Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mitä teidän mielestänne tulisi tehdä kiltimpien miesten kokemalle turhautumiselle?

Vierailija
23.04.2019 |

Onko tämä asia sellainen, jonka olemassa olo halutaan kieltää? Mitä ajattelette että ylijäämä- miehille tulisi tehdä, vai jätättekö heidät tyytyväisesti omiin oloihinsa?

Kommentit (142)

Vierailija
121/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap jo vastannut onko hänellä ajatuskia mitä tehdä? Syrjäytyneistä on jo useamman vuoden ollut puhe, mitä ap on tehnyt heidän eteen vai kieltääkö vain ongelman?

Vierailija
122/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille pitäisi lapsesta saakka opettaa, että nai-nen ja huo-rá eivät ole synonyymejä, eikä kukaan ole velvollinen parisuhteeseen kenenkään kanssa. Itse viihdyn hyvin yksin. N32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisten pitäisi tehdä jotain Sun turhautumiselle? Minäkin olen turhautunut monesta syystä, esim.siitä syystä, että minulla on pieni palkka.En minä siitä tule tänne toisia syyttelemään, ihan oma vika.Joko lopetan valittamisen ja teen asialle jotain tai sitten pidän omanani.Tää on niin tätä-ulkoistan "ongelman",eli toisten syy, niinvoinpa jatkaa vinkumista ja eipä tartte välittää totuudesta, eli siitä, että se on ihan oma vika. .

Vierailija
124/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta miesten loukkaaminen kutsumalla heitä "j*mämiehiksi", todella loukkaavaa. Itseäsi voit nimitellä miksi vaan.

Vierailija
125/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt näin parisuhteessa olevana "jännämiehenä" pistää ihmetyttämään keskusteluketjun sisältö. Miten tässä ketjussa epatiakyky on minimissään, kun usein muuten naisten päätöksissä painaa empatia? Onko sittenkin niin naiset ovat rationaalisia ja analyyttisiä juuri tässä yhdessä asiassa, joka vaikuttaa suoraan naiseen? Tuntuu että empatiaa riittää asioissa on useampia abstraktiotasoja, kuten esim. taloudessa tai asioissa, joissa on vahva talousriippuvuus.

No miten se empatiakyky on tässä ketjussa minimissään? Mikä näissä "kilttien miesten" tunteissa on sellaista, mitä keskustelijat eivät olet ymmärtäneet?

Otetaan yksi lainaus "Jokainen on oman onnensa seppä." Miksi vastaavaa asennetta ei ole köyhiä kohtaan? Tai rumia naisia? 

Köyhätkin voivat myös itse parantaa tilannettaan. Opiskella ja edetä urallaan. Harvemmin täällä rumat naiset vinkuu miehen puutetta. He hyväksyvät täysin , että miehille kelpaa vain alle 25 v pitkätukkaiset isotissiset kaunottaret.

No niin, nyt mä en sitten ole ilmeisesti enää mieskään, kun toi nelikymppinen lauta kelpais mulle, jos vaan huolis. Ei vaan, kahville taas lauantaina mitä mukavimman ja iloisimman naisen kanssa. 

m-vm-71

Vierailija
126/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä ja lopeta tuo toisten syyttely.Olet aikuinen ihminen, et mikään alakoululainen.Ala käyttäytyä kuten aikuiset käyttäytyvät

Vierailija
127/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ehdotat?

Kysynkö miesystävältä, saanko käydä välillä p*nemassa läpi kaikki, jotka ilmoittavat olevansa kilttejä?

Ai joo, mutta en oo 20 v instabeibe joten enhän minä edes kelpaisi. Sitten jos kelpaisin niin olisin karusellissa pyörivä vaikka mikä.

Vai pitäisikö minun jättää mies, jota rakastan, ja alkaa olla jonkun random valittajan kanssa, josta en tykkää ja joka ei ole rakastunut minuun, mittailee vain, olenko riittävän """tasoinen""" hänelle?

Ei voi voittaa.

Niin, mitä ap olet itse tehnyt asian eteen? Aloitapa ihan terapialla. Tämä ei ole vitsi. Siellä saa jumittuneet ajatukset uusille raiteille.

Kukaan ei tule tarjoamaan piparia sinulle ja vain sinulle, vaikka valittaisit täällä tuomiopäivään saakka. Tämä ei siis toiminut, täytyy kokeilla jotain uutta. Miten olisi? N

Vierailija
128/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on oman onnensa seppä.

Tämäkin väite on täysin naurettava, ymmärrätkö miten monet asiat/ihmiset sinunkin päätösten tai aikaansaannosten taustalla on?

Jos siltä tuntuu niin silloin täytyy ottaa itseä niskasta kiinni, lopettaa tekosyyt ja alkaa tehdä päätöksiä jotka eivät ole muista riippuvaisia.

Vierailija
129/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jmnjmnt kirjoitti:

jmnjmnt kirjoitti:

jmnjmnt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jmnjmnt kirjoitti:

Maailmassa on talla hetkella jarjestys, joka suosii tilannetta, jossa jaljelle jaa ylijaamamiehia, mutta myos ylijaamanaisia.

Se syy on sana ja se on hapea. Etta ihmisessa olisi jotakin, jota hanen kuuluu haveta: Jotain synnymmaista havettavaa. Sellaista, jota han ei voi muuttaa tai korjata. Siita naissa on kyse. 

En sanoisi, etta se on mitenkaan onnellinen, siis hyva jarjestys.

Lopulta vale on se joka pitaa ylla sita hapeaa, itse naen sen siten. Ilkea, eli vale.

Melkoista dadaa.

Kylla juuri kirjoitin totuuden. Totuuden kuuluu elaa, valeen kuuluu kuolla.

Ei edes fyysinen rumuus ole se, mika pitaa ihmista ylijaamassa. Kyse on muusta, niin kuin tuossa kirjoitin. Kuitenkin uskonto antaa silmat, ja kivekset jne.  kasitttelemaan asiaa niin etta totuus tulee voittavaksi. Itse naen sen siten. Onnelliseen maailmaan muuten ei kuulu naita "ylijaamia" vaan onni kuuluu lopulta jokaiselle.

Seuraava linkki ei ole kristillinen, vaikka nimi ensin antaisi olettaa........

https://www.vauva.fi/keskustelu/3446576/kuolleista-nouseva-voittaja#com…

Setsh (egyptilainen jumaluus "seth") on lopulta sankari joka keihstaa kiemurtelevan ja valehtelevan kaarmeen. Valeen pitaa kuolla. Itseasiassa "papyruksessa" kaunis ja ihan kurvikas nainen katselee tuota tapahtumaa kadet ylhaalla ilosta.  Silti se voidaan ymmartaa myos sisaiseksi kauneudeksi. Ja silti Setsh on sama, joka heitti viattoman maahan kuolemaan. Lopulta Setsh on kuitenkin ihminen. Han on jokaisessa ihmisessa: Joka jattaa pahan: Mutta siis Setsh antoi itsensa auringolle, ja siksi hanesta tuli lopulta valeen tuhoaja.

Kas kun on ilkeita ihmisia ketjussa. sain nimittain melkoisen maaran alapeukkuja. Kaarme ja nimenomaan valhteleva kaarme tuntuu heista hyvalta. Pahan havitys ei kelpaa.

Purkoon kobra sitten.  Kun, jos ei hyva kelpaa. St ("isis") on viattoman henkiin herattaja, samoin Nebet-het ("nepthys") Viattoman, joka ei mutiloi kiveksia. He ovat 2x elama, kuten tuolla ylapuolella kirjoitin. Heilla on elama elamalle. Silti he ovat kaksi kaksisilmaista kobraa. Eivat hekaan mutiloi. Elavaa, mutta:

Ikuisuus ei kuulu valeelle. He(kin) ovat siella vastassa.

Ovet avataan kay sisalle.

Vierailija
130/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt mummos mökkiin mätänemään ja jatkamaan Nivean kanssa läträämistä - jätä nämä asiat naisille ja miehille.

Vierailija
131/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, palstamasokisti haluaa taas haukkuja viihdetuokionsa huviksi. No hau hau. 

Vierailija
132/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt näin parisuhteessa olevana "jännämiehenä" pistää ihmetyttämään keskusteluketjun sisältö. Miten tässä ketjussa epatiakyky on minimissään, kun usein muuten naisten päätöksissä painaa empatia? Onko sittenkin niin naiset ovat rationaalisia ja analyyttisiä juuri tässä yhdessä asiassa, joka vaikuttaa suoraan naiseen? Tuntuu että empatiaa riittää asioissa on useampia abstraktiotasoja, kuten esim. taloudessa tai asioissa, joissa on vahva talousriippuvuus.

No miten se empatiakyky on tässä ketjussa minimissään? Mikä näissä "kilttien miesten" tunteissa on sellaista, mitä keskustelijat eivät olet ymmärtäneet?

Otetaan yksi lainaus "Jokainen on oman onnensa seppä." Miksi vastaavaa asennetta ei ole köyhiä kohtaan? Tai rumia naisia? 

Köyhätkin voivat myös itse parantaa tilannettaan. Opiskella ja edetä urallaan. Harvemmin täällä rumat naiset vinkuu miehen puutetta. He hyväksyvät täysin , että miehille kelpaa vain alle 25 v pitkätukkaiset isotissiset kaunottaret.

No niin, nyt mä en sitten ole ilmeisesti enää mieskään, kun toi nelikymppinen lauta kelpais mulle, jos vaan huolis. Ei vaan, kahville taas lauantaina mitä mukavimman ja iloisimman naisen kanssa. 

m-vm-71

Sori hei brassailusta, mutta ottaa päähän toi yleistys miehistä. Eihän mulla ois mitään yhteistä kaksvitosen naisen kanssa, moikata vois ja muutaman sanan vaihtaa jos sattuisi naapurina olemaan, muuten juoskoon tisseineen ikäistensä parissa.

Vierailija
133/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jmnjmnt kirjoitti:

jmnjmnt kirjoitti:

jmnjmnt kirjoitti:

jmnjmnt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jmnjmnt kirjoitti:

Maailmassa on talla hetkella jarjestys, joka suosii tilannetta, jossa jaljelle jaa ylijaamamiehia, mutta myos ylijaamanaisia.

Se syy on sana ja se on hapea. Etta ihmisessa olisi jotakin, jota hanen kuuluu haveta: Jotain synnymmaista havettavaa. Sellaista, jota han ei voi muuttaa tai korjata. Siita naissa on kyse. 

En sanoisi, etta se on mitenkaan onnellinen, siis hyva jarjestys.

Lopulta vale on se joka pitaa ylla sita hapeaa, itse naen sen siten. Ilkea, eli vale.

Melkoista dadaa.

Kylla juuri kirjoitin totuuden. Totuuden kuuluu elaa, valeen kuuluu kuolla.

Ei edes fyysinen rumuus ole se, mika pitaa ihmista ylijaamassa. Kyse on muusta, niin kuin tuossa kirjoitin. Kuitenkin uskonto antaa silmat, ja kivekset jne.  kasitttelemaan asiaa niin etta totuus tulee voittavaksi. Itse naen sen siten. Onnelliseen maailmaan muuten ei kuulu naita "ylijaamia" vaan onni kuuluu lopulta jokaiselle.

Seuraava linkki ei ole kristillinen, vaikka nimi ensin antaisi olettaa........

https://www.vauva.fi/keskustelu/3446576/kuolleista-nouseva-voittaja#com…

Setsh (egyptilainen jumaluus "seth") on lopulta sankari joka keihstaa kiemurtelevan ja valehtelevan kaarmeen. Valeen pitaa kuolla. Itseasiassa "papyruksessa" kaunis ja ihan kurvikas nainen katselee tuota tapahtumaa kadet ylhaalla ilosta.  Silti se voidaan ymmartaa myos sisaiseksi kauneudeksi. Ja silti Setsh on sama, joka heitti viattoman maahan kuolemaan. Lopulta Setsh on kuitenkin ihminen. Han on jokaisessa ihmisessa: Joka jattaa pahan: Mutta siis Setsh antoi itsensa auringolle, ja siksi hanesta tuli lopulta valeen tuhoaja.

Kas kun on ilkeita ihmisia ketjussa. sain nimittain melkoisen maaran alapeukkuja. Kaarme ja nimenomaan valhteleva kaarme tuntuu heista hyvalta. Pahan havitys ei kelpaa.

Purkoon kobra sitten.  Kun, jos ei hyva kelpaa. St ("isis") on viattoman henkiin herattaja, samoin Nebet-het ("nepthys") Viattoman, joka ei mutiloi kiveksia. He ovat 2x elama, kuten tuolla ylapuolella kirjoitin. Heilla on elama elamalle. Silti he ovat kaksi kaksisilmaista kobraa. Eivat hekaan mutiloi. Elavaa, mutta:

Ikuisuus ei kuulu valeelle. He(kin) ovat siella vastassa.

Ovet avataan kay sisalle.

Selvyyden vuoksi: Kobra ei ole se valehteleva kaarme, jonka Setsh (muunmuassa) ottaa hengilta; se  valtava kaarme, juurikin Vale "kaaos".

Kobra on pahan havittaja. Siis lopulta se mika pitaa tehda ja on lopulta totuudesta ja hyva.

Vierailija
134/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset on erilaisia, kaikki ihmiset ja naiset.

Vierailija
135/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m-vm-71

Nyt en ymmärrä pointtiasi. Menetko siis kahville "mitä mukavimman ja iloisimman" "nelikymppisen laudan" kanssa? Jos näin on, puhut kyllä aika rumasti kyseisestä ihmisestä... 

Vierailija
136/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän vihervasemmistoa, jotta resursseja laitettaisiin varhaiskasvatukseen, koulutukseen ja mt-palveluihin. Enempää en heidän eteensä pysty tekemään.

:D

Sinähän olet kunnon sadisti!

Vierailija
137/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuntemani kiltit miehet eivät ole syrjäytyneitä, joten en oikein osaa hahmottaa, keistä ap puhuu.

Vierailija
138/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap! Aiotko itse ottaa osaa tähän keskusteluun ja kertoa oman ehdotuksesi mitä asialle pitäisi tehdä? Naiset ovat jo paljon vastailleet joten kai sinullakin ketjun aloittajana jotain sanottavaa on?

Vierailija
139/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en kristitty olekaan, niin tyyneysrukous sopii tähänkin tilanteeseen:

Jumala, suo minulle / Haluan

tyyneyttä hyväksyä asiat, joita en voi muuttaa,

rohkeutta muuttaa, mitkä voin,

ja viisautta erottaa nämä toisistaan.

Eikä tämä ollut vitsi eikä vttuilua vaan olen ihan tosissani. Jos joku on vakuuttunut, että ei kelpaa naisille, niin hänen kannattaa hyväksyä asia ja mennä elämässä eteenpäin. Keskittyä muihin asioihin. Jos hän ei ole siitä vakuuttunut, niin hänen kannattaa yrittää muuttaa tilannetta toimimalla toisin kuin aiemmin. Joka tapauksessa hänen kannattaa tehdä päätös, yrittääkö vielä (ja jos yrittää, niin ryhtyä toimimaan toisin!) vai hyväksyykö kohtalonsa. Kukaan muu ei voi sitä hänen puolestaan tehdä.

Vierailija
140/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin sortin Aktiivimalli? Kukas se kollikissan hännän nostaisi, ellei kollikissa itse??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi