Nainen ujostelee sängyssä?
Naisen pitää mennä ennen sänkyyn menoa vaihtamaan yöpuku vaatekomerossa. Kun hän tulee vaatekomerosta hän pujahtaa saman tien peiton alle. Mitä tällaiselle naiselle pitäisi tehdä, että hän rohkaistuisi itseään esittelemään!
Kommentit (56)
Onko kyse jostain esiaviollisesta seksistä?
Kai se vielä sievistelee puhumalla seksistä intiimiasiana?
Ja ei, sille ei voi tehdä mitään. Siihen ei kannata aikaansa tuhlata, jos on mahdollisuus itsensä paremmin hyväksyviin naisiin.
Miksi hänen pitäisi muuttaa itseään? Olisiko sinun helöäpompi muuttaa itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi hänen pitäisi muuttaa itseään? Olisiko sinun helöäpompi muuttaa itseäsi?
Onhan se noloa ja latistaa tunnelmaa. Itse en häpeile mitään vaan kaikki on aina esillä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ei, sille ei voi tehdä mitään. Siihen ei kannata aikaansa tuhlata, jos on mahdollisuus itsensä paremmin hyväksyviin naisiin.
Eli sinulle kelpaa vain h u o r a? Eikö ujo ihana nainen luulisi olevan enemmän normaalin miehen mieleen?
Jos ei ole, niin kyllä nainen löytää aina paremman miehen.
Sinunko kokemuksen mukaan on olemassa vain ääripäitä? Minä olen tavannut elämäni aikana paljon ihan normaalilla seksuaalisuudella ja itsetunnolla varustettuja naisia. Paljon enemmän kuin ääripäitä.
Minua tuo ei vaivaisi. kertoo vain ettei kumppaneita ole ollut paljoa. Positiivinen asia
mies50v
Ole ihan tyytyväinen. Vanhemmiten niille täytyy etsiä vaatteita päälle kun kekkaloivat alasti päivälläkin.
Kehutko häntä ja ilmaisetko haluavasi häntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinulle kelpaa vain h u o r a? Eikö ujo ihana nainen luulisi olevan enemmän normaalin miehen mieleen?
Jos ei ole, niin kyllä nainen löytää aina paremman miehen.
Ei tuollainen ole mitään normaalia ujoutta, vaan sairaalloista piilottelua. Kyllä mä kattoisin pitkään jos mun mies ei uskaltaisi olla mun edessäni alasti.
Vierailija kirjoitti:
Minua tuo ei vaivaisi. kertoo vain ettei kumppaneita ole ollut paljoa. Positiivinen asia
mies50v
Kyllä teitä miehiä on sitten helppo huijata..
Vierailija kirjoitti:
Kehutko häntä ja ilmaisetko haluavasi häntä?
Kyllä jatkuvasti. Hänellä on aivan ihanat isot rinnat ja pehmeä leveä perse. Olen sanonut häntä himoitsevani, mitä muuta enää voi sanoa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ole ihan tyytyväinen. Vanhemmiten niille täytyy etsiä vaatteita päälle kun kekkaloivat alasti päivälläkin.
Ihan totta. Mäkin olin häveliäs vielä parikymppisenä, nyt nelikymppisenä ei enää jaksa.
Aika hoitaa tämänkin ongelman - tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies50v
Kyllä teitä miehiä on sitten helppo huijata..
Ei ole
mies50v
nainen ei halua jakaa vulvaansa ap n kanssa
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä seksi?
OK - peiton alla!
Ap
Suosittelen etsimään jonkun terveen tapauksen tuollaisen neurootikon tilalle.