Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL
Kommentit (4706)
Mut siis tunnistaa täältä palstoilla nimellä:
Sinkku26
Huh huh, viime jaksossa oli aika inessiivinen tunnelma.
Eikun siis inhimillinen? Implisiittinen..
Ah, Walluhan sen jo totesi: intensiivinen!
Sen sijaan luulen Wallun tarkoittaneen että se hotelli oli tosi ideologinen.
Kuka tuonne Suomessa kuvattavaan Temppariin edes hakee, ei ole plussana edes sitä ulkomaanlomaa...
Lisää jotain turhia julkkiksia hakemaan lisää turhaa julkisuutta? Emiliakin vaikutti suht fiksulta vielä sinkkukaudellaan, nyt ihan alkkis. Wallunkin pakko esittää jotain seremoniamestaria vaikkei edes keksi mitään hauskaa replaa...
Bolivar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysyyköhän Jape iltanuotiolla edelleen kannassaan siitä, että parisuhteessa riitely ja mustasukkaisuus on turhaa? Vai nouseekohan voitolle se, että tässä on nyt laskettu virheitä ja pyritty pysymään itse voitolla?
Missään tapauksessa Jape ei ole mikään pulmunen eikä aikuinen. Se heti alussa uhosi sitä suuren kyrvän näyttämistä, ja jos joku olisi siihen vastannut myöntävästi, se olisi taatusti myös näytetty. Jeminaa hänkin olisi halunnut päästä polkasemaan, mutta Vallu tunki väliin. Sekä Vallu että Jape voivat kyllä sanoa hoitaneensa homman kunnialla loppuun, mutta syy on ainoastaan se, ettei kukaan ollut halukas antamaan niille yhtään mitään tämän enempää. Jos Jape luulee olevansa jotenkin yhtä aikuinen kuin vaikka Valto niin pieleen menee. Vaikka Mira on tehnyt paljon pahempia asioita kuin Mattu, Valto puhuu silti kunnioittavasti kumppanistaan. Jape ei.
Mutta onneksi The Aikuinen Nainen Miina lupasi viedä Japen treffeille, jos Jape eroaa. Uskoo ken tahtoo.
Väkisin vääntämällä asiat voi noinkin kääntää.
Minusta Jape ei mitenkään uhonnut, oli känninen heitto vain, tuskin olisi näyttänyt edes.
Ja aivan varmasti Jemina, Daniela, Miina ja varmaan Aliisakin touhuaisivat Japen kanssa, jos tämä suostuisi. Danielahan lähenteli Japea niin epätoivoisesti että oli oikein kiusallista katsoa.
Eikä se Jape ole Mattua pahemmin haukkunutkaan. Ei varmaan itseltäkään kovin positiivisia kommentteja tulisi kumppanin toiminnasta, jos käyttäytyisi kuin Mattu.Ruutu+
Miina kyllä teki 24:lla selväksi, ettei aio Japen kanssa tehdä mitään, sillä hänellä on "periaate" olla sekaantumatta varattuihin (lue: ei ole pätkääkään kiinnostunut kyseisestä teinin tasolla olevasta jannusta). Tainnut jäädä kyseinen "periaate" mainitsematta hakukaavakkeessa, onhan se koko ajan ollut selvää, ettei hän ole tuonne tullut ketään viettelemään.
Siis juuri tuossa samassa yhteydessä Miina sanoi Japelle, että vie hänet treffeille, jos Jape ja Mattu eroavat. Ja ihan suoraan kysymykseen vastasi, että voisi kuvitella seurustelevansa Japen kanssa.
”Kokisitko sä että meillä vois olla toimiva parisuhde?”
”Todellakin.”
”Kokisitko?”
”Sul on kaikki mitä vaaditaan siihen.”
Tuon jälkeen siis Miina muistutti ettei koske varattuihin, ja Jape sanoi, että odotellaan kaks päivää.
Toi Jape & Mattu -case mietityttää, kun tuntuu että monet lyttää täysin Japen ja Mattu on "ihana luonnonlapsi".
Jape nyt on vähän lapsellinen ja ekassa parisuhteessa vielä, niin opittavaa toki on eikä tunnu kauheasti olevan kykyjä peiliinkatsomiseen. Silti -- ei kai tuonne tarvi valmiina ihmisenä mennäkään ja varmasti reissu on jotain opettanut, vaikka ne pohdinnat tulisi myöhemmin. Mun mielestä Japella on ihan täysi oikeus haluta sellainen tyttöystävä, joka ei jatkuvasti nakuile ja kiehnää sinkkuäijissä. Matusta hän ei ehkä sellaista saa, mutta se vaan ei sitten ollut meant to be.
Japehan on oikeasti vetänyt kohtuullisen hyvin tuon. Kun katsoo vain tekemisiä, niin ei ole mitään pahoja ylilyöntejä tai rajojen rikkomisia. Kun kuuntelee myös puheita, niin kyllähän Jape tavan takaa oman hölmöytensä ja katkeruutensa paljastaa, mutta onko sekään niin törkeää kuin mitä Mattu on toisella puolen puhunut?
Sitten taas Mattu... Jos joku varattu mies kerjäisi jatkuvasti huomiota, joka bileissä veivasi helikopteria, kuseskelisi nurkkiin, nakuilisi, hieroisi sinkkujen genitaaleja sekä käsin että otsallaan, kuivapanisi, lyttäisi tyttöystävän seksitaidot naureskellen ja vielä moneen kertaan kuuluttaisi, että on itse asiassa tyttikselleen feikannut ihan koko suhteen ajan toisenlaista ihmistä, kuin mikä oikeasti on, niin johan se mies olisi lynkattu moneen kertaan. Kun kyseessä on nainen... Oi mikä ihana luonnonlapsi ja kyllä hänen pitää saada olla juuri sellainen kuin on!
Mattu saa toki olla juuri sellainen kuin on, mutta Japen ei tarvitse hyväksyä sellaista käytöstä omalta tyttöystävältään. Sitten vaan tulee ero. Ja olisi kyllä mielenkiintoista tietää, kuinka moni mies oikeasti on innokas katselemaan tuollaista tyttistä vierellään? Henkkaa ei kiinnostanut lähteä Matun kanssa kaksnelosille (kun tissit on nähty jo eikä muuta sisältöä ole). Kaksnelosilla Eetu toteaa, että alkuun oli Matusta kiinnostunut, mutta ei todellakaan ottaisi tuollaista tyttöystävää (kun tissit on nähty jo eikä muuta sisältöä ole).
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, viime jaksossa oli aika inessiivinen tunnelma.
Eikun siis inhimillinen? Implisiittinen..
Ah, Walluhan sen jo totesi: intensiivinen!Sen sijaan luulen Wallun tarkoittaneen että se hotelli oli tosi ideologinen.
Mä luulen että se tarkoitti impressionistista. Äkkiäkös noi sanat sekaisin menee, on niin monta saman kuuloista.
Josku ja Mira ovat keksineet oivan keinon hankkiutua eroon liian kiltistä poikaystävästä.
”Kulta mennäänkö Temppareille?”
Sillä neitoja poljetaan julkisesti telkkarissa kuin tulpatonta mopoa. Jos sekään ei auta, temppariystävä tulee hakemaan kotoa pois.
Joskukin on niin onnellinen nyt, kun on tosimies, joka pitää kurissa.
Vierailija kirjoitti:
Toi Jape & Mattu -case mietityttää, kun tuntuu että monet lyttää täysin Japen ja Mattu on "ihana luonnonlapsi".
Jape nyt on vähän lapsellinen ja ekassa parisuhteessa vielä, niin opittavaa toki on eikä tunnu kauheasti olevan kykyjä peiliinkatsomiseen. Silti -- ei kai tuonne tarvi valmiina ihmisenä mennäkään ja varmasti reissu on jotain opettanut, vaikka ne pohdinnat tulisi myöhemmin. Mun mielestä Japella on ihan täysi oikeus haluta sellainen tyttöystävä, joka ei jatkuvasti nakuile ja kiehnää sinkkuäijissä. Matusta hän ei ehkä sellaista saa, mutta se vaan ei sitten ollut meant to be.
Japehan on oikeasti vetänyt kohtuullisen hyvin tuon. Kun katsoo vain tekemisiä, niin ei ole mitään pahoja ylilyöntejä tai rajojen rikkomisia. Kun kuuntelee myös puheita, niin kyllähän Jape tavan takaa oman hölmöytensä ja katkeruutensa paljastaa, mutta onko sekään niin törkeää kuin mitä Mattu on toisella puolen puhunut?
Sitten taas Mattu... Jos joku varattu mies kerjäisi jatkuvasti huomiota, joka bileissä veivasi helikopteria, kuseskelisi nurkkiin, nakuilisi, hieroisi sinkkujen genitaaleja sekä käsin että otsallaan, kuivapanisi, lyttäisi tyttöystävän seksitaidot naureskellen ja vielä moneen kertaan kuuluttaisi, että on itse asiassa tyttikselleen feikannut ihan koko suhteen ajan toisenlaista ihmistä, kuin mikä oikeasti on, niin johan se mies olisi lynkattu moneen kertaan. Kun kyseessä on nainen... Oi mikä ihana luonnonlapsi ja kyllä hänen pitää saada olla juuri sellainen kuin on!
Mattu saa toki olla juuri sellainen kuin on, mutta Japen ei tarvitse hyväksyä sellaista käytöstä omalta tyttöystävältään. Sitten vaan tulee ero. Ja olisi kyllä mielenkiintoista tietää, kuinka moni mies oikeasti on innokas katselemaan tuollaista tyttistä vierellään? Henkkaa ei kiinnostanut lähteä Matun kanssa kaksnelosille (kun tissit on nähty jo eikä muuta sisältöä ole). Kaksnelosilla Eetu toteaa, että alkuun oli Matusta kiinnostunut, mutta ei todellakaan ottaisi tuollaista tyttöystävää (kun tissit on nähty jo eikä muuta sisältöä ole).
Mulla meni ohi tuo Henkan juttu. Olin kuvitellut, että Emppu lähtisi hänen kanssaan, mutta hän nappasikin Maccen, jonka kanssa taas Mattu olisi halunnut mennä.
Vierailija kirjoitti:
Bolivar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysyyköhän Jape iltanuotiolla edelleen kannassaan siitä, että parisuhteessa riitely ja mustasukkaisuus on turhaa? Vai nouseekohan voitolle se, että tässä on nyt laskettu virheitä ja pyritty pysymään itse voitolla?
Missään tapauksessa Jape ei ole mikään pulmunen eikä aikuinen. Se heti alussa uhosi sitä suuren kyrvän näyttämistä, ja jos joku olisi siihen vastannut myöntävästi, se olisi taatusti myös näytetty. Jeminaa hänkin olisi halunnut päästä polkasemaan, mutta Vallu tunki väliin. Sekä Vallu että Jape voivat kyllä sanoa hoitaneensa homman kunnialla loppuun, mutta syy on ainoastaan se, ettei kukaan ollut halukas antamaan niille yhtään mitään tämän enempää. Jos Jape luulee olevansa jotenkin yhtä aikuinen kuin vaikka Valto niin pieleen menee. Vaikka Mira on tehnyt paljon pahempia asioita kuin Mattu, Valto puhuu silti kunnioittavasti kumppanistaan. Jape ei.
Mutta onneksi The Aikuinen Nainen Miina lupasi viedä Japen treffeille, jos Jape eroaa. Uskoo ken tahtoo.
Minusta Jape ei mitenkään uhonnut, oli känninen heitto vain, tuskin olisi näyttänyt edes.
Ja aivan varmasti Jemina, Daniela, Miina ja varmaan Aliisakin touhuaisivat Japen kanssa, jos tämä suostuisi. Danielahan lähenteli Japea niin epätoivoisesti että oli oikein kiusallista katsoa.
Eikä se Jape ole Mattua pahemmin haukkunutkaan. Ei varmaan itseltäkään kovin positiivisia kommentteja tulisi kumppanin toiminnasta, jos käyttäytyisi kuin Mattu.Ruutu+
Miina kyllä teki 24:lla selväksi, ettei aio Japen kanssa tehdä mitään, sillä hänellä on "periaate" olla sekaantumatta varattuihin (lue: ei ole pätkääkään kiinnostunut kyseisestä teinin tasolla olevasta jannusta). Tainnut jäädä kyseinen "periaate" mainitsematta hakukaavakkeessa, onhan se koko ajan ollut selvää, ettei hän ole tuonne tullut ketään viettelemään.
Siis juuri tuossa samassa yhteydessä Miina sanoi Japelle, että vie hänet treffeille, jos Jape ja Mattu eroavat. Ja ihan suoraan kysymykseen vastasi, että voisi kuvitella seurustelevansa Japen kanssa.
”Todellakin.”
”Kokisitko?”
”Sul on kaikki mitä vaaditaan siihen.”Tuon jälkeen siis Miina muistutti ettei koske varattuihin, ja Jape sanoi, että odotellaan kaks päivää.
Niin. Millä muulla tavalla hän olisi tuossa tilanteessa edes voinut vastata? Toinen (todellinen) vaihtoehto olisi ollut nauraa päin naamaa. Ehkä sen verran käytöstapoja, ettei halunnut pilata toisen kaksnelkkuja. Toki Miina voi viedä sinkku-Japen treffeille. Ajamaan cartingia kuin isosisko konsanaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksei missään puututtu videoklippiin missä joku sinkkumies sanoo Valtosta (?) että on pettänyt juuri ennen reissua?
Mitä itse kuulin niin siinä puhuttiin siitä ettei Valton pitäisi joutua setvimään eteenpäin suhteessa jossa "toinen pettää 2 viikkoa ennen lähtöä". Vähän omituisesti oli sanottu tuo mutta itse käsitin että kyse ihan vaan noista temppareista. Jos Valto olisi Suomessa pettänyt niin ihan kun Mira ei olisi siitä jo tuonut esille kun noita puolusteluja on huonompiakin sanonut. Hetken mietin tota että onko Mira pettänyt Suomessakin 2 viikkoa ennen temppareihin lähtöä mutta jotenkin sekin kuulostaa oudolta kun Valto oli niin selvästi järkyttynyt jo niistä pikkutuhmailuista. Ellei kyse olisi jostain mitä Valto ei edes ole tossa kohtaa tiennyt mutta sitten taas tullaan siihen että miks Mira olisi tollasen asian siellä kertonut kun halusi ton Markuksella ratsastamisenkin pysyvän salassa.
Bolivar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bolivar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Todellakin.”
”Kokisitko?”
”Sul on kaikki mitä vaaditaan siihen.”Tuon jälkeen siis Miina muistutti ettei koske varattuihin, ja Jape sanoi, että odotellaan kaks päivää.
Niin. Millä muulla tavalla hän olisi tuossa tilanteessa edes voinut vastata? Toinen (todellinen) vaihtoehto olisi ollut nauraa päin naamaa. Ehkä sen verran käytöstapoja, ettei halunnut pilata toisen kaksnelkkuja. Toki Miina voi viedä sinkku-Japen treffeille. Ajamaan cartingia kuin isosisko konsanaan.
Kyllä mä keksin monta tapaa vastata tuohon kieltävästi ilman että nauraisin päin naamaa. Ihan vaikka joku ”ehkä just näissä olosuhteissa me ei oltais kovin toimiva pari, mutta jos ajattelen itseäni nuorempana, niin oisin kyllä varmasti ollut kiinnostunut susta”.
Isosiskotreffit on jotain muuta, Miina tiesi sen kyllä vastatessaan. Lisäksi Miina on sanonut kameralle jo aiemmin ihan yksikseen, että voisi kiinnostua Japesta. Siinä tilanteessa hänen ei ollut mikään sosiaalinenkaan pakko sanoa niin, eivätkä muutkaan sinkut suinkaan ole sanoneet jokaisesta treffikumppaneista samaa. Tästä nyt hyvänä esimerkkinä vaikka Eetu tai Jemina, jotka suoraan sanoivat kameralle, että tästä treffikumppanista ei tulisi vakituista kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei missään puututtu videoklippiin missä joku sinkkumies sanoo Valtosta (?) että on pettänyt juuri ennen reissua?
Mitä itse kuulin niin siinä puhuttiin siitä ettei Valton pitäisi joutua setvimään eteenpäin suhteessa jossa "toinen pettää 2 viikkoa ennen lähtöä". Vähän omituisesti oli sanottu tuo mutta itse käsitin että kyse ihan vaan noista temppareista. Jos Valto olisi Suomessa pettänyt niin ihan kun Mira ei olisi siitä jo tuonut esille kun noita puolusteluja on huonompiakin sanonut. Hetken mietin tota että onko Mira pettänyt Suomessakin 2 viikkoa ennen temppareihin lähtöä mutta jotenkin sekin kuulostaa oudolta kun Valto oli niin selvästi järkyttynyt jo niistä pikkutuhmailuista. Ellei kyse olisi jostain mitä Valto ei edes ole tossa kohtaa tiennyt mutta sitten taas tullaan siihen että miks Mira olisi tollasen asian siellä kertonut kun halusi ton Markuksella ratsastamisenkin pysyvän salassa.
Mä luulin että kyse oli siitä Maltalle lähtemisestä.
Tarkoitukseni ei ole haukkua tai arvostella, mutta uteliaisuuttani olen käynyt Miran instagramia kurkkaamassa ja tuo hänen some-persoona on jotenkin aika erikoinen.
Nuo meemit hänestä itsestään.. Harvoin olen kuullut että kukaan niitä itsestään tekisi. Tai ainakaan kukaan ei ole myöntänyt. Kohokohtiin laittanut itsestään asioita kolmannessa persoonassa, tyylillä "työ-Miisu", "sali-Miisu" yms. Tulee mieleen joku Putous-näyttelijä joka tekee tilin omalle komediahahmolleen. Storyissä vissiin kuitenkin näkyy ihan tavallisen nuoren naisen höpinöitä?
Onkohan tossa tarkotuksena selkeästi erottaa se some-ihminen hänestä itsestään vai onko tää kaikki hänen omaa persoonaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että kyse oli siitä Maltalle lähtemisestä.
Eiku niin taitaa muuten ollakin
Vierailija kirjoitti:
Bolivar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bolivar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Todellakin.”
”Kokisitko?”
Kyllä mä keksin monta tapaa vastata tuohon kieltävästi ilman että nauraisin päin naamaa. Ihan vaikka joku ”ehkä just näissä olosuhteissa me ei oltais kovin toimiva pari, mutta jos ajattelen itseäni nuorempana, niin oisin kyllä varmasti ollut kiinnostunut susta”.
Isosiskotreffit on jotain muuta, Miina tiesi sen kyllä vastatessaan. Lisäksi Miina on sanonut kameralle jo aiemmin ihan yksikseen, että voisi kiinnostua Japesta. Siinä tilanteessa hänen ei ollut mikään sosiaalinenkaan pakko sanoa niin, eivätkä muutkaan sinkut suinkaan ole sanoneet jokaisesta treffikumppaneista samaa. Tästä nyt hyvänä esimerkkinä vaikka Eetu tai Jemina, jotka suoraan sanoivat kameralle, että tästä treffikumppanista ei tulisi vakituista kumppania.
Todellako olet sitä mieltä, että Miina olisi oikeasti kiinnostunut Japesta? Itse en kovin kummoista arvoa anna haastatteluille, olivat ne sitten yksin tai yhdessä muiden sinkkujen kanssa annettuja. Eivät nämä hänen kiinnostuskommenttinsa ole missään kohtaa olleet kovinkaan vakuuttavia. Voin olla täysin väärässä, mutta jotenkin kuvittelisin, että Miinan tyyppiä olisi ehkä hieman aikuisempi, tasapainoisempi mies. Toki, jos sellaisia ei ole saatavilla, ja jokin 30v -kriisi meneillään, ehkä siinä tuollainen pikkupoika itsetunnon kohottajana sitten olisi passeli. Ehkäpä tosiaan näemme Japen vilkuttelemassa kannustavan poikaystävän ominaisuudessa Miinan väitöstilaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten, vaikka Matun silarit olisikin ollut Japen idea ja tykkää silti esitellä niitä? Jos hän on itse tykästynyt niihin.
Kun täälä niin paljon puhutaan että miksi esittelee tissejä jos ei itse niitä halunnut. D44
No ehkä sitten ei kannattaisi ihan niin kovasti uhriutua, että ainoastaan Japen takia ne otti ja miten on hukannut aidon minänsä, jos itsekin tykkää nykyisestä olemuksestaan.
Mua jäi vaivaamaan, kun yhessä jaksossa Empulta kysyttiin iltanuotiolla, et onks hän käsitelly niitä suhteessa esille tulleita ongelmia millään tavalla, johon Emppu vastas, et ei hän oikeen niitä osaa käsitellä ja heitti takas kysymyksen "miten niitä nyt sit käsitellä". Tähän Kuronen ei itekkään osannu tai halunnu sen enempää vastata. Mulle on jäänyt tästä ja monesta muusta sarjassa esiintynestä kohtauksesta päällimäisenä sääli näitä tyyppejä kohtaan siitä, kun TIS on lähteny tekemään viihdettä ihmisten heikkoudella ja rikkinäisyydellä. Mielestä näistä kaikista kolmesta muijasta, ketkä on tonne varattuna lähteny näkee kilometrien päähän, et niillä on jonkunasteisia traumoja kehityksensä taustalla. Ja ymmärrän kyllä, et jokainen on tonne itte hakenut mukaan, mut SILTI!!!
Mattu on huomionhakunen ja narsistinen persoona. Monessa jaksossa kertoo vielä etsivänsä itseään ja sitä kuka on samoin, kun Mirakin. Sinänsä siinä ei oo mitään väärää "ettiä itteään", mutta faktana voin kertoo ihmisen persoonan muovautuvan lapsuudessa ja tää muovautuminen käytännössä päättyy, kun henkilö täyttää 18. Siksi ihminen voidaan täysi-ikäisenä diagnosoida persoonallisuushäiriöiseks, ei aiemmin. Näin ollen henkilön oman persoonallisuuden olis siihen mennessä pitänyt JO muovautua, jälkikäteen tätä on erittäin hankalaa lähtee tekemään ns. omatoimisesti "ettimällä itteään". Jos persoona ei oo muovautunu, muuttuu ihminen aina sitä mukaan, kenen seurassa hän kullakin hetkellä on. Mielestäni Mattu ja Mira on tosi samanlaisia monessa suhteessa, vaikka se näyttäytyy katsojille eri tavalla. Outoa, jos ei kukaan muu nää näissä kahdessa mitään samaa.
Palaan vielä tohon Empun kysymykseen siitä, kuinka suhteen ongelmia voi lähtee käsittelemään. Ensiksi katso taaksepäin omaan lapsuutees: heijastaaks sun suhde sulle sitä ympäristöä missä oot kasvanu ja tuntuuko sen vuoksi turvalliselta, vaikka olis täyttä tunteiden vuoristorataa, pettämistä, valehtelua, selkään puukottamista, taloudellista riippuvaisuutta toisesta ym. Esimerkiksi, jos oot kasvanu perheessä, jossa 1 tai useampi alkoholisti niin tutustu Alkoholistien Aikuiset Lapset -tietopakettiin ja muutenkin yritä ettiä ittestäsi niitä asioita, jotka saa sut toimimaan tietyllä tavalla tietyissä tilanteissa. Näätkö ne tavat normaalina? Tai ennemminkin näätkö ne tavat semmosen ihmisen käytöksenä, joka haluaisit olla.
Olen itse alkoholistin aikuinen lapsi ja ensimmäinen suhteeni oli hyvin samankaltainen, kun Empun ja Vallun suhde sillä erotuksella, että mieheni oli täysin narsistinen, kun taas Vallu vaikuttaa mielestäni enemmän epävakaalta persoonalta. Oma käyttäytymiseni suhteessa muistutti myös pelottavasti Empun käyttäytymistä. Ainoa tapa ulos tuollasesta suhteesta ja sen varmistaminen, ettei jää luuppi päälle ja huono suhde seuraa toistansa on sisäistää ne syyt itsessään, mitkä jatkuvasti ajavat näihin suhteisiin. Huom. samanlaista käytöstä, kun alkoholistien aikuisilla lapsilla on myös sellaisilla ihmisillä, jotka kasvaneet ns. tunne-elämältään saavuttamattomissa olevan ihmisen kanssa. Tällaisia voivat olla peliriippuvaiset, ylipäätään kaikki riippuvaiset ihmiset, mieleltään sairaat, jotka eivät voi olla normaalisti läsnä lastensa kanssa tms... Suomessa, kun alkoholismi näyttää edelleen olevan yksi iso ongelma niin siksi siitä puhuminen myös tulisi olla normaalia. Eikä tuolla Temppareissakaan korkki monella pysynyt kiinni.
Sinkku26 kirjoitti:
Sinkku26 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kenenkään kullanmuru tuolla?
Ei. Ei ainakaan minun:D
Ajattelin ite hakee ensvuonna temppareihin, ikää on 26. Oon sinkku:)+asun Lahdessa;->
Et muuten asu...
Haluatko tietää mikä valheesi paljasti? ;)
Aikamoiset kaksneloset kyllä luvassa. Jape mällää Tomin naamaan ja tekee simbat.
Sanel ristiinnaulitsee itsensä ja Wallu jumittuu vessaan, kun lukko hajoaa.
Emilialla on ripuli.
+asun Lahdessa;->