Tubettaja Roni Back nykyään sinkku!
Kommentit (22)
Mitä, onko se ja Tattis eronneet? Miksi?
No jee. Mua ei kiinnosta lainkaan tubekulttuuri eikä siten mitkään tubettajatkaan.
En itse perusta kys. tubettajasta, mutta antakaa nyt ihmiselle oikeus toipua rauhassa ja pitää oikeus yksityisasioihin.
https://scontent-arn2-1.cdninstagram.com/vp/397360a3cb433fb21b334ce713b…
Sori tytöt, meni jo.
Miks ne on eronnu? Onko edes totta.
Vierailija kirjoitti:
https://scontent-arn2-1.cdninstagram.com/vp/397360a3cb433fb21b334ce713b…
Sori tytöt, meni jo.
Eikä! :(
Karismaa kuin kastemadolla, sanoi joku nasevasti 4 tähden illallisketjussa. Todella puiseva ja tylsä mies, yleissivistys tosi heikko. Vaikea ymmärtää jätkän suosiota. Eikö noiden tubettajien pitäisi olla viihdyttäviä ja persoonallisia?
Mihin tarvii tyttistä kun on veli kyljessä 24/7
Ei todellakaan ole homo!vaan antti tuisku fani
V olikin aivan liian tasokas sille.
Kertoi eilen videollaan erosta. Lapseni 8 v on suuri fani ja aina kuulen väkisinkin Ronin kuulumiset.
En kyllä itsekään ymmärrä suosiota, mutta lapsiin uppoaa kuin häkä.
Vierailija kirjoitti:
No jee. Mua ei kiinnosta lainkaan tubekulttuuri eikä siten mitkään tubettajatkaan.
No kiitos kun kerroit, nyt voitkin siirtyä seuraavaan ketjuun kertomaan, ettei kiinnosta.
Kyllä muitakin tubettajia löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Karismaa kuin kastemad8olla, sanoi joku nasevasti 4 tähden illallisketjussa. Todella puiseva ja tylsä mies, yleissivistys tosi heikko. Vaikea ymmärtää jätkän suosiota. Eikö noiden tubettajien pitäisi olla viihdyttäviä ja persoonallisia?
Joo, sehän oli veljensä kanssa Haluatko miljonääriksi -kisassa. Putosivat kai ilman rahaa, vai saiko ne sen tonnin. Aika tiedottomiltä vaikuttivat.
Ei saaneet rahaa, tais kosahtaa ekaan, ellei jopa tokaan HELPPOON kysymykseen Spaissareista. Mut siis onkohan tällä Tattiksella joku juunou diagnoosi?
Taidat haluta kilpakosijoita tappelemaan Ronista, kun kerran ilmoitit siitä sinkkuuntumisesta tällä Suomen suosituimmalla keskusteluareenalla.