Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan muissa perheissä niin että ruoka laskut on naisen laskuja?

Vierailija
26.04.2019 |

Ruoka lasketaan meillä mun kuluksi. Ymmärrän toisaalta miksi, minähän sen haen ja sen ruoan laitan mutta toisaalta tuntuu epäreilulta kun rahaa ei jää sitten muuhun.
Olen asiasta keskustellut ja tiedän että asia on juuri niin kuin mies sanoo, että jos hän kävisi kaupassa niin rahaa ruokaan menisi puolet vähemmän koska ei ostaisi niin paljon ruokaa kuin minä ja sitten oltaisiin vain nälässä.
Turhuutta ostan, esim hedelmiä ja jukurttia sekä ruokiin esim aurinkokuivattua tomaattia tms.

Mitä tekisitte? Miten teillä ratkaistu?

Kommentit (164)

Vierailija
161/164 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies maksaa ruuat. Minä maksan kaiken mitä miehen mielestä minun kuuluu maksaa. Kumpikin hankkii enemmän kuin kulutetaan, rahaa kertyy liikaa enkä tiedä mihin sitä laittaa kun en arvosta tavaraa enkä lomareissuja tms enkä tarvitse yhtään mitään.

No sitä rahaa voi ihan hyvin vaikka lahjoittaa erilaisiin hyväntekeväisyyakohteisiin, niin ei tarvitse kärsiä siitä että taskut tursuaa seteleitä.

Vierailija
162/164 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma maksoin edellisessa suhteessa ruuat 100% nimenomaan mun tililta. 

Kaikki laskut ym. lahtivatkin sitten meidan yhteiselta tililta, jonne siis tuli miehen palkka. 

Kaytannossa tama tarkoitti sita, etta mun ainut taloudellinen vastuu oli ruokarahat, ja loput oli "mun rahoja".

Mikas siina kun yhteiselle tilillekin jai aina ylimaaraista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/164 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä pystyisi elämään avioliitossa, jossa kaikki ei olisi yhteistä.

Niin tulot kuin menotkin.

Toiminut hyvin 50 v ilman riitoja.

Perhe on yriys ja sitä pitää hoitaa kuin hyvin menestyvää yritystä.

Vierailija
164/164 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan kaiken, hyvin yksinkertaista. Jos mies saa rahaa, niin ne menee taksiin, viinaan ja tupakkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi