Miksi katkeroitumisestani ei saa keskustella?
Ihan ihme meininkiä, että pitää poistaa ihan suht asiallisella linjalla pysynyt keskustelu siitä miten uskoni naisen saamiseen ja naissukupuolen hyvyyteen alkaa hiipua.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukuitko ketjussa siis naiset yleisesti jollakin tavalla huonoiksi? Millaisia kuvauksia ja analyyseja naisista teit?
Tein suht pitkän avautumisen, mutta tiivistettynä totesin, että saan naisilta osakseni joko ikävää kohtelua tai sitten minua käytetään hyväksi jos yritän tehdä tuttavuutta. Tämän vuoksi uskoni kumppanin löytymisen ja naisten hyvyyden suhteen alkaa olla koetuksella. En nimitellyt ketään tai mielestäni muutenkaan erityisen törkeästi puhunut kenestäkään. Ap
Oletko siis lähestynyt valtaosaa kaikista maailman naisista ja saanut pakit jokaiselta, vai millä perusteella uskosi kokonaisen sukupuolen hyvyyteen on uhattuna?
No varmaan voi jo melkein sanoa, että olen lähestynyt valtaosaa. Yli kymmenen vuotta yrittänyt lähestyä naisia sekä lähialueelta, että jopa epätoivoissani ulkomailtakin. Kehnoa on ollut menestys. Ulkomailta itseasiassa tuntuu parhaiten pääsevän juttuun naisten kanssa, mutta syynä ehkä on "ekstoottinen" alkuperäni. Suomalaisen naisen kyllä ihan mieluiten tahtoisin. Lähialueen naisia kohtaan olen alkanut jo kasvattamaan päälleni suojamuuria, pelkkää hyväksikäyttöä ja ilkeilyä on tosiaan varsinkin siltä suunnalta tullut.
Luulisi, että jos kymmenenkin vuotta yrittää itselleen löytää kumppania niin pitäisi jo alkaa tärppäämään, mutta ei näköjään. Valitettavan harvassa tuntuu olevan sellaisetkin naiset, jotka pysyisivät edes hyvinä ystävinä. Aina pitää alkaa järjestämään jotain draamaa, tai sitten minulle lankeaa joku viihdyttäjän ja hovipalvelijan rooli, ja jos roolia en toteuta niin alkaa taas joku draama siitä miten minussa on jokin vikana.
En sitten tiedä onnistunko aina löytämään jotain sekopäitä, vai onko ihan kaikki naiset oikeasti tuollaisia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites olisi ap, jos lopettaisit jankkaamisen "naisen saamisesta" ja asennoituisit tasa-arvoisen, kumpaakin tyydyttävän ihmissuhteen kehittämiseen.
Jos sinä pelkästään haluat "saada naista" niin sinähän siis haluat tunkea vehjettäsi reikään ja sen voit tehdä vaikka mikrossa lämmitettyyn jauhelihapakettiin yhtymällä. Tuommoinen 5 min. täydellä teholla lämmittää sopivasti.
Ei ole kyse mistään "naisen saamisesta" vaan tasa-arvoisen kumppanin löytämisestä.
Jos olisin reiän perässä niin sen voisi hoitaa ilmeisesti ihan oikean naisen kanssa kunhan maksaa tarpeeksi. Tai sitten voin jatkaa hyväksi todetulla ja ilmaisella linjalla käteni kanssa. On toiminut tähänkin asti kyseisen tarpeen tyydyttämisessä. Ap
No jospa sitten aloitat itsesi kehittämisen suotuisaan suuntaan kirjoituksistasi. Älä kirjoita ongelmistasi "naisen saamisessa" ellet tarkoita sitä.
iik olen trolli ja mulla on tosi paha olla mutta olen vielä niin pieni ja arka etten uskalla edes sitä sanoa vaan olen ilkeä ja haukun kaikkia muita. kohta menen itkemään itseni uneen!
sE on se osa mikä sinulle, arvoisa mies/poika on täällä varattu. ja ellet kapinoi sitä vastaan, se on se osa näköjään johon sinut laitetaan. joten miehet ja pojat, kun luette näitä tekstejä täällä älkää alistuko vaan osallistukaa teistä me naiset ollaan kiinnostuneita oikeasti, eikä ilkeilijöistä jaksa kukaan kauaa. se on tragedia se.
Vierailija kirjoitti:
Puolet "kommenteista" ap:n omia.
Minusta taas tuntuu, että nuo mainitsemasi puolet kommenteista ovat sinun kirjoittamiasi, että saat ylläpidettyä jotain erikoista trollishowtasi. Kukin tietty tyylillään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolet "kommenteista" ap:n omia.
Minusta taas tuntuu, että nuo mainitsemasi puolet kommenteista ovat sinun kirjoittamiasi, että saat ylläpidettyä jotain erikoista trollishowtasi. Kukin tietty tyylillään. Ap
Olet ihan oikeassa. sinä sen sijaan olet rohkea kun puhut asiastasi kuten nuoren fiksun aikuisen kuuluukin. edelleen ,se on minuta hienoa
Vierailija kirjoitti:
Mites olisi ap, jos lopettaisit jankkaamisen "naisen saamisesta" ja asennoituisit tasa-arvoisen, kumpaakin tyydyttävän ihmissuhteen kehittämiseen.
Jos sinä pelkästään haluat "saada naista" niin sinähän siis haluat tunkea vehjettäsi reikään ja sen voit tehdä vaikka mikrossa lämmitettyyn jauhelihapakettiin yhtymällä. Tuommoinen 5 min. täydellä teholla lämmittää sopivasti.
Miten voi näin täydellinen mie5vihakommentti saada tykkäyksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lukenut alkuperäistä ketjua, mutta tässä olisi pari ajatusta tuohon katkeroitumiseen:
Mitäpä jos vaihtaisit näkökulmaa? Ajattelisit "naisen saamisen" sijasta suhteen luomista jonkun ihmisyksilön kanssa, joka on nainen? Ja lakkaisit ajattelemasta, että kokonaisen sukupuolen olisi oltava mustavalkoisesti joko hyvä tai paha? Alkaisit ajattelemaan ihmisiä yksilöinä hyvine ja huonoine puolineen ja kohtelemaan heitä yksilöinä myös?
Toiseksi, jotkut ihmiset katkeroituvat helpommin ja jotkut vaikeammin kohdatessaan vastoinkäymisiä. Pystyisitkö ruokkimaan itsessäsi sellaisia piirteitä, jotka estävät katkeroitumista? Pystyisitkö ajattelemaan vähemmän mustavalkoisesti? Pystyisitkö iloitsemaan pienistä hyvistä asioista? Onko sinulla jokin luova kyky, jonka käyttämisestä voisit saada iloa?
No noin olenkin pyrkinyt ajattelemaan, mutta alkaa käydä vähän vaikeaksi kun aina kohtaa vastoinkäymisiä. Sitä joko ilkeästi sanotaan, että en kelpaa tai sitten aletaan antaa ymmärtää, että jotain olisi muka luvassa, mutta sitten vedetään matto jalkojen alta jossain vaiheessa. Tai sitten annetaan ymmärtää jotain enemmän, mutta friendzonetetaan heti kun alkaa ilmaista tunteitaan. Usko alkaa ihan tosiaan loppua tässä hommassa. Ap
Joo, ihmissuhteet ovat kyllä vaikeita, ei auta kuin yrittää, erehtyä ja olla kärsivällinen. Jopa niillä sosiaalisesti lahjakkailla ja seurallisilla se on isoksi osaksi rämpimistä. Mailttia vaan, ja viisautta erottaa toisistaan ne omat toiveet, omat mieltymykset, toisten vastaavat, toisten motiivit... Pystytkö hiukan irroittamaan katsetta siitä toivotusta päämäärästä (se suhde) ja havainnoimaan enempi, mitä siinä hetkessä tapahtuu?
Sä olet ap ilmeisesti kovasti yrittänyt. kyllä mä uskon että se elämässä aina kantaa hedelmää ja palkitaan tavalla tai toisella, usko pois. itsekin olent naisena kokenyt pettymyksia ihmisten ja miesten suhteen. siinä menee aikansa kerätä itsensä että jaksaa yrittää uudestaan. joskus tulee ajatelleeksi että on parempi olla yksin. silti ihmistä ei ole luotu olemaan yksin vaan jokainen tarvitsee toisia.
Vierailija kirjoitti:
Uli uli vali vali.
osaisitko tai uskaltaisitko yhtään tarkemmin ilmaista että mihin kohtaan sinua sattuu niin voisin puhaltaa pipin pois? silitys poskellesi! :D
Vierailija kirjoitti:
"naisen saaminen"....jepjuujippijaijeee.Eiköhän tuo kerro kaiken olennaisen sinusta.Pitääkö vielä ihmetellä, että miksi ei onnistu?Ihan pitää täällä monta ketjua aloittaa siitä, että joku v*tun jurpo ei saa p*ua? Polje kuule vielä jalkaa maahan, ja heittäydy lattialle ja huuda, että kun Mulla on oikeus *uun ja naisten velvollisuus on antaa sitä aina kun mä haluun....Uaaaaaaa
ketäs vailla Sinä arvon nuori ihminen olet, miestä? voidaan keskustella siitäkin. ihan näin naisena voin yrittää olla sinulle hetken isä jos siltä tuntuu. ihan Sinun vuoksesi vaan opetan mannut ja maan :D
Vierailija kirjoitti:
"naisen saaminen"....jepjuujippijaijeee.Eiköhän tuo kerro kaiken olennaisen sinusta.Pitääkö vielä ihmetellä, että miksi ei onnistu?Ihan pitää täällä monta ketjua aloittaa siitä, että joku v*tun jurpo ei saa p*ua? Polje kuule vielä jalkaa maahan, ja heittäydy lattialle ja huuda, että kun Mulla on oikeus *uun ja naisten velvollisuus on antaa sitä aina kun mä haluun....Uaaaaaaa
Naisen saamisella tarkoitan kyllä ihan naisen saamista/löytymistä. Jos puhuisin mainitsemastasi asiasta niin varmaan sitten laittaisin, että on ongelmia saada pillua. Joka tietty tavallaan on sekin totta, koska ei pillua ilman naista jne. Ap
Toivon suomalaiselle pojalle ja miehelle voimaantumista. Ap on hieno esimerkki siitä, miten asioita hoidetaan. niistä keskustellaan rehdisti ja avoimesti itsensä likoon laittaen, ja niitä ei hävetä eikä heittäydytä lapseksi raivoamaan karkkihyllylle kuten lapset tekevät, ellei sitten ole se pieni lapsi kuten nuo trollit. silloin tietysti niin on varmaan pakko toimia :D
Ihanaa illanjatkoa Sinulle ja ihan kaikille. Ja kiitos modelle, joka armeliaasti antoi tämän keskustelun vihdoin käydä. Oletpa hieno mode!
mene yli-laudalle keskustelmaan, siellä ei sensuroida vaikka puhuisit ma-muista yms
Toivottavasti ap et tee sitä virhettä, että avaudut vaikeuksistasi naisille. Muistan itse aikoinani miten valtava turn off oli, jos nuori mies alkoi kertoa elämänsä vaikeuksista kuten esim. vaikeasta lapsuudesta. Tuli sellainen pieni pakokauhu, että ei kai tuo luule että minusta tulee joku lohduttava ja kärsivällinen äitihahmo. Se että käytät ilmaisua "naisten hyvyys" kuulostaa myös vähän pelottavalta. Ei naiset ole mitenkään "hyviä" sukupuolensa perusteella vaan yksilöitä monipuolisine vikoineen kuten miehetkin.
Avautumisen aika on vasta sitten kun suhde on todella vakiintunut.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet ap ilmeisesti kovasti yrittänyt. kyllä mä uskon että se elämässä aina kantaa hedelmää ja palkitaan tavalla tai toisella, usko pois. itsekin olent naisena kokenyt pettymyksia ihmisten ja miesten suhteen. siinä menee aikansa kerätä itsensä että jaksaa yrittää uudestaan. joskus tulee ajatelleeksi että on parempi olla yksin. silti ihmistä ei ole luotu olemaan yksin vaan jokainen tarvitsee toisia.
Juu, olen yrittänyt kovasti aina välistä asennoitua niin, että en tarvitse naista elämääni, mutta aina se naisen kaipuu kuitenkin jostain hiipii mieleen. Varsinkin jos joutuu olemaan onnellisten pariskuntien läheisyydessä ja näkemään miten ihanaa se parhaimmillaan voisi olla toisen ihmisen kanssa. Pitäisi varmaan vaan lukkiutua sisälle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lukenut alkuperäistä ketjua, mutta tässä olisi pari ajatusta tuohon katkeroitumiseen:
Mitäpä jos vaihtaisit näkökulmaa? Ajattelisit "naisen saamisen" sijasta suhteen luomista jonkun ihmisyksilön kanssa, joka on nainen? Ja lakkaisit ajattelemasta, että kokonaisen sukupuolen olisi oltava mustavalkoisesti joko hyvä tai paha? Alkaisit ajattelemaan ihmisiä yksilöinä hyvine ja huonoine puolineen ja kohtelemaan heitä yksilöinä myös?
Toiseksi, jotkut ihmiset katkeroituvat helpommin ja jotkut vaikeammin kohdatessaan vastoinkäymisiä. Pystyisitkö ruokkimaan itsessäsi sellaisia piirteitä, jotka estävät katkeroitumista? Pystyisitkö ajattelemaan vähemmän mustavalkoisesti? Pystyisitkö iloitsemaan pienistä hyvistä asioista? Onko sinulla jokin luova kyky, jonka käyttämisestä voisit saada iloa?
No noin olenkin pyrkinyt ajattelemaan, mutta alkaa käydä vähän vaikeaksi kun aina kohtaa vastoinkäymisiä. Sitä joko ilkeästi sanotaan, että en kelpaa tai sitten aletaan antaa ymmärtää, että jotain olisi muka luvassa, mutta sitten vedetään matto jalkojen alta jossain vaiheessa. Tai sitten annetaan ymmärtää jotain enemmän, mutta friendzonetetaan heti kun alkaa ilmaista tunteitaan. Usko alkaa ihan tosiaan loppua tässä hommassa. Ap
Joo, ihmissuhteet ovat kyllä vaikeita, ei auta kuin yrittää, erehtyä ja olla kärsivällinen. Jopa niillä sosiaalisesti lahjakkailla ja seurallisilla se on isoksi osaksi rämpimistä. Mailttia vaan, ja viisautta erottaa toisistaan ne omat toiveet, omat mieltymykset, toisten vastaavat, toisten motiivit... Pystytkö hiukan irroittamaan katsetta siitä toivotusta päämäärästä (se suhde) ja havainnoimaan enempi, mitä siinä hetkessä tapahtuu?
Varmasti niillä sosiaalisesti lahjakkaillakin on vaikeaa, mutta että ihan aina menisi kaikki päin prinkkalaa? Sitä en usko. En nyt ihan tiedä ymmärsinkö mitä tarkoitit, mutta en paahda menemään parisuhteen kiilto silmissä, vaan pyrin aina tutustumaan naiseen ihmisenä ja sitä kautta hieman luotaamaan sitä, että kiinnostaako hän minua vai ei. Välillä minulla on kyllä suuria ongelmia havaita, että olenko kaveri vai halutaanko minusta enemmän, mutta siitä syytän kyllä naisiakin. Nykyään suhtaudun niin, että kaikki tuollaiset tapaukset tahtovat olla korkeintaan vain kavereita, koska niin se on tähänkin asti aina ollut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap kommentoi omia juttujaan muka toisina kommentoijina.
Hei ap, tyylisi tunnistaa kyllä. Miksi viitsit?
Aika pimeää muuten katkeroitua puolta ihmiskuntaa kohtaan jos jotkut yksilöt ovat tehneet ap:lle jotain....mitä kyllä epäilen.
Ihan kuule ystävän neuvo täältä takavasemmalta: hanki ihmeessä apua tuohon paranoiaasi, jookos? Ei voi olla laadukasta elämää tuollainen jatkuvassa epäilyssä ja arvuttelussa eläminen :/
P.s. se on asenteesi ja tuo pimeys missä vika.