Ongelma deittailussa: miehet haluavat seksiä liian aikaisin :(
Oon 27v nainen ja en ole koskaan seurustellut. Oon tapaillut useita miehiä, mutta homma tökkää aina siihen, että miehet haluavat mennä sänkyyn liian aikaisin, yleensä viimeistään 3. treffeillä ja yhteydenpito loppuu sitten, kun mä en olekaan vielä valmis seksiin... Olen neitsyt ja haluan harrastaa seksiä vasta parisuhteessa, en siis vielä tapailuvaiheessa. En halua menettää neitsyyttäni kenelle tahansa vaan tutulle ja turvalliselle poikaystävälle. Mahdanko jäädä ikuisesti sinkuksi :(
Kommentit (113)
Ap, ymmärrän hyvin. Ehkä ne miehet eivät ole olleet oikeita.
On varmasti joidenkin mielestä outoa,ettei tuon ikäinen edes kolmansien treffien jälkeen innostu seksistä. Myös miehet saavat olla valikoivia. Onnea deittailuun.
Onpa ap saanut tympeitä viestejä. Älä välitä niistä.
Ymmärrän hyvin, ettet halua menettää neitsyyttäsi jollekin random tyypille -tai ylipäänsä harrastaa seksiä muuta kuin ihmisen kanssa, josta välität. Se EI tarkoita, etteikö ihminen olisi seksuaalinen ja hyvinkin himokas sitten kun se sopiva löytyy. Itse olin 25-vuotias neitsyt kun mieheni tapasin, seksiä oli kyllä melko aikaisessa vaiheessa, vissiin kolmansilla tai neljänsillä treffeillä koska rakastuin laakista niin täysin. Nyt on oltu 15 vuotta naimisissa. Ja minä olen se joka sitä seksiä useammin ehdottelee.
Mutta ap, älä missään nimessä mene sänkyyn jos et ole varma. Kun tapaat sopivan miehen, lakkaat itsekin laskemasta treffien määrää etkä malta odottaa että saisit housut pois. Ihan oikeasti, takaan että niin käy. Joten jos tapailukumppani tuntuu kolmien treffien jälkeen siltä että et tahdo seksiä sen kanssa, turha sinun on aikaasi siihen tuhlata. Kolmien treffien jälkeen tietää kyllä osuuko ihminen feromonitutkaan ja kohtaako arvomaailmat ja se, mitä halutaan -parisuhdetta vai hauskanpitoa. Ihan nuorena ehkä ei, mutta olet jo sen ikäinen että ihmistuntemuksesi on varmasti jo sen verran kehittynyt.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan rupeaisi parisuhteeseen ihmisen kanssa ennen kuin on harrastettu seksiä. Seksi on minulle tärkeä osa parisuhdetta, ja jos se ei toimi, niin ei siitä suhteestakaan mitään tule.
Itse olen ajatellut että voihan niistä mieltymyksistä keskustella etukäteen niin tietää, että tykkääkö toinen yhtään samanlaisista jutuista.-Ap
voi että kun jonkun elämä on taas niin vaikeaa
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ihan kauhean seksintäyteistä parisuhdetta ennustele, kun liki kolmekymppinen on sekä kokematon että hidas lämpiämään. Avaa ajatusmaailmasi deitti-ilmoon, niin karsit ne, jotka eivät jaksa odottaa.
Jep, kyllähän tuossa ap antaa todella ristiriitaisia signaaleita.
"Haluan paljon seksiä" mutta en halua pisaraakaan seksiä ennen täysin vakiintunutta parisuhdessa.
Mistä ap edes tietää haluavansa paljon seksiä, kun ei ole koskaan sitä tehnyt? Ensimmäisen kerran jälkeen ap voi hyvin todeta olevansa aseksuaali ja siinähän on sitten viriili mies tuhlannut jopa vuosia elämästään.
Oi, kyllä muistan kun nykyiseen puolisooni tutustuin, miten vehkeet oli tanassa vähän väliä hänen lähellään.
Varovaista tutustumista, pitkiä katseita, punaisia poskia, sydämen lepatusta, tunnustelua toisen tunteista varoen usean pettymyksen jälkeen. Jo eronneena ja lapsetkin tehneenä miehenä, aivan täynnä uutta elämää, unelmia, toiveita, tihenevä hengitys halatessa, housut piukkana suudelmasta. Ei sitä olisi pahemmin voinut pilata, kuin ryntäilemällä ja säntäilemällä sänkyyn hetken huumassa. Pitkät illat yksikseen kotosalla kupeet kuumana vihjailevasta viestittelystä. Oi niitä aikoja kun kaikki hyvä oli vasta nupullaan.
Saapui sekin päivä, jolloin viimeinen askel rakasteluun oli vääjäämätön. En perusta tipan vertaa tästä nykyajan kouhotuksesta, jossa mennään kuin päättömät kanat lakanoista toisiin. Ei ole mitään käsitystä siitä mitä on kahden ihmisen välinen syvä rakastaminen, ja vakaa tieto siitä, että nyt tässä ollaan sen ainoan mahdollisen naisen kanssa aloittamassa yhteistä polkua.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan rupeaisi parisuhteeseen ihmisen kanssa ennen kuin on harrastettu seksiä. Seksi on minulle tärkeä osa parisuhdetta, ja jos se ei toimi, niin ei siitä suhteestakaan mitään tule.
Itse olen ajatellut että voihan niistä mieltymyksistä keskustella etukäteen niin tietää, että tykkääkö toinen yhtään samanlaisista jutuista.-Ap
Et sinä voi keskustella etukäteen siitä tykkäätkö maksalaatikosta tai silakkapihveistä, jos et ole koskaan elämäsi aikana syönyt maksalaatikkoa tai silakkapihvejä.
Voit toki sanoa mielipiteesi luulojen perusteella, mutta et oikeasti tiedä ennen kuin kokeilet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit antaa käsihoitoja ja ottaa suihin menettämättä myyttistä neitsyyttäsi.
Sillä tavalla mies saa jotain muuta kuin pelkän epämääräisen lupauksen siitä, että vielä joskus seksi kiinnostaa sinuakin.
Käsihoidot ja suihinototkin ovat seksiä enkä ole valmis ennen parisuhdetta, ennen kuin oikeasti tunnen ja luotan toiseen. -ap
Nostat seksin aivan liian korkealle jalustalle.
Tuon polun päästä ei löydy muuta kuin massiivinen pettymys.
Höpön pöpön. Te toisenlaiset ette vaan kykene käsittämään miten kokonaisvaltaista nautintoa seksi voi tuottaa tällaiselle pidättyväisemmälle tapaukselle sitten kun sopiva kumppani löytyy. Pari ekaa kertaa nyt voi tietysti olla vähemmän mukavia, mutta sen jälkeen... Voin vannoa ja vakuuttaa että seksi ei ole ollut minulle missään vaiheessa pettymys, vaan päinvastoin, todella tajunnanräjäyttävää.
Maailma on mennyt kummalliseksi jos se, mitä ennen pidettiin naisellisena hyveenä on yhtäkkiä kauhea synti ja vika.
Kannattaa googlettaa mitä tarkoittaa demiseksuaalisuus. Se tarkoittaa juuri sitä, että ei kykene kiihottumaan ihmisestä jota ei tunne. Mutta se EI tarkoita, että sitten kun sopiva löytyisi, olisi jotenkin kylmempi kuin muut. Yleensä pikemminkin päinvastoin.
t: se 25-vuotiaana miehensä löytänyt. (en muuten ollut harrastamatta seksiä mistään aatteellisista syistä, yksikään mies ei vaan sytyttänyt sitä ennen.)
Ymmärrän täysin Ap:n pointin. Nykyään porukka ei arvosta omaa kroppaansa saatika neitsyyttä lainkaan. Ennemminkin hävetään koko asiaa. Voit joko pysyä uskollisena itsellesi muiden tuomitsevista katseista huolimatta ja uskollisesti odottaa sitä yhtä ja oikeaa, tai voit mennä ja panna ensimmäistä vastaantulijaa kuten kaikki muutkin nykyään tekevät. Valinta on sinun :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ihan kauhean seksintäyteistä parisuhdetta ennustele, kun liki kolmekymppinen on sekä kokematon että hidas lämpiämään. Avaa ajatusmaailmasi deitti-ilmoon, niin karsit ne, jotka eivät jaksa odottaa.
Jep, kyllähän tuossa ap antaa todella ristiriitaisia signaaleita.
"Haluan paljon seksiä" mutta en halua pisaraakaan seksiä ennen täysin vakiintunutta parisuhdessa.
Mistä ap edes tietää haluavansa paljon seksiä, kun ei ole koskaan sitä tehnyt? Ensimmäisen kerran jälkeen ap voi hyvin todeta olevansa aseksuaali ja siinähän on sitten viriili mies tuhlannut jopa vuosia elämästään.
Kyllä sen tietää. Esim. minä tiesin olevani erittäin seksuaalinen. Sen tietää ihan fantasioiden ja runkkaamisen määrästä... Minulle on tullut yllätyksenä että moni nainen ei ilmeisesti oikeasti masturboi oikeastaan ikinä. Itse tein sitä about päivittäin sinkkuna. Ja fantasioistaan tietää, mistä asioista todennäköisesti tykkää. Kun nykyään on tietoa niin hyvin saatavilla, on ikään kuin materiaalia fantasioille.
Minun siis teki ihan helvetisti mieleni seksiä, mutta ei vaan ketään yksittäistä miestä, ennen kuin sopiva sattui kohdalle. Sitten se olikin menoa. Jos olisin velvollisuudesta mennyt sänkyyn jonkun muun kanssa, se olisi varmasti ollut hirveä pettymys ja ties miten traumaattista. Mutta kun odotin siihen saakka että tuli mies jolta halusin vaan repiä vaatteet päältä, homma on tosiaan toiminut loistavasti jo 15 vuotta.
Yksi kaverini muuten löysi miehensä 28-vuotiaana. Sillä oli jotain tyhjänpäiväistä säätöä kyllä sitä ennen, mistä ei ollut kaverille mitään iloa. Sitten kun se oikea mies löytyi, kuvio oli sama kuin minulla.
Aseksuaali tietää kyllä olevansa aseksuaali, ihan kuten homokin tietää olevansa homo, vaikkei olisi seksiä koskaan harrastanut. Ja tämmöinen demiseksuaali tietää kyllä olevansa ihan helvetin seksuaalinen olento.
-se 25-vuotiaana jne-
Olet ikuisesti neitsyt jos et ala harrastaa seksiä ilman tunteita. Hae sen jälkeen parisuhdetta, vaikka ongelma on yhä sama.
Sinkuksi jäät jos kirkonkellojen pitää soida ennenkuin haarat aukeaa. Eiköhän se seksi kannata kokeilla ihan ekaks, sillä jos se ei toimi niin ei toimi parisuhdekaan. Mitä myöhempään sen jättää sitä vaikeampi on sitten erota.
Vierailija kirjoitti:
Oi, kyllä muistan kun nykyiseen puolisooni tutustuin, miten vehkeet oli tanassa vähän väliä hänen lähellään.
Varovaista tutustumista, pitkiä katseita, punaisia poskia, sydämen lepatusta, tunnustelua toisen tunteista varoen usean pettymyksen jälkeen. Jo eronneena ja lapsetkin tehneenä miehenä, aivan täynnä uutta elämää, unelmia, toiveita, tihenevä hengitys halatessa, housut piukkana suudelmasta. Ei sitä olisi pahemmin voinut pilata, kuin ryntäilemällä ja säntäilemällä sänkyyn hetken huumassa. Pitkät illat yksikseen kotosalla kupeet kuumana vihjailevasta viestittelystä. Oi niitä aikoja kun kaikki hyvä oli vasta nupullaan.
Saapui sekin päivä, jolloin viimeinen askel rakasteluun oli vääjäämätön. En perusta tipan vertaa tästä nykyajan kouhotuksesta, jossa mennään kuin päättömät kanat lakanoista toisiin. Ei ole mitään käsitystä siitä mitä on kahden ihmisen välinen syvä rakastaminen, ja vakaa tieto siitä, että nyt tässä ollaan sen ainoan mahdollisen naisen kanssa aloittamassa yhteistä polkua.
M37
Tosiaan, siinä odottamisessa ja jännityksen kasvattamisessa on oma viehätyksensä siinäkin. Sitä aikaa ei saa enää ikinä takaisin.
t. 25-vuotiaana jne.
Nyt alat olla jo niin vanha, että on pakko tehdä valinta. Seksiä seuraavan ok tyypin kanssa tai sitten on iso riski, että kohtaat sen oikean, joka häipyy ennen kuin olet ihan varma, että hän on se oikea. Ilmeisesti tapailet miehiä, joilla on valinnan varaa, kun kukaan ei ole jäänyt katselemaan kauemmin, koska sinä lämpenet.
Yksi vaihtoehto olisi yrittää löytää mies töiden, harrastusten tms. kautta, missä ehdit ihastua ennen kuin edes päädytte treffeille. Tinderin kautta tai baarissa tavatut miehet ovat valmiit nostamaan kytkintä, jos niinkin tärkeä asia kuin seksi jää odottamaan epämääräiseen tulevaisuuteen.
Oletko muutenkin hidas tekemään päätöksiä? Siinähän ei ole mitään vikaa. Tämä vain on asia, jossa erilainen rytmisi aiheuttaa ongelmia.
ovatko ihmiset tosiaan sitä mieltä että ilman seksiä en voi saada ikinä suhdetta? ja eka kerta pitäisi kokea ilman minkäänlaisia tunteita toista kohtaan?? johan on kylmä ajattelutapa.
Jos libidosi on jossain muualla kuin järven pohjassa toivon sinulle seuraavaa tulevaisuutta:
Jokin kerta tapaat miehen jonka läsnäollessa matematiikka unohtuu ja hyppäät petiin omasta vapaasta tahdostasi.
Kyllä sä Ap vielä löydät oikean rakkaan itsellesi, ja sit te etenette suhteessa sillai, kuinka juuri teille tuntuu oikealta. Mä olin vielä sua vanhempi, kun kohtasin ekan oikean poikaystäväni, ja hiljalleen edettiin. Ja hyvin on käynyt, tosi hyvin. :) Onnellisesti aviossa nykyisin. :) Älä todellakaan lannistu tai välitä hölmöistä kommenteista!
Nostat seksin aivan liian korkealle jalustalle.
Tuon polun päästä ei löydy muuta kuin massiivinen pettymys.