Miksi jotkut ihmiset uskovat henkiolentoihin?
Kommentit (14)
Miksi jotkut eivät usko?
Näetkö infrapuna alueelle? Entäpä ultravioletti alueelle? Kuuletko ja haistatko yhtä hyvin kuin koira? Se ettet aisteillaisi havaitse jotain, ei tarkoita ettei sitä ole olemassa.
Jumala on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti!
Ootko koskaan mennyt syvälle metsään? Ainakin 10 - 20 km sivistyksestä, muista ihmisistä?
Siellä huomaa olevansa täysin jonkun toisen/joidenkin toisten armoilla. Se on voimakas ja voimiinnuttava tunne. Äiti luonto on tehnyt tehtävänsä. On helppoa uskoa Tapioon ja Ahtiin sen jälkeen.
Psykoosi tai ovat muuten vinksahtaneita
God is spirit,näin olen kuullut. Henkimaailma on suurempi kuin tämä ja Jumala Jeesuksen kautta loi kaiken olevan. Ihminen on henki,sielu,ruumis.
On enkeleitä ja langenneita enkeleitä(demoneja) paholainen on henkiolento
Raamattu kursseille ni asia alkaa selvii
Ne voi kertoa sulle olemassa olostaan vaikka pistämällä jonkun ajatuksen sun päähän, ja sitten "sattumalta" löydät vahvistuksen siitä tosimaailmassa jollain tavalla.
Ap, sinä ja minäkin olemme henkiä. Toistaiseksi lihapuvussa mutta kun tulee aika luopua tästä emme ole sen vähempää olemassa. Olomuoto vaan muuttuu.
Monilla on ihan omakohtaista kokemusta, joten on helppo uskoa.
Kai ne siitä jotain lohtua saa. Mua on aina kiinnostanut henkimaailman ihmeet mutta että uskoisinko oikeasti sellaiseen niin rehellisesti sanottuna en. En ole itse kokenut mitään erityisen yliluonnollista mitä ei voisi selittää millään muulla. Mulle kaikki nuo on vaan semmosta hassuttelua. Tunnen ihmisiä jotka kokevat että he näkevät menneitä elämiä yms. mutta itse taidan olla niin puupää ettei vastaanottokykyä ole :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut eivät usko?
Näetkö infrapuna alueelle? Entäpä ultravioletti alueelle? Kuuletko ja haistatko yhtä hyvin kuin koira? Se ettet aisteillaisi havaitse jotain, ei tarkoita ettei sitä ole olemassa.
Henkiolennot eivät vaikuta noillakaan alueilla.
Henkiolentojen myös väitetään ilmestyvän ja aiheuttavan ääniä.
Aavedatan tapaiset kusetusfirmat tosin muka "havaitsevat" aaveita teknisillä mittavälineillä, mutta kyseessä on silkka huuhaa, sattumanvaraiset anomaliat tulkitaan hengiksi.
Pimeässä kuunnellaan radion kohinaa ja kysellään kummajaisilta asioita.
Mikä yllätys, että radiosta voi kuulua ääniä, jopa sanoja...
Uskotko itse vai et? Ja mikä on syynä?