Ongelma deittailussa: miehet haluavat seksiä liian aikaisin :(
Oon 27v nainen ja en ole koskaan seurustellut. Oon tapaillut useita miehiä, mutta homma tökkää aina siihen, että miehet haluavat mennä sänkyyn liian aikaisin, yleensä viimeistään 3. treffeillä ja yhteydenpito loppuu sitten, kun mä en olekaan vielä valmis seksiin... Olen neitsyt ja haluan harrastaa seksiä vasta parisuhteessa, en siis vielä tapailuvaiheessa. En halua menettää neitsyyttäni kenelle tahansa vaan tutulle ja turvalliselle poikaystävälle. Mahdanko jäädä ikuisesti sinkuksi :(
Kommentit (113)
Länsimaalaiset ovat tuollaisia. Ota aasialainen mies, heillä on perinteiset arvot ja he arvostavat kokematonta naista eivätkä näe pelkkänä panopuuna.
Seksiä äkkiä haluaville: mitä tapahtui sielujen sympatialle?
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Kai olet kertonut tuon niille tapailemillesi miehille?
Jos he kunnioittavat sinua, he odottavat. Ja muuten eivat ole sinun arvoisiasi.
Oon kertonut mut tuntuu ettei sitä ymmärretä... :( -Ap
Jaa-a mä olen tapaillut yhtäkin naista varmasti 20 kertaa eikä ollut seksiä vielä. No silti se juttu kuivui kasaan.
M36
Jos et ole etokaunis niin tervetuloa ikineitsyiden joukkoon! En periaatteestani ikinä luopunut, enkä luovu ja miehet eivät muutu. Uskiksen saat jos uskonnollisuus ei ole sinulle este. Itse olen ateisti niin sekään vaihtoehto ei käynyt.
N 42
Vierailija kirjoitti:
Länsimaalaiset ovat tuollaisia. Ota aasialainen mies, heillä on perinteiset arvot ja he arvostavat kokematonta naista eivätkä näe pelkkänä panopuuna.
Ei onnistanut sielläkään. Samaa vaahtosi, että hän tulee vain jos saa pildeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Jaa-a mä olen tapaillut yhtäkin naista varmasti 20 kertaa eikä ollut seksiä vielä. No silti se juttu kuivui kasaan.
M36
Oho :O Oliko nainen erityislaatuinen vai miksi sinä noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 26 vuotias nainen ja perillä nykyajan deittikuvioista. Tässä on nyt klassinen ongelma, ettei haluta "ostaa sikaa säkissä". Meidän ikäiset ihmiset etsivät sitä loppu elämän kumppania, jonka kanssa hankkia asuntolaina, lapset ja farmariautot. Parisuhteeseen alkaminen on jo monelle syvempää sitoutumista ja osa kokee, ettei tarvitse avioliittoa, vaan ainoastaan sen pysyvän parisuhteen. Seksi on osa parisuhdetta, joten tietenkin sitä haluaa tietää, että toimiiko se kumppanin kanssa vai ei. Vaikka kemiat pelaisivat ja kipinät lentelevät, niin välttämättä ihmiset eivät sovi seksuaalisesti yhteen (sama toimii myös toisin päin, tyyppi joka ei yhtään ole omaan makuun saattaa olla tosi sopiva makuuhuoneen puolella). Olen seksuaalinen ihminen ja harrastin paljon itsetyydytystä ennen seksielämän aloittamista, mutta silti seksi tuntui tosi oudolta ensimmäiset puoli vuotta. Ei oikein osannut sanoa, että tuntuiko hyvältä vai ei.
Ei tarvitse hypätä heti sänkyyn, mutta kannattaa tiedostaa se, että monet haluavat seksiä ennen kuin ollaan "virallisesti yhdessä". Kuulun myös itse näihin ihmisiin, jotka tarvitsevat syvän luottamuksen ennen sänkyyn hyppäämistä. Miehen kanssa tapailtiin tiiviisti kuukauden verran ennen kuin seksi tuli mukaan kuvioihin. Alettiin seurustelemaan kuitenkin vasta kolme kuukautta ensi treffien jälkeen. Voit pitää kiinni periaatteistasi, mutta kannatta tiedostaa että silloin saattaa mennä se sopivin ihminen sivu suun
ehkä ns. normaali tilanteessa testaaminen voi toimia mutta mites kun ap on neitsyt? ei ihan sama asia?
No niin se menee, että niiden sun senhetkisten taitojen perusteella miehet päätöksen tekevät. Jos ei taitoa ole, ei suhdetta tule. Joku poikkeus voi löytyä mutta varmaan nykypäivänä aika tuurissaan että osuu kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
M36
Tuossa voi jo goodbye sanoa. Jos on fyysistä vetoa niin ei kukaan varmasti noin montaa kertaa tapaa ilman seksiä.
Täällä mammat kehottaa ap:ta vain tekemään sen vaikka tuntemattoman kanssa, vaikka ap kertoo ettei halua. Tietävät itsekin että neitsyt nainen on kaikinpuolin haluttavampi kumppani kuin nainen joka on valmis petipuuhiin jo vaikka heti. Mielestäni naisen neitsyys on tämä päivänä harvinaista ja jopa ihailtavaa, eikä ap:n missään nimessä pitäisi menettää sitä kenelle tahansa vain. Ja tämä tulee naisen suusta.
Kannattaa ap pitää pintasi!
Et ole vaan tavannut vielä kunnollista kunnioittavaa ihmistä joka on sinut itsensä kanssa.
Itse olen harrastanut seksiä kymmenien ihmisten kanssa (40+?) Aika usein toisen mieliksi liian aikaisin! Kun tapasin nykyisen mieheni, toisilla treffeillä sanoin että mä en halua kiirehtiä seksiin. Ehdittiin tavata ainakin 8 kertaa ennen seksiä, aikaa kului 3 vkoa. Mies odotti mun aloitetta. Pikkuhiljaa pussailtiin kyllä yms enemmän kun tavattiin mutta ei mitään seksiä. Mua oikein vitutti ajatus taas yhdestä ihmissuhteesta joka perustuisi pelkälle seksille. Ja jos mies olisi yrittänyt, vongannut tms olisi se ollut älytön turnoff. Vaan odottipa ja käyttäytyi kunnioittavasti ja niin tekee edelleen :) ja seksi on aivan mahtavaa ja mieheni ihana upea ihminen. Hän on vahva henkisesti ja sellaista kumppania suosittelen sinullekin ap!
Vierailija kirjoitti:
Olen 26 vuotias nainen ja perillä nykyajan deittikuvioista. Tässä on nyt klassinen ongelma, ettei haluta "ostaa sikaa säkissä". Meidän ikäiset ihmiset etsivät sitä loppu elämän kumppania, jonka kanssa hankkia asuntolaina, lapset ja farmariautot. Parisuhteeseen alkaminen on jo monelle syvempää sitoutumista ja osa kokee, ettei tarvitse avioliittoa, vaan ainoastaan sen pysyvän parisuhteen. Seksi on osa parisuhdetta, joten tietenkin sitä haluaa tietää, että toimiiko se kumppanin kanssa vai ei. Vaikka kemiat pelaisivat ja kipinät lentelevät, niin välttämättä ihmiset eivät sovi seksuaalisesti yhteen (sama toimii myös toisin päin, tyyppi joka ei yhtään ole omaan makuun saattaa olla tosi sopiva makuuhuoneen puolella). Olen seksuaalinen ihminen ja harrastin paljon itsetyydytystä ennen seksielämän aloittamista, mutta silti seksi tuntui tosi oudolta ensimmäiset puoli vuotta. Ei oikein osannut sanoa, että tuntuiko hyvältä vai ei.
Ei tarvitse hypätä heti sänkyyn, mutta kannattaa tiedostaa se, että monet haluavat seksiä ennen kuin ollaan "virallisesti yhdessä". Kuulun myös itse näihin ihmisiin, jotka tarvitsevat syvän luottamuksen ennen sänkyyn hyppäämistä. Miehen kanssa tapailtiin tiiviisti kuukauden verran ennen kuin seksi tuli mukaan kuvioihin. Alettiin seurustelemaan kuitenkin vasta kolme kuukautta ensi treffien jälkeen. Voit pitää kiinni periaatteistasi, mutta kannatta tiedostaa että silloin saattaa mennä se sopivin ihminen sivu suun
Se juuri on naurettavaa, että ollaan "virallisesti yhdessä", kun seurustellaan. No ei olla vaan siitä voi kävellä pois noin vain, jos se seksi ei sitten ollutkaan hyvää.
Tärkeää on, että ap tekee niinkuin itsestä tuntuu parhaalta. Ei seksiä pidä harrastaa vains siksi, että muutkin/että niin kuuluu tehdä/että joku haluaa!
Vierailija kirjoitti:
Täällä mammat kehottaa ap:ta vain tekemään sen vaikka tuntemattoman kanssa, vaikka ap kertoo ettei halua. Tietävät itsekin että neitsyt nainen on kaikinpuolin haluttavampi kumppani kuin nainen joka on valmis petipuuhiin jo vaikka heti. Mielestäni naisen neitsyys on tämä päivänä harvinaista ja jopa ihailtavaa, eikä ap:n missään nimessä pitäisi menettää sitä kenelle tahansa vain. Ja tämä tulee naisen suusta.
Niin, neitsyys on varmasti useimpien miesten mielestä vain hyvä asia. Mutta samallla pitäisi olla taitoakin. Siinä on pieni ristiriita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
M36
Oho :O Oliko nainen erityislaatuinen vai miksi sinä noin?
Olin oikeasti kiinnostunut hänestä. En halua pilata suhdetta seksillä jos toinen ei ole siihen valmis niin mun puolesta voi odottaa, että tutustuu paremmin. Ei tullut sitten naisen puolelta tarpeeksi kiinnostusta mihinkään vakavampaan.. eipä siinä sen kummempaa.
M36
Seksi on kuitenkin aikuisille aivan normaalia toimintaa. Tuskin sen pihtaaminen parantaa, mahdollisen, parin laatua. Mieluumminkin siinä käyttää aikaa deittaillessa, huomatakseen sitten myöhemmin, ettei tämän kanssa tule synkkaamaan.
Itselläni oli seksiä viimeistään toisella kerralla, enkä muuttaisi tapaani jos vielä olisi tarvetta etsiä kumppania.
N 48, parisuhteessa 14 vuotta.
No voi. Itse panen jo ekoilla tai toisilla treffeillä jos mahdollisuus on. Olen tosi seksuaalinen.
N32
Vierailija kirjoitti:
Seksi on kuitenkin aikuisille aivan normaalia toimintaa. Tuskin sen pihtaaminen parantaa, mahdollisen, parin laatua. Mieluumminkin siinä käyttää aikaa deittaillessa, huomatakseen sitten myöhemmin, ettei tämän kanssa tule synkkaamaan.
Itselläni oli seksiä viimeistään toisella kerralla, enkä muuttaisi tapaani jos vielä olisi tarvetta etsiä kumppania.
N 48, parisuhteessa 14 vuotta.
Tätä ja monia muita postauksia tässä keskustelussa lukeneena, jossa annetaan ymmrtää, että seksiä olisi syytä harrastaa mahd. viimeistään kolmansien tireffien yhteydessä, niin huomaan oman rajallisuuteni.
Kuinka käyttäytyä ja toimia naisen kanssa niin, että antaa ymmärtää, että olisi halukas harrastamaan seksiä hänen kanssaan, mutta ei kuitenkaan antaisi hänelle mielikuvaa, että lähentelisi ja nainen kokisi tilanteen ahdisteluksi ja seksuaaliseksi häirinnäksi.
Uskon, että osan (ns.) käyttäytyä. Mutta luulen silti, että hetki sitten polttavana roihunnut "me too" ilmiö saattoi saada aikaan sellaitakin, että ainakin hieman epävarmemmat tuntemaan kuinka tai miten pitäisi lopulta toimia.
Eikä vähiten siksi, että tämä keskustelu antaa ymmärtää, kuinka toisaalta täytyis osata tasan tarkkana tietää miten tai kuinka toimia. Koska ellei osaa toimia oikein, niin saattaa kärsiä ja tuntea lopun ikäänsä nahoissaan, ettei osannut toimia ja "lähennellä" naista oikein. - Tai "antautua" naiselle oikein silloin kun nainen antaa ymmärtää omasta aloitteestaam että haluais harrastaa seksiä mahdollsimman pian. Miten voi miehenä kieltäytyä loukkaamatta naista samalla. - Tai anatamtaa itsestään muka jotenkin "oudon" mielikuvan; ikäänkuin vain naisilla olisi oikeus kieltäytyä halutessaan seksistä. Mutta ilm. ei aina naisillakaan ole oiekutta kieltätyä seksistä. Jos joku mies osoittaa halunsa että haluais sitä harrastaa sitä naisen kanssa.
- Tosin vielä taitanee mennä aikaa siihen, että naiste avointa ja itsenäsisä seksuaalista haluaan arvioitaisiin saman tapaisesti kuin miesten (Tai toisin päin). Turhauttavan usein näet kohtaa edelleen sitä, kuinka osa katsoo miehen arvon kasvavan, mitä enemmän hänelä on kokemusta seksistä nais(t)en kanssa. Kun taas naisen arvon osa katsoo edleen laskevan, jos käy ilmi, että nainen suhtautuu seksiin avoimesti ja ennakkoluulottomasti ja on ja on ollut valmis ja halukas harrastamaan sitä useiden eri miesten kanssa.
Kuulostaa kyllä, ettei seksi ole ap:lle kovin tärkeää. Itse jaksoin juuri ja juuri odottaa naimisiin asti teknisesti neitsyenä, himot oli niin kovat. Olin paljon nuorempi. Kyllä luonto tikanpojan puuhun vetää.
Ei siinä mitään pahaa ole, jos ei ole kiinnostunut seksistä. Etsii vain samantyyppisen partnerin.
Ilmoituksessa voisi kyllä jotenkin ilmaista, jos se ei ole tärkeää tai jos haluaa odottaa avioliittoon saakka tms.
Pidän hyvin outona, jos ei ole kiinnostusta kokeilla edes muuta kuin penetratiivista seksiä. Onko siis estoja vai mikä on?
Ai niin, ja toi kommenti "palstamammoille" "näin naisena", hah haa, mies kirjoittanut 100 % varmuudella.
"Tosin vielä taitanee mennä aikaa siihen, että naiste avointa ja itsenäsisä seksuaalista haluaan arvioitaisiin saman tapaisesti kuin miesten (Tai toisin päin). Turhauttavan usein näet kohtaa edelleen sitä, kuinka osa katsoo miehen arvon kasvavan, mitä enemmän hänelä on kokemusta seksistä nais(t)en kanssa. Kun taas naisen arvon osa katsoo edleen laskevan, jos käy ilmi, että nainen suhtautuu seksiin avoimesti ja ennakkoluulottomasti ja on ja on ollut valmis ja halukas harrastamaan sitä useiden eri miesten kanssa."
Erittäin viisasta puhetta.
Kyllä minua surettaa, että miesystävälläni on ollut valtavasti naisia ja joskus useampi kierroksessa yhtaikaa. Ei todellakaan ole hyvä asia.
Olen avoin seksin suhteen, minun kanssani ei tarvitse miettiä, haluanko vai en. Näistä voi ihan puhua avoimesti. Kysyä Haluuksä, esim.
Ap:n tilanne mietityttää, kertooko hän nyt ihan kaikkea vai onko taustalla jotain muuta. N
Naiset hylkäävät ja lopettavat yhteydenpidon viimeistään toisien treffien jälkeen ellei mennä sänkyyn.
Se kipinä kuulemma puuttuu.