Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on mahdollista, että mies pitää minua kauniina kun itse en todellakaan mielestäni ole?

Vierailija
22.04.2019 |

Näkeekö vain minut ruusuisten lasien läpi? Mielistelee? Haluaa ilahduttaa? Siis ihan vakituinen suhde on, ei pitäisi edes olla mitään tarvetta sanoa noin. Eikä kysymys ole vastauksesta kysymykseeni, vaan kehuu spontaanista.

Itse en kyllä mielestäni ole ainakaan nyt mitenkään hyvän näköinen, ylipainoakin on.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän rakastaa sinua ❤

Vierailija
2/16 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuus on välillä ristiriitaista. Itse taas pidän itseäni komeana, mutta suurin osa naisista ei ole viehättynyt minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän teitä arvon pojat ja miehet, että teilläkin on rankkaa kun naisen itsetunto on niin alhaalla eikä se taida olla kelläään korkealla Suomessa. kyllä mun mies kun pari kertaa sanonut että olen hänestä nätti, siis ehkä vain ja ainoastaan hänestä, ja siksi että pidämme toisistamme meillä synkkaa ja meillä on yhteys ja haluamme toisiamme e= toinen on nätti, niin en minä sitä lypsä häneltä aamusta iltaan. kun laittaudun on kiva kuulla että oletpas mukavannäköinen tänään ja semmosta. ei miehen tehtävä muuten ole minun itsetuntoani rakentaa. teen sen ihan itse terapian avulla.

Vierailija
4/16 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ulkokuorella ei ole hitunkaan väliä, vaan sillä, mitä pakkaus sisältää.

Vierailija
5/16 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni ei ole koskaan sanonut minua kauniiksi tai kehunut millään lailla ulkonäköäni. Yhdessä yli 13v.

Vierailija
6/16 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ulkonäköä pakko kommentoida, niin eikö se ole kiva just noin päin? Itse olin iäisyyden yhdessä miehen kanssa, jonka mielestä en ollut oikein minkään näköinen, vaikka omasta mielestäni olen ihan peruskivan näköinen.

Vierailija
7/16 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuus on välillä ristiriitaista. Itse taas pidän itseäni komeana, mutta suurin osa naisista ei ole viehättynyt minusta.

Mun mielestä on todella upeaa että pidät itsestäsi. Jatka samaa rataa, kyllä tykkääjiäkin varmasti löytyy. Onnittelut vielä terveestä itsetunnosta!

Vierailija
8/16 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni ei ole koskaan sanonut minua kauniiksi tai kehunut millään lailla ulkonäköäni. Yhdessä yli 13v.

mä ymmärrän että naisena sen haluaa edes joskus kuulla, vaikkei se olekaan suhteen perusta tms. ihan kuten mieskin haluaa tuntea olevansa kumppanistaan puoleensavetävä niin samoin nainen haluaa kuulla olevansa haluttava=nätti, soma, kaunis, ihana, seksikäs, hyvännäköinen, miellyttävän näköinen, kivannäköinen tms jotain näistä joskus. se pitää liekkiä yllä. samoin naisen tehtävä on kertoa positiivista miehestään miksei ulkonäöstäkin

Vierailija
9/16 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo toki kivaa, mutta hämmentävää. Itse en paljon ulkonäköön kiinnitä huomiota, niin hämmästyn tosi paljon.

Ap

Vierailija
10/16 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä ymmärrän että naisena sen haluaa edes joskus kuulla, vaikkei se olekaan suhteen perusta tms. ihan kuten mieskin haluaa tuntea olevansa kumppanistaan puoleensavetävä niin samoin nainen haluaa kuulla olevansa haluttava=nätti, soma, kaunis, ihana, seksikäs, hyvännäköinen, miellyttävän näköinen, kivannäköinen tms jotain näistä joskus. se pitää liekkiä yllä. samoin naisen tehtävä on kertoa positiivista miehestään miksei ulkonäöstäkin

Niin, mä kehuin alkuaikoina paljonkin. Myös miehen ulkonäköä. En enää koska en saa mitään takaisin. Kai mä sitten olen todella ruma.

Vierailija
11/16 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo toki kivaa, mutta hämmentävää. Itse en paljon ulkonäköön kiinnitä huomiota, niin hämmästyn tosi paljon.

Ap

Mitä tähän voi sanoa, rakkaus on täynnä ihania ihmeitä ja hämmästystä, eikö vain :)

Vierailija
12/16 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mä kehuin alkuaikoina paljonkin. Myös miehen ulkonäköä. En enää koska en saa mitään takaisin. Kai mä sitten olen todella ruma.

ei kun sä kaipaat vaan rakkautta ja hyväksyntää kuten jokainen tekee, ja parisuhde on tietenkin se paikka mistä sitä haetaan ja sitä pitäisi saada ja samoin sitä kaikkea hyvää toiselle antaa.

Vierailija
13/16 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuo toinen kommentti kertoo vastauksen kysymykseesi, eli miehesi rakastaa sinua. Onnea ja nauti!

Vierailija
14/16 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ymmärrän teitä arvon pojat ja miehet, että teilläkin on rankkaa kun naisen itsetunto on niin alhaalla eikä se taida olla kelläään korkealla Suomessa. kyllä mun mies kun pari kertaa sanonut että olen hänestä nätti, siis ehkä vain ja ainoastaan hänestä, ja siksi että pidämme toisistamme meillä synkkaa ja meillä on yhteys ja haluamme toisiamme e= toinen on nätti, niin en minä sitä lypsä häneltä aamusta iltaan. kun laittaudun on kiva kuulla että oletpas mukavannäköinen tänään ja semmosta. ei miehen tehtävä muuten ole minun itsetuntoani rakentaa. teen sen ihan itse terapian avulla.

Minusta olet vähän hakoteillä. Toki, itseään pitää osata rakastaa. Mutta itsetunto nimenomaan rakentuu siitä, miten asettuu ympäristöönsä ja millaista palautetta sieltä saa. Onhan se toki hieno asia, jos pystyy yksin tai mielikuvitusmaailman avulla pitämään itsensä kasassa, mutta kyllä ihan terveellä tavalla ihmissuhteet joko rakentavat tai tuhoavat itsetuntoa. 

Vierailija
15/16 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmissä, niin se on, tytöt. Me vaatimattomamman näköisetkin kelpaaamme ja vielä komeille miehille.Itsevarmuus kaunistaa aina.

Vierailija
16/16 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, et ole mies.