Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ongelma deittailussa: miehet haluavat seksiä liian aikaisin :(

Vierailija
23.04.2019 |

Oon 27v nainen ja en ole koskaan seurustellut. Oon tapaillut useita miehiä, mutta homma tökkää aina siihen, että miehet haluavat mennä sänkyyn liian aikaisin, yleensä viimeistään 3. treffeillä ja yhteydenpito loppuu sitten, kun mä en olekaan vielä valmis seksiin... Olen neitsyt ja haluan harrastaa seksiä vasta parisuhteessa, en siis vielä tapailuvaiheessa. En halua menettää neitsyyttäni kenelle tahansa vaan tutulle ja turvalliselle poikaystävälle. Mahdanko jäädä ikuisesti sinkuksi :(

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki ap:lle: jos mitenkään pystyt, kerro miehelle jo aika aikaisessa vaiheessa tapailua neitsyydestäsi ja suhtautumisestasi seksiin. Tätä voi joku ehkä pitää huonona ideana, mutta oman kokemukseni pohjalta voisin sanoa että kannattaa. Näin karsit heti pois ne, jotka pitävät "noin vanhaa neitsyttä" outona ja eivät hyväksy suhtautumistasi seksiin. Samalla karsiutuvat pois myös malttamattomat sekä täydellisiä suorituksia odottavat. Paljon kivempi on vuosien päästä muistella ensimmäistä seksikertaansa oman pitkäaikaisen kumppanin kanssa, kuin muistella sitä yhtä kertaa, jonka jälkeen miehestä ei enää kuulunut (ja tiedät siihen syyn).

Vierailija
82/113 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa suhteessa oltu teineistä asti, 9,5 vuotta kohta täynnä.  Itse en ollut neitsyt kun tapasimme, mutta poikaystäväni oli.  Aloitimme parin tapaamiskerran jälkeen hommat ja edelleen intohimoa löytyy aina vaan. 

Silti ymmärrän hyvin sitä, ettei joku halua ensimmäisen seksikokemuksensa olevan ns. merkityksettömän ihmisen kanssa, ja tätä toisen osapuolen tulee erityisesti kunnioittaa.

N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan rupeaisi parisuhteeseen ihmisen kanssa ennen kuin on harrastettu seksiä. Seksi on minulle tärkeä osa parisuhdetta, ja jos se ei toimi, niin ei siitä suhteestakaan mitään tule.

Itse olen ajatellut että voihan niistä mieltymyksistä keskustella etukäteen niin tietää, että tykkääkö toinen yhtään samanlaisista jutuista.-Ap

Niin, neitsyenä näistä jutteleminen on varmaan aika vaikeaa?

Vierailija
84/113 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 3. treffeillä tarvitse menettää neitsyyttä eli olla yhdyntää. 

Mutta kyllä 3. treffeillä pitäisi olla kiihkeätä suutelua, koskettelua joka puolelta kehossa ja vaikka suutelua joka puolelle kehoa. Käsillä voi tehdä tosi paljon hyvää, samoin suulla. Itse myös halusin odottaa avioliittoa. Mentiin vissiin kihloihin ennen yhdyntää. Mutta kiihkeä suhde silti jo ennen sitä ja tuotimme orkkuja toisillemme käsin ja suulla :)

Vierailija
85/113 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pop98 kirjoitti:

Naiset hylkäävät ja lopettavat yhteydenpidon viimeistään toisien treffien jälkeen ellei mennä sänkyyn.

Se kipinä kuulemma puuttuu.

Oletko varma, että olet ymmärtänyt, mitä naiset tarkoittavat sillä, että kipinä puuttuu...  - Itsellä (meiehllä) saattaisi oma kiinnostus sammua, jos nainen olisi liian innokas harrastamaan seksiä kanssani.  - enkä näin todeessani koe olevain mitenkään erityisen arka tai estynyt. En myöskään koe häpeää omasta fyysiestä tai "henkisestä" olemuksestani.   

Vierailija
86/113 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä, ettei seksi ole ap:lle kovin tärkeää. Itse jaksoin juuri ja juuri odottaa naimisiin asti teknisesti neitsyenä, himot oli niin kovat. Olin paljon nuorempi. Kyllä luonto tikanpojan puuhun vetää.

Ei siinä mitään pahaa ole, jos ei ole kiinnostunut seksistä. Etsii vain samantyyppisen partnerin.

Ilmoituksessa voisi kyllä jotenkin ilmaista, jos se ei ole tärkeää tai jos haluaa odottaa avioliittoon saakka tms.

Pidän hyvin outona, jos ei ole kiinnostusta kokeilla edes muuta kuin penetratiivista seksiä. Onko siis estoja vai mikä on?

Ai niin, ja toi kommenti "palstamammoille" "näin naisena", hah haa, mies kirjoittanut 100 % varmuudella.

mm. ihan uteliaisuudesta, että mistät sitä seksiä saat tai "otat" jollet kohtaa, ketään, jonka kanssa edetä seksiin luontevasti ja lman, että kumpikaan kokisi tai tuntisi olevansa toisen painostuksen tai hyväksikäytön kohteena. - Äläkä vastaa, että kuka tahansa nainen saa halutessaan seksiä; niikuin myös kuka hyvänsä mies kun vain antaa naiselle (tai toiselle miehelle) tarpeeksi rahaa.   

Vierailija
87/113 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kyllä 3. treffeillä pitäisi olla kiihkeätä suutelua, koskettelua joka puolelta kehossa ja vaikka suutelua joka puolelle kehoa. Käsillä voi tehdä tosi paljon hyvää, samoin suulla. Itse myös halusin odottaa avioliittoa. Mentiin vissiin kihloihin ennen yhdyntää. Mutta kiihkeä suhde silti jo ennen sitä ja tuotimme orkkuja toisillemme käsin ja suulla :)

Ihan kamala ajatus, että pitäisi olla noin läheisesti toisen kanssa jo kolmannella tapaamiskerralla. Hyvä kun herranjumala edes tuntee toista! En minäkään pystyisi vielä koskettelemaan joka puolelta ja suutelemaan kiihkeästi niin aikaisessa vaiheessa.

Vierailija
88/113 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin oletus tämä on, että jos ei halua seksiä heti niin ei ole kiinnostunut seksistä ollenkaan? Osalle ihmisistä seksissä on tärkeää tunteet. En itsekään halua tunteetonta seksiä jonkun vastatavatun miehen kanssa.

Vierailija
89/113 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetin oletus tämä on, että jos ei halua seksiä heti niin ei ole kiinnostunut seksistä ollenkaan? Osalle ihmisistä seksissä on tärkeää tunteet. En itsekään halua tunteetonta seksiä jonkun vastatavatun miehen kanssa.

- En tiedä. Mutta tätä keskustelua lukiessa on synytynyt mielikuva, että myös osa -en osaa vielä hahmottaa kuinka suuri osa- naisistakain haluaa seksiä treffaamansa miehen kanssa mahdollisimman npeasti.  Samaan aikaan osa naisista -minusta aiheellsiesti- on kertonut kuinka mies tai jopa useampi mies on lähennellyt heitä seksuaalisesti. Erojakin vielä jäljellä; tai luulen ainakin, että lähinnä miehet (mutta varmasti saattaa olla naisiakin), jotka saattavat kommentoida ja todeta näistä seksuaalisesta ahdistelusta kertoneita naisia kohtaan tyyliin: Voi kumpa heitäkin joku ahdistelisi ja lähentelisi seksuaalisesti. - Näin todetessaan ymmärtämättä tai käsittämättä lainkaan, mitä seksuaalinen häirintä on; tai mitä se voi olla. Ja miesten joutumienn seksuaalisen ahdistelun kohteeksi (uhriksi) taas on enempi tabu; tai sen olemassa olo halutaan kieltää. - Tai ne, jotka eivät kykenen ymmärtämään, mitä seksuaalisella ahdistelulla tarkoitetaan saattavat pitää sitä jopa tavoiteltavana asiana. - Tai asiana, josta heidän mielestään, sekuaalisen häirinnäksi joutuneen miehen kokea ja tuntea vain iloa ja nautintoa.   

Vierailija
90/113 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivän tinder-kulttuuri varmasti vaikeuttaa ap:n kaltaisen henkilön deittailutuskaa. On niin helppoa pyyhkäistä aina uusi tyyppi esiin, jos muutaman kerran tapailtu tyyppi ei tunnu kaikin puolin hyvältä.

Minusta ei kannata harrastaa seksiä ennen kuin se tuntuu sinusta hyvältä. Ne miehet, jotka haluavat seksiä heti, eivät vain ole sinulle oikeita kumppaneita. Ja sama toisinpäin. Ei ole väärin odottaa, mutta ei ole myöskään väärin, että haluaa sänkyyn suhteellisen pian tapailun alettua. 

Minusta ei myöskään ole tarpeellista kertoa uudelle tuttavuudelle heti neitsyydestä, jos et itse nimenomaan halua. Ei siihen, ettei heti halua sänkyyn, tarvitse antaa sen kummempaa selitystä kuin että ei halua niin tehdä. 

Vierailija
91/113 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä, ettei seksi ole ap:lle kovin tärkeää. Itse jaksoin juuri ja juuri odottaa naimisiin asti teknisesti neitsyenä, himot oli niin kovat. Olin paljon nuorempi. Kyllä luonto tikanpojan puuhun vetää.

Ei siinä mitään pahaa ole, jos ei ole kiinnostunut seksistä. Etsii vain samantyyppisen partnerin.

Ilmoituksessa voisi kyllä jotenkin ilmaista, jos se ei ole tärkeää tai jos haluaa odottaa avioliittoon saakka tms.

Pidän hyvin outona, jos ei ole kiinnostusta kokeilla edes muuta kuin penetratiivista seksiä. Onko siis estoja vai mikä on?

Ai niin, ja toi kommenti "palstamammoille" "näin naisena", hah haa, mies kirjoittanut 100 % varmuudella.

mm. ihan uteliaisuudesta, että mistät sitä seksiä saat tai "otat" jollet kohtaa, ketään, jonka kanssa edetä seksiin luontevasti ja lman, että kumpikaan kokisi tai tuntisi olevansa toisen painostuksen tai hyväksikäytön kohteena. - Äläkä vastaa, että kuka tahansa nainen saa halutessaan seksiä; niikuin myös kuka hyvänsä mies kun vain antaa naiselle (tai toiselle miehelle) tarpeeksi rahaa.   

No teininä niitä kaikenlaisia kokeiluita, halailua, pussailua ym tulee väistämättä, jos toinen sukupuoli yhtään kiinnostaa. Kyllä minulla oli montakin siinä 15 - 20 vuoden iässä, joiden kanssa olisi voinut edetä varsinaiseen seksiin asti, mutta halusin välttämättä säästää avioliittoon. Jos ns. kuka tahansa olisi kelvannut niin olisihan niitä tietysti löytynyt jostain baarista, ravintolasta, tanssipaikalta, diskosta, mitä näitä nyt on. Kuka tahansa ei tietenkään kelpaa, jos pitää asiaa tärkeänä ja säästämisen arvoisena.

Aikuisiällä seksiseuraa löytää helposti netin treffipalstoilta, jos siis olisi sellainen tilanne, että oma neitsyys tai kokemattomuus olisi enemminkin rasite, josta haluaisi päästä eroon. Kävin selailemassa niin kyllä löytyi ilmoituksia johon vastata. Osa halusi vain tuottaa naiselle nautintoa, osa halusi todella kinkyä. Joka lähtöön löytyy. Siinä voisi valita miehen, jolla on samat toiveet seksin suhteen.

Jos on demiseksuaali niin sitten täytyy vain odottaa, että kohtaa jonkun, johon on myös tunteita.

Vieläkin epäilen, että ap saattaa olla hyvin estynyt tms jos ei edes ei-penetratiivinen seksi kiinnosta niin, että joutuu itse hillitsemään itseään.

Joillekin seksi on todella tärkeää, joillekin ei. Joka tapauksessa olisi ihanteellista löytää kumppani, jolla on suunnilleen samanlainen libido. Tällä palstalla lukee surullisia tarinoita mitä tapahtuu, kun halut eivät lainkaan kohtaa.

Vierailija
92/113 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on oman olettamukseni mukaan "jonkin verran" heitä, joille seksi on, mitä ilmeisemin lähinnä vain mekaaninen toimitus, jossa tunteet -jos niitä on, niin ne ovat lähinnä tiellä ja haitta. 

Mutta täällä kohtaa myös hämmentävän paljon heitä, joille oma valinta on lähinnä vain erilaisten valintojen ja päätöstn tekemistä ilman, että niitä rajoitaisi kukaan muu, tai mikään ulkopuolinen; oli kyse sitten siitä, että löytää sen itselle sopivimman ja täydellisimmän kumppanin ta siitä parantuuko vai onko parantumatta sairaudestaan, omasta pituuskasvustaan, taloudellsiesta asemastaan jne.

Vaan kai sitä pitäsi osata olla iloine ja vähintään tyytyväinen kun on olemassa tämä palsta, että voi jossain kohdata ja tavata näitä ylen viisaita ja kaikkitietäviä ja niiden mukaisia valintoja ja päätöksiä tekeviä ja tehneitä ihmisiä. Omassa melko pienessä elämänpiirissäni (, joka on toistaseksi rajoittunut tellukselle) olen toistaiseksi kohdannut hietä verraten vähän, missään muualla.     

Vierailija
93/113 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kertoi jo aiemmin tässä ketjussa, ettei hänellä ole mitään halua koskettaa miehen kehoa kädellä tai suulla ennen vakiintunutta parisuhdetta. Orgasmeista puhumattakaan.

Vierailija
94/113 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on kuitenkin aikuisille aivan normaalia toimintaa. Tuskin sen pihtaaminen parantaa, mahdollisen, parin laatua. Mieluumminkin siinä käyttää aikaa deittaillessa, huomatakseen sitten myöhemmin, ettei tämän kanssa tule synkkaamaan.

Itselläni oli seksiä viimeistään toisella kerralla, enkä muuttaisi tapaani jos vielä olisi tarvetta etsiä kumppania.

N 48, parisuhteessa 14 vuotta.

On myös aivan normaalia olla harrastamatta seksiä jokaisen kanssa jonka kanssa on käynyt kaksi kertaa kahvilla. Ei myöskään ole "pihtaamista" jos ei halua panna kaikkia.

Vierailija
95/113 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olisin heittänyt mäkeen sellaisen miehen, joka ei olisi ollut himoisa ja halukas samantien minut kohdatessaan. Nykyään, vanhempana heittäisin mäkeen miehen joka kävisi heti pöksyihin kiinni. Näin sitä maailma ja oma mieli muuttuu :D

Vierailija
96/113 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja entäs jos sitten sillä unelmien parisuhdemiehellä onkin sellainen ns. shrimp? Jätätkö heti vai odotteletko että jospa se siitä?

Vierailija
97/113 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko kokeillut esileikkejä? Yhdyntään asti ehtii vaikka kuukausien päästä. Ja yhdynnän jälkeen taas, että oletko miettinyt myös sitä puolta, että voi olla hyvä jopa tulla raskaaksi ennen naimisiin menoa, niin tietää, että sekin onnistuu?  Tavoitteiden on oltava yhteiset.

Tästä sain päivän naurut, kiitos!! :D

Vierailija
98/113 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja entäs jos sitten sillä unelmien parisuhdemiehellä onkin sellainen ns. shrimp? Jätätkö heti vai odotteletko että jospa se siitä?

En ole ap, mutta jos nainen on neitsyt niin eihän hänellä ole vertailupohjaa? Ihmettelisin siis jos sen takia jättäisi mutta eihän sitä tiedä.

Vierailija
99/113 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vertailupohjaa? No vaikka ei oliskaan niin aika palikka saa olla jos ei erota miltä 10 vs. 20cm näyttää ja varsinkin tuntuu. Jossain vaiheessa alkaa väistämättä pohdituttamaan, mitä aidan takaa mahtaa löytyäkään... Jälki on sitten monesti rumaa siinä vaiheessa. Siksi kannatan ehdottomasti sitä ajatusta, että tämä lihallinen puoli testataan riittävän ajoissa, ennen kuin on sitoumuksia ja pahimmassa tapauksessa asuntovelkoja ja kersoja siinä rinnalla sotkemassa.

Vierailija
100/113 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vertailupohjaa? No vaikka ei oliskaan niin aika palikka saa olla jos ei erota miltä 10 vs. 20cm näyttää ja varsinkin tuntuu. Jossain vaiheessa alkaa väistämättä pohdituttamaan, mitä aidan takaa mahtaa löytyäkään... Jälki on sitten monesti rumaa siinä vaiheessa. Siksi kannatan ehdottomasti sitä ajatusta, että tämä lihallinen puoli testataan riittävän ajoissa, ennen kuin on sitoumuksia ja pahimmassa tapauksessa asuntovelkoja ja kersoja siinä rinnalla sotkemassa.

Eipä välttämättä ala. On myös naisia, jotka löydettyään elämänsä miehen eivät edes mieti tuollaisia asioita. Mutta ethän sinä sitä taida uskoa.