Poistin Tinderin. Nyt keskityn törmäämään ihmisiin ihan oikeassa elämässä, kannustan muitakin siihen!
Olen siis mies ja tinderistä ei tullut sen kummempaa kuin muutama seksiseuraa tyyppinen nainen tavattua, ei mitään sen kummempaa. Enkä varsinaisesti saa mitään pelkästä seksistä, pärjään ilmankin.
Enkä enää jaksa sitä swaippailua, ihan käytännössä turha ja aikaa vievä vempele. Katsos kun oikeassakin maailmassa voi jutella ihmisille. Ja hei, vieläpä heti näkee yhteensopivuuden ja kehonkielen ja kuulet äänenkin jopa välittömästi.
Siitä vain harrastuksissa ja kävelyillä juttusille. Ei tarvitse mennä iskemään. Vaan jutuille. Siitä eteenpäin luonto hoitaa, jos on hoitaakseen.
Ei se sen kummempaa ole. Ei tarvitse kuin mennä kiinnostuksen luokse. Ja jos jotain on tapahtuakseen, se tapahtuu. Joka tapauksessa olet kokemuksen rikkaampi.
Poista Tinder ja tapaa ihmisiä oikeassa elämässä!
Kommentit (24)
Nyt vasta tajusit. Olen tiennyt tuon aina.
Väännät oikein rautalangasta. Ei me mitään tyhmiä olla.
Paremmat mahdollisuudet sinulla on kun olet myös Tinderissä.
No Suomessa ei juurikaan ole parisuhteita syntynyt kaupan kassalla tai bussipysäkillä tai kävelyllä. Itse olen nainen ja olen pari kertaa lähestynyt miestä näissä paikoissa ja molemmat katsoivat minua kuin olisin hullu ja luikkivat paniikissa pakoon. Ilmeisesti vain mt-ongelmaiset puhuvat tuntemattomille.
Suomalaiset parisuhteet syntyvät pääosin vain kännissä baarissa. Tai siellä netissä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tajusin jo siinä kohtaa, kun olin aikeissa rekisteröityä Tinderille. Ylimielinen suhtautuminen tietojen käyttöoikeuksiin... Hyväksikäyttävät monen kiimaa. Ilmaisia hu oria sieltä ilmeisesti voi saada - joskus harvoin sattumalta jopa omaksi, joku väittää.
On se varmaan hyvä niille, jotka voi muhia vähän kenen kanssa vain, eikä omilla tiedoilla netissä niin väliä.
Eipä tuossa tarvii muuta kuin prepaid numeron ja saat tehtyä profiilin, ei siinä mitään omia tietoja tarvitse. Enää ainakaan, kun facea ei tarvita enää.
Ihanan tervehenkinen aloitus, toivottavasti törmään sinuun jossakin!
Vierailija kirjoitti:
Paremmat mahdollisuudet sinulla on kun olet myös Tinderissä.
En oikein usko. Sitten se Tinder vaan veisi turhaa aikaa ja huomiota, ja jos on kerran sellainen fiilis ettei sieltä mitään löydy eikä siellä jaksa olla, niin miksi ihmeessä pitäisikään. Tinder kuuseen ja kaikki huomio oikeaan elämään!
Joo onnea ton kanssa. Suomalaiset on maailman sosiaalisesti akwardeinta porukkaa.
Kerran kysyin naista treffeille jutustelun ohessa ja puhelin-numeroa niin nainen meinasi paskantaa housuun.
Olen mennyt juttelemaan livenä, lähes poikkeuksetta jokainen osoittaitunut varatuksi
11 ja 12, ihanaa kun kuitenkin olette menneet juttelemaan livenä! Toivottavasti joku toinen kerta tärppää! Harvoin kai siellä netissäkään heti osuu helmi kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Joo onnea ton kanssa. Suomalaiset on maailman sosiaalisesti akwardeinta porukkaa.
Kerran kysyin naista treffeille jutustelun ohessa ja puhelin-numeroa niin nainen meinasi paskantaa housuun.
Jos se oli äidinkielen opettaja?
Ap vaikuttaa melkoiselta ruudinkeksijältä.
Olen toiminut jo syksystä lähtien ohjeen mukaisesti eli Tinder suljettu. Kontakteja ollut tasan nolla. No, talven melkolailla möllötin töissä ja kotona ja harrasteissa, joissa käy vain naisia. Nyt kun olen ryöminyt ulos kolostani ja oikein avannut silmäni, ei tilaisuuksia vain ole. Näen ympärilläni vain varattuja miehiä. Tinderistä sain sentään jotain toivoa.
Että näin.
Ymmärrän.
Olen itse nuori ja naimisissa, mutta jos sinkku olisin niin en tinderiin sortuisi. Parasta on kun tapaa sen toisen henkilön perinteisesti kasvotusten.
Noi treffipalstat ja muuthan on monille vähän kuin harrastuksia. Vievät kaiken vapaa-ajan. Välillä pidetään jonkun viikon tai kuukauden breikki jos ollaan ns. Parisuhteessa, mutta sitten sinne taas samat naamat ilmaantuvat uutta yrittämään kun seurustekukumppanista löytyikin joku vika. En jaksaisi yhtään. Mitä tuosta jää lopulta käteen? Kasa merkityksettömiä lyhyitä ihmissuhteita, hukattua aikaa, turhanpäiväistä säätämistä. Parempi tosiaan keskittyä oikeaan elämään, oikeisiin ihmisiin, oikeisiin ihmissuhteisiin. Onnea!
Millä tavalla sinä ja suhtautumisesi ihmisiin sitten oli Tinderissä erilaista kuin kasvotusten kohdatessa? Miten persoonasi muuttuu kirjoitellessa? Miksi olet epäaito Tinderissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tajusin jo siinä kohtaa, kun olin aikeissa rekisteröityä Tinderille. Ylimielinen suhtautuminen tietojen käyttöoikeuksiin... Hyväksikäyttävät monen kiimaa. Ilmaisia hu oria sieltä ilmeisesti voi saada - joskus harvoin sattumalta jopa omaksi, joku väittää.
On se varmaan hyvä niille, jotka voi muhia vähän kenen kanssa vain, eikä omilla tiedoilla netissä niin väliä.
Eipä tuossa tarvii muuta kuin prepaid numeron ja saat tehtyä profiilin, ei siinä mitään omia tietoja tarvitse. Enää ainakaan, kun facea ei tarvita enää.
Ei kai kukaan ole niin pöljä, että rekisteröityy faceen omilla tiedoillaan? Saatika sitten tinderiin?
Syyt miksi Tinder tai muu vastaava ei anna minulle mitään: ihmisen tuoksu, ääni, maku, tapa liikkua ja se selittämätön "jokin" puuttuvat. Aistit eivät saa Tinderistä kiinnostavaa informaatiota. On täysin epäkiinnostavaa heitellä ilmaan one-linereita ilman em. aistittavia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Syyt miksi Tinder tai muu vastaava ei anna minulle mitään: ihmisen tuoksu, ääni, maku, tapa liikkua ja se selittämätön "jokin" puuttuvat. Aistit eivät saa Tinderistä kiinnostavaa informaatiota. On täysin epäkiinnostavaa heitellä ilmaan one-linereita ilman em. aistittavia asioita.
Eihän sen tarkoitus ole olla kuin ensikontakti. Vaihdetaan muutaman päivän ajan viestejä ja sovitaan treffit.
Joku voi mielummin päivystää koko kesän terassilla. Minulle sopi paljon paremmin sopia valmiiksi treffejä. Niin, että kun lähden sinne terassille tiedän jo tapaavani jonkun.
Älä törmää ainakaan muhun, kaadun helposti.