinka hieno kämppä on varattu Miralle. Kateeksi käy.

Vierailija
3585/4706 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi kuinka hieno kämppä on varattu Miralle. Kateeksi käy.

Valtolle tuollainen 3 tähden ahdas luukku ;)

Vierailija
3586/4706 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mira on itsekäs ja tyhmä! Katsoin nyt tuon viimeisen extran ja Valto ei tietenkään halua enää olla Miran kanssa tekemisissä kunhan tämä kausi saadaan kokonaan pakettiin, mutta Mira haluaisi pitää Valton elämässään! Miksei voi jättää toista rauhaan? Varmasti Valtollakin toipuminen on kestänyt paljon kauemmin kun joutuu koko kansan edessä elämään petetyksi tultuaan ja haavat revitään uudestaan ja uudestaan auki. Mira ei selvästikään ole valmis päästämään irti, niin läheisriippuvainen on. Tapailee Markusta eikä halua hieroa sitä Valton naamaan, mutta haluaa silti roikkua Valtossa. Näköjään kaikki pitäisi Miralla saada, poikaystävä ja rakastaja ja tukipilari ja terapeutti ja mitähän kaikkea vielä... En voi käsittää!

Tästä tuli mieleen, kun Mira sanoi itse näin, miten tekopyhästi tuo on sanottu. Iltanuotiolla nimittäin tuli täsmälleen mieleen tämä fraasi, kun Kuronen kysyi Miralta mitä kaikkea on miettinyt ja millaiset asiat ovat johtaneet pettämiseen ja viittasi aiempaan keskusteluun. Mira alkoi selittää, miten ihana Markus on ja miten hänen kanssaan synkkasi paremmin kuin Valton kanssa koskaan. Oli varmaankin tosi kivaa Valtosta kuulla, miten paljon parempi toinen mies on. Kuronen kuitenkin tarkoitti kysymyksellään niitä kupla-ajatuksia ja täsmensikin kysymystä Miran vastauksen jälkeen. Sitten jälkeenpäin selittää, ettei halua hieroa Valton naamaan. No niinhän hän juuri teki iltanuotiolla. 

No sunko puheet ja teot ei oo koskaan ristiriidassa ja oot puhdas ihminen?. Välillä tulee sanottua hetkessä toista ja myöhemmin se mielipde voi kehittyä tarkemmaksi kun on saanut ajateltua enempi.

Oho, mistäs moinen reaktio. Kunhan tuli mieleen, miten ironista on kuulla Miran omasta suusta se asia, jota juuri hänen iltanuotiokeskustelussaan ihmettelin. 

Vaikeita paikkoi tilanteet muuttuu ja se mielipidekkin voi olla iltanuotiolla eri kuin muutaman kuukauden päästä. Vai muistatko ite kaikki sanomas ja ne ei ole ironisisia jälkikäteen?

Mikä sinun ongelmasi nyt on? Kunhan nyt huomasin erään pikkuseikan ja pidin sitä huomionarvoisena sattumana. Mitä jos poistuisit ketjusta, jos pettäjän käytöstä ja sanoja ei saa mielestäsi kritisoida ja niistä ei saa huvittua. 

No eikö mira tunnustanu olevansa sekaisin ? Eli oli rehellinen tunteestaan. Niin jos on sekaisin niin antaako ulospäin itsetään ristiriitoi vaikka ei tahallaan tarkoita niin tekevänsä?. Siinä oli vanhasta luopumisen tuskaa ja uuden alun sekavuuttakin. Sillon se saattaa purkaantua ristiriitasin sanoinkin. Myönsi olevansa sekaisin.2

Niin? Eli voitko nyt vihdoin kertoa, mikä sinun ongelmasi on? Mikä tuossa selityksessäsi on ristiriidassa minun sanomani kanssa? 

Se että et huomioinu koko kuvaa mikä johti sinun mielestä ironiseen tilanteeseen. Mietin et miten sinä olisit siinä hetkessä toiminu ois varmaan ollu paniikki päällä ja sanonu paineessa väärin etkä täysin totta. Ja olisitko ollut täysin ristiriidaton kommenteissasi.

Mistä ihmeen kokonaiskuvasta sinä nyt nillität, kun minä puhun siitä, minkä huomion minä tein telkkaria katsoessani ja mitä siitä tuli minulle mieleen? Minkä minä voin sille, että telkkarissa näytetään Miran hierovan suhdettaan Valton naamaan ja sitten parin minuutin päästä näemme pätkän, jossa Mira käyttää nimenomaan tätä ilmaisua, jota minä juuri itsekseni ajattelin. Pääse nyt jo yli tästä. Tässä puhutaan ohjelmasta ja sen synnyttämistä ajatuksista ja huomioista. Ihan turhaan nyt selittelet asiaa, kun tämä asia nyt vain sattui tuossa ohjelmassa tapahtumaan. Sitä ei nyt mikään selitys poista. 

Niin ja mulle tuli sun lauseesta mieleen se että mira kertoi olevansa sekaisin siksi ristiriitaiset puheet etsin syytä mikä johti tuohon ristiriitaan. Valto teki oikein ettei antanu mitään siimaa niin mirankin pakko irtaantua. Ja alottaa uudestaan. Mut paineessa helposti antaa väärän sanan. Eikä mieti. Säkö et sorru vaan hymyilet sortuville?

no mistä sitten tuo syyllistäminen "etkö itse koskaan ole tehnyt virheitä, etkö koskaan ole itse sanonut väärin"? En ollut tietääkseni tässä ohjelmassa enkä missään vaiheessa sanonut, että kukaan ihminen ei koskaan tee virheitä. Eli edelleen, mikä on ongelmasi? Mitä minun tekemiseni tähän liittyy? 

No harva huvittuu toisten tradegioista. Varsinkin kun ihan hajalla. Ja joo mä oon tehny varmaan kyl tosi paljon virheitä. Niin mä koitin selittää mistä se mahdollisesti johtui et antoi itestään ristiriitasen vaikutelman ei aina osata ajatella loppuun toisiamme ja omaa käytöstä. Ja uskallus täyteen rehillisyyteen loppuu ja sekin hajottaa kun antaa pelolle vallan mitä sit tapahtuu ja ihmismieli alkaa hakea vanhasta turvaa. Mulle on ainakin niin käynny monet kerrat. Mut sä sait mut miettimään tota tilanetta. Nyt meen nukuttaan tyttöä.

Saatko sinä palkkaa ohjelman katsomisesta vai miten sinä et katso ohjelmaa ihan vain huviksesi? 

Edelleen, sinun on ihan turha selittää nyt yhtään mitään, koska tuo tilanne oli ihan todellinen eikä selittelyllä muuksi muutu. 

Joo mut ei mua huvittanu särkyneet sydämet. Niin mä mietin sitä mikä johti noihin tilanteisiin. Niin ni sille ristiriitasuudelle löytyi syy. Miksi käyttäytyi niin ja puhe oli ristiriidassa. Kun on sekasin on ristiriitaa. Ei tarkoituksella tehtyä niinkuin annoit ymmärtää. Vaan myrskyssä annettui komenttei eikä ajateltui loppuun saakka

Vierailija
3587/4706 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa Ruutu+....

3588/4706 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34293 kirjoitti:

Valto on hyvä ihminen: hyväkroppainen, hyväntahtoinen, hyväuskoinen. Liian hyvä Miralle. Ero oli hyvä ratkaisu.

Vähän luulen, että minulla on enemmän elämänkokemusta kuin sinulla. Sinä vaikutat teinimäiseltä. Annan vihjeen: kannattaa yrittää sisäistää koko viesti, eikä takertua yksittäisiin sanoihin. 

Vierailija
3589/4706 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34293 kirjoitti:

En ole sama, mutta tarkottaisko vaikka sitä että Valto kohtelee muita hyvin = hyvä ihminen. Toimii ihan aikuisen logiikallakin.

Missä kohtaa tossa Mira on pahaksi ihmiseksi luokiteltu? Ei vain ole noita piirteitä ohjelmassa osoittanut joten saa sen kuvan että Valto on ihan liian hyvä hänelle.

Kehittäkää itseänne.

Yksittäinen teko ei määritä ihmistä. Hetkellinen julkisuus ei myöskään määritä ihmistä.

Ei ole hyviä tai pahoja ihmisiä. Pieni lapsi ajattelee noin.

Vierailija
3590/4706 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira ja Markus ovat kyllä todella söpöjä yhdessä, heidän välillä on selvästi kemiaa, vaikka ei ehkä saisikaan olla, mutta minkäs tunteilles teet.

Vierailija
3591/4706 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika varma, että Mira ei ollut Valton kanssa onnellinen ennen Temppareita, mutta ei tiennyt sitä. Eikä se johdu Valtosta. Mira ei tiennyt mitä haluaa ja loi elämänsä Valton elämän perusteella. Saarella hän tajusi, ettei halua palata siihen vanhaan. Ja voihan olla, että Mira oikeasti koki Markuksen kanssa niin syvän yhteyden, ettei pystynyt palaamaan omaan ei niin syvälliseen suhteeseen.

Valto vaikuttaa kaikin puolin täydelliseltä, mutta he eivät välttämättä olleet toisilleen oikeat. Miran teko oli hiton väärin ja sattui nähdä Valton tuska. Silti ajattelen että parempi huomata nyt ettei juttu kanna kuin sitten kun on lapsia. Markus on mun mielestä täysin ok, vaikuttaa että hän ja Mira ovat jollain samalla henkisellä levelillä.

Valto löytää itselleen vielä täydellisen muikin!

Kaikille toivon vain hyvää. Pahoja tekoja, mutta ihmisiä ovat, ja nuoria.

Vierailija
3592/4706 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua jotenkin säälittää tuo mira, eikö ollut mimmillä kanttia pysyä erossa muista miehistä ja ruveta elämään valton kanssa yhteistä tulevaisuutta ? jälkeenpäin on turha itkeä. jos elämä ei suju yhdessä niin ikä ei ole este uusille tuulille, olis nyt katsonut vielä hetken eikä munannut itseään telkkarissa.valtolle pisteet!!!

Vierailija
3593/4706 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi Mira ja Markus nyt parempi pari kun Mira ja Valto. Ihanaa keskustelua ja Markus osaa keskustella ja kyseenalaistaa..

Vierailija
3594/4706 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mira ja Markus ovat kyllä todella söpöjä yhdessä, heidän välillä on selvästi kemiaa, vaikka ei ehkä saisikaan olla, mutta minkäs tunteilles teet.

Tuo ei todellakaan ole mikään lomaromanssi tai ohimenevä ihastus. Näkee kyllä että Mira ja Markus on oikeasti rakastumassa toisiinsa..

Vierailija
3595/4706 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markuksestahan kuoriutui kunnon filosofi kaksnelosilla.

Toivottavasti osaa itse lukea Miran ajatukset ja tyydyttää joka ikisen Miran tarpeen (myös ne joita ei ole tuonut ilmi) jotta ei Miran tarvitse lähteä nojaamaan toiseen mieheen hetken kuluttua.

Voi kun useampi ajattelisi yhtä selkeästi kun Jemina.

Vierailija
3596/4706 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan toi Mira ja Markus nyt parempi pari kun Mira ja Valto. Ihanaa keskustelua ja Markus osaa keskustella ja kyseenalaistaa..

Ihan helvetin muovista keskustelua, sellaista muka-syvällistä. Minusta molemmat ovat todella epäkypsiä, mutta siinä mielessä kyllä sopivatkin toisilleen.

Vierailija
3597/4706 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei todellakaan ole mikään lomaromanssi tai ohimenevä ihastus. Näkee kyllä että Mira ja Markus on oikeasti rakastumassa toisiinsa..

Joo ei.

Vierailija
3598/4706 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko toi Miran ja Markuksen juttu sitä kuuluisaa salamarakkautta?

Vierailija
3599/4706 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valto on todella hyvä tyyppi mutta ei vaan oikea Miralle

Vierailija
3600/4706 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markuksestahan kuoriutui kunnon filosofi kaksnelosilla.

Toivottavasti osaa itse lukea Miran ajatukset ja tyydyttää joka ikisen Miran tarpeen (myös ne joita ei ole tuonut ilmi) jotta ei Miran tarvitse lähteä nojaamaan toiseen mieheen hetken kuluttua.

Voi kun useampi ajattelisi yhtä selkeästi kun Jemina.

Toisaalta Markus sanoi haastattelussa että Mira ei ole tehnyt saarella mitään mitä ei voisi (Valtona) antaa anteeksi, joten ehkä hän sitten itse hyväksyy kumppanilta tuollaista pientä cuddlailua toisen miehen kanssa.