Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ujostelee sängyssä?

Vierailija
24.04.2019 |

Naisen pitää mennä ennen sänkyyn menoa vaihtamaan yöpuku vaatekomerossa. Kun hän tulee vaatekomerosta hän pujahtaa saman tien peiton alle. Mitä tällaiselle naiselle pitäisi tehdä, että hän rohkaistuisi itseään esittelemään!

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kehua säännöllisesti ja antaa läheisyyttä pitkin päivää.

Vierailija
42/56 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle olennainen kyssäri: kuinka tuore teidän suhde on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... sitten taas jos on kokemuksen kautta tullut varmuutta, niin sekin on kuulema huono juttu. Ei taida olla koskaan hyvin?

Vierailija
44/56 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedä ujosteleeko ja kysyt sitä meiltä?

Vierailija
45/56 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihän kuuluu vain kypsään suhteeseen, jossa mies on ottanut vastuun naisen hyvinvoinnista ja voi taata elannon naiselle. Älö odota mitään esiaviollisia maistiaisia, koska olet tuollainen keskenkasvuinen nulikka!!! Ja pese korvantaustatkin, pikkupili!

Vierailija
46/56 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ehkä häpeää itseään. Onko hän ruma, lihava, tms. 

Vaikea sanoa mitä pitäisi tehdä, älä ainakaan arvostele!

Vierailija
47/56 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoja 'iso' tai 'leveä' kannattaa itseään piilottelevan naisen kohdalla käyttää hyvin harkiten, jos lainkaan, Ap. Hän saattaa kokea olevansa lihava. Tällä kokemuksella ei ole aina pohjaa todellisuudessa, muttei leveäksi 'kehuminen' ainakaan auta.

Vierailija
48/56 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei sun tarvi mitään tehdä. Se rohkaistuu itse sitten kun aika on oikea.

Vierailija
49/56 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teet valintasi mutta varaudu ongelmiin vuosikymmeniksi. Kyseessä on jokin vakava itsetunto-ongelma ja trauma kehosta, seksistä ja ylipäänsä itsestä. Hän häpeää itseään ja se tulee syömään suhdettanne rotan lailla pitkään, tai ikuisesti. Se ei ihan äkkiä korjaannu.

Vierailija
50/56 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehutko häntä ja ilmaisetko haluavasi häntä?

Kyllä jatkuvasti. Hänellä on aivan ihanat isot rinnat ja pehmeä leveä perse. Olen sanonut häntä himoitsevani, mitä muuta enää voi sanoa?

Ap[/

No minä en kyllä kokisi tuota sinun kehua kovin itsetuntoa parantavana. Tuon voi tulkita että on liian lihava (pehmeä, leveä). Ja kaikkiaan kehuisi on vain lähinnä seksuaalisuuteen liittyvä.

Mitä jos koettaisit sopivissa tilanteissa heittää pieniä ihailevia kommentteja jotka ei aina liittyisi seksiin. Nautin suihkussa käynnistä kanssasi kun olet niin kaunis. Kun naisesi pukee vähän lyhyemmän mekon niin kehu kauniita sääriä jotka pääsevät oikeuksiinsa. Tai joku aamu kaappaa naisesi kainaloon ja kehut itseäsi onnekkaaksi kun sait noin ihanan naisen ja josta pidät juuri sellaisena kuin hän on.

Toki ulkonäön kehumisessa ei saa mennä liian pitkälle tai se korostaa ulkonäkökeskeisyyttä. Ehkä voisi enemmän kehua muutenkin. Ja tehdä yhdessä asioita ja huolehtia pienestä kehusta kun on jaksettu yhdessä kantaa talven polttopuut/käydä vaeltamassa/jne. Sinun kanssasi on helppo tehdä asioita yhdessä jne

Vierailija
51/56 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehutko häntä ja ilmaisetko haluavasi häntä?

Kyllä jatkuvasti. Hänellä on aivan ihanat isot rinnat ja pehmeä leveä perse. Olen sanonut häntä himoitsevani, mitä muuta enää voi sanoa?

Ap

Ehkä tässä on se syy? Hän haluaa nukkumaan, eikä kuunnella kuolaavia kommentteja himoittavasta leveästä perseestään?

Vierailija
52/56 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on (kouluaikoina?) kuullut niin paljon vittuilua isosta perseestään, ettei pysty ottaa vastaan kehuja siitä. Jostakin hänelle on tullut se käsitys, ettei hän mahdu kauniin ja ihanan naisen muottiin, ja siksi häpeää itseään. 

Vierailija
53/56 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua tuo ei vaivaisi. kertoo vain ettei kumppaneita ole ollut paljoa. Positiivinen asia

mies50v

Ei kerro mitään kumppanien määrästä.

Vierailija
54/56 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole ihan tyytyväinen. Vanhemmiten niille täytyy etsiä vaatteita päälle kun kekkaloivat alasti päivälläkin.

Ihan totta. Mäkin olin häveliäs vielä parikymppisenä, nyt nelikymppisenä ei enää jaksa.

Mulla päinvastoin. Silloin kehtasin esitellä itseäni, nyt en enää, kun olen läski.

Vierailija
55/56 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm,,kokemuksesta sanoisin että butt plug voisi auttaa.

Vierailija
56/56 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää saunaan yhdessä. Jospa se helpottaisi että alastomuudesta tulisi myös jotain mikä ei olisi seksuaalisesti sävytettyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi