Tytölle nimeksi Tuija?
Kommentit (297)
Vierailija kirjoitti:
Kun olin mukula, naapurissamme oli lehmä, jonka nimi oli Tuija; semmonen sarvipäinen ihan sympaattinen ammu. Siispä pisteet Tuijalle!
Se oli meidän ihana ja kiltti ayshire-lehmä.
Lauman isoin ja suurisarvinen, mutta niin lempeä, että antoi 5-vuotiaankin harjoitella lypsämistä. :)
Tuija on kaunis luontonimi ja kiva on samanniminen työtoverinikin.
"Plasebosta on ihan tutkitusti hyötyä" virkkoi lääkäri. Joo, tekosyy sille ettei antanut uusia vaihtoehtoja vaan samat vanhat lääkevaihtoehdot kuin ennenkin. Joista juuri olin puhunut, että mites tämä tilanne, kun kerran vanhoista ei saa hyötyä riittävästi. Halusi laiskotella ja työntää omat paskansa mun niskaan. Saikkua olisi antanut, mutta ei vaihtoehtoja, joilla olisin päässyt etenemään työkunnon kasvattamisessa.
Kehtasi tytönplanttu vielä väittää, ettei tiedä mitään vaihtoehtoja ole. Olihan niitä vaikka ja kuinka jo hoitosuosituksissa, muta ei hän niitä halunnut antaa. Parenee vielä perkele kokonaan työkykyiseksi, jos annetaan toimivat lääkkeet.
Tulee mieleen sana tuikkaa. Tuija on sypressikasvi? "Tuija tuijottaa" lausekin voisi tulla mieleen. Kaverin äidin nimi, äitihenkilö. Taija ja Tuija.
Tuija on nuija muija. Ei jatkoon.
Kadun kulmassa seisoo töpseli-tuija. Rikkailta miehiltä rahat huijaa. Ottaa maksusta nahkanuijaa. Moni mies Tuijan kanssa muijaansa puijaa.....
Vierailija kirjoitti:
Miksei, onhan Tuijasta tehty laulukin.
Älä iske Tuijaa-Alwari Tuohitorvi
Minulle tulee mieleen ensin terveystietoinen, n. 50+ nainen. Joten ok on, tykkäisin.
Vierailija kirjoitti:
Oikein upea nimi :) Muistakaahan kaikki muuten äänestää eurovaaleissa kuopiolaista Tuija Järvistä.
Kuopiolaiset on kieroja, en äänestä.
Tuija on aivan hirveä nimi. Ei nykypäivää.
Huputsisi huijaa - Tuija sua puijjaa!
Hyvä nimi anyways
Itselle tulee nimestä mieleen erittäin hankala ex naapuri. Aina jotain ilkeyttä oli tekemässä ja joka lopuksi lankesi häneen omaan niskaansa😁
Tuijat on R-kioskin myyjiä joilla on kerrossiivoojan koulutus ja tukka. Mutta tykkään kyllä kierrätyksestä. On parempi olla Tuija kun joku Kerma-Persilja.
Vierailija kirjoitti:
Miten ois Annikki, Sylvi, Ritva tai Pirjo? Menee samaan sarjaanvnimi
Pirjo on itse asiassa kiva nimi. Pirteä, mutta silti neutaali omalla tavallaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ois Annikki, Sylvi, Ritva tai Pirjo? Menee samaan sarjaanvnimi
Pirjo on itse asiassa kiva nimi. Pirteä, mutta silti neutraali omalla tavallaan
Tuhat kertaa on tuo sama biisi mainittu. Keksikääs jotakin omaperäisempää haukkumista. Tuija on hyvä nimi. Terveisin Tuija
Tuija ja nuija rimmaavat tosi kivasti!