Tytölle nimeksi Tuija?
Kommentit (297)
Minä näen Tuijan saman tyylisenä hahmona kuin Fingerporin Rivo-Riitan. Tuija on käytännön nainen joka ei ota p* skaa vastaan keneltäkään, antaa tuhe* ronsa haista viikon vanhalta virtsalta, kaivaa pyllyään kassajonossa estottomasti ja vetää röökiä ketjussa samalla kun imettää kolmatta vahinkoaan jonka isä oli joku Pera jonka tapasi kantiksessaan kertaluontoisesti.
Tuija tykkää lihapiirakoista ja HK:n sinisestä sinapin kera ja käy ripulip* skalla vessan ovi auki.
Tuija ei selittele mitään. Jos joku kohahtaa Tuijan touhuista niin Tuijaa vaan nauraa räkäisesti ja heittää uuden Nortin huuleen.
Minun nimeni on Tuija, enkä ole mitään noista edellä kuvatuista. Olen kaunis, tyylikäs kolmekymppinen nainen. Minulla ei ole alkoholiongelmaa, olen avioliitossa ja minulla on hyvä työ. Osa näistä kommenteista ovat sikamaisia.
Tästä ei ole kauaakaan, kun kuulin random -äidin kutsuvan lastaan: huhuili Tuija Helenaa tulemaan luokseen.
Nousi ihan hymy huulille, kun kuulin nimen. Olen niin kyllästetty Emma, Eetu, Nico Mico, Sofia, Oliver, Onni, Veeti, Jasmin -nimille, ettette uskotaan.
Terv. Päikyn täti
Meidän lapsen tarhassa on tyttö jonka nimi on Tuija-Reeta, mutta vanhemmat ovat kai jotain hippejä. Lapsella on kasari-tukka, aina sellaiset p* skanruskeat, oranssit tai myrkynvihreät vaatteet ja vaunut samanlaiset missä mutsini roudasi minua 80-luvulla.
Tuija on ihan hyvä nimi mikäli lapsi on ollut ei-toivottu.
Vierailija kirjoitti:
Tuija on ihan hyvä nimi mikäli lapsi on ollut ei-toivottu.
Nonni, ryömihän takaisin sinne koloon mistä ilmestyit.
Hieno nimi. Itselleni tulee mieleen marilynmainen Tuija Halonen, entisaikojen suomalainen näyttelijätär.
Isoisälläni oli kaunis ja uljas työhevonen, Tuija nimeltään. Vaalea, vahva, kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Oi voi, kohta ne 50-70 -lukujen nimet ovat täällä taas. Ei muuta kuin Tuulat, Annet, Sarit, Teijat ja Riitat peliin. Mutta Tuija on kyllä hirveä nimi.
Nauroin tälle siksi, koska itse olen Teija ja siskoni Anne. Minä synnyin 80-luvulla, sisko 90- luvulla.
Tuija on ihan nätti ja jo perinteinen nimi. Parempi kuin mtkään nykyiset keksityt 'uniikki lumihiutale' -tyyppiset nimet. Kannatan lämpimästi !
Vierailija kirjoitti:
Tuija on työhevonen.
Voihan työhevostammalle antaa nmeksi vaikka Ann(e) Elizabeth...
pojalle se olisi vähän erikoinen nimi
Vierailija kirjoitti:
Tuija on ihan nätti ja jo perinteinen nimi. Parempi kuin mtkään nykyiset keksityt 'uniikki lumihiutale' -tyyppiset nimet. Kannatan lämpimästi !
Yritetään keksiä jotain erikoisia nimiä joista lapselle ei ole muuta kuin harmia, kiusaamista joka voi olla tuhoisaa lapselle.
Laeta nimi, jos tykkeet. Omapa on valintasi. Ei nimi miestä/naista pahenna...
Tuija sopii lapselle ihan hyvin lapselle nimeksi.
Jos aiot synnyttää viiskymppisen lähiömuijan.
Tuija on tosi seksikäs, vahva ja kaunis nimi. Vähän niinkuin Reija, Pirjo ,Justiina tai Bertta.
Miksi nykyään ei nimetä tyttöjä voimakkailla nimillä? Kun jo naisen nimestä tulee mieleen karvainen, testosteronia tihkuva kuulantyöntäjä niin niin kukaan ei uskalla astua hänen eteensä niin työ- kuin henkilökohtaisessa elämässäkään.