Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL
Kommentit (4706)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetti ihmisiä vaivaa?? Menee telkkariin kehumaan kuinka on täydellinen parisuhde, pettää siellä. Instassa vaan kehutaan kuinka olet vahva ja viisas tyttö, eli saa osakseen enemmän sympatiaa?!? Ällöttää tämmönen ihminen kuka sit yrittää selitälle tekooan ja saa joltain idiootti hännystelijöiltä pään paijauksia. Joidenkin ihmisten todellisuuden taju on mennyt vessasta alas. Eikö ole koskaan ennen miettinyt asioita oikeassa elämässä? Saa todella idioottimaisen kuvan tästä tytöstä. Vain temppareissa löytää pahan olon tunteen ja sit toisen miehen housuista löytyy vastauksia hallelujah!! Markus on oikea ihme parantaja. Mira on täysin moraaliton ja itsekeskeinen, ei sitä auta mitenkään selitellä.
Se on nykypäivää. Miettikääs sitä p*skamyrskyn määrää jos Valto ois pettäny. Kuitenkin nainen on itsenäinen ja vahva "you go girl!" kun sitten menee tekemään tämmöstä. Naisen pettäminen jotenkin koetaan erilaiseksi (miehen syyksi) kuin toisinpäin. Ei ole Instagramia, joten en tiedä miten tuota on kommentoitu, mutta jos tosiaan on saanut tukea, ni näillä kommentoijilla on varmaan sitten oma lehmä ojassa. Valton ja Miran nykytilanteesta en tiedä, mutta Valto on fiksu kaveri joka varmasti löytää parempaa seuraa.
En nyt niin hirveästi ole nähnyt Miraa kuvattavan itsenäiseksi ja vahvaksi naiseksi. Lähinnä sitä on huoriteltu, eikä syytä todellakaan ole viritetty Valton niskaan. Miten voisikaan, kun Valto ei mitenkään ole antanut aihetta! Mira on nimenomaan haukuttu keskenkasvuiseksi ja epäitšenäiseksi, joka ei ole kyennyt omassa elämässään saamaan mitään aikaan. Luultavasti tukea tulee lähinnä näiden melko tylyjen haukkumisen kestämiseen.
Ainakin Miran uusin ig julkaisu on saanut paljon ymmärrystä ja tukea...
Syy: Mira on poistanut miltein kaikki negatiiviset kommentit ja jättänyt nämä tsemppiviestit sinne.
Ei tule olemaan helppo elämä neidillä. Lähtee nöyryyttämään ja pettämään kumppaniaan televisioon, ja kun siitä tulee sanomista niin ollaankin sulkemassa silmät kaikelta pahalta. Jos et kestä kritiikkiä, niin ole hyvä ja poistu somesta. Itse hän on soppansa keittänyt, kärsisi nyt seurauksetkin.
Mä en ymmärrä sitä et miksi pitää nyt kärsiä. On käsitellyt asiaa varmasti yksin, Valton ja Markuksen kanssa ja jokainen heistä jatkanut elämää eteenpäin. Niin nyt sitten ihmiset hyökkäävät kimppuun jostain joka on jo asianomaisten osalta käsitelty ja kaikki ovat tietoisia kaikesta tapahtuneesta.
No oisko vaikka siksi, että nämä asiat tulevat nyt vasta ilmi koko kansalle. Tietenkin Valto ja Mira ovat varmasti käsitelleet asiat halki ja puhki keskenään, mutta ovat myös olleet tietoisia, että suurin paskamyrsky on vasta tulossa. Se joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.
En ole ollenkaan niin varma, että Mira olisi käsitellyt asiaa Valton kanssa. Ei tunnu olevan selkärankaa siihen vaan mieluummin valehtelee, jotta pääsee helpommalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valto on ollut mun silmissä ihan hirveän tylsä ja suoraansanottuna epämiellyttävä. Jollain treffeillä alkuvaiheessa sinkkumimmi pyysi sitä heittämään pari posee, ja se oli ainoa hetki kun Valto vaikutti energiseltä, kun sai poseerata. Kun katsoin mun kumppanin kans suu auki sitä yhtäkkistä pullistelua, juteltiin että eikai kukaan oikeesti voi tosissaan olla tollanen. Aivan sairaan tylsä tyyppi.
Kävin katsomassa Miran ig postauksen, ja tuli niin iso tarve halata ja sanoa oo itelles armollinen. Ei mikään ihme että haksahtaa terveen ja normaalin oloiseen mieheen tollasissa olosuhteissa, ja etenkin jos on tottunut hengaamaan tosikon poseeraajan seurassa, joka ei osaa jutella mistään. Ymmärrän Miraa, ja toivon että hän saa tukea tässä tilanteessa ja myös arvostan ett on nyt avoin, vaikka asettaakin samalla itsensä kovin alttiiksi arvostelulle. Jos jostain syystä luet tätä Mira: tsemppiä ja halaus, sinä selviät tästä, ole armollinen itsellesi. Pään taputus myös Valtolle, jatka peilin edessä poseeraamista jne.
SAmaa mieltä. Tuntuu, että Valtosta tuli tälläkin palstalla ihana aikuinen mies vain siksi, että hän joutui petetyksi. Totta kai on hyvä juttu olla suoraselkäinen ja rehti, mutta ei se vielä tee kenestäkään ihannekumppania. Minusta Valto on myös ollut tylsä ja monet sen jutut ovat aiheuttaneet pientä myötähäpeää. Tämä ei mielestäni ole kilpailu siitä, että kumman touhut ovat hävettävämpiä, Miran vai Valton, vaan Valtosta voi olla mielipide, joka ei mitenkään liity Miraan. Ja Valto ansaitsee myötätuntoa ja taatusti jonkun toisen naisen itselleen, mutta on se silti mielestän tylsä, enkä itse ihastuisi häneen. Luulen, että myös tuotanto on pitänyt häntä mitäänsanomattana, koska alkupuolella oli useita jaksoja, joissa Valtosta näkyy vain pari pakollista treffikohtausta, mutta eipä juuri muuta. Ohjelman kannalta hänestä tuli kiinnostava vasta Miran touhujen myötä, mikä on toki julmaa, mutta käytännössä ihan sama kuvio näkyy kyllä useimmissa keskusteluissakin. Kun Valtoa kohtaan nousee myötätunto, hän muuttuu kiinnostavammaksi, vaikka yleensä pelkkä aikuisuus ja rehtiys eivät ole mitään erityisiä piirteitä ihmisessä, vaan ihan normaaleja asioita.
Toisaalta Mira oli mielestäni bimbo ihan ilman pettämistäkin. Ei mitään kiinnostavaa sen jälkeen kun suunsa avaa. Nätti tyttö toki, mutta ei sillä vielä minulta sympatiaa saa. En mitenkään ymmärrä sitä, että on ollut 3,5 vuotta Valton kanssa yhdessä ja nyt parissa viikossa keksi miten haluaakin jotain muuta niin pahasti, että pitää kameroiden edessä panna. Luulisi niiden Valton puutteiden (tylsyys tms.) tulleen esiin jo aiemminkin. Väkisin tulee mieleen, että onko Valto ollut vain elättäjä ja tuki kunnes parempaa tulee eteen?
Vierailija kirjoitti:
Maccen 80-luvun verhokankaasta tehty paita kyllä aivan järkyttävä!
Vintage-muoti nyt vaan kuuluu joidenkin ihmisten tyyliin, kuten Maccella. Kukin tykkää mistä tykkää. Itse tykkään vintage-vaatteista myös.
Bolivar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysyyköhän Jape iltanuotiolla edelleen kannassaan siitä, että parisuhteessa riitely ja mustasukkaisuus on turhaa? Vai nouseekohan voitolle se, että tässä on nyt laskettu virheitä ja pyritty pysymään itse voitolla?
Missään tapauksessa Jape ei ole mikään pulmunen eikä aikuinen. Se heti alussa uhosi sitä suuren kyrvän näyttämistä, ja jos joku olisi siihen vastannut myöntävästi, se olisi taatusti myös näytetty. Jeminaa hänkin olisi halunnut päästä polkasemaan, mutta Vallu tunki väliin. Sekä Vallu että Jape voivat kyllä sanoa hoitaneensa homman kunnialla loppuun, mutta syy on ainoastaan se, ettei kukaan ollut halukas antamaan niille yhtään mitään tämän enempää. Jos Jape luulee olevansa jotenkin yhtä aikuinen kuin vaikka Valto niin pieleen menee. Vaikka Mira on tehnyt paljon pahempia asioita kuin Mattu, Valto puhuu silti kunnioittavasti kumppanistaan. Jape ei.
Mutta onneksi The Aikuinen Nainen Miina lupasi viedä Japen treffeille, jos Jape eroaa. Uskoo ken tahtoo.
Siis eihän Valto vielä tässä vaiheessa ole nähnyt niitä pahempia asioita. Luultavasti Vallukin puhuisi Mirasta vähän eri tyyliin, jos olisi jo nähnyt, miten häntä kerta toisensa jälkeen haukutaan videoilla, jopa seksitaidoista lähtien.
Miksi Vallu puhuisi Mirasta yhtikäs mitään? Tarkoitatko Valtoa? Missä kohtaa Mira on haukkunut Valton seksitaitoja? Eikös se ollut Mattu, joka on Japen seksitaitoja arvostellut, samoin Aliisa?
Sitähän tuolla tarkoitettiin. Valton on ollut helppo olla arvostelematta kun Mira ei ole häntä suuremmin haukkunut eikä hänen sikailujaan juurikaan näytetty. Jos Mira olisi haukkunut Valton seksitaidoista lähtien ja syyttänyt häntä kaikesta, niin olisi Valtokin voinut päästää pari harkitsematonta kommenttia.
Bolivar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysyyköhän Jape iltanuotiolla edelleen kannassaan siitä, että parisuhteessa riitely ja mustasukkaisuus on turhaa? Vai nouseekohan voitolle se, että tässä on nyt laskettu virheitä ja pyritty pysymään itse voitolla?
Missään tapauksessa Jape ei ole mikään pulmunen eikä aikuinen. Se heti alussa uhosi sitä suuren kyrvän näyttämistä, ja jos joku olisi siihen vastannut myöntävästi, se olisi taatusti myös näytetty. Jeminaa hänkin olisi halunnut päästä polkasemaan, mutta Vallu tunki väliin. Sekä Vallu että Jape voivat kyllä sanoa hoitaneensa homman kunnialla loppuun, mutta syy on ainoastaan se, ettei kukaan ollut halukas antamaan niille yhtään mitään tämän enempää. Jos Jape luulee olevansa jotenkin yhtä aikuinen kuin vaikka Valto niin pieleen menee. Vaikka Mira on tehnyt paljon pahempia asioita kuin Mattu, Valto puhuu silti kunnioittavasti kumppanistaan. Jape ei.
Mutta onneksi The Aikuinen Nainen Miina lupasi viedä Japen treffeille, jos Jape eroaa. Uskoo ken tahtoo.
Siis eihän Valto vielä tässä vaiheessa ole nähnyt niitä pahempia asioita. Luultavasti Vallukin puhuisi Mirasta vähän eri tyyliin, jos olisi jo nähnyt, miten häntä kerta toisensa jälkeen haukutaan videoilla, jopa seksitaidoista lähtien.
Miksi Vallu puhuisi Mirasta yhtikäs mitään? Tarkoitatko Valtoa? Missä kohtaa Mira on haukkunut Valton seksitaitoja? Eikös se ollut Mattu, joka on Japen seksitaitoja arvostellut, samoin Aliisa?
Juu, tarkoitin tietysti Valtoa. Kontekstista olisi kyllä pitänyt tämä ilmetä tyhmimmällekin. Ja tuossahan tietysti viittasin aiempaan viestiin, jossa verrattiin Japen ja Valton puheita. Sanottiin, että Valto on puhunut kumppanistaan kunnioittavasti toisin kuin Jape. Minä totesin tähän, että luonnollisesti Valto puhuu näin, koska hänen kumppaninsa ei ole arvostellut hänen seksitaitojaan julkisesti, kuten Japen tyttöystävä.
Kannattaisi ehkä lukea vähän tarkemmin, mihin siinä kommentoitiin ja miettiä toisenkin kerran, jos kaikki ei ihan täsmää.
Vierailija kirjoitti:
Käyköhän tässä vielä niin, että Valto haluaako jatkaa yhdessä, mutta Mira sanoo kuitenkin ei? Pelkään pahoin, että Valto ei siinä järkytyksen tilassa pysty heti käsittämään kokonaisuutta vaan joku epätoivon ja kieltämisen aalto pyyhkäisee yli. Toivottavasti Kuronen jututtaa sitä ensin yksin tarpeeksi kauan, jotta se ehtii tajuta mitä oikeastaan on juuri nähnyt.
Ja toivon todella että Kuronen luopuisi silloin tuosta miesten syyllistämisestä ja yrittäisi auttaa Valtoa ymmärtämään todellisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne kaikki paneskele siellä toisiaan päivällä, kun kameraryhmä treffejä kuvaamassa.
Ai krapuloissaan niissä yhteispunkissa? Ehkä ei.
Jos kamerat on pois, niin missä vaan.
Mitä sitten, vaikka Matun silarit olisikin ollut Japen idea ja tykkää silti esitellä niitä? Jos hän on itse tykästynyt niihin.
Kun täälä niin paljon puhutaan että miksi esittelee tissejä jos ei itse niitä halunnut. D44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mattu ei ole pettäjä .Muut tytöt pettivät.
Pitää paikkansa. Hän kunnostautui lähinnä kuseskelemalla joka paikkaan ja esittelemällä tekorintojaan.
Taisi välillä myös hieroa jalkoväliään jonkun sinkkumiehen naamaan ja antaa miehen hieroa munaan omaan naamaansa. Jonkun mielestä tuokin on pettämistä. Ja varmaan melkein kaikkien mielestä vähintään huonoa käytöstä.
Se Matun pahin petos tapahtui kuitenkin jo Suomessa. Ei kertonut puolisolleen ongelmistaan vaan esitti jotain ihan muuta kuin oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei oikeuta minua moraalittomaan tekooni enkä aio sitä puolustellakaan. Haluan vain sanoa, kuinka jokaisen virheen takana on jokin syy-seuraussuhde. Mikään ei valitettavasti ole niin mustavalkoista, kun sen äkkiseltään haluaisi uskoa.
En oikein ymmärrä tuota Miran kommenttia, sanoo ensin "enkä aio sitä puolustellakaan" ja sitten suoraan perään alkaa kuitenkin puolustelu ja selittely, mutta näinhän pettäjät tekevät.
Itse ymmärsin tuon niin, ettei aio puolustaa tekoaan moraalisesti oikeana, mutta haluaa silti avata taustoja. Teko on nyt julkinen, ja sitä ruoditaan ympäri nettiä. Mira tietää, että ihmiset haluavat kuulla, kuinka ihmeessä hän näin teki ja mikä siihen johti. Ei se silti tarkoita, että itsekään ajattelisi tehneensä oikein.
Vierailija kirjoitti:
Miran ja Valton suhde on malliesimerkki siitä kun mennään suhteeseen ulkonäkö edellä. Kaunis kuori täynnä tyhjää. Treenataan, ei puhuta, tai toinen puhuu taukoamatta mutta ei mitään oleellista, toinen möllöttelee vieressä. Sitten hairahdetaan kun tajutaan että kokonaisvaltaisempiakin ihmisiä on olemassa.
Luulen, ettei sinulla ole mitään faktatietoa Valton ja Miran suhteesta, eikä Markuksen "kokonaisvaltaisuudesta". Tuo on vain ennakkoluuloista kuvitteluasi.
Ihhahhaa, ihhahhaa, hepo hirnahtaa-aa
Iihanaa, iihanaa, onhan ratsastaa
Vierailija kirjoitti:
Bolivar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, tarkoitin tietysti Valtoa. Kontekstista olisi kyllä pitänyt tämä ilmetä tyhmimmällekin. Ja tuossahan tietysti viittasin aiempaan viestiin, jossa verrattiin Japen ja Valton puheita. Sanottiin, että Valto on puhunut kumppanistaan kunnioittavasti toisin kuin Jape. Minä totesin tähän, että luonnollisesti Valto puhuu näin, koska hänen kumppaninsa ei ole arvostellut hänen seksitaitojaan julkisesti, kuten Japen tyttöystävä.
Kannattaisi ehkä lukea vähän tarkemmin, mihin siinä kommentoitiin ja miettiä toisenkin kerran, jos kaikki ei ihan täsmää.
Kannattaisi itse opetella osallistujien nimet oikein ennen kuin alkaa kommentoimaan, jos ei hermo kestä tarkentavia kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intensiivinen huvila!
Tarkoittikohan Wallu exclusiivinen vai mitäköhän yritti sanoa? :D
Oisko hakenut sanaa intiimi. 😁
Käyttäjä34293 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miran ja Valton suhde on malliesimerkki siitä kun mennään suhteeseen ulkonäkö edellä. Kaunis kuori täynnä tyhjää. Treenataan, ei puhuta, tai toinen puhuu taukoamatta mutta ei mitään oleellista, toinen möllöttelee vieressä. Sitten hairahdetaan kun tajutaan että kokonaisvaltaisempiakin ihmisiä on olemassa.
Luulen, ettei sinulla ole mitään faktatietoa Valton ja Miran suhteesta, eikä Markuksen "kokonaisvaltaisuudesta". Tuo on vain ennakkoluuloista kuvitteluasi.
Alusta asti tietty vaikutelma Mirasta, joka sitten osoittautuikin oikeaksi.
On kyllä järkyttävän näköistä kun tikkulaihat naiset ottavat hervottomat muovipallot rinnoiksi.
Eikö kaiken ehostamisen pointti pitäisi olla että se tehdään niin hienovaraisesti ettei näytä feikiltä heti ensinäkemältä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei missään puututtu videoklippiin missä joku sinkkumies sanoo Valtosta (?) että on pettänyt juuri ennen reissua?
Eikö se höpöttänyt siitä, että Valto ansaitsee parempaa kuin Miran, joka pettää saarella 2 viikkoa ennen kotiinlähtöä?
Käyttäjä34293 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jemina vei Vallua kuin metrin mittaa. Ei oo todellakaan kiinnostunut, huokasi varmaan helpotuksesta 24-h treffeiltä lähtiessään. Ja Vallu suunnitteli jo yhteistä tulevaisuutta. Voi V, kasva jo aikuiseksi..
Olisi mielenkiintoista tietää sinkkujen palkkioperusteet. Aika selvältä näyttää, että kaksnelosille pääsystä saa bonusta, sen verran on tunkua, vaikka kavaljeeri ei ole kovinkaan mieleinen. Saakohan myös viettelemisen onnistumisesta bonusta?
Eikös täällä aiemmin kerrottu, että sinkut saavat tästä vain kokemuksen, ja vain pareille maksetaan joku palkkio.
Vierailija kirjoitti:
Onko kenenkään kullanmuru tuolla?
Ei. Ei ainakaan minun:D
Ajattelin ite hakee ensvuonna temppareihin, ikää on 26. Oon sinkku:)
Olen ihmetellyt paljon myös tätä Japen valtavaa grillaamista iltanuotioilla, ja haukkumista extrassa. Eihän se nyt maailman kypsin jäbä ole, mutta ei kyllä ole moista kuraa ansainnutkaan. Matun käytös on ollut todella ala-arvoista, en kyllä itse antaisi millään anteeksi.
Onpa ihana kumppani, jos JOKA bileissä pitää näytellä tissit kaikille. Kusta muiden nähden, olla alasti ja sallia jonku hinkkaavan sukuelintänsä naamaan... ja sit kertoo kuinka on löytänyt itsensä, ja Japen (tai kenen tahansa) tulisi hyväksyä hänet sellaisena kuin on.
Ja jos on Japen takia silarit muka hankkinut, niin eipä tuo ainakaan niitä peittele. Jotenkin ei tunnu kovin uskottavalta väitteeltä.
Pahinta on kuitenkin jutut heidän sänkypuuhistaan ja kuinka Jape on antanut hänelle vain nerran orgasmin... Mä en keksi oikastaan mitään enempää loukkavaa.