Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sukulainen kävi raivoamassa oven takana

23.04.2019 |

Sukulainen kävi tarjoamassa oven takana. Minun olisi pitänyt kuulemma kirjoittaa nippu papereita perinnön jakoon liittyen alle. Miehen setä oli talonvahtina. Mitä tuollaisen mielipuolen päässä liikkuu

Kommentit (140)

Vierailija
21/140 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kuppainen blogi sulla.

Vierailija
22/140 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla mitään miestä ole. Hepoilla vaan ratsastat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/140 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut koulutustanu vastaavaa työtä joten heppailut loppuu. Raviliiga osuudet ja Viivi sekä Äksä jää minulle. Aapo ja Kapa on myyty. Pito hevoset siirtyy suurimmaksi osaksi siskoni talliin. Siihen en ota kantaa kuinka pysyviä siirrot siskoni talliin ovat.

Vierailija
24/140 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos perunkirjoituspapereista, niin ei perukirjaa tarvi allekirjoittaa muun kuin pesän ilmoittajan ja uskottujen miesten, vaikka olisi paikalla ollutkin.

Oliskohan kyse testamentin tiedoksiannosta? Testamenttia ei tarvi hyväksyä, mutta kyllä se tiedoksianto viime kädessä tulee sitten haastemiehen kautta.

Mitähän papereita et suostu allekirjoittamaan?

Perinnönjakoasiakirjaa?? No, jos et allekirjoita, niin älä sitten. Käy kysymässä juristilta kannattaako olla kirjoittamatta. Meinaan, että jakohan kyllä tehdään, haluat tai et, mutta viime kädessä oikeuden määräämän pesänjakajan toimesta. Tämä tietenkin aiheuttaa kustannuksia, mikä sitten pienentää perintöosuuksia.

Your choice.

F

En allekirjoita oerinnönjako asiakirjaa vaikka minua yritetään uhkailemalla ja panostamalla se saada tekemään. Poliisi tutkii tällä hetkellä sitä mihin on perinnön käyttäjän omaisuus kadonnut. Se kun ei tunnu kadonneen vainajan toimesta vaan muiden.

Ei kai se vainaja sieltä haudan takaa pysty enää jättämäänsä perintöä käyttämään.

Ja poliisitko tutkii vai aaveiden jäljillä iskuryhmä?

Vierailija
25/140 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Olen saanut koulutustanu vastaavaa työtä joten heppailut loppuu. Raviliiga osuudet ja Viivi sekä Äksä jää minulle. Aapo ja Kapa on myyty. Pito hevoset siirtyy suurimmaksi osaksi siskoni talliin. Siihen en ota kantaa kuinka pysyviä siirrot siskoni talliin ovat.

Siis saat parempaa palkkaa ulkopuolisella töissä ollessasi, kuin yrittäjänä. Olen luullut että sinulla menee ihan loistavasti bisnekset. Luulin, että hevoshommat vastaavat koulutustasi, muistan ilmeisesti väärin.

Vierailija
26/140 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Mitäs jos sisko pääsee Teakiin, vai onko jo karsiutunut?

Vierailija
27/140 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä pitää mies pistää kylmäksi jollain keksityllä juonenkäänteellä, sitten onkin taas aika luoda uusi nimimerkki, jolla on hullu suku ja joka käyttää halpistuotteita.

Veikkaan, että mies saa olevinaan pahan epilepsiakohtauksen ja kuolee siihen.

Anopillahan on jo aivokasvain ja elinaikaa muutama kuukausi, nyt on jännää, että tuleeko lisää vainajia. Alkaa miehen sukulaiset loppumaan, kohta enää miehen mummo ja setä jäljellä.

28/140 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Siis saat parempaa palkkaa ulkopuolisella töissä ollessasi, kuin yrittäjänä. Olen luullut että sinulla menee ihan loistavasti bisnekset. Luulin, että hevoshommat vastaavat koulutustasi, muistan ilmeisesti väärin.

Itseasiassa palkka on nyt huonompi kuin se oli yrittäjänä. Koulutustani vastaava työ on minun intohimoni mutta alan töitä on vaikea saada.

Vierailija
29/140 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hevosihmiseksi kirjoitat tosi vähän hevosista? Kuka ne teillä hoitaa? Löytyvätkö sukupostista?

Aiemmin "omat" hevoset löytyivät samasta tallista kuin Sumu Sireeni...

30/140 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Mitäs jos sisko pääsee Teakiin, vai onko jo karsiutunut?

Siskon hevoset jää siskon luo asumaan vaikka pääsisi teatterikouluu.

31/140 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä pitää mies pistää kylmäksi jollain keksityllä juonenkäänteellä, sitten onkin taas aika luoda uusi nimimerkki, jolla on hullu suku ja joka käyttää halpistuotteita.

Veikkaan, että mies saa olevinaan pahan epilepsiakohtauksen ja kuolee siihen.

Anopillahan on jo aivokasvain ja elinaikaa muutama kuukausi, nyt on jännää, että tuleeko lisää vainajia. Alkaa miehen sukulaiset loppumaan, kohta enää miehen mummo ja setä jäljellä.

32/140 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen äidin kuoltua lähi sukua on elossa enää setä ja mummo mutta se on elämää ja sille ei oikein voi mitään

Vierailija
33/140 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Miehen äidin kuoltua lähi sukua on elossa enää setä ja mummo mutta se on elämää ja sille ei oikein voi mitään

Eikä se ole ennemminkin kuolemaa kuin elämää.

Paitsi välttää oleskelua mökillä jonka pihassa poltetaan jätteitä. Vähemmästäkin voi syövän saada.

Vierailija
34/140 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin just, että nykyinen "mies" on näyttelijä. Tapani Perttu se ei voi olla, koska on jo kuollut. Kuka muu siis nyt haaveilun kohteena. 

35/140 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Paitsi välttää oleskelua mökillä jonka pihassa poltetaan jätteitä. Vähemmästäkin voi syövän saada.

Anoppi ei ole kovin usein meidän mökillä käynyt. Anopilla on oma mökkikin

36/140 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin just, että nykyinen "mies" on näyttelijä. Tapani Perttu se ei voi olla, koska on jo kuollut. Kuka muu siis nyt haaveilun kohteena. 

Mistä sait päähäsi että mieheni on näyttelijä. Mieheni on teatterikoulusta valmistunut mutta ei näyttele ja tuskin tulee koskaan enää näyttelemään

Vierailija
37/140 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis joskus haaveblogattu niin, että "mies" on muusikko (suhteita Kari Tapioon, mahdollisesti KT:n pojasta unelmoi) ja kerran oli kuuluisan suomalaisen Ruotsissa asuvan ravimiehen poika "miehenä".

Ei nyt tule kyllä mieleen ketään suomalaista Eirassa asuvaa näyttelijää, jolla olisi epilepsia. Muutama niillä kulmilla kyllä asuu, mutta en keksi, kuka sopii kuvaukseen. Joku nuori. 

Vierailija
38/140 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sait päähäsi että mieheni on näyttelijä. Mieheni on teatterikoulusta valmistunut mutta ei näyttele ja tuskin tulee koskaan enää näyttelemään

Jos hän on Teakista valmistunut, niin onhan hän silloin näyttelijä. Vaikka ei näyttelisikään työkseen. 

39/140 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siis joskus haaveblogattu niin, että "mies" on muusikko (suhteita Kari Tapioon, mahdollisesti KT:n pojasta unelmoi) ja kerran oli kuuluisan suomalaisen Ruotsissa asuvan ravimiehen poika "miehenä".

Ei nyt tule kyllä mieleen ketään suomalaista Eirassa asuvaa näyttelijää, jolla olisi epilepsia. Muutama niillä kulmilla kyllä asuu, mutta en keksi, kuka sopii kuvaukseen. Joku nuori. 

Mies ei näyttele. Miehen ammatti nimike ei ole näyttelijä

Vierailija
40/140 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Anoppi ei ole kovin usein meidän mökillä käynyt. Anopilla on oma mökkikin

Niin varmaan. Eikö se mökki just ole miehen suvun mökki, jolla käytte roskia polttamassa ja höyryjä haistelemassa. Ja sitten varmaan vielä haravoitte ja kuokitte sitä myrkkymaata.