Sukulainen kävi raivoamassa oven takana
Sukulainen kävi tarjoamassa oven takana. Minun olisi pitänyt kuulemma kirjoittaa nippu papereita perinnön jakoon liittyen alle. Miehen setä oli talonvahtina. Mitä tuollaisen mielipuolen päässä liikkuu
Kommentit (140)
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole tyytyväinen perunkirjoitukseen, sinun täytyy esittää moite niin sitten se ehkä tehdään uudestaan jos tarve. Mutta piilottelemalla ja välttelemällä asia ei edisty eikä tuohon moittimiseenkaan ole rajatonta aikaa. Eli rupea toimeen tai lopeta satuilu.
Olen ruvennut toimeen ja asia on tällähetkellä poliisin tutkittavana. Minä en ole pakoillut enkä piilotellut toisinkuin sukulaiseni silloin kun asiat olisi voinut vielä selvittää puhumalla.
Kuka on pääsyyllinen, pesänselvittäjä vai kuolinpesän muut osakkaat?
Muut osakkaat.
Miten?
Vainajalla on maksatettu muiden osakkeiden kalliita hankintoja, lomamatkoja jne. Vainaja ei ole käsittänyt noiden "lahjojen" hintaa. 35000€ Maksava auto ei ole pikkulahja jota ei tarvitse ilmoittaa verottajalle. Pikku lahja ei ole myöskään kolmekuukaultta Losissa.
Onko sinulla todisteet, esim. vainajan tiliotteet? Jos on, niin miten sait ne? Miltä ajalta "lahjat" on annettu, monta vuotta ennen vainajan kuolemaa? Mitä poliisi tutkii, vainajan pankkitietojako?
Todistus aineisto on kunnossa. Vainajan lupaaminen alkoi noin 2 vuotta ennen vainajan kuolemaa
Mikä poliisin kanta oli kun kerroit tapahtumista?
Jos vainaja on itse maksanut, niin vaikea näyttää rikosta toteen pelkillä tiliotteilla. Veroseuraamukset on sitten eri juttu, mutta niidenkin kanssa on niin, että jos vaikka maksaa toisen henkilön laskuja se ei aina ole verotuksellisesti lahja. Jos antaa toiselle henkilölle rahaa laskujen maksuun, silloin on kyseessä lahja. Jos siis vainaja on ostanut auton ja maksanut matkan, se on verotuksellisesti eri asia kuin se, että on antanut rahaa auton hankintaan tai matkan maksamiseen.
Jos vainajalla ei ole ollut edunvalvojaa, niin hän on saanut vapaasti käyttää rahojaan kuten on halunnut. Jos vainaja on ollut höperö, niin silloin hänelle olisi pitänyt määrätä edunvalvoja. Jos häntä on kiristetty tai pakotettu, niin sellaisesta pitää olla muitakin todisteita kuin tiliotteet. Mutta kerro toki eteneekö syyttäjälle.
Mitä siinä perunkirjassa on ollut vialla, jos epäselvyydet koskee edesmenneen elinaikanaan antamia lahjoja?
Poliisi on täysin mun puolella. Höppänää siis vainajaa on käytetty hyväksi. Poliisit on sanoneet että ei ole moista sotkua ennen nähneet
Käske näyttelijä miehes jos ehtii hollywoodista , pukeutua poliisiksi ja mennä vähän kovisteleen sukulaisia, hyvät meikit vaa naamaan .
Hauskaa muuten, että "Silpun" sisarustoon on tullut nyt uusi sisko! Ennenhän heitä oli kolme, Kiukkuinen, Petra ja Silppu. Petrahan on jo valmistunut teatteritaiteen maisteriksi, muttei tee näyttelijäntöitä hänkään. Kiukkuinenkaan ei oikein sovi teatterikouluun pyrkijäksi – vai olisiko se sittenkin hän? Odotan mielenkiinnolla sukutarinan jatkumista!
Vierailija kirjoitti:
Käske näyttelijä miehes jos ehtii hollywoodista , pukeutua poliisiksi ja mennä vähän kovisteleen sukulaisia, hyvät meikit vaa naamaan .
Mieheni ei näyttele eikä varsinkaan esiinny poliisina koska se on rikollista
Minulla on vain kolme siskoa ja heistä yksi on pyrkimässä teatteri kouluun. Teakkiin pyrkivä on jo valmistunut Ammattikorkeasta aikaisemmin
Silppu kirjoitti:
Minulla on vain kolme siskoa ja heistä yksi on pyrkimässä teatteri kouluun. Teakkiin pyrkivä on jo valmistunut Ammattikorkeasta aikaisemmin
Jahah, ennen teitä oli kolme, nyt neljä. Mielenkiintoista.
Silppu kirjoitti:
No miten se nyt tähän liittyy? Olkoot vaikka spermahuora.
Kirjoita nyt vain ne pyydetyt paperit ja lopeta tämä joutava ininä täällä. Meitä ei oikeasti kiinnosta paljonko tai kuinka vähän sinä perit. Testamentti määrää mitä kenellekin tulee ja ne perintöasiat eivät yleensä koskaan mene tasan. Jostain syystä vanhemmat jättää toisille lapsille enemmän ja toisille vähemmän. Saat mitä ansaitset.
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Jahah, ennen teitä oli kolme, nyt neljä. Mielenkiintoista.
Ei mulla ole koskaan ole ollutkaan kuin kolme siskoa eli yhteensä neljä lasta vanhemmillani
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita nyt vain ne pyydetyt paperit ja lopeta tämä joutava ininä täällä. Meitä ei oikeasti kiinnosta paljonko tai kuinka vähän sinä perit. Testamentti määrää mitä kenellekin tulee ja ne perintöasiat eivät yleensä koskaan mene tasan. Jostain syystä vanhemmat jättää toisille lapsille enemmän ja toisille vähemmän. Saat mitä ansaitset.
En kirjoita paperia alle koska muut osakkaat pääsisi vastuusta kuin koirat veräjästä
Paksu ja suonikas liha kuuluu normaalin ihmisen tavalliseen ruokavalioon.
Vierailija kirjoitti:
Ja kun tässä Silppu on kertonut olevan kysymys siitä, että henkilö on käyttänyt rahansa jo ennen kuolemaa, niin ei edes liity perintöasioihin varsinaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä liittyy aiheeseen
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kirjoita paperia alle koska muut osakkaat pääsisi vastuusta kuin koirat veräjästä
Siis Petra ja Kiukkuinen? Vai liittyykö tämä siihen, kun musamamman mies kuoli viime kesänä aika samoihin aikoihin, kun Tapani Perttu? Vaikea pysyä perässä näissä sukulaissuhteissa.
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä liittyy aiheeseen
uuteen ammattiin kokkina?
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Petra ja Kiukkuinen? Vai liittyykö tämä siihen, kun musamamman mies kuol viime kesänä aika samoihin aikoihin, kun Tapani Perttu? Vaikea pysyä perässä näissä sukulaissuhteissa.
Tästä viestistä ymmärsin tasan sen että joku kuoli viime kesänä Tapani Pertun kanssa samoihin aikoihin muu menikin sitten ohi. Kuka on kiukku ja musamamma jne.
Todistus aineisto on kunnossa. Vainajan lupaaminen alkoi noin 2 vuotta ennen vainajan kuolemaa