Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stockmann puksuttelee vakaasti kohti konkurssia!

Vierailija
24.04.2019 |

https://www.is.fi/taloussanomat/porssiuutiset/art-2000006081893.html

Johdossa aika nuorta sakkia:
http://www.stockmanngroup.com/fi/toimitusjohtaja-ja-johtoryhma

Jos jollain on vielä lahjakortteja, kohta alkaa olla viimeiset hetket käyttää niitä.

Kommentit (278)

Vierailija
41/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan tuotteista mieluusti vähän enemmän , jos palvelu on ystävällistä ja asiantuntevaa, ympäristö on siistiä ja miellyttävää ja valikoima inspiroivaa. Olen käyttänyt Stockmannia tosi paljon, mutta valitettavasti nyt vähemmän kun taso on madaltunut. Odotan asia korjaantumista ja näin erottumista edukseen muista ostospaikoista.

Vierailija
42/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri se nettilaupoista tilailu vaikeuttaa kivijalkaliikkeiden toimintaa (korkeat hinnat ja aukiolot) ja lopulta kivijalkaliike menee nurin kun ei ole asiakkaita. Sitten ihmetellään miksi kaikki menevät konkurssiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä meitä suomalaisia vaivaa? Itse käytän säännöllisesti Stockan palveluita. Onko se sitten se sijainti, koska eivät sijaitse näiden prismaperheiden saavutettavissa vai mikä kun ei asiakkaita riitä?

Itiksessä Prisma on Stokkan vieressä. Itse käytän myös Stokkaa paljon sekä Itiksessä että Stadissa. Itiksen Stokkalla on toki huonommat valikoimat kuin stadin. Prismasta en erityisemmmin pidä vaikka joskus käynkin siellä.

Vierailija
44/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Stockan pitäisi panostaa nyt todella laadukkaaseen asiakaspalveluun. Se on asia, joka häviää muualta hirveää vauhtia, nykyään kaupoissa saattaa olla todella vaikea löytää myyjää. Kuten joku sanoi, ongelma Stockalla on että myyjät tuntevat vain omat rekkinsä ja hyllynsä. Itse voisin asioida Stockalla, jos pääasiassa olisi asiakkaan palveleminen eikä ylihintaisten tuotteiden myyminen. Meikkiosastolla olisi ihanaa, jos joku kosmetologi osaisi kertoa ERI merkkien tuotteista ja niiden ominaisuuksista, sama juttu vaatteissa. On aivan älytöntä että tavaratalossa on myyjä per merkki, silloin on ihan sama mistä paikasta ne kamat ostaa, kun minkäänlaista neutraalia näkemystä tuotteista ei kuitenkaan saa ja on hakuammuntaa, mille merkille suuntaa ja mitä heidän tarjontaansa kuuluu.

Vierailija
45/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin tavaratalon yritykset luoda asiakkailleen elämyksiä ja arjen luxusta ostostenteon lomaan on mielestäni epäonnistuneet pahasti. Yhtenä esimerkkinä vaikkapa kattoterassi, josta ei vaan osattu tehdä tyylikästä näyttäytymispaikkaa vaan kalsea itsepalvelukahvio.

Vierailija
46/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on puhuttu jo niin monta vuotta, että minulle alkaa tulla sellainen Pekka ja susi-fiilis.

Ymmärrän, mutta itse en aio ottaa nyt riskiä. Minulla on vielä lahjakortteja käyttämättä kun en oikein ole löytänyt niille käyttöä. Olen tainnut vain konvehteja ostaa jouluksi, mutta eipä tullut viimekään jouluna käytyä Stockalla. Ehkä ostan kesätakin, kun muutaman vuoden takaisin Stockalta ostettu takki alkaa hajota päälle.

Vierailija
47/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmannin asiakaspalvelun taso on laskenut vuosi vuodelta. Ei tarvitse montaa kertaa kohdella asiakasta huonosti ja sitten ihmetellä että mihin ne asiakkaat on kadonneet.

Vierailija
48/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttäkööt itseään kun eivät ole sijoittaneet toimivaan, nykyaikaiseen nettikauppaan!

Tuotevalikoima huono, koot loppu, tuotteet loppuu kesken eikä uutta tule, tuotteita ei pysty tallentaa toivelistoille joten ostaminen kestää tuhottoman kauan.

Vierailija
49/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteikäs brittiläinen tavarataloketju Debenhams on sulkemassa 50 yksikköään 3 vuoden sisällä. Tavaratalopisnis on kuoleva kuluttamisen lajityyppi.

Vierailija
50/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salesale kirjoitti:

Näin siinä käy kun pistetään suorittava porras (myynti) pihalle ja firmaan jää vaan kovapalkkanen optiojohto ja hallinto.

Eikö siellä ole nimenomaan lisätty kovapalkkaisia "asiakaspalvelijoita", joista on pyritty tekemään kaiken tietäviä moniosaajia, jotka tosin eivät tunnu tietävän mitään asiakaspalvelusta mutta osoittavat kaikessa oman ylivertaisuutensa typeriä ja työtään haittaavia asiakkaita kohtaan.

Myyjilläkin voisi olla jonkinlainen asiakkaiden tyytyväisyyteen ja myyntitulokseen perustuva palkkaus niin saattaisi se asiakkaiden palvelu ja myyntityökin alkaa taas kiinnostamaan.

Vierailija
51/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että kun se Turin Stokkan mekkiosaston kaamea kurppa jäi eläkkeelle vihdoin, niin myynti olisi noussut moninkertaiseksi, mutta näköjään kääkkä ehti karkoitetaan vittuilullaan liikaa asiakkaita lopullisesti...

Vierailija
52/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä meitä suomalaisia vaivaa? Itse käytän säännöllisesti Stockan palveluita. Onko se sitten se sijainti, koska eivät sijaitse näiden prismaperheiden saavutettavissa vai mikä kun ei asiakkaita riitä?

Lähinnä ihmettelen, että miksi kukaan käy Stockalla? Saan täysin saman tuotteen Tokmannilta huomattavan paljon edullisemmalla hinnalla.

Toki Stockalla on kaikkia tarpeellisia 300-500€n kaulahuiveja, mutta kenellä niihin on varaa?

Itse kävin ihan huvikseni kiertelemässä Turun Stockalla (ikinä en ostanut mitään, koska en ihan aidosti ja oikeasti löytänyt sieltä mitään, mikä olisi ollut hinta-laatusuhteeltaan järkevää hankkia) ja asiakaskunta oli niin ihanan monikulttuurista, että mieluummin asioin muissa liikkeissä.

Millä hinnalla Tokmannilta saa Joe Blascon meikkivoiteen? Entäs Primadonnan rintaliivit? Odotan mielenkiinnolla, jospa vaikka saisi halvemmalla.

Netistä saa Joe Blascon meikkivoiteen 10-30e ja todennäköisesti ne primadonnaliivitkin 50e ->  ilman neukkuhenkistä nyrpistelevää asiakaspalvelua.  Joten jos tarvitsen niitä, tilaan ne sieltä. En tarvitse stockmannia edes noihin. 

En tilaa tavaraa netistä, vaan haluan henkilökohtaista palvelua ja maksan siitä. Rintaliivejä en missään nimessä tilaa netistä ilman sovitusta.

Vierailija
53/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että kun se Turin Stokkan mekkiosaston kaamea kurppa jäi eläkkeelle vihdoin, niin myynti olisi noussut moninkertaiseksi, mutta näköjään kääkkä ehti karkoitetaan vittuilullaan liikaa asiakkaita lopullisesti...

Tai ehti kouluttamaan seuraajansa "talon tavoille".

Vierailija
54/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä ihmettelen, että miksi kukaan käy Stockalla? Saan täysin saman tuotteen Tokmannilta huomattavan paljon edullisemmalla hinnalla.

Toki Stockalla on kaikkia tarpeellisia 300-500€n kaulahuiveja, mutta kenellä niihin on varaa?

Itse kävin ihan huvikseni kiertelemässä Turun Stockalla (ikinä en ostanut mitään, koska en ihan aidosti ja oikeasti löytänyt sieltä mitään, mikä olisi ollut hinta-laatusuhteeltaan järkevää hankkia) ja asiakaskunta oli niin ihanan monikulttuurista, että mieluummin asioin muissa liikkeissä.

Millä hinnalla Tokmannilta saa Joe Blascon meikkivoiteen? Entäs Primadonnan rintaliivit? Odotan mielenkiinnolla, jospa vaikka saisi halvemmalla.

Joo ei Tokmannilta saa Blascoa, mutta esim Emotioneista saa, ja ehkä edullisemmin kuin Stokkalta. Moni asia, mikä ennen oli eksklusiivisesti Stokkan, on levinnyt muualle, ja netistä saa ihan kaikkea. Joku mainitsi sen omanlaisensa palvelun, mitä Stokkalta saa. No, jos tylystä ja nyrpeästä palvelusta tykkää, niin mikäs siinä - minä en ole koskaan oikein tainnut olla tarpeeksi hieno Stokkan palvelulle, vaikka yhteen aikaan siellä paljon kävinkin, nimenomaan Helsingin liikkeessä. "Paras" palvelukokemus oli, kun myyjä jätti ostamaani vaatteeseen hälyttimen. Ei se enää missään huudellut, mutta eihän se kovin kivalta siinä helmassa roikkuessaan näyttänyt. Kotoani on sen verran pitkä matka Helsingin keskustaan, etten viitsinyt lähteä heti takaisin poistattamaan sitä, varsinkaan kun minulle ei luvattu korvata kuluja. Onneksi lähempää löytyi Lindex, jossa hälyttimen pystyi poistamaan. En ole kovinkaan vaikuttunut heidän asiakaspalvelustaan ylipäätään.

Itse en ole saanut huonoa palvelua Stockalta. Ja en ymmärrä mitä se on keneltäkään pois, jos jollain on varaa käydä Stockalla. eihän täällä kohta ole muita kuin prismoja ja muita marketteja, jos näitä tavarataloja ei kannateta. kaikki ei tee ostopäätöksiä pelkästään rahan takia.

Vierailija
55/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä mollataan Stockaa oikein urakalla, mutta veikkaan että moni tulisi sitä kaiholla kaipaamaan, jos toiminta loppuisi. Hyvää ja laadukasta tavaraa laidasta laitaan yhden katon alta ei muualta saa. Ulkomaisia ja kotimaisia merkkituotteita kaikilta aloilta. Useita tasokkaita tuotemerkkejä, mitä ei mistään muualta Suomesta löydy, plus tavaratalon omat brändit, joissa on loistava hinta-laatusuhde. Global, Noom, Casa ja Villa esimerkiksi. Jääkö meille sitten vain nämä överihintaiset luksusputiikit ja pohjoismaiset halpisrättiketjut jäljelle, entäs kodin tavarat, sisustus ja astiat ym.

Sääli on, jos Stocka kaatuu.

Minusta on myös sääli jos ainoa kunnon tavaratalo kaatuu. Suomi on kohta ihan banaanivaltio monessakin suhteessa. Sokos ei ole samaa tasoa.

Vierailija
56/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä ostatte kaiken nettikaupoista ulkomailta. Siinähän ihmettelette, miten keskustat kuolevat ja miksi ilmasto pilaantuu.

Vierailija
57/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä meitä suomalaisia vaivaa? No, jo oli kysymys. Jos kyseinen kauppa olisi jotenkin jräkevästi saavutettavissa ja möisi kilpailukykyisesti tuotteitaan niin olisi mahdollisuus että siellä joku viitsisi käydäkin. Omalla kohdallani se tarkoittaisi sijainnin osalta Jyväskylän - Kuopion seutua sopivasti kaupunginlaidalla hyvillä tieyhteyksillä ja parkkipaikoilla varustettuna. Jokaisella ihmisellä on omat alueensa missä on näppäri kaupassa käydä. Ei nykyinen sijainti ja saavutettavuus sovellu kuin osalle ja sitten kilpailukyvyn puute karsii pois ison osan jäljellä olevista.

Vierailija
58/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sääli jos vaatekaupat kuolevat. Suomessa on kyllä kapeat valikoimat, samaa mustaa ja beigeä kamaa joka puolella. En haluaisi ostaa vaatteita netistä. Se on tällä pituudella ja vartalolla aika heikkoa. Olen 155cm, normaalipainon ylärajoilla ja omenavartaloinen. Nettikauppojen katalogeissa 180cm ja 50kg malli esittelee vaatteita jotka eivät käy minulle millään tavalla. Nytkin on täysi työ löytää istuvia ja sopivanmittaisia kivoja vaatteita. Tykkään myös käydä vaatekaupoissa ihan huvikseenkin.

Vierailija
59/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset ovat fiksuja eivätkä tuhlaa rahojaan ylihintaiseen brändikuraan

Vierailija
60/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään en ihmettele.

Olen 57-vuotias ja ostan vielä joitain tuotteita ihan kaupasta. Yritin etsiä toimistoon järkevän korkoisia kenkiä, ei tasapohja-mummo tai lenkkareita.

Stokkalla on samat tuotteet kuin Zalandolla tai Bootzissa mutta ei mitään joita vielä kaupoissa käyvät keski-ikäiset voisivat ostaa. Esim ARA tms.

Väärin arvioitu kohderyhmä verkkoshoppailun aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän