Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sali-ja jumppatrikoita pidetään salilla ja jumpassa, muualla vapaa-ajalla puetaan ylle vapaa-ajan vaatteet!

Vierailija
25.04.2019 |

Pyöräilyynkin on ihan omat pyöräilytrikoot, joiden pehmennyksen ansiosta ne eivät ole läpikuultavia pepusta.

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tiedän päivän aikana käyväni salilla, puen treeni trikoot jo aamulla valmiiksi. On helppo heti lähteä, kun innostus iskee, ei tarvitse kuin napata treenikassi mukaan.

Lisäksi trikoot on yksi mukavimmista vaatteista päällä vapaa-ajalla. Farkut on ehdoton ei ja collegehousut vähän epäsiistit, joten aika vähiin jää vaihtoehdot.

Minä-minä-minä.

Onhan se järkyttävää, että ihmiset ajattelevat itseään, eikä sinua. Kuka tässä muuten olikaan itsekäs?

Vierailija
22/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, kävin eilen treenin jälkeen kaupassa jätskiostoksilla jumppatrikoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toimistotyössä ja mulla on trikoot jalassa. Mitä väliä?

Vierailija
24/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yksinkertaisesti TRIKOO on wt. Kukaan itseään kunnioittava ei laita niitä pöksyjä päälle kuin lenkillä tai salilla käydessä.

En tajua, että hikisenä tullaan trikoineen kauppaan yms.

Jotenkin epähygienistä kun trikooperse pn esim ruokakaupassa. Sama kuin lihatiskinmyyjältä tursottaisi rintakarvat ...

Vierailija
25/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, kävin eilen treenin jälkeen kaupassa jätskiostoksilla jumppatrikoissa.

Meni sitten hukkaan se treeni - jätski lihottaa.

Ehkä pepun muodottomaksi pilaava liikalihavuus ei olekaan tuon treenaamaan ongelma. Hassu yhteensattuma muuten, että aktiivitreenaajilla yleensä ei, ja kestää syödä jätskin palautumisrahinnoksi oikein hyvin.

Vierailija
26/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa pukeutua miten haluaa - trikoo kuitenkin peittää takapuolen periaatteessa. Jos haluaa tuoda persauksensa näkyviin alushousujen mallia myöten, esitellä vakojaan, muotojaan ja kävellessä hyllyä ja tutista ja antaa silmäkarkkia penteille vaikka salin/lenkin jälkeen kaupassa poiketessaan, niin sehän on jokaisen trikooexihibionistin ja huomioprinsessan oma asia.

Vierailija
27/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi aikuinen ihminen pillastua noin yhdestä vaatekappaleesta, en vaan tajua.

Vierailija
28/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma kevään merkki - trikoohullu ilmestyy vauva-palstalle riehumaan siitä, miten trikoot jalassa ei saa pyöräillä (koska pikkarit näkyy läpi ja ilmeisesti trikoohullun terveys vaarantuu, kun ei pysty pyöräillessään keskittymään ympäristöön, kun tuijottaa silmät nauliintuneina vain edellä ajavien pyllyjä).

Vierailija
29/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yksi ja sama tyyppi yrittää monilla kommenteillaan tekohengittää itselleen trikookiihdykettä? Pientä pakkomiellettä aiheeseen?

Vierailija
30/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän töissä juoksutrikoita, oon kotihoidossa ja onnistun hajottamaan kaikki muut housut paitsi farkut ja juoksutrikoot parissa viikossa. Ja farkut vaan on paljon epäkäytännöllisemmät ja kalliimmat työhousut.

Monesti korvaan myös legginssit mustilla juoksutrikoilla vapaa-aikana koska ne on kivemmat jalassa. Mut mul on kyl aina vähintään toppi mikä menee takapuolen yli, töissä ja vapaalla

Vierailija
31/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis yksinkertaisesti TRIKOO on wt. Kukaan itseään kunnioittava ei laita niitä pöksyjä päälle kuin lenkillä tai salilla käydessä.

Jotenkin epähygienistä kun trikooperse pn esim ruokakaupassa. Sama kuin lihatiskinmyyjältä tursottaisi rintakarvat ...

Ja se trikooperse ei edes riitä! On viskoosiperseitä, puuvillaperseitä ja polyesteriperseitä! Hamppuperseenkin olen nähnyt! Kaikki hikisiä! Ällöttävää, perseitä on joka paikassa kun katsoo ympärilleen! Kaikki hikisiä! Perseisiä!

Tursotusta en uskalla edes ajatella, miettikää mitä kaikkea voi olla vaatteiden alla!

On epähygieenistä, ja minä niin pahastun kun perseitä ei kielletä ruokakaupassa ja on pakko katsoa!

Vierailija
32/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, niin kerta ja ponteva jalan polkaisu päälle! :D

Vierailija
33/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yksi ja sama tyyppi yrittää monilla kommenteillaan tekohengittää itselleen trikookiihdykettä? Pientä pakkomiellettä aiheeseen?

Kyllä, tällaiset avaukset kielivät pakkomielteestä. Normaalille ihmiselle toisten yksityiselämä kuten pukeutumistyyli ei ole mitenkään merkitttävä asia niin että pitää alkaa netissä ulista.

Vierailija
34/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ihminen pistää oman mukavuudenhalun luonnon edelle, mikromuoviahan trikoista lähtee pesussa mutta ilmeisesti sillä ei ole mitään väliä..?

Vierailija
35/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ihan mukava muoti. Näkee jo kaukaa millaisia alusvaatteita nainen käyttää ja näin peppumiehenä sanoisin, että trikoot ovat loistavat hyvät pakarat omistavan naisen yllä.

Vierailija
36/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se trikooperse ei edes riitä! On viskoosiperseitä, puuvillaperseitä ja polyesteriperseitä! Hamppuperseenkin olen nähnyt! Kaikki hikisiä! Ällöttävää, perseitä on joka paikassa kun katsoo ympärilleen! Kaikki hikisiä! Perseisiä!

Tursotusta en uskalla edes ajatella, miettikää mitä kaikkea voi olla vaatteiden alla!

On epähygieenistä, ja minä niin pahastun kun perseitä ei kielletä ruokakaupassa ja on pakko katsoa!

😅😅😅

Vierailija
37/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorella naisella oli baarissa better bodies trikoohousut ja kyllä keräsi miehiltä katseita 👍

Vierailija
38/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tiedän päivän aikana käyväni salilla, puen treeni trikoot jo aamulla valmiiksi. On helppo heti lähteä, kun innostus iskee, ei tarvitse kuin napata treenikassi mukaan.

Lisäksi trikoot on yksi mukavimmista vaatteista päällä vapaa-ajalla. Farkut on ehdoton ei ja collegehousut vähän epäsiistit, joten aika vähiin jää vaihtoehdot.

Siis tässäkö todella ovat kaikki vaihtoehdot? Ettei ole muita mahdollisuuksia?

Mitä mahtaisit panna päällesi, jos työnantaja ilmoittaisi, että farkut ovat liian kasuaalit? Itse olin sellaisissa hommissa jo teini-iässä ja jotenkin kummasti onnistuin pukeutumaan, vaikka sekä farkut että urheiluvaatteet olivat kiellettyjä.

Vierailija
39/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähes paljaita tissejä saa esitellä, mutta takapuolta jossa vielä housut päällä niin ei??

Vierailija
40/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkää ja kateelliset naiset kihisee kiukusta 😂

Kehostaan epävarmat sellupyllyt siis.

Noita trikoita näkee kyllä paljon isompipeppuisilla ja silloin tulee kyllä mieleen, että yritetään antaa kuva sporttisuudesta, mutta ei oikeasti treenata kunnolla. Itse käytän urheilutrikoita ainoastaan salilla ja lenkillä, ja hikitreenin jälkeen otan todellakin trikoot pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi