Apua, Instagram ja estäminen?
Onko henkilö estänyt minut jos viestit näkyy muttei sitä milloin hän on ollut viimeksi paikalla?
Hätä ja paniikki alkaa tulla kun riidan jälkeen mies ei vastaa viesteihin ja hänen paikalla olo tieto ei näy minulle mutta vaikuttaisi että viestit on mennyt perille.
Kommentit (20)
Mistä edes näkee, milloin joku on ollut viimeiseksi paikalla? Onko instassa tuollainenkin (vakoilu) ominaisuus? 😯
Vierailija kirjoitti:
Mistä edes näkee, milloin joku on ollut viimeiseksi paikalla? Onko instassa tuollainenkin (vakoilu) ominaisuus? 😯
Viesteihin kun menee niin siellä näkyy ketä on paikalla ja niitten kenen kanssa on viestitellyt niin näkyy milloin ne on viimeksi ollut paikalla.
Ehkä kannattaa yrittää selvittää asioita ihan vaikka puhelimella tai viestillä. Mokoman instan vois heittää hennettiin
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaa yrittää selvittää asioita ihan vaikka puhelimella tai viestillä. Mokoman instan vois heittää hennettiin
Instassa pääosin pidetään yhteyttä. Tiedän että hän ärsyyntyy minuun vielä enemmän jos laitan nyt viestiä wa:ssa, mesessä, normaalin tekstiviestin ja soitan. Siis jos hän ei ole estänyt minua tuolla instassa.
Auttakaa hyvät naiset 😭
Minun parisuhde voi olla oikeasti loppunut 😭😭😭😭😭
Jep, oli lyönyt eston päälle. Ihanan lapsellista
Onkohan edes hyvä olla hlön kanssa joka katoilee, estelee ja ei tiedä suhteen tilaa. Ei uskalla ottaa kantaa kumpi teki ja mitä, mutta osa naisista ei tee mitään erityistä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan edes hyvä olla hlön kanssa joka katoilee, estelee ja ei tiedä suhteen tilaa. Ei uskalla ottaa kantaa kumpi teki ja mitä, mutta osa naisista ei tee mitään erityistä.
Me siis asutaan eri paikkakunnilla ja riideltiin yöllä viesteillä. Ei ole sen kummemmin kadonnut. Wa:lla sain hänet kuitenkin kiinni.
Miten joku jaksaa riidellä viesteissä?
Näetkö hänen profiilinsa?
Mielestäni Instassa ei voi edes estää pelkkää viestien lähettelyä, vaan käyttäjä pitää estää joko kokonaan tai ei lainkaan. Jos on kokonaan estetty niin ei myöskään näe profiilia.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku jaksaa riidellä viesteissä?
Aina ei pysty puhumaan vaikka puhelimen äärellä on 🤷🏼
Vierailija kirjoitti:
Näetkö hänen profiilinsa?
Mielestäni Instassa ei voi edes estää pelkkää viestien lähettelyä, vaan käyttäjä pitää estää joko kokonaan tai ei lainkaan. Jos on kokonaan estetty niin ei myöskään näe profiilia.
En nähnyt mutta poisti jo eston.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesteihin kun menee niin siellä näkyy ketä on paikalla ja niitten kenen kanssa on viestitellyt niin näkyy milloin ne on viimeksi ollut paikalla.
ei mulla vaan näy. Vain se, milloin olen viimeksi ko. henkilön kanssa viestitellyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei noi instagram ja F.B. käyttäjät osaa enää keskutella ,ne elää kuplassa.Muokatut kehon ja pärstän kuvat. Siksi eivät halua tavata. Kun live keho ja naama ihan eri mitä siellä.
Instassa pystyy laittamaan asetuksista sen pois päältä, jossei halua että kukaan muu näkee, milloin olet ollut viimeksi online.
Vierailija kirjoitti:
Instassa pystyy laittamaan asetuksista sen pois päältä, jossei halua että kukaan muu näkee, milloin olet ollut viimeksi online.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Aaa, ja jos itse ei ole "Aktiivisessa tilassa", ei näe tätä viimeksi paikalla tietoa myöskään muilta, vai?
Löytyy siis näemmä profiilista --> asetukset --> yksityistyys --> toiminnan tila
-16
Sos