Sali-ja jumppatrikoita pidetään salilla ja jumpassa, muualla vapaa-ajalla puetaan ylle vapaa-ajan vaatteet!
Pyöräilyynkin on ihan omat pyöräilytrikoot, joiden pehmennyksen ansiosta ne eivät ole läpikuultavia pepusta.
Kommentit (112)
Eikö tuo ole jokaisen oma asia mitä pukee päälleen.
M36
Tiiän, mutta joskus pyykkipäivä pääsee yllättämään. Anteeksi jos järkytyit
Kukin pukeutukoot miten haluaa. Viralliset tilaisuudet ovat sitten erijuttu. Eikä kadulla kävely ole virallinen tilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole jokaisen oma asia mitä pukee päälleen.
M36
Toki, jos pysyy neljän seinän sisällä.
Jos tiedän päivän aikana käyväni salilla, puen treeni trikoot jo aamulla valmiiksi. On helppo heti lähteä, kun innostus iskee, ei tarvitse kuin napata treenikassi mukaan.
Lisäksi trikoot on yksi mukavimmista vaatteista päällä vapaa-ajalla. Farkut on ehdoton ei ja collegehousut vähän epäsiistit, joten aika vähiin jää vaihtoehdot.
Pukeutumisetiketti varmistaa, että ollaan huomaavaisia kanssaihmisiä kohtaan. t. Tyylikonsultti
Vierailija kirjoitti:
Jos tiedän päivän aikana käyväni salilla, puen treeni trikoot jo aamulla valmiiksi. On helppo heti lähteä, kun innostus iskee, ei tarvitse kuin napata treenikassi mukaan.
Lisäksi trikoot on yksi mukavimmista vaatteista päällä vapaa-ajalla. Farkut on ehdoton ei ja collegehousut vähän epäsiistit, joten aika vähiin jää vaihtoehdot.
Minä-minä-minä.
Saako laittaa juoksutrikoita lenkille, jos en juokse mutta kävelen reippaasti?
Vai pitäkö minun laittaa vapaa-ajanhousut?
Joskus tälle muodille nauretaan ja kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä-minä-minä.
Niinpä! Onko itsekeskeisempää kuin vaatia muita pukeutumaan itseään varten?
Heh, pidän niitä töissä sekä vapaalla.
On jännää, kun näkyy vähän läpi...
Miten saan pukeutua juoksu- ja kävelylenkeillä?
Saatan joskus sortua jumppatrikoisiin, ehkä pyöräilyhousuihinkin, kun niitä on niin helppo tehdä. En virallisiin pyöräilyhousuihin.
Kyl kaikki nuoret saa peppuvakoansa ihan vapaasti esitellä.
Vierailija kirjoitti:
Heh, pidän niitä töissä sekä vapaalla.
Business-pukeutumiseen on kyllä ihan eri vetimet.
Saako kysyä miksi näin voimakas näkemys jotain housuja kohtaan? Mitä sillä on väliä mitä ihmisillä on jalassa, kunhan jotain on? Ysärilläkin kuljettiin salihousut tanassa, se oli ihan muotia yhdessä välissä, en muista että kukaan olisi närkästynyt näin kovin.
T: en ole koskaan käynyt salilla N38
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan parasta av-logiikkaa! Collegehousut ovat "vähän epäsiistit", joten pukeudutaan persevaon esitteleviin trikoohousuihin.
Se vaan, että ne ovat muotia!