Tytölle nimeksi Tuija?
Kommentit (297)
Pensas vain tulee mieleen. En käyttäisi, mutta jos pidät itse, niin päätpähän on sinun.
Miten v*tus tää ketju on saanut kruunun. :D
Vierailija kirjoitti:
Miksei, onhan Tuijasta tehty laulukin.
Älä usko Tuijaa, Tuija sua huijjaa
Koskaan en ole tuntenut yhtäkään kaunista naista jonka nimi on tuija. Ja montaa tuijaa olen tuntenut.
Tuijasta tulee mieleen Uuden päivän Tuija :)
Tuijat on se vähän liikaa alkoon menevä naapurin muija joka kyttää kaikkien menemisiä ja reportoi niitä kovaan ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina tykännyt Tuija-nimestä. Nätti luontonimi, pirteä ja söpö.
Pirteä XDDDDDD DD millainen on väsynyt nimi???
Kaunis nimi, serkkuni on Tuija ja hän on aina ollut mielestäni kaunis ja mukava ihminen <3
Vierailija kirjoitti:
Miksei, onhan Tuijasta tehty laulukin.
Alwari Tuohitorvi: Älä iske Tuijaa (1975)
Täällä yksi 42-vuotias Tuija. Olen kouluttautunut ja hyvässä ammatissa. En juuri käytä alkoholia enkä taatusti leopardiprinttejä. Rakastan matkustamista, lukemista, liikuntaa ja perhettäni. Äitini kertoi joskus, että nimivaihtoehdot minulle olivat Teija, Taija tai Tuija. Onneksi päätyi Tuijaan. Pihallani on useita timanttituijia ja pidän itsekin luonnonläheisyydestä. Ai niin, ja olen tavallinen nainen, en yhtään outo. :D Joten, kantakaa nimenne ylpeydellä, olipa se mikä tahansa. Sen on oma äitinne rakkaudella valinnut.
Tuija on nuija Tuija sua huijaa.
Äitini on Tuija, 70 vuotta täytti juuri viime kuusa. Miellän Tuijan enemmän semmoiseksi vanhemman naisen nimeksi. Äiti on ammatiltaan sairaanhoitaja, nyt toki eläkkeellä. Ei om ista leopardivaatteita eikä harasta edes karaokea, kuten täällä Tuijien arveltiin tekevän. Miksei olisi ihan kiva nimi pienellekkin.
Tuijasta tulee ikäviä viboja. En antais lapseni nimeksi. Aika ei vielä ole kypsä uudelle Tuijan tulemiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina tykännyt Tuija-nimestä. Nätti luontonimi, pirteä ja söpö.
Samaa mieltä ja vaikka on luontonimi niin on kuitenkin myös ns. oikea nimi.
Luontonimet ovat ihan parhaita: Orvokit, Tertut, Marjat, Talvikit, Vuokot ja Tuijat.
Minä pidän nimistä joilla on jokin merkitys, kuten Terho, Onni, Urho, Sointu jne.
Tuija, Teija ja Taija, Tarja ovat hirveitä nimiä. Lisäksi Tuija-puut ovat rumia.