Sali-ja jumppatrikoita pidetään salilla ja jumpassa, muualla vapaa-ajalla puetaan ylle vapaa-ajan vaatteet!
Pyöräilyynkin on ihan omat pyöräilytrikoot, joiden pehmennyksen ansiosta ne eivät ole läpikuultavia pepusta.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tiedän päivän aikana käyväni salilla, puen treeni trikoot jo aamulla valmiiksi. On helppo heti lähteä, kun innostus iskee, ei tarvitse kuin napata treenikassi mukaan.
Lisäksi trikoot on yksi mukavimmista vaatteista päällä vapaa-ajalla. Farkut on ehdoton ei ja collegehousut vähän epäsiistit, joten aika vähiin jää vaihtoehdot.
Siis tässäkö todella ovat kaikki vaihtoehdot? Ettei ole muita mahdollisuuksia?
Mitä mahtaisit panna päällesi, jos työnantaja ilmoittaisi, että farkut ovat liian kasuaalit? Itse olin sellaisissa hommissa jo teini-iässä ja jotenkin kummasti onnistuin pukeutumaan, vaikka sekä farkut että urheiluvaatteet olivat kiellettyjä.
Töissä voi olla pukukoodi, mutta jos ei ole, niin nettiläskiperseet eivät voi sellaista pakottaa.
Ainakin mitä tulee teini-iän ylittäneisiin salitrikoisiin kaupungilla ja töissä pukeutuviin naisiin, niin he todellakin ovat itse niitä läskiperseitä. Se, että kaikki muut vaatteet kuin joustavat trikoot ja elastaanit tuntuvat epämukavilta, johtuu useimmiten ylipainosta. Trikoot ovat siitäkin kivat, että paino voi helposti nousta "huomaamatta", kun ei tarvitse laittaa kiinni vetoketjuja ja nappeja.
Hoikat ja normaalipainoiset aikuiset naiset viihtyvät mekoissa, hameissa ja normaaleissa housuissa.
Seuraavaksi nämä mukavasti pukeutumaan pyrkivät keksivät varmaan sellaisen "muodin", että pukeudutaan kaupungilla pyjamiin, ettei vain kiristä eikä purista.
No minä olen hoikka hyvävartaloinen 38v ja en käytä ikinä mitään muita kun trikoo legginssejä.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa sitten, etteivät farkut ole vapaa-ajan vaate. Ne ovat työhousut ja siinäkin tapauksessa vain tosiduunareille!
Olen työtön, mutta lähes aina laitan farkut jalkaan heti aamusta jälkeen koska siten tulee "tehokkaampi" olo kuin kalsareillaan tai verkkareissa. Joskus hemmottelen itseäni suorilla housuilla ja kauluspaidalla. Tämä siis, vaikkan en poistu kotoani.
Onhan se tietyllä tavalla hämmentävää, kun ihmisen takapuolen tai alushousujen kokoa/muotoa ei tarvitse lainkaan arvailla, kun päivä paistaa niistä ohuista trikoista läpi.
Pahimmillaan efekti korostuu kyseisen henkilön kumartuessa vaikka kaupassa ottamaan jotain alahyllyltä. Trikoiden venyessä ne muuttuvat entistäkin paljastavammiksi.
Ootteko nähneet lääkäriä töissä, jolla on trikoot?
Eli tosiaan niitä trikoita käyttää vain ne, joilla on tarve esitellä itseään.
Voihan ne olla mukavia päällä, mutta ei se ole syy käyttää niitä muualla kuin urheillessa.
Naisilla on ihme tarve tyrkyttää itseään ka esitellä. Jos miehet kulkisivat jatkuvasti trikoissa niin ne olisi pervoja...
Vierailija kirjoitti:
Voihan ne olla mukavia päällä, mutta ei se ole syy käyttää niitä muualla kuin urheillessa.
Naisilla on ihme tarve tyrkyttää itseään ka esitellä. Jos miehet kulkisivat jatkuvasti trikoissa niin ne olisi pervoja...
Niin miksi naisen TÄYTYY nyt vain laittaa ja jättää ne trikoot päälle? Miksi miesten ei TÄYDY laittaa trikoita päälle koska ne on NIIN mukavat, mistä kaikesta miehet jääkään paitsi kun eivät esittele etupullistumiaan läpikuultavissa trikoissa.
Miesten uimashortsit on yleensä polviin asti, ei se uloke sinne asti yllä kenelläkään.
Tämä juoksuhousu muoti on naisten kuvitelmaa että näin pitää olla, herätkää arvostamaa itseänne ja vaatikaa MYÖS muesten tiukat peput moisiin vaatteisiin taikka lopettakaa niiden käyttö julkisilla paikoilla.
Minä ainakin pidän trikoita koska ne ovat nätit ja mukavat. Paksu kangas ja oikea koko takaavat sen ettei mitään näy läpi. Olen myös lättäperseinen rimppakinttu joten kukaan ei pahastu "muodoistani" :). Olen aina ollut kapinallinen joten ei myöskään kiinnosta muoti. Juoksua tulee harrastettua 70km viikossa, mutta trikoot on jalassa muulloinkin.
Hikitrikoot ja arkitrikoot löytyy erikseen. Olen töissä apteekissa ja täällä on puolella nuoremmista työntekijöistä on trikoot pitkän (älkööt huoliko, pehvanpeittävän) työtakin alla. Siskoni on tk-lääkäri ja pitää aina vapaa-ajalla trikoita! Ties vaikka töissäkin kun on urheiluhullu.
Miten se lääkäri esittelee itseään jos sillä on trikoot jalassa? Se takkihan peittää takapuolen.
Minä käytän töissä pikkumustaa tai suoria housuja ja kauluspaitaa jne joten kun liikun kaupungilla pidän siitä että päälläni on mukavat ja huolettomat jumppahousut, menen sitten salille tai vaikka ruokakauppaan! Ei kai siitä kenenkään tarvitse mieltänsä pahoittaa? Tyttäreni 13v tykkää myös eri urheilumerkkien värikkäistä trikoista ja käyttää niitä ihan koulussa, vaikkei olisi juoksuharkkoja sinä päivänä lainkaan, olenko vienyt hänetkin nyt huonoille teille kun annan hänen kulkea jumppapöksyissä päivät pitkät? Ei herranjestas :D Mutta hei, tsemppiä sinulle joka ottaa tästä niin kovasti kipinää, ei ole helppoa ei.
Ei ne trikoot jalassa haittaa vaan se että pidetään liian lyhyttä paitaa niiden kanssa. Siis sellaista joka peittää sen takamuksen.
Milloin olette nähneet miehen joka on täysin ihonmyötäisissä julkisessa paikassa? Miksi naisten täytyy noin pukeutua?
Pyöräilijätkin vaihtaa vaatteensa työpaikalla, ei kekkuloi niissä sporttivaatteissa toimistolla koko päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi naisen TÄYTYY nyt vain laittaa ja jättää ne trikoot päälle? Miksi miesten ei TÄYDY laittaa trikoita päälle koska ne on NIIN mukavat, mistä kaikesta miehet jääkään paitsi kun eivät esittele etupullistumiaan läpikuultavissa trikoissa.
Miesten uimashortsit on yleensä polviin asti, ei se uloke sinne asti yllä kenelläkään.
Tämä juoksuhousu muoti on naisten kuvitelmaa että näin pitää olla, herätkää arvostamaa itseänne ja vaatikaa MYÖS muesten tiukat peput moisiin vaatteisiin taikka lopettakaa niiden käyttö julkisilla paikoilla.
Ai miksi täytyy? No ei täydy, mutta jos haluaa niin saa laittaa ja se on jokaisen oma asia. Miksi sun täytyy raivota aiheesta? Miksi asia on niin kamala? Raivoatko samalla tavalla tiukoista paidoista, joista voi naisilla rintojen muoto näkyä? Ai kamalaa, mahtaa olla rankka elämä.
Vierailija kirjoitti:
Tiiän, mutta joskus pyykkipäivä pääsee yllättämään. Anteeksi jos järkytyit
Usein tuntuu olevan näitä "pyykkipäiviä"
Jos mun mielestä trikoot on mukavat niin todellakin niitä käytän, ihan se ja sama mitä joku vihainen mamma sanoo :’D ei teidän mielipiteet nyt niin tärkeitä ole, nyt on luulot itsestä vähän liian suuret jos kuvittelette, että muiden pitäisi pukeutua teidän mielen mukaan.
Nämä trikoot taitaa olla vähän niinku 90-luvulla miesten salihousut. Ne ei toki paljastaneet mitään, mutta niitäkin käytettiin yleisillä paikoilla, ”kun oli niin mukavat jalassa”.
Taisi olla lähinnä naiset, joita tämä ärsytti?
Oi, trolli yrittää inistä jotakin säälittävää. Itke vaan surkeaa aloitustasi.
Niin no on se niin jännää kulkea kalsarit tai roikkuvat salihousut jalassa ihmisten ilmoilla kaupungilla. Kun huomaavaisuus ja maalaisjärki ovat muuttaneet toiseen todellisuuteen.
Minua ei järkytä mikään pukeutumisessa mutta kieltämättä hämmästelen välillä joitakin muoti-oikkuja. Jos joku kuitenkin haluaa kulkea sukkahousuissa julkisella paikalla, niin siitä vaan. En jaksa hämmästellä yksittäisten ihmisten ratkaisuja enkä tuijotella tuntemattomien persvakoja tai alusvaatteiden rajoja.
Sen sijaan sitä hämmästelen, kun kollegani tulee töihin tällaisissa sukkahousuissa. Tämän ihmisen tunnen ja työpaikkani on paikka, jossa esiinnytään, joten sitä jaksan kyllä hämmästellä. Pyykkipäivä tai ei, jotain sen pepun yli voisi vetäistä, pitkä villatakki, kevyt tunika tai ylisuuri paita riittäisi ihan kivasti. On epäammattimaista näytellä alusvaatteitaan työpaikalla, jossa ollaan esillä ja asiakkaat ovat suurimman osan päivästä myös paikalla. Työpaikallani ei ole soveliasta kulkea bikineissä, ei saa esitellä rintaliivejä, joten en oikein ymmärrä, miksi olisi ihan sopivaa kenenkään mielestä kulkea alushousut paljastavissa vaatteissa.
Kollegani perustelee asiaa sillä, että hän juoksee työmatkat. Onkin tosi mukavaa viettää aikaa pienessä huoneessa tällaisen hikisen ihmisen kanssa. Pakko todeta, ettei kyse voi olla vain siitä, ettei tällaisilla ihmisillä ole tilannetajua eikä siis kykyä miettiä, mikä on sopivaa pukeutumista. Kyse on vain pirun itsekkäästä ihmisestä, jolle oma mukavuus menee kaikkien muiden mukavuuden edelle. Mitä siitä, että hiki haisee ja alusvaatteet vilkkuvat? Tärkeintä on, ettei itse tarvitse vaihtaa vaatteita kesken päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tiedän päivän aikana käyväni salilla, puen treeni trikoot jo aamulla valmiiksi. On helppo heti lähteä, kun innostus iskee, ei tarvitse kuin napata treenikassi mukaan.
Lisäksi trikoot on yksi mukavimmista vaatteista päällä vapaa-ajalla. Farkut on ehdoton ei ja collegehousut vähän epäsiistit, joten aika vähiin jää vaihtoehdot.
Tämä on ihan parasta av-logiikkaa! Collegehousut ovat "vähän epäsiistit", joten pukeudutaan persevaon esitteleviin trikoohousuihin.
Tunnustat siis tuijottelevasi toisten peräpäitä? Käännä katseesi vaikka toiseen suuntaan, sillä tästä selviää
Vierailija kirjoitti:
Minua ei järkytä mikään pukeutumisessa mutta kieltämättä hämmästelen välillä joitakin muoti-oikkuja. Jos joku kuitenkin haluaa kulkea sukkahousuissa julkisella paikalla, niin siitä vaan. En jaksa hämmästellä yksittäisten ihmisten ratkaisuja enkä tuijotella tuntemattomien persvakoja tai alusvaatteiden rajoja.
Sen sijaan sitä hämmästelen, kun kollegani tulee töihin tällaisissa sukkahousuissa. Tämän ihmisen tunnen ja työpaikkani on paikka, jossa esiinnytään, joten sitä jaksan kyllä hämmästellä. Pyykkipäivä tai ei, jotain sen pepun yli voisi vetäistä, pitkä villatakki, kevyt tunika tai ylisuuri paita riittäisi ihan kivasti. On epäammattimaista näytellä alusvaatteitaan työpaikalla, jossa ollaan esillä ja asiakkaat ovat suurimman osan päivästä myös paikalla. Työpaikallani ei ole soveliasta kulkea bikineissä, ei saa esitellä rintaliivejä, joten en oikein ymmärrä, miksi olisi ihan sopivaa kenenkään mielestä kulkea alushousut paljastavissa vaatteissa.
Kollegani perustelee asiaa sillä, että hän juoksee työmatkat. Onkin tosi mukavaa viettää aikaa pienessä huoneessa tällaisen hikisen ihmisen kanssa. Pakko todeta, ettei kyse voi olla vain siitä, ettei tällaisilla ihmisillä ole tilannetajua eikä siis kykyä miettiä, mikä on sopivaa pukeutumista. Kyse on vain pirun itsekkäästä ihmisestä, jolle oma mukavuus menee kaikkien muiden mukavuuden edelle. Mitä siitä, että hiki haisee ja alusvaatteet vilkkuvat? Tärkeintä on, ettei itse tarvitse vaihtaa vaatteita kesken päivän.
Tekokuituun jämähtää hiki kiinni eikä lähde melkein pesemälläkään, joten voin kuvitella miten ihana lemuilija sinulla on työkaverina.
Ei sitä omaa pershikeä haista.
Vierailija kirjoitti:
Joskus tälle muodille nauretaan ja kovaa.
No ei nähtävästi, koska oli muodissa jo 80-luvulla ja nyt teki comebackin..
Muistakaa sitten, etteivät farkut ole vapaa-ajan vaate. Ne ovat työhousut ja siinäkin tapauksessa vain tosiduunareille!