Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sali-ja jumppatrikoita pidetään salilla ja jumpassa, muualla vapaa-ajalla puetaan ylle vapaa-ajan vaatteet!

Vierailija
25.04.2019 |

Pyöräilyynkin on ihan omat pyöräilytrikoot, joiden pehmennyksen ansiosta ne eivät ole läpikuultavia pepusta.

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis yksinkertaisesti TRIKOO on wt. Kukaan itseään kunnioittava ei laita niitä pöksyjä päälle kuin lenkillä tai salilla käydessä.

En tajua, että hikisenä tullaan trikoineen kauppaan yms.

Jotenkin epähygienistä kun trikooperse pn esim ruokakaupassa. Sama kuin lihatiskinmyyjältä tursottaisi rintakarvat ...

Minäpä nimenomaan lähden juosten kauppaan useinkin. Juoksuhousuissa teen ostokset ja juoksen kotiin. Oivallinen lisä lenkkiin, kun on reppu täynnä tavaraa. Iljety siitä ajatuksesta. :P

Muutoin sitten liikunkin aina huoliteltuna mieluiten kellomekkoon tai farkkuihin ja kauluspaitaanpukeutuneena.

Vierailija
82/112 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään näin ensimmäisen peban josta näkyi alushousun saumat. Olen metsästänyt tätä tilannetta kun täällä palstalla ollaan niin monesti puhuttu. Pari viikkoa siihen meni, tänään näin Prismassa.

Ohuimpien trikoiden läpi näkyy kyllä muutakin kuin pelkät saumat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään näin ensimmäisen peban josta näkyi alushousun saumat. Olen metsästänyt tätä tilannetta kun täällä palstalla ollaan niin monesti puhuttu. Pari viikkoa siihen meni, tänään näin Prismassa.

Vako näkyy molemmin puolin. Ja pikkupöksyjen väri ja kuosi.

Vierailija
84/112 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on, tietyissä tilanteissa voi nähdä jopa jotakin mitä ei kehtaa edes ääneen sanoa...,

Vierailija
85/112 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on, tietyissä tilanteissa voi nähdä jopa jotakin mitä ei kehtaa edes ääneen sanoa...,

Alahuulet?

Vierailija
86/112 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia niitä pidetään, että saa katseita osakseen...

Vierailija
87/112 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tuossa juuri Eiranrannassa juoksulenkillä ja hyvä tavaton, rantareitti täynnä nuoria naisia juoksutrikoissa! Kylmä ilma, mutta aurinko ja sen aiheuttamat läpikuultavat näkymät lämmittivät!

Vierailija
88/112 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä miten tämän muotoilisi, kun ihan samaa asiaan olen miettinyt muutaman päivän. Mua ei lähtökohtaisesti haittaa miten kukaan pukeutuu, se ei ole multa pois. Mutta kahtena päivänä yleisessä isossa leikkipuistossa ihmettelin näitä äitejä joilla on läpikuultavan ohuet trikoot jalassa ja vain paita päällä. Toinen oli jokaisella kyykkäyksellä sen näköinen että on pahoillaan kun näkyi alushousut läpi ja veteli lyhyttä paitaansa siihen päälle. Toinen nainen oikein antaumuksella heilutteli pyllyään. Mulla ei ole mitään trikoita vastaan, itsekin käytän urheillessa niitä salilla ja joogassa ja matkoilla pyörällä sinne, yritän valita vain ne vähän paksummat versiot ettei näy läpi alushousut ainakaan kuvioineen päivineen ja yleensä on vähintään tunika päällä. En tiedä, se äiti joka ei näyttänyt miettivän sitä että kaikki näki että alla on aika pienet pitsiset alushousut meni vähän hankalaksi kun yksi lapsi sanoi isoon ääneen äidilleen että tuolla tädillä on keltaiset pikkuhousut. Mietin vaan että eikö ole oikeasti mitään muuta mukavaa vaihtoehtoa pukea, ei se sinällään haittaa että näkyy läpi, tulee vain itselle sellainen olo varsinkin kun pienten lasten kanssa siellä leikkipuistossa saa auttaa ja mennä perässä ja ryömiä ja olla pylly pitkänä eri paikoissa että eikö sitä trikoon pukenutta itse mietitytä että kaikki näkyy läpi? Vähän tulee sellainen olo että liikaa infoa ja olisi pärjännyt ilman sitä tietoa millaiset alushousut tuolla mammalla on. Oon varmaan vaan outo, mutta musta se ei kuulu muille että millaiset ne alushousut on, toisaalta olen kuitenkin se mamma joka ilman ongelmaa istuu puiston penkille ja imettää jos vauvalla on nälkä, joku varmaan siitä pahastuu vaikka sitä ei tee mitenkään suurieleisesti. Joten yritän olla miettimättä muiden äitien pyllyjä, ne vaan on kovasti välillä ihan suoraan naaman edessä liukumäen jonossa.

-N24, kaksi lasta

Vierailija
89/112 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko pitää trikoita ainakin vuoden 2019 ajan, koska muoti.

Vierailija
90/112 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni haluaa treenin jälkeen "kipaista kaupassa" hikisissä trikoissaan peppu märkänä.

Vierailija
91/112 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto. Oltiin tänään Maisuliinin kanssa toimistolla ja sit mentiin kahvi huoneeseen. Siellä oli tietysti kaikki konttorin miehet. Olin syöny jotain sopimatonta ja kylläpä nolotti kun tuli vanukkaat Kari-Traan trikoisiin kaikkien niiden miesten silmien alla. Siinä ei Muro-keksi tätä tytsyä lohduttanut vaan kiireen vilkaa luikin Unisex-vessaan vaihtamaan puhtaat Lululemonin yoga-päntsit  ylle.

Vierailija
92/112 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hauska - kiitos mielipiteestäsi :D

"Joten yritän olla miettimättä muiden äitien pyllyjä, ne vaan on kovasti välillä ihan suoraan naaman edessä liukumäen jonossa."

Kun on niitä naisia, joiden mielestä on ok imettää julkisella paikalla mutta sitten vähän outoa esitellä alushousujaan julkisella paikalla. Minä kuulun tähän samaan ryhmään.

Vierailija
93/112 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli rekrytilaisuus, kyse yrityksestä, jossa tietty pukukoodi. Mukana joukossa oli vähän reilu parikymppisiä nuoria naisia, joilla oli trikoopöksyt. Ja sitten niitä nuoria, joilla oli siisti pukeutuminen. Olin mukana kertomassa työstä mutta en tee lopullisia valintoja. Olin hämmästynyt kun näin sitä trikoopukeutumista, käytiin yhteisellä lounaalla. Kyselin mitä mieltä rekryssä oltiin niin pukeutuminen on osa arviointia, yksikään trikoopöksy ei ole jatkossa.

Vierailija
94/112 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko pitää trikoita, koska muoti!

Vierailija
95/112 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska mukavuudenhalu!

Vierailija
96/112 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee painitrikoissa käytyä ihan kaupassakin, ilman shortseja tai alasuojia. t: m35

Vierailija
97/112 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Näitkö jonkun hoikan ja hyväpeppuisen, sinua paljon paremman näköisen trikoissa, kun noin kiukuttaa? :D

Vierailija
98/112 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ruokakauppaan hikisissä trikoissa, kiitos!

Vierailija
99/112 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olovaatteet on ihan kivat, mutta jumpanjälkeiset hikiset on ällöt yleisillä paikoilla.

Vierailija
100/112 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok boner

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä