Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stockmann puksuttelee vakaasti kohti konkurssia!

Vierailija
24.04.2019 |

https://www.is.fi/taloussanomat/porssiuutiset/art-2000006081893.html

Johdossa aika nuorta sakkia:
http://www.stockmanngroup.com/fi/toimitusjohtaja-ja-johtoryhma

Jos jollain on vielä lahjakortteja, kohta alkaa olla viimeiset hetket käyttää niitä.

Kommentit (278)

Vierailija
21/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaiden pulju, hyvä et menee nurin.

Vierailija
22/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä meitä suomalaisia vaivaa? Itse käytän säännöllisesti Stockan palveluita. Onko se sitten se sijainti, koska eivät sijaitse näiden prismaperheiden saavutettavissa vai mikä kun ei asiakkaita riitä?

Lähinnä ihmettelen, että miksi kukaan käy Stockalla? Saan täysin saman tuotteen Tokmannilta huomattavan paljon edullisemmalla hinnalla.

Toki Stockalla on kaikkia tarpeellisia 300-500€n kaulahuiveja, mutta kenellä niihin on varaa?

Itse kävin ihan huvikseni kiertelemässä Turun Stockalla (ikinä en ostanut mitään, koska en ihan aidosti ja oikeasti löytänyt sieltä mitään, mikä olisi ollut hinta-laatusuhteeltaan järkevää hankkia) ja asiakaskunta oli niin ihanan monikulttuurista, että mieluummin asioin muissa liikkeissä.

Millä hinnalla Tokmannilta saa Joe Blascon meikkivoiteen? Entäs Primadonnan rintaliivit? Odotan mielenkiinnolla, jospa vaikka saisi halvemmalla.

Ei varmasti kaikkea saa Tokmannilta, mutta muualta joka tapauksessa. Esim. Joe Blascon Ultra Base meikkivoide emotionissa 46,90€ ja Stockmannilla alk. 59,50€ joten miksi ihmeessä maksaisin siitä stocka lisää yli kympin?

Käytän itse vain laadukkaita rintaliivejä, joten en tiedä Stockan enkä Tokmannin liivien hintatasosta hölkäsen pöläystä kun en kummastakaan liivejäni hanki.

Hullut päivät on hauska osoitus ihmisten suunnattomasta typeryydestä. Myydään tavaraa muovilaatikoista roskapussien seasta ja porukka ostaa innoissaan. En muista mikä shampoo oli "huipputarjouksessa" hulluilla päivillä, mutta porukka sitä niistä muovilaatikoista keräsi. Täysin vastaava shampoo oli todellakin Tokmannilla myynnissä normihinnalla edullisemmin, kuin "hullujen päivien" muovilaatikkotarjous.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako vuotta tätä menoa niillä on vielä aikaa?

Stocman on palkannut yritykselle saneeraajan, joka on onnistunut pelastamaan useita yrityksiä. Luin viime viikolla Kauppalehdestä. Ei mene konkurssiin sen miehen ansiosta. 228

Vierailija
24/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä meitä suomalaisia vaivaa? Itse käytän säännöllisesti Stockan palveluita. Onko se sitten se sijainti, koska eivät sijaitse näiden prismaperheiden saavutettavissa vai mikä kun ei asiakkaita riitä?

Siellä on taso laskenut kuin lehmän häntä. Iso osa myyjistä ei osaa kunnolla suomea, hyllyissä on paljon tyhjää, ennen niin korkea palvelun taso on muisto vain. Enää ei iso osa myyjistä tiedä myymistään tuotteista, tai ole valmis vaikka tilaamaan, jos asiakas jotain haluaa. 

Vierailija
25/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkaiden pulju, hyvä et menee nurin.

Onko se sinulta pois jos joku toinen on rikas? Miten hyödyt siitä, että rikas vaihtaa toiseen kauppaan? Vai tuoko pelkkä kateus hyvää mieltä?

Vierailija
26/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä ihmettelen, että miksi kukaan käy Stockalla? Saan täysin saman tuotteen Tokmannilta huomattavan paljon edullisemmalla hinnalla.

Toki Stockalla on kaikkia tarpeellisia 300-500€n kaulahuiveja, mutta kenellä niihin on varaa?

Itse kävin ihan huvikseni kiertelemässä Turun Stockalla (ikinä en ostanut mitään, koska en ihan aidosti ja oikeasti löytänyt sieltä mitään, mikä olisi ollut hinta-laatusuhteeltaan järkevää hankkia) ja asiakaskunta oli niin ihanan monikulttuurista, että mieluummin asioin muissa liikkeissä.

No Tokmannilta ei saa todellakaan samoja meikkejä eikä vaatteita mitä Stockalta. Enkä nyt ruokapuolestakaan puhuisi eli... mitä samaa sieltä saikaan. Kaikki eivät valitse kauppaa pelkän hinnan perusteella. Muista se. Minä ostan laadukkaita meikkejä, jotka kestää pitkään ja tällöin hintalaatusuhde kohtaa. Myös esim. miesten puolella palvelu vaateosastolla aivan eri luokaa kuin jossain Dressamanilla.

Sinun laillasi ajattelevia ei ole paljon. Muista se. Muutenhan pulju kannattaisi.

Vierailija
27/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No-niin, nyt on sitten johdossa niitä kuuluisia nuorehkoja naisia. Meistä setä-miehistähän ei enää kuulemma ole mihinkään.

Odotan mielenkiinnolla näyttöjä miten pulju pelastetaan.

Tai sitten myydään koko roska ryssille ja sivukauppana Sipilän Juha voi vaikka kätilöidä EK:n kaverien kanssa pohjavedet kiinalaisille.

Suomi - Euroopan uusi banaanivaltio.

Tais setämiehet lähteä urheilemaan Venäjän markkinoille ja se oli aika kallis idea.

Vierailija
28/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä hinnalla Tokmannilta saa Joe Blascon meikkivoiteen? Entäs Primadonnan rintaliivit? Odotan mielenkiinnolla, jospa vaikka saisi halvemmalla.

Jos ei Tokmannilta niin melko monesta paikasta kuitenkin. Selviää jo nettiä selaamalla.

Vierailija
29/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä sieltä ostat? 😊 Jotain tarpeellista?

Menen Stockan ohi arkisin joka päivä, koska olen töissä siinä lähellä. En edes muista, milloin olisin sieltä jotain ostanut.

En innostu kuluttamisesta, vaateostokset ja sistustus ja muu krääsän osto ei tuo minulle iloa.

Pesuaineet, siivoustarvikkeet ja muuta pientä (mitä ei saa ruokakaupasta) kuten hyönteisverho partsin oveen tulee haettua joskus Tokmannilta.

Vierailija
30/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä käy Stockalla tai ostele paljon, mutta pakko myöntää, että Anttilaa on ikävä ja Sokos on parempi (en sielläkään kyllä käy).

Vierailija
31/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan vielä ajan, kun iäkäs isotätini laittoi helmet kaulaan, sulkakoristeisen hatun päähänsä ja lähti Stökmännille.

Vierailija
32/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä käy Stockalla tai ostele paljon, mutta pakko myöntää, että Anttilaa on ikävä ja Sokos on parempi (en sielläkään kyllä käy).

Etenkin Kodin1:stä on ikävä! Hyvä valikoima ja hintataso kohtuullinen.

Vierailija
33/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Statuksen takia stockalla käyvät ovat aika pitkälti kuukahtaneet. Sieltä ei saa enää palvelua, valikoima on kummallinen, vaatteissa on puolet samoja rytkyjä mitä saa joka puolelta, ei ole enää laatua eikä väljyyttä. Aikoinaan ostin sieltä paljonkin, nyt se on ihmeellinen sekamelska supertrendejä ja mummelivaatetta. Myyjät ei osaa kuin sen yhden merkkilokeron kledjut, jos etsii tiettyä niin ei ne osaa kaivella sieltä seasta vaikka vaaleanpunaista silkkipuseroa.

Aikoinaan kun hankki vaikka jakkupukua, siihen tuli mittanauhan kanssa ompelija/myyjä, joka haetutti sopivat kengät, puserot, topit ja asusteet. Myi lyhennykset ja kavennukset. Laatua ja palvelua.

Metsään menivät uudistuksineen jo kauan sitten. Klassikot puuttuvat, niin myyjistä, asiakkaista kuin tuotteistakin.

Vierailija
34/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä mollataan Stockaa oikein urakalla, mutta veikkaan että moni tulisi sitä kaiholla kaipaamaan, jos toiminta loppuisi. Hyvää ja laadukasta tavaraa laidasta laitaan yhden katon alta ei muualta saa. Ulkomaisia ja kotimaisia merkkituotteita kaikilta aloilta. Useita tasokkaita tuotemerkkejä, mitä ei mistään muualta Suomesta löydy, plus tavaratalon omat brändit, joissa on loistava hinta-laatusuhde. Global, Noom, Casa ja Villa esimerkiksi. Jääkö meille sitten vain nämä överihintaiset luksusputiikit ja pohjoismaiset halpisrättiketjut jäljelle, entäs kodin tavarat, sisustus ja astiat ym.

Sääli on, jos Stocka kaatuu.

Vierailija
35/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on puhuttu jo niin monta vuotta, että minulle alkaa tulla sellainen Pekka ja susi-fiilis.

Vierailija
36/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä sieltä ostat? 😊 Jotain tarpeellista?

Menen Stockan ohi arkisin joka päivä, koska olen töissä siinä lähellä. En edes muista, milloin olisin sieltä jotain ostanut.

En innostu kuluttamisesta, vaateostokset ja sistustus ja muu krääsän osto ei tuo minulle iloa.

Pesuaineet, siivoustarvikkeet ja muuta pientä (mitä ei saa ruokakaupasta) kuten hyönteisverho partsin oveen tulee haettua joskus Tokmannilta.

Ostan vaatteita ja kosmetiikkaa pääasiassa.  

Vierailija
37/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei Tokmannilta niin melko monesta paikasta kuitenkin. Selviää jo nettiä selaamalla.

Niin kysehän oli nyt nimenomaan Tokmannista.

Vierailija
38/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siinä käy kun pistetään suorittava porras (myynti) pihalle ja firmaan jää vaan kovapalkkanen optiojohto ja hallinto.

Vierailija
39/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netistä saa Joe Blascon meikkivoiteen 10-30e ja todennäköisesti ne primadonnaliivitkin 50e ->  ilman neukkuhenkistä nyrpistelevää asiakaspalvelua.  Joten jos tarvitsen niitä, tilaan ne sieltä. En tarvitse stockmannia edes noihin. 

Vierailija
40/278 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei Tokmannilta saa Blascoa, mutta esim Emotioneista saa, ja ehkä edullisemmin kuin Stokkalta. Moni asia, mikä ennen oli eksklusiivisesti Stokkan, on levinnyt muualle, ja netistä saa ihan kaikkea. Joku mainitsi sen omanlaisensa palvelun, mitä Stokkalta saa. No, jos tylystä ja nyrpeästä palvelusta tykkää, niin mikäs siinä - minä en ole koskaan oikein tainnut olla tarpeeksi hieno Stokkan palvelulle, vaikka yhteen aikaan siellä paljon kävinkin, nimenomaan Helsingin liikkeessä. "Paras" palvelukokemus oli, kun myyjä jätti ostamaani vaatteeseen hälyttimen. Ei se enää missään huudellut, mutta eihän se kovin kivalta siinä helmassa roikkuessaan näyttänyt. Kotoani on sen verran pitkä matka Helsingin keskustaan, etten viitsinyt lähteä heti takaisin poistattamaan sitä, varsinkaan kun minulle ei luvattu korvata kuluja. Onneksi lähempää löytyi Lindex, jossa hälyttimen pystyi poistamaan. En ole kovinkaan vaikuttunut heidän asiakaspalvelustaan ylipäätään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi