Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ongelma deittailussa: miehet haluavat seksiä liian aikaisin :(

Vierailija
23.04.2019 |

Oon 27v nainen ja en ole koskaan seurustellut. Oon tapaillut useita miehiä, mutta homma tökkää aina siihen, että miehet haluavat mennä sänkyyn liian aikaisin, yleensä viimeistään 3. treffeillä ja yhteydenpito loppuu sitten, kun mä en olekaan vielä valmis seksiin... Olen neitsyt ja haluan harrastaa seksiä vasta parisuhteessa, en siis vielä tapailuvaiheessa. En halua menettää neitsyyttäni kenelle tahansa vaan tutulle ja turvalliselle poikaystävälle. Mahdanko jäädä ikuisesti sinkuksi :(

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on sama tilanne kun haluaisi harrastaa tulevan puolisonsa kanssa laulamista, mutta ei suostu harjoittelemaan laulamista kenenkään muun kanssa!

Kai sentään lauleskelet yksin suihkussa?

Vierailija
42/113 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ihan kauhean seksintäyteistä parisuhdetta ennustele, kun liki kolmekymppinen on sekä kokematon että hidas lämpiämään. Avaa ajatusmaailmasi deitti-ilmoon, niin karsit ne, jotka eivät jaksa odottaa.

Hmm. Mitähän tuohon deitti ilmoitukseen sitten kannattaisi kirjoittaa.

"En ole halukas harrastamaan seksiä ennen kuin olen saanut ensin rauhassa tutstua" (Oletusena, että moent haluavat harrastaa seksiä tuntemattomienkin kanssa)  

Harrastan seksiä aikaisintaan vasta neljänsien treffien jälkeen (En halau harrastaa seksiä joten ehdottaisin että tehtäsiin ensimmäsilleä trefeillä tätä, jos natsaa niin keksi sinä mitä tehdään tosilla minä voin sitten taas keskiä kolmannen ja sinä mahd neljännen - viidettä voidaan sittensuunnitella jo yhdessä ja se voi olla..)   

"En ole uksovainen mutta en usko, että kiireessä hyvä tulee, joten ei seksiä ennen kuin on muutoin ehditty tutustua ja nähty ja tapailtu ensin"

Olethan sen verran mielkuvitusta omaava, että keksit ehdottaa muutakin tekemistä kuin seksiä, jos tai kun toivon,, että tehtäisiin muutakin kuin mentsiin syömään tai elokuviin...  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tosiasiassa ole muuta annettavaa, niin.. Opetelkaapa tytöt parempi myyntipuhe :)

Vierailija
44/113 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli.

Uskalsin koskea nykyistä kumppaniani kahden viikon tapailun jälkeen ja seksiä harrastimme ensimmäistä kertaa neljän viikon jälkeen, kun etenimme minun haluamaani tahtiin.

M 24

Vierailija
45/113 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on sama tilanne kun haluaisi harrastaa tulevan puolisonsa kanssa laulamista, mutta ei suostu harjoittelemaan laulamista kenenkään muun kanssa!

Kai sentään lauleskelet yksin suihkussa?

Olipas outo vertaus. Ei todellakaan ole sama asia.

Vierailija
46/113 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan luovuttaa. Olen muutenkin todella ujo ihminen, jonka täytyisi oikeasti tutustua pitkään ennen kuin voin edes ajatella seksiä. Itselläni kyseessä on enemmänkin jokin "itsetunto ja luottamus ongelma" ja toisaalta en ole sellainen joku muuten tahtoisi odottaa avioliittoon ja pitäisi sitä tärkeänä.Tiedän vaan sen, että tarvisin paljon aikaa. Toisaalta ymmärrän sen jos toinen ei halua odottaa ja en halua sellaista edes vaatia. Jos en löydä samantyylistä miestä niin en halua itsestäni kenellekään mitään taakkaa ja ymmärrän sen jos asiat ovat mahdottomia. Terveisin 25 v nainen.

Vierailija
47/113 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkuksi jäät jos kirkonkellojen pitää soida ennenkuin haarat aukeaa. Eiköhän se seksi kannata kokeilla ihan ekaks, sillä jos se ei toimi niin ei toimi parisuhdekaan. Mitä myöhempään sen jättää sitä vaikeampi on sitten erota.

Jos toinen on muuten sopiva niin seksiäkin voi harjoitella. Ja kuinka moni on yhdessä henkisesti väärän kumppanin kanssa ihan vaan siksi, että seksi on hyvää?

Vierailija
48/113 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ihan kauhean seksintäyteistä parisuhdetta ennustele, kun liki kolmekymppinen on sekä kokematon että hidas lämpiämään. Avaa ajatusmaailmasi deitti-ilmoon, niin karsit ne, jotka eivät jaksa odottaa.

Hmm. Mitähän tuohon deitti ilmoitukseen sitten kannattaisi kirjoittaa.

"En ole halukas harrastamaan seksiä ennen kuin olen saanut ensin rauhassa tutstua" (Oletusena, että moent haluavat harrastaa seksiä tuntemattomienkin kanssa)  

Harrastan seksiä aikaisintaan vasta neljänsien treffien jälkeen (En halau harrastaa seksiä joten ehdottaisin että tehtäsiin ensimmäsilleä trefeillä tätä, jos natsaa niin keksi sinä mitä tehdään tosilla minä voin sitten taas keskiä kolmannen ja sinä mahd neljännen - viidettä voidaan sittensuunnitella jo yhdessä ja se voi olla..)   

"En ole uksovainen mutta en usko, että kiireessä hyvä tulee, joten ei seksiä ennen kuin on muutoin ehditty tutustua ja nähty ja tapailtu ensin"

Olethan sen verran mielkuvitusta omaava, että keksit ehdottaa muutakin tekemistä kuin seksiä, jos tai kun toivon,, että tehtäisiin muutakin kuin mentsiin syömään tai elokuviin...  

En todella tiedä, omat treffailuni olen treffaillut ennen some- ja deittipalveluaikaa. Silloin se olikin helpompaa; koska treffikaverin tunsi yleensä entuudestaan, tai edes tiesi hänestä jotakin, ei päätynyt ensimmäisillekään treffeille sellaisen ihmisen kanssa, joka ei kiinnostanut, tai jonka kanssa ei olisi voinut kuvitella harrastavansa seksiä. 

Vierailija
49/113 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kiinnostu seksistä?? Mielestäni seksi ja erilauset kokeilut ovat hyvinkin normaaleja varsinkin iässäsi.Jos et ole tarpeeksi kiinnostunut seksistä on huijausta houkutella joku aktiivisempi kärsimään parisuhteeseen.

Itse olin sängyssä harrastamassa intohimoista ja hyvin tyydyttävää seksiä noin kolmen tunnin kuluttua ensitapaamisesta- edelleen, 37 vuoden avioliiton jälkeen sama kipinä elää.

Ensitapaamisesta seksiin eteneminen kesti yli puoli vuotta. Kipinä elää 35 vuoden jälkeenkin. Ihmiset ovat erilaisia. Nykyisin pidetään omituisena mikäli ei hyppää samantien sänkyyn kun on eka kerran moikattu. Itselle seksi on niin intiimi rakkauden osoitus, ettei sitä pidä tuhlata jokaiseen vastaantulijaan.

Vierailija
50/113 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo että jo 3. treffeillä pitäisi harrastaa seksiä kertoo vain siitä että olet tapaillut miehiä joilla on paljon kysyntää ja menevät pesästä pesään ilman tarvetta sitoutua kehenkään

Vierailija
51/113 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alat olla jo niin vanha, että on pakko tehdä valinta. Seksiä seuraavan ok tyypin kanssa tai sitten on iso riski, että kohtaat sen oikean, joka häipyy ennen kuin olet ihan varma, että hän on se oikea. Ilmeisesti tapailet miehiä, joilla on valinnan varaa, kun kukaan ei ole jäänyt katselemaan kauemmin, koska sinä lämpenet.

Yksi vaihtoehto olisi yrittää löytää mies töiden, harrastusten tms. kautta, missä ehdit ihastua ennen kuin edes päädytte treffeille. Tinderin kautta tai baarissa tavatut miehet ovat valmiit nostamaan kytkintä, jos niinkin tärkeä asia kuin seksi jää odottamaan epämääräiseen tulevaisuuteen. 

Oletko muutenkin hidas tekemään päätöksiä? Siinähän ei ole mitään vikaa. Tämä vain on asia, jossa erilainen rytmisi aiheuttaa ongelmia. 

Ja mitähän se kiirhtimen seksin kanssa edesautatisi ja tukisi parisuhteen syntymistä ja muodostumista? - Etkö tosiaan keksi ehdottaa kumppaniehdokkaalle ja ihastuksellesi tehdä mitäänn muuta, kuin  kiiruhtaa hänen kanssaan harrastamaan seksiä mahdollisimman pian.  -  Jos nainen ehdotatsi minulle jo "heti" ensimmäsiten treffien yhteydessä tai viiemistään toisten treffien yhteydessä seksiä, niin en tiedä osaisinko ymmrtää tuon ehdotuksen oikein; vai säikähtäisnkö.  On harhaluulo kuvitella, että me kaikki heteromiehet olsimme aina valmiit seksiin naisen kanssa. - Eikä kieltätymisemme syy ole niin yksinkertainen, kuin että ehdotuksen tehneessä olsi, jokin vialla tai, että hänessä olisi joki tai jotain jotain puuettaa. - Saati, että itse olisimme jotenkin "ouutoja" tai erityisen hitasti lämpeneviä.   

Vierailija
52/113 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle ainakin nainen jonka kanssa ei asiat etene seksiin muutaman tapailun jälkeen on viesti että naisen kanssa suhteessa ollessa ei tule olemaan seksiä kuin juhlapyhinä.

Jännästi kuitenkin naista joka tykkää seksistä epäillään herkästi löyhämoraaliseksi jak¤rasiaksi, joka n*ssii ihan varmasti naapurit ja kaveritkin joten eihän sellaista "nymfoa" voi edes harkita parisuhteeseen.

Vierailija
53/113 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua ap. Olen vanhempi jo ja kun nuorilla miehillä ei ollut nettiä eikä muutakaan, niin enemmän oli seurustelua ja aika paljon odotuksia tietysti heti alkumetreillä. Kuitenkin deittailuun oli enemmän aikaa, käytiin leffassa, urheiltiin, juteltiin. Luulen, että te nykyajan nuoret kärsitte kyllä paljon siitä kun netti on pullollaan jos minkälaista tarjontaa. On kadonnut suhteellisuuden taju siitä millaisia ihmiset ovat, mitä parisuhde on.

Romanttisimmat ja hyvätapaisimmat pojat ovat muuten Irlannissa, Skotlannissa. Menepä sinne pariksi vuodeksi töihin.

Vierailija
54/113 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kiinnostu seksistä?? Mielestäni seksi ja erilauset kokeilut ovat hyvinkin normaaleja varsinkin iässäsi.Jos et ole tarpeeksi kiinnostunut seksistä on huijausta houkutella joku aktiivisempi kärsimään parisuhteeseen.

Itse olin sängyssä harrastamassa intohimoista ja hyvin tyydyttävää seksiä noin kolmen tunnin kuluttua ensitapaamisesta- edelleen, 37 vuoden avioliiton jälkeen sama kipinä elää.

En ole ap mutta ollut vastaavassa tilanteessa. Minä tarvitsen tunneyhteyden, jotta haluan seksiä ko. ihmisen kanssa. En kiihotu ventovieraasta.

Juuri näin. Ja jos siinä "tunneyhteydessä" sattuu olemaan pienikin särö, eikä kaikki ole täydellisesti, niin jää seksit haluamatta. Tätä miehet juuri oppivat varomaan (ainakin ne, jotka joskus saavat).

Vierailija
55/113 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näkee että täällä suurin osa vastaajista on sinkkumiehiä joiden ainut motiivi naisen kanssa seurustelulle on seksin saaminen. Siinä sitten painostetaan eikä oikeasta rakkaudesta ole tietoakaan. Heille toivottaisin viihtyisiä iltoja omien kätösten ja aikuisviihteen seurassa.

Vierailija
56/113 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan rupeaisi parisuhteeseen ihmisen kanssa ennen kuin on harrastettu seksiä. Seksi on minulle tärkeä osa parisuhdetta, ja jos se ei toimi, niin ei siitä suhteestakaan mitään tule.

Itse olen ajatellut että voihan niistä mieltymyksistä keskustella etukäteen niin tietää, että tykkääkö toinen yhtään samanlaisista jutuista.-Ap

Et sinä voi keskustella etukäteen siitä tykkäätkö maksalaatikosta tai silakkapihveistä, jos et ole koskaan elämäsi aikana syönyt maksalaatikkoa tai silakkapihvejä.

Voit toki sanoa mielipiteesi luulojen perusteella, mutta et oikeasti tiedä ennen kuin kokeilet.

Mitä helvettiä? Omaan kehoon ja mieltymyksiin voi tutustua myös yksinään.

Vierailija
57/113 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta ollut vastaavassa tilanteessa. Minä tarvitsen tunneyhteyden, jotta haluan seksiä ko. ihmisen kanssa. En kiihotu ventovieraasta.

Juuri näin. Ja jos siinä "tunneyhteydessä" sattuu olemaan pienikin särö, eikä kaikki ole täydellisesti, niin jää seksit haluamatta. Tätä miehet juuri oppivat varomaan (ainakin ne, jotka joskus saavat).

Mitä ap tarkoitti tällä tunneyhteydellä? Siitäkin voi varmaan olla monenlaisia näkemyksiä.

Vierailija
58/113 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26 vuotias nainen ja perillä nykyajan deittikuvioista. Tässä on nyt klassinen ongelma, ettei haluta "ostaa sikaa säkissä". Meidän ikäiset ihmiset etsivät sitä loppu elämän kumppania, jonka kanssa hankkia asuntolaina, lapset ja farmariautot. Parisuhteeseen alkaminen on jo monelle syvempää sitoutumista ja osa kokee, ettei tarvitse avioliittoa, vaan ainoastaan sen pysyvän parisuhteen. Seksi on osa parisuhdetta, joten tietenkin sitä haluaa tietää, että toimiiko se kumppanin kanssa vai ei. Vaikka kemiat pelaisivat ja kipinät lentelevät, niin välttämättä ihmiset eivät sovi seksuaalisesti yhteen (sama toimii myös toisin päin, tyyppi joka ei yhtään ole omaan makuun saattaa olla tosi sopiva makuuhuoneen puolella). Olen seksuaalinen ihminen ja harrastin paljon itsetyydytystä ennen seksielämän aloittamista, mutta silti seksi tuntui tosi oudolta ensimmäiset puoli vuotta. Ei oikein osannut sanoa, että tuntuiko hyvältä vai ei.

Ei tarvitse hypätä heti sänkyyn, mutta kannattaa tiedostaa se, että monet haluavat seksiä ennen kuin ollaan "virallisesti yhdessä". Kuulun myös itse näihin ihmisiin, jotka tarvitsevat syvän luottamuksen ennen sänkyyn hyppäämistä. Miehen kanssa tapailtiin tiiviisti kuukauden verran ennen kuin seksi tuli mukaan kuvioihin. Alettiin seurustelemaan kuitenkin vasta kolme kuukautta ensi treffien jälkeen. Voit pitää kiinni periaatteistasi, mutta kannatta tiedostaa että silloin saattaa mennä se sopivin ihminen sivu suun

Vierailija
59/113 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli.

Uskalsin koskea nykyistä kumppaniani kahden viikon tapailun jälkeen ja seksiä harrastimme ensimmäistä kertaa neljän viikon jälkeen, kun etenimme minun haluamaani tahtiin.

M 24

Palstalogiikan mukaan olet paska sängyssä, arka ja innoton rakastaja ja seksiä sinulta saa jouluna ja juhannuksena ja hyvässä lykyssä myös muutaman kerran siinä välissä. 

Vierailija
60/113 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 26 vuotias nainen ja perillä nykyajan deittikuvioista. Tässä on nyt klassinen ongelma, ettei haluta "ostaa sikaa säkissä". Meidän ikäiset ihmiset etsivät sitä loppu elämän kumppania, jonka kanssa hankkia asuntolaina, lapset ja farmariautot. Parisuhteeseen alkaminen on jo monelle syvempää sitoutumista ja osa kokee, ettei tarvitse avioliittoa, vaan ainoastaan sen pysyvän parisuhteen. Seksi on osa parisuhdetta, joten tietenkin sitä haluaa tietää, että toimiiko se kumppanin kanssa vai ei. Vaikka kemiat pelaisivat ja kipinät lentelevät, niin välttämättä ihmiset eivät sovi seksuaalisesti yhteen (sama toimii myös toisin päin, tyyppi joka ei yhtään ole omaan makuun saattaa olla tosi sopiva makuuhuoneen puolella). Olen seksuaalinen ihminen ja harrastin paljon itsetyydytystä ennen seksielämän aloittamista, mutta silti seksi tuntui tosi oudolta ensimmäiset puoli vuotta. Ei oikein osannut sanoa, että tuntuiko hyvältä vai ei.

Ei tarvitse hypätä heti sänkyyn, mutta kannattaa tiedostaa se, että monet haluavat seksiä ennen kuin ollaan "virallisesti yhdessä". Kuulun myös itse näihin ihmisiin, jotka tarvitsevat syvän luottamuksen ennen sänkyyn hyppäämistä. Miehen kanssa tapailtiin tiiviisti kuukauden verran ennen kuin seksi tuli mukaan kuvioihin. Alettiin seurustelemaan kuitenkin vasta kolme kuukautta ensi treffien jälkeen. Voit pitää kiinni periaatteistasi, mutta kannatta tiedostaa että silloin saattaa mennä se sopivin ihminen sivu suun

ehkä ns. normaali tilanteessa testaaminen voi toimia mutta mites kun ap on neitsyt? ei ihan sama asia?