Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi rikkaat eivät anna rahojaan köyhille?

Vierailija
22.04.2019 |

Mitä joku tekee yli 100 000 eurolla tilillä makaamassa? Siitä pitäisi ottaa puolet pois ja heittää rahat helikopterista alas köyhille.

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä yksi ja sama tyyppi kirjoittamassa useita saman tyyppisiä viestejä vai ajattelevatko monet ihmiset oikeasti niin, että köyhät ovat köyhiä siksi, etteivät osaa käyttää rahaa?

Luoja varjele, köyhyys näyttää vaivaavan näidenkin kirjoittajaa/kirjoittajia. Järjen köyhyys siis... :(

Vierailija
22/106 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakensivatpa suomalaiset erääseen keskisen afrikan maahan kipeästi tarvitun laitoksen.

Laitos pyöri, mutta tuotteiden jakeluorganisaatio ja alihankintaketju jäi afrikkalaisten huoleksi.

He eivät sitä toteuttaneet.

Matkaapa suomalaien pistämään alihankintaketjun kuntoon omana bisneksenään.

Saa nähdä, milloin hänestä tehdään paha riistäjäkapitalisti....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provo

Vierailija
24/106 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se ei korjaisi köyhien ongelmaa lopullisesti, kohta ne olis taas persaukisia. Niiden täytyy opetella itse hankkimaan rahansa. Rahaa on ihan riittävästi jokaiselle mutta pitää osata tienata.

Monet lottovoittajatkin on persaukisia parin vuoden päästä koska eivät osaa käsitellä rahaa ja tehdä sitä lisää. Pitäiskö heillekin syytää sitä vaan lisää ettei niiden vaan pidä ottaa itse vastuuta elämästään?

Jos kerran rahat kuitenkin palautuvat mielestäsi rikkaille, miksei niitä voi sitten antaa pois?

Juurihan mä sen selitin.

Koska se ei korjaa niiden köyhien omaa ongelmaa. Sittenhän niiden pitäisi olla antamassa koko ajan sitä rahaa lisää ja lisää sitten kun rahat taas loppuu koska eivät osaa itse käsitellä ja tienata lisää.

Ei se nyt voi mennä niin että osan ihmisistä pitäisi elättää muita.

Eli et kuitenkaan usko että alunperin rikas joka antais rahansa pois, saa ne takaisin.

Koska muutenhan voisit sen tehdä ilman huolia.

Kyse ei ole mistään huolista vaan siitä ettei köyhillä ole mitään oikeutta elää toisten rahoista.

Eikä niitä mitenkään maagisesti ”saa”, vaan sen eteen tehdään asioita. Asioita, jotka köyhän tulisi itse tehdä eikä vinkua muiden rahoja. Sinusta on oikein että joku muu tekee työn puolestasi ja sinä saat rahat tekemättä mitään?

Vierailija
25/106 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on miljoona kertaa nähty minne noi "köyhien" rahat sitten menee.

Peliautomaatteihin, lottoon, viinaan, tupakkaan, piriin, kannabikseen, ravintola- ja baari-iltoihin, maksullisiin, etelänmatkoihin, iphoneen, bemarimersuun, merkkivaatteisiin, botoksiin, ankkahuuliin, ripsienpidennyksiin, bemariin, luksuskäsilaukkuihin.

Sitten taas itketään kun on ulosotossa kymmeniä tuhansia ja pummataan kavereilta ja vanhemmilta rahaa ja safkaa.

Ilman noita luettelemani juttuja suomessa pärjää hyvin pienellä rahalla.

Ei kyllä kuuluu minulle kustantaa jonkun laiskurin elämää.

Vierailija
26/106 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä otsikkoa. Annan joka kuukausi 30% rahoistani köyhille, mutta he vain tuhlaavat ne eivätkä ymmärrä, että voisi säästääkin.

Vierailija
27/106 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä yksi ja sama tyyppi kirjoittamassa useita saman tyyppisiä viestejä vai ajattelevatko monet ihmiset oikeasti niin, että köyhät ovat köyhiä siksi, etteivät osaa käyttää rahaa?

Luoja varjele, köyhyys näyttää vaivaavan näidenkin kirjoittajaa/kirjoittajia. Järjen köyhyys siis... :(

Tuenmaksupäivinä näkyy kaupoissa ruuhka jossa ostetaan turhuuksia.Muuten voisi rahat riittääkin.

Vierailija
28/106 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne rahat tilillä makaa rikkailla. Ne sijoitetaan esim yrityksien kehittämiseen ( työllistää ihmisiä) ja sitä kautta tuomaan voittoa ( tai joskus häviötä). Vauraat ottavat riskejä, jotka onnistuessaan rikastuttavat ja voitot taas sijoitetaan. Rikkaat lahjoittavat yllättävän paljon hyväntekeväisyyteen esim järjestöjen kautta.

Itsellään ja suvullaan he ahneuksissaan rahat pitävät. Mutta eivätpä saa mukanaan hautaan.

Miettikää vaikka sitä upporikasta tanskalaista, jolla miljardiomaisuus. ( Se, jonka 3 lasta kuoli kamalassa Sri Lankan iskussa.) Hän omisti monta suurta ketjuliikettä. Esim Vero Moda.

Vierailija
29/106 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nehän antaa jo maltaita, ainakin Suomessa verotuksen kautta. Huoh. 

Hahahhah

Tajuatko miten paljon suomalainen on maksanut yhteiskunnalle ennenkuin on edes veronmaksuikäinen?

Vierailija
30/106 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä otsikkoa. Annan joka kuukausi 30% rahoistani köyhille, mutta he vain tuhlaavat ne eivätkä ymmärrä, että voisi säästääkin.

Maksat itsellesi infraa ja turvallisuutta.

Banaanivaltioihin saa muuttaa ja kokeilla...

Vierailija
31/106 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne rahat tilillä makaa rikkailla. Ne sijoitetaan esim yrityksien kehittämiseen ( työllistää ihmisiä) ja sitä kautta tuomaan voittoa ( tai joskus häviötä). Vauraat ottavat riskejä, jotka onnistuessaan rikastuttavat ja voitot taas sijoitetaan. Rikkaat lahjoittavat yllättävän paljon hyväntekeväisyyteen esim järjestöjen kautta.

Nykyään just EI sijoiteta yritykseen.

Massit otetaan ulos ja laitetaan veroparatiiseihin.

Sieltäkö ne työllistää porukkaa?

Vierailija
32/106 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa päättäjät (eliitti) pitää huolen siitä, että kansa keskimäärin pysyy köyhänä. "Rahasukuihinkaan" ei tavan ihminen pääse. Pienituloiset ovat katkeria mm. työttömille mutta näin halutaankin olevan. Tällöin ei kiinnitetä huomiota sinne minne kuuluisi. Työllä ei rikastu ja verot korkeat. Maailmanlaajuiset suuryritykset ja pääoma keräävät suurimmat voitot. Ihminen on aina korvattavissa toisella ja kohta koneilla.

Vierailija
33/106 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No antaako köyhät rahojaan rikkaille, vai mitä tämä marina on???

Vierailija
34/106 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksat itsellesi infraa ja turvallisuutta.

Banaanivaltioihin saa muuttaa ja kokeilla...

Lakeja pitäisi muuttaa. On muuta hauskoja noi youtube videot missä merirosvoille vastataankin rynkyillä ja tykeillä takaisin. 

Tulee pikkuveneidensä kanssa kiire aina takaisin satamaan. Loppuu se uho äkkiä ;)

Sinccis

Vierailija
35/106 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan elätä yhtään loista.

Jos eivät ota yhtään vastuuta omasta elämästään, niin olkoot köyhiä.

Vassarit sais kaikki kuskata neukkuihin.

Onhan se nyt helvetti, että mä teen työn, saan palkan ja vielä loisista pitäis pitää huoli, kun ne on köyhiä.

Just.

Tuskin tuollaisia kirjoittava osaa paljon muuta kuin uhota.

Jos viittaat edelliseen kommentoijaan niin olen hänen kanssaan samaa mieltä. Osaan vaikka mitä ja varsinkin palkkatyöni. Olen lopen kyllästynyt maksamaan tyhjästä 40% ansiotuloveroa, sinäkin kattoon räkijä voisit mennä töihin.

Vierailija
36/106 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa päättäjät (eliitti) pitää huolen siitä, että kansa keskimäärin pysyy köyhänä. "Rahasukuihinkaan" ei tavan ihminen pääse. Pienituloiset ovat katkeria mm. työttömille mutta näin halutaankin olevan. Tällöin ei kiinnitetä huomiota sinne minne kuuluisi. Työllä ei rikastu ja verot korkeat. Maailmanlaajuiset suuryritykset ja pääoma keräävät suurimmat voitot. Ihminen on aina korvattavissa toisella ja kohta koneilla.

Ei ole olemassa mitään eliittiä, vaan:

Elämä on laiffii!

Sinccis

Vierailija
37/106 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellään ja suvullaan he ahneuksissaan rahat pitävät. Mutta eivätpä saa mukanaan hautaan.

Miettikää vaikka sitä upporikasta tanskalaista, jolla miljardiomaisuus. ( Se, jonka 3 lasta kuoli kamalassa Sri Lankan iskussa.) Hän omisti monta suurta ketjuliikettä. Esim Vero Moda.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukkuu muita ahneeksi ja samaan aikaan vaatii itselleen muiden rahoja... etkö oikeasti nää miten tekopyhä olet? En tiedä pitäiskö itkeä tai nauraa.

Voin sanoa että ennenkuin asenteesi muuttuu et tuu saamaan paljoakaan rahaa yhtään mistään. Fiksuna yrittäisit vaikka etsiä netistä tietoa miten kerryttää omaisuutta ja lopettaisit ton kateellisen jauhamisen.

Vierailija
38/106 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä monet ovat köyhiä (ei kaikki) juuri siksi että ei osata käyttää rahaa. Tai paremminkin "osataan käyttää liiankin tehokkaasti". Eli vaikka olisi tuloja, niin niistä tuloista ei säästetä, eikä laiteta rahaa tuottamaan. Samaten otetaan kalliita luottoja turhiin hankintoihin.

Toki on köyhiä, jotka vielä eivät ole päässyt vaurastuun, mutta he eivät vingukaan "rikkailta rahat pois ja lisää tukia". Minäkin olen ollut köyhä ja säästänyt omaisuuteni pienestä palkasta, jota alkaa oleen ihan mukavasti. Mutta se tarkoittaakin sitä että hetken mieliteoista pitää tinkiä ja sijoittaa pieniäkin summia.

Vierailija
39/106 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt helvetti, että mä teen työn, saan palkan ja vielä loisista pitäis pitää huoli, kun ne on köyhiä.

Just.

Jos viittaat edelliseen kommentoijaan niin olen hänen kanssaan samaa mieltä. Osaan vaikka mitä ja varsinkin palkkatyöni. Olen lopen kyllästynyt maksamaan tyhjästä 40% ansiotuloveroa, sinäkin kattoon räkijä voisit mennä töihin.

Kerros nyt ensin tehtävänimekkeesi ja palkkasi.

Vai eikö mielikuvitustyöstä voi näitä kertoa?

Vierailija
40/106 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just.

Kerros nyt ensin tehtävänimekkeesi ja palkkasi.

Vai eikö mielikuvitustyöstä voi näitä kertoa?

IT on ala, ja 100k vuodessa brutto. Voisitko nyt sinäkin kertoa minkä kontribuution annat tähän yhteiskuntaan?

- eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan