Mies vittuilee ja syyttelee enkä ymmärrä miksi
Mistä nyt on kyse, miehet, vastatkaa? Mies ollut kiukkuinen ja joka päivä jostain ilkeillyt jo viikon. Tänään mulla keitti yli mirhen ilkeily ja kysyin miksi olet niin ilkeä minulle toistuvasti. Mies alkoi selittämään, että kun sä olet aina tabletilla, luet sähköposteja ja käännät heti näytön piiloon jos hän tulee paikalle. Ja sitä ja tätä, suurinpiirtein kaikki mukaan lukien pelkästään miehen päätäntävallassa olleet asiat oli nyt minun syytä. Sain hirveän haukkumaryöpyn ja nyt mietin tuleeko tästä sitten avioero.
Onko miehellä toinen nainen ja ei vaan saa sanottua itse asiaa? Vai onko niin töistä stressaantunut että projisoi pahan olonsa minun syyksi? Vai mitä??
Kommentit (17)
Meillä mentiin eilen hyvin mielin normaalisti nukkumaan. Aamulla mies ärtynyt, hermostunut ja saarnaa ihme asioista. Haukkuu yleensä erästä naapuria (syystäkin) mutta äsken oli naapurille mielinkielin ja kun itse kommentoin jotain niin lähti puolustamaan naapuria ja äksyilemään minulle. Tuntui että joku ihme rintama nousi minua vastaan ja mies yrittää tunkea minua maanrakoon. Käytös hyvin ylimielistä kohtaani. Ei kuuntele, mitätöi ja ylimielisesti vain paasaa. Sellainen aggressio tunkee miehestä ja hänen puheistaan läpi. En taas yhtään tiedä mistä tuulee?!
Tätä pitäisi kysyä siltä omalta mieheltä. Ehkä hän on mustasukkainen sille, mitä näet netissä, vaikka av-mammoille. Sinun olisi pitänyt sekin aika siivota, silitellä miestäsi tai muuten tehdä hänen oloaan mukavaksi.
Onko nämä raivoavat miehet selvin päin? Onko ongelma liikaa viinaa, viinan puute vai ihan vaan tavallinen mielipaha, jos juominen ei ole ongelma?
silloin kun toinen ihminen haastaa riitaa häntä luultavasti vaivaa jokin asia. silloin on syytä keskittyä keskustelemaan siitä eikä paeta sitä nettiin. onnea parisuhteeseenne. asia ei selviä millään tavalla kyselemällä täällä päinvastoin.
Ei ole humalassa. Ja tämä ei ole provo. En jaksa tällaista enää. Taidan mennä hukuttautumaan lähijärveen tästä
Vierailija kirjoitti:
Ei ole humalassa. Ja tämä ei ole provo. En jaksa tällaista enää. Taidan mennä hukuttautumaan lähijärveen tästä
älä mene järveen vaan ota ihan rauhallisesti ja mene ajoissa nukkumaan ja lepäämään. huomenna on taas uusi päivä uusine mahdollisuuksineen ja toiveineen.
Tottakai otat eron jos talo on maksettu.
Meillä mies on ollut tuollainen jo vuosia, varmaan 10v. Eipä sano syytä. Työ vissiin vituttaa ja purkaa sen minuun mutta mitään muutoksia ei tee työn suhteen.
No mitä oot koko ajan jollain läppärillä tai puhelimella? Nyt kato kuule peiliin.
Vierailija kirjoitti:
paska provo ja miesvihaa täynnää
sinä ressukka et tunnistaisi miesvihaa, vaikka sitä naamaan hierottaisiin. On nyt vissiin vaan niin muodikasta tulla jankuttamaan tuota joka ketjuun?
Kyllä se harmittaa jos on koko ajan häppärillä.
Onko mies ollut jo pidempään kiukkuinen vai vasta vähän aikaa?
Mustasukkaisuutta. Hänhän selitti jo sen. Provohan tämä toki on
mies50v
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö hakata avanto ensin vai onko jo sula?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö hakata avanto ensin vai onko jo sula?
Kävin ulkona. Kyllä siellä aika sulan näköistä paikkaa on, sohjoa ja vettä jään päällä. Mietin nyt huomiseen. Parempi vaikka erota tuosta piinaajasta kuin hukuttautua...
En osaa auttaa mutta täällä samanlaista ja olen aivan loppu. Koko pääsiäinen mennyt tuollaista kuunnellessa enkä mitään järkevää syytä saa.