Millainen paikka Lappeenranta on asua?
Olisi muutto edessä ja kaipailisin kokemuksia :D
Kommentit (49)
Mäkin olen jossain vaiheessa muuttamassa sinne, vielä vähän mietinnässä Imatra/Lappeenranta.
Kamala. Harkitse vielä uudelleen. Kauniita maisemia, mutta ihan hirveitä ihmisiä.
Valitsisin mieluummin eutanasian kuin muuton Lappeenrantaan. Vaihtoehtoisesti Pohjois-Korealainen poliittisten vankien kidutus- ja pakkotyöleirikin kuulostaisi houkuttelevammalta.
Älä muuta. Näin näyn lukiessani viestiäsi.
Jaa sinne, tulet tapaamaan elämäsi rakkauden pian. Hän asuu lähettyvilläsi, ehkä jo jollain tavalla olet tutustunut häneen tai tiedät hänet. Tunnistat hänet että hän on tumma.
Siunausta!
Mikä Lappeenrannassa on niin kamalaa? Kaunis kaupunki, mutta tosiaan ulkopaikkakuntalaisen silmään ei näy tämä kamaluus mitä kerrotaan. Eli mitä/missä?
Harmi, etteivät venäläiset ottaneet Lappeenrantaa Viipurin lisäksi. Kyse ei ole mistään kunnon kaupungista, vaan meno on kuin hullujenhuoneella.
Vierailija kirjoitti:
Mikä Lappeenrannassa on niin kamalaa? Kaunis kaupunki, mutta tosiaan ulkopaikkakuntalaisen silmään ei näy tämä kamaluus mitä kerrotaan. Eli mitä/missä?
Ihmiset. Karjalaiset osaavat olla uskomattoman vittumaisia muualta tulleita kohtaan.
Älkää nyt viitsikö... Mistä muutat?
Vierailija kirjoitti:
Harmi, etteivät venäläiset ottaneet Lappeenrantaa Viipurin lisäksi. Kyse ei ole mistään kunnon kaupungista, vaan meno on kuin hullujenhuoneella.
Voisihan Lappeenrannan alueen myydä venäläisille asukkaineen esim. ydinjätteen loppusijoitusalueeksi.
Vierailija kirjoitti:
Älä muuta. Näin näyn lukiessani viestiäsi.
Jaa sinne, tulet tapaamaan elämäsi rakkauden pian. Hän asuu lähettyvilläsi, ehkä jo jollain tavalla olet tutustunut häneen tai tiedät hänet. Tunnistat hänet että hän on tumma.
Siunausta!
Minäkin olen muuttamassa ja haluan näyn! Eräs muu.
Asuin jonkin aikaa Skinnarilassa enkä ehtinyt oikein saada ns. otetta kaupungista. Bussit kulki harvoin ja matkat oli kiemuraisia ja pitkiä, lähiöt ankeita, keskusta pienen oloinen, kirkko ja muutama kauppakeskus.
Varmasti kiva kesäkaupunki mutta en usko että haluaisin siellä enää asua vaikka se taitaakin olla edessä yhtenä vaihtoehtona.
Siellä on venäläisiä kaikki kaupat täynnä; röyhkeitä, äänekkäitä, töykeitä, etuilevat kassajonossa, tukkivat käytävät, huutavat kassalla alennuksista, joita eivät saa. Kolme vuotta asuin Lappeenrannassa, en pitänyt yhtään, onneksi pääsin muuttamaan pois. Ikävä, sokkeloinen, venäläistynyt kaupunki!
Ihan hyvä paikka. Kauniit maisemat ja mukavat ihmiset ja kiva murre.
Kuuntele ensin jostain youtubesta muutama Hynysen haastattelu. Jos pystyt kuuntelemaan sellaista rumaa murretta vetämättä ranteita auki, niin muuta sitten Lappeenrantaan. Minä en pysty.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on venäläisiä kaikki kaupat täynnä; röyhkeitä, äänekkäitä, töykeitä, etuilevat kassajonossa, tukkivat käytävät, huutavat kassalla alennuksista, joita eivät saa. Kolme vuotta asuin Lappeenrannassa, en pitänyt yhtään, onneksi pääsin muuttamaan pois. Ikävä, sokkeloinen, venäläistynyt kaupunki!
Tän mä turistina muistan Lappeenrannasta. Vaateliikkeissä myyjät ottivat venäläiset jonon ohi. Niiden naisten pitsialushousuostokset olivat tärkeämpiä kuin minun lastenvaateostokseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän mä turistina muistan Lappeenrannasta. Vaateliikkeissä myyjät ottivat venäläiset jonon ohi. Niiden naisten pitsialushousuostokset olivat tärkeämpiä kuin minun lastenvaateostokseni.
Venäläiset saattaa ostaa useammalla tuhannella eurolla tavaraa kerralla. Sellaisen asiakkaan haluaa useammin liikkeeseensä.
Mukava paikka. Suosittelen sammonlahteen muuttamaan. Prameaa, mutta halpa paikka asua. Isot kaupat löytyy ja paljon mukavia ihmisiä. Saat paljon uusia ystäviä sammonlahdesta.
Vierailija kirjoitti:
Mukava paikka. Suosittelen sammonlahteen muuttamaan. Prameaa, mutta halpa paikka asua. Isot kaupat löytyy ja paljon mukavia ihmisiä. Saat paljon uusia ystäviä sammonlahdesta.
Kokemukseni sammonlahdesta ovat 10v takaa mutta niiden perusteella tämä tuntuu puhtaalta víttuilulta. :D
Paljon reipasta yllätysseksiä tarjolla kaikenikäisille naisille vuorokaudenajasta riippumatta. Talvisaikaan parkkipaikoilla roihuavat autot tuovatvmukavasti lämpöä ja valoa pimeyteen.