Nainen ujostelee sängyssä?
Naisen pitää mennä ennen sänkyyn menoa vaihtamaan yöpuku vaatekomerossa. Kun hän tulee vaatekomerosta hän pujahtaa saman tien peiton alle. Mitä tällaiselle naiselle pitäisi tehdä, että hän rohkaistuisi itseään esittelemään!
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä seksi?
OK - peiton alla!
Ap
Okei, se kertoo siis siitä, että nainen kuvittelee jonkun toisen sinun paikallesi seksissä. Hän ei halua nähdä sinun rujouttasi ollenkaan, vaan saa niin kuviteltua jonkun ihanan miehen siihen ja pitää sinua harjoittelualustanaan.
Minäkin tein tuota joskus nuorena. Mies ei ollut ulkoisesti yhtään minun mieleeni ja en kiihottunut hänestä ollenkaan. Pimeässä oli kuitenkin helppo harjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se vielä sievistelee puhumalla seksistä intiimiasiana?
Ja ei, sille ei voi tehdä mitään. Siihen ei kannata aikaansa tuhlata, jos on mahdollisuus itsensä paremmin hyväksyviin naisiin.
Eli sinulle kelpaa vain h u o r a? Eikö ujo ihana nainen luulisi olevan enemmän normaalin miehen mieleen?
Jos ei ole, niin kyllä nainen löytää aina paremman miehen.
Minulla on kokemuksia ujoista ja ihanista naisista jotka uskalsivat kyllä riisua minun nähteni vaikka ilkosilleen vaikkakin ehkä hieman punastellen. Vai oliko ne sinun mielestäsi h u o r i a ?
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä seksi?
OK - peiton alla!
Ap
Okei, se kertoo siis siitä, että nainen kuvittelee jonkun toisen sinun paikallesi seksissä. Hän ei halua nähdä sinun rujouttasi ollenkaan, vaan saa niin kuviteltua jonkun ihanan miehen siihen ja pitää sinua harjoittelualustanaan.
Minäkin tein tuota joskus nuorena. Mies ei ollut ulkoisesti yhtään minun mieleeni ja en kiihottunut hänestä ollenkaan. Pimeässä oli kuitenkin helppo harjoitella.
Tätä olen vähän alkanut pelätä. Nainen ei kuitenkaan tätä myönnä, enkä voi millään tietää miten hän on aiemmissa suhteissa toiminut.
Kyllähän se rehvakas-Ritva rivoine juttuineen ja löysine revoineen aina parempi olisi, vai mitä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä seksi?
OK - peiton alla!
Ap
Tätä olen vähän alkanut pelätä. Nainen ei kuitenkaan tätä myönnä, enkä voi millään tietää miten hän on aiemmissa suhteissa toiminut.
Tähän muuten vielä liittyy se, että nainen osaa kyllä olla aika suora, joskus jopa roisi puheissaan
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä seksi?
OK - peiton alla!
Ap
Tähän muuten vielä liittyy se, että nainen osaa kyllä olla aika suora, joskus jopa roisi puheissaan
Ap
No mitähän jos kysyisit sitten suoraan asiasta?
No mutta jaksatte harrastaa intiimiasioita joka päivä, niin eiköhän se ujous siitä karise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä seksi?
OK - peiton alla!
Ap
Ap
No mitähän jos kysyisit sitten suoraan asiasta?
On yritetty, mutta mitään selvää vastausta ei tule. Sitten kun kehun vaikka upeaa persettä, ei oikein osaa ottaa kohteliaisuutta vastaan.
Ap
Kuulostaa mun exältä. Kun pappi sanoi aamen ja saatiin pari lasta niin seksikin loppui. Juokse kun vielä voit!!!
Todennäköisesti nainen häpeilee sinua ja julkeuttasi. Ei voi kovin pitkää ikää ennustaa tuollaiselle suhteelle, jossa kaikkea ei vapaasti jaeta.
Menkää yhdessä jonnekin nudistirannalle!
Kyllä mä häpeen kroppaani niin paljon, että on vaikee olla uuden miehen edessä ilman vaatteita. Ja voin kertoa että ei oo kivaa. Tykkään silti seksistä ja haluan kokeilla uusia juttuja sängyssä
Kiinnitä ensi kerralla itsellesi tekorinnat ja pukeudu naisten alusvaatteisiin.
Tyttöystäväsi saattaa yllättyä siitä. Kannattaa ainakin kokeilla.
Mene itse piiloon komeroon ja peiton alle, niin naisesi näkee kuinka typerää se on!
Vierailija kirjoitti:
Aika hoitaa tämänkin ongelman - tavalla tai toisella.
Jep, oma tyttis aikanaan piti tyynyä kasvojen edessä kun puuhaiin alhaalla ja ujosteli aina muutenkin, no kävin sitten armeijan ja oli ilmeisesti löytänyt itsensä sillä aikaa (ties mistä) ja oli vähän eri meininki ja ujouskin oli poistunut. Kasarilla oltiin pikkusen vähemmän yhessä intin aikana. Erottiin sitten aikas pian.
Seksi julkisella paikalla voisi parantaa ujouden!
Pyydä naistasi strippaamaan sinulle ja juokaa pullo viiniä!
Minulla on kokemuksia ujoista ja ihanista naisista jotka uskalsivat kyllä riisua minun nähteni vaikka ilkosilleen vaikkakin ehkä hieman punastellen. Vai oliko ne sinun mielestäsi h u o r i a ?