Tytölle nimeksi Tuija?
Kommentit (297)
Vielä ei ole tullut Tuijan aika uudestaan. Se sopii paremmin n. 50-vuotiaille, enkä haluaisi nyt olla lapsi nimeltä Tuija.
Itse olen myös Tuija, en nyt sanoisi hyi. Tiedän kyllä rumiakin nimiä, mutta mitäs noista. Ikää 35.
Upea nimi. Tulee mieleen luonto ja puhtaus. Olisi juuri nyt hauska kutsua pikku-Tuijaa puistossa..
Tuija on sellainen vähän alkoholisoitunut, mutta iloinen ja persoonallinen kallion friidu.
Vaatteet on rokkia ja Tuijan räkäinen nauru kuuluu aina korttelin päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olin mukula, naapurissamme oli lehmä, jonka nimi oli Tuija; semmonen sarvipäinen ihan sympaattinen ammu. Siispä pisteet Tuijalle!
Minun naapurustossani oli lapsena ollessani Tuija niminen pystykorvakoira. Se kuoli kun meni ilmeisesti puolustamaan perheensä pikkulasta kyykäärmeeltä ja kyy puri sitä nenään, mutta Tuijakin puri siltä käärmeeltä kyllä sitten vuorostaan pään irti ennen kuolemaansa.
Hieno mutta surullinen muisto 😥 Ihana, urhea Tuija ❤️
Vierailija kirjoitti:
Itse olen myös Tuija, en nyt sanoisi hyi. Tiedän kyllä rumiakin nimiä, mutta mitäs noista. Ikää 35.
Heh, mä olen 34v. Enkä pidä omaa nimeäni rumana.
T. Tuo aiemmin kirjoittanut Tuija
Isoisä osti 50-luvun alussa varsan nimeltään Tuija, ei siinä mitään mutta serkkuni oli vuotta aikaisemmin saanut nimen Tuija.
60-luvulla kun Tuijat olivat teini-ikäisiä olin pikku lapsi, ihmettelin asiaa, isoisän mielestä hevonen oli niin ylväs eläin että mitä sitä nimeä vaihtamaan vaikka lapsen lapsella oli sama.
Ihan hyvä, ajaton nimi. Tiedän 90v - 50v Tuijia ja suunnittelen yhden tuijan leikkausta.
Minäkin tykkään.
Taija on myös kiva. Teijasta en hirvesti pidä.
En tykkää. Kireä, vinkuva.
Arvostan omalaatuisuutta kuitenkin.
Heti alkoi päässä soida "älä usko Tuijaa, älä usko Tuijaa, Tuijaa sua huijaa..." :D
Vähän se on vanhemman naisen nimi, mutta jos ite tykkäät niin......
Vierailija kirjoitti:
Tuija on kyllä aika kauhea nimi. Ei pahalla Tuija-nimiset. Tulee mieleen jonkinlainen rivakka pirttihirmu.
Ei tule, kun tuijapuu/pensas tulee mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Miksei, onhan Tuijasta tehty laulukin.
Älä usko Tuijaa,
Tuija sua huijaa...
Jossain Vilkkumaan biisissä laulettiin naapurin Tuijasta. Maijakin on kiva nimi.
Ihan ok nimi nelikymppisellä naisella, nyt on kuitenkin jo 2019-vuosi ja enpä tiedä ketään joka nyt olisi sen nimen saanut
Tuija on sellainen räväkkä, leopardi printteihin pukeutuva, vähän lihava ja lyhyt lähiömuija, joka työskentelee laitoshuoltajana ja käy vapaa-ajallaan lähikuppilassa laulamassa karaokea ja juomassa keskikaljaa. Tuija on rempseä ja reilu muija ja elää tyytyväisenä neukkukuutiossa haluamatta elämältään mitään muuta. Tuija on onnellinen.