Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sali-ja jumppatrikoita pidetään salilla ja jumpassa, muualla vapaa-ajalla puetaan ylle vapaa-ajan vaatteet!

Vierailija
25.04.2019 |

Pyöräilyynkin on ihan omat pyöräilytrikoot, joiden pehmennyksen ansiosta ne eivät ole läpikuultavia pepusta.

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin, että nykyaikaiset hömpötykset pukeutumisessa loppuu tähän paikkaan!

Vuosituhansia ihmiset pukeutuivat nahkoihin, kaapuihin ja banaanin lehtiin. Kaikki epäekologiset, tehdastuotetut vaatteet julistettakoon laittomiksi. Kukin kansa pukeutuminen siihen, mitä luontaisesti löytyy 5km säteellä kodista. Jos omistat lampaan, saat käyttää sen karvaa.

Vierailija
62/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti se tuntuu nyt mieltä kaihertavan jos jollain on tiukat housut jalassa. Sama kai se nyt on mitä se materiaali on, siitähän nyt oikeasti on kyse, että jollain näkyy perse ja se harmittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti se tuntuu nyt mieltä kaihertavan jos jollain on tiukat housut jalassa. Sama kai se nyt on mitä se materiaali on, siitähän nyt oikeasti on kyse, että jollain näkyy perse ja se harmittaa.

Tää on tätä burkhajengiä jotka haluaisi kontrolloida toisten yksityiselämää ja näennäissiveellisyyttä omien ahdasmielisten patavanhoillisten arvojensa mukaisesti, lähinnä, koska itse ovat epävarmoja ja kykenemättömiä hillitsemään impulssejaan. Luultavasti kaksinaismoralistejakin, kuten tapana on. 

Vierailija
64/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Mikä tämä trikoo on? Olen pärjännyt tuulipuvussa 30 vuotta. Nytkö pitää vaihtaa?

Vierailija
65/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne trikoot jalassa haittaa vaan se että pidetään liian lyhyttä paitaa niiden kanssa. Siis sellaista joka peittää sen takamuksen.

Milloin olette nähneet miehen joka on täysin ihonmyötäisissä julkisessa paikassa? Miksi naisten täytyy noin pukeutua?

Pyöräilijätkin vaihtaa vaatteensa työpaikalla, ei kekkuloi niissä sporttivaatteissa toimistolla koko päivää.

Aloituksessa ei puhuttu mitään paidan pituudesta vaan ainoastaan trikoo housuista.

Vierailija
66/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En järkyty urheilutrikoista paikassa kuin paikassa, mutta hieman yksinkertaisen vaikutelman ihmisestä ne kyllä antaa.

Selitykset tyyliin "laitan trikoot aamusta, kun tiedän päivällä meneväni salille, helppoa mennä, kun nappaan vain treenikassin mukaan" pistävät ihmettelemään. Miksi ne trikoot eivät voi olla siellä treenikassissa?

Samalla tavalla kai ajattelevat ne työpaikan miehet, jotka laittavat aamusta turvakengät jalkaan toimistolle tullessa, kun iltapäivällä olisi parin tunnin työmaakeikka. Ja mahdollisesti niitten lisäksi vielä työhousutkin. Koko päiväksi ja toimistolle.

Mikä siinä on niin vaikeaa vaihtaa vaatteet päivän aikana tilaisuuteen sopiviksi?

Laitatko juhlamekon päälle heti aamusta ruokakauppaan, jos olet ilalla menossa juhliin? Se on sitten helppo mennä, nappasee vain pikkulaukun mukaan ;)

Vierailija
67/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskeeko tämä trikookielto ap kaikkia trikoolaatuja, myös puuvillasekoitteisia ns H&M-trikoolegginssejä ym?

Haluaisin tarkat materiaali, housujen mallinleikkaus ja kokomääritelmän. Onko myös hiihtari-trikoot kielletty? Niitä pitää meidän toimistossa moni 60-v Pirkko.

Nimim. Neuvoton

Vierailija
68/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Espanjassa, ja täällä käytetään myös urheilutrikoita ihan yleisesti, erityisesti näyttävät olevan teini-ikäisten suosiossa, mutta näkyy niitä myös aikuisten päällä ihan ruokakaupassa jne.

Itse harvemmin liikun trikoissa muuten kuin treenatessa, mutta en koe muiden pukeutumista ongelmallisena itselleni, sitäpaitsi treenitrikoot ovat usein tosi nättejä ja tiedän, että ne ovat hurjan mukavat päällä ☺

Vierailija
69/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tiedän päivän aikana käyväni salilla, puen treeni trikoot jo aamulla valmiiksi. On helppo heti lähteä, kun innostus iskee, ei tarvitse kuin napata treenikassi mukaan.

Lisäksi trikoot on yksi mukavimmista vaatteista päällä vapaa-ajalla. Farkut on ehdoton ei ja collegehousut vähän epäsiistit, joten aika vähiin jää vaihtoehdot.

Minä-minä-minä.

Yhtälailla minä-minä-minä -ajattelua on muiden pukeutumisesta valittaminen. Kun MINÄ en tykkää. Kun MINUSTA nuo on rumat. Jne. Minulle on tullut täysin ventovieras henkilö valittamaan ortopedisista kengistä, olivat ko. henkilöstä rumat.

ohis

Vierailija
70/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tiedän päivän aikana käyväni salilla, puen treeni trikoot jo aamulla valmiiksi. On helppo heti lähteä, kun innostus iskee, ei tarvitse kuin napata treenikassi mukaan.

Lisäksi trikoot on yksi mukavimmista vaatteista päällä vapaa-ajalla. Farkut on ehdoton ei ja collegehousut vähän epäsiistit, joten aika vähiin jää vaihtoehdot.

Tämä on ihan parasta av-logiikkaa! Collegehousut ovat "vähän epäsiistit", joten pukeudutaan persevaon esitteleviin trikoohousuihin.

Tunnustat siis tuijottelevasi toisten peräpäitä? Käännä katseesi vaikka toiseen suuntaan, sillä tästä selviää

Näitä vaan on joka suunnassa niin taivaita tuijotellessa voi vaikka vahingossa kävellä auton alle.

Vierailija
71/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavat päällä ja mukavat katsella eli huomiota voi tulla myös epähalutulta taholta.

Vierailija
72/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näyttää naiset trikoohousuissaan 👍 Jopa minä, vannoutunut tissimies käännän katseeni perään kun nainen kävelee ohi kadulla 😁

Vierailija
73/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt ihmeessä lopettako tätä "hupsua" muotia.

M64

Vierailija
74/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät pyllyt ovat kivoja katsella.

Vierailija
75/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt ihmeessä lopettako tätä "hupsua" muotia.

M64

Naisista on kiva pukeutua mukavasti ja muodikkaasti liki kaikki paljastaen ja sitten ne paheksuu, kun me katsellaan.

M48

Vierailija
76/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on sitten vapaa-ajan vaatteet? 

Vierailija
77/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkää ja kateelliset naiset kihisee kiukusta 😂

Mitä kateuden aihetta siinä on? Voin itsekin vetää trikoot jalkaan, jos haluan miesten katselevan takalistoani.

Naiset trikoissaan julkisilla paikoilla näyttävät vain noloilta. Ja sinä luulet muiden kadehtivan...

Vierailija
78/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat naiset, jotka ei kehtaa ite laittaa trikoita ulisee täällä

Ei vaan ne, joilla on tyylitajua. Sinulla ilmiselvästi ei ole.

Vierailija
79/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään näin ensimmäisen peban josta näkyi alushousun saumat. Olen metsästänyt tätä tilannetta kun täällä palstalla ollaan niin monesti puhuttu. Pari viikkoa siihen meni, tänään näin Prismassa.

Vierailija
80/112 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole jokaisen oma asia mitä pukee päälleen.

M36

Toki, jos pysyy neljän seinän sisällä.

Varmasti joku ajattelee sinusta samoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän