Tytölle nimeksi Tuija?
Kommentit (297)
KAikki koskaan tapaamani Tuijat on olleet hieman ylipainoisia, sössöttäviä limaa puhuessaan purskauttelevia sinänsä ihan mukavia ihmisiä. Itse en nimeäisi lastani Tuijaksi.
En nimeäisi Tuijaksi. En todellakaan.
Tuija, Taija, Teija.. Niin vahvasti tulee mieleen 40-50-vuotiaat naiset. Ehkä ei ole vielä heidän nimien toinen tuleminen?
Vierailija kirjoitti:
Tuia tai Teia olis ehken parempi, ehken.
Elikkäs tarkotat varmaankin jooh Tuya tai Tuiah.
Vierailija kirjoitti:
Mitä, mitä...pääseekö Tuijat, Seijat, Eijat, Raijat ja Saijat pitkästä boikotista? Ovat olleet vuosikymmeniä hirvittävän noloja tätinimiä, mutta alkavat kohta päästä tuosta kauheasta määritelmästä siihen hellyttävämpään eli mummunimeksi. Ja silloinhan nuoremmat ajattelevat perintöä ja ...ööö perinteitä, joten mummunimet alkaakin olla sit ihan kivoja.
Uskokaa pois: nykypennut muistelevat jossain vaiheessa kaiholla noita nyt nolouden synonyyminimiä Jessicoja, Jannicoja, Nico-Pettereitä ja Cecilioita.
Itselläni on oman ikäluokkani "tätinimi", jota häpesin lapsena, mutta josta nyt aikuisena olen ylpeä, koska se on nyt pikkulasten muotinimi.
Tu-Tu-Tuija! Tuo harvahampainen muija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ja kansainvälinen nimi. Tuija - nimi tunnetaan maailmalla luontoaiheesta.
No ei tunneta. Luuletko todella että joku saksalainen tai intialainen on ikinä kuullutkaan mistään Tuija-puskasta? Ei ole 😂 Hyvä nimi, mutta sanaa kansainvälinen en käyttäisi.
Jaa, sinähän sen tiedät. Itse olin todistamassa Rio de Janeirossa, kun Tuija -niminen kaverini esitteli itsensä italialaiselle seurueelle: ”Aah, beautiful name and tree”, oli vastaus.
Että, kyllä Tuija on tunnettu muuallakin.Tämä Tuija -niminen kaverisi oli siis brassi?
Oi, mikä ymmärryksen yläfemma! Sisälukutaitosi tarvitsee lisää koulutusta.
Tuija on terhakka nimi.
Jaana, Tiina, Tyyne, Taimi, Vappu, Kielo, Mimosa ja Jasmin ovat kelvanneet myös monelle lehmälle.
Tiedän 2015 syntyneet kaksostytöt joiden nimet ovat Tuija ja Pinja.
Vierailija kirjoitti:
Koskaan en ole tuntenut yhtäkään kaunista naista jonka nimi on tuija. Ja montaa tuijaa olen tuntenut.
Tiedän 3 Tuijaa jotka on tosi luonnonkauniita, hoikkia. Sattumoisin sairaanhoitajia, jokainen kiva, kärsivällinen ja hyväntahtoinen ihminen.
Että vain hyvää sanottavaa tuosta nimestä, en vaan saa siitä mitenkään jotain lähiömuijaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina tykännyt Tuija-nimestä. Nätti luontonimi, pirteä ja söpö.
Aliarvostettu luontonimi.
Oi voi, kohta ne 50-70 -lukujen nimet ovat täällä taas. Ei muuta kuin Tuulat, Annet, Sarit, Teijat ja Riitat peliin. Mutta Tuija on kyllä hirveä nimi.
Tuija tarkoittaa elämänpuuta! Upea merkitys ja kaunis nimi :)
KUINKA KAUAN TÄÄ KUNINGASAJATUS ON TÄÄLLÄ?
Vierailija kirjoitti:
KUINKA KAUAN TÄÄ KUNINGASAJATUS ON TÄÄLLÄ?
Mitä se sulle kuuluu? Ei sun tarvi tässä ketjussa käydä. Nolo.
Tämä Tuija -niminen kaverisi oli siis brassi?