Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen miettinyt syitä sille miksi en löydä seuraa eikä miehet juurikaan kiinnostu minusta missään

Vierailija
22.04.2019 |

Tänään se selvisi kun päätin laittaa treffi-ilmoituksen nettiin ja otin useita kuvia, joista olisin sitten voinut valita että mikä on paras. Harmikseni olisin voinut valita vain sen vähiten kauheimman. Miten voi ihmisellä olla näin vääristynyt kuva itsestään? Valehteleeko peili oikeasti niin paljon? En minä ole itseäni kaunottarena pitänyt peiliin katsoessakaan, mutta kyllä sieltä sentään näkyy siedettävämmän näköinen otus kuin noissa ottamissani kuvissa.

Arvaatte varmaan, jäikö profiili tekemättä.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Ja milloinkas itse olet osoittanut kiinnostuksesi yhtäkään miestä kohtaan? - Ja ei treffi-ilmoituksen  "kauheassakaan" kuvassa ole mitään vikaa, jos se on sopusoinnussa muun profilin kanssa. - Paljon ikävämpä on suoranainen valehtelu, joka apaljastuu viim. sitten kohdatessa.

Vierailija
2/53 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No no älä ole öiian ankara ittelles. Anna mennä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minunkin pitää ottaa todella monta selfietä ennen kuin olen tyytyväinen. Aina kuitenkin olen löytänyt seuraa, niin treffipalstoilta kuin livenäkin. Joten uusia kuvia vaan ottamaan ja laittamaan se profiili:)

Vierailija
4/53 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Olen mielestäni ihan kaunis kun katson peiliin, saan tosi paljon kehuja ulkonäöstäni ihan kaiken ikäisiltä miehiltä sekä naisilta. Mutta kun yritän ottaa kuvaa, en näytä mielestäni yhtään hyvältä tai samalta miltä peilistä. Tämän vuoksi minulla ei ole tällä hetkellä profiilikuvaa missään sosiaalisessa mediassa koska kuvien ottaminen ahdistaa. :( 

Vierailija
5/53 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään hän se täällä kerrottiin , perseesi ei ole tarpeeksi viehättävä.

Vierailija
6/53 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelime etukameralla otetut kuvat eivät vastaa todellisuutta.

Vierailija
7/53 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peili on totuudenmukaisempi kuin kuva.

Vierailija
8/53 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ketju

Vierailija
9/53 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomalaismiehet osoita kiinnostustaan naisille. Kun viehättävä tyttö tulee lähelle niin äkkiä katse puhelimeen. Epävarmuus vaivaa niin suomalaisnaisia kuin -miehiäkin.

Vierailija
10/53 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on lohdullinen tieto. Harmittaa, kun olen laittautunut ja katson peiliin ja totean itselleni näyttäväni tosi hyvältä ja ajattelen että voisi ottaa kuvan, niin fiilis menee pilalle kun näen itseni kuvassa/etukamerassa. Tämän takia olen alkanut aristella kaikkia kameroita, en halua esim. juhlissa olla kuvissa ollenkaan koska pelkään että niissäkin näyttäisin ihan hirveältä. :(

Vierailija
11/53 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suomalaismiehet osoita kiinnostustaan naisille. Kun viehättävä tyttö tulee lähelle niin äkkiä katse puhelimeen. Epävarmuus vaivaa niin suomalaisnaisia kuin -miehiäkin.

Ja monilla on se katse nauliintunut puhelimeen niin ettei edes huomata vaikka se unelmien kumppani istuisi vastapäätä junassa.

Vierailija
12/53 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mielestäni ihan kaunis kun katson peiliin, saan tosi paljon kehuja ulkonäöstäni ihan kaiken ikäisiltä miehiltä sekä naisilta.

Onpa rankka elämä. Toivottavasti löydät hyvän terapeutin. 

Vierailija
13/53 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkään selfiekuvat eivät vastaa todellisuutta. Valokuva kuuluu ottaa pidemmän matkan päästä etteivät kasvojen mittasuhteet vääristy. Tästä syystä en itse käytä ikinä selfieitä missään, kun en näytä niissä yhtään itseltäni eikä näytä lähes kukaan muukaan.

Vierailija
14/53 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteleeko peili oikeasti niin paljon?

Kyllä. 

Vierailija
15/53 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse havahduin rumuuteeni joitakin vuosia sitten itsestäni valokuvia nähtyäni, en ollut aiemmin lainkaan ymmärtänyt kuinka epäviehättävä todellisuudessa olen. Luulin koko ikäni ennen sitä, että olen nätti kuten muutkin ikäiseni naiset. En osannut yhdistää miesten kiinnostumattomuutta ullonäkööni, sillä en kyennyt havainnoimaan sitä realistisesti. Tämä oli minulle valtava shokki, ja olen siitä lähtien ollut todella masentunut asian vuoksi. Olen vain yksiselitteisesti ruma, eikä se asia mihinkään pehmeällä puheella muutu. Alapeukkua varmaan tulee koska täällä ei saisi edes mainita olevansa ruma. Sehän on "itsesääliä". Miehet ovat minua kohtaan joko välinpitämättömiä tai julmia, erittäin harvoin mukavia. Kun noin tapahtuu, on se harvinaista herkkua ja yllättää minut joka ikinen kerta. Silloinkin ne tilanteet ovat lähinnä platonisia. Ei minun tarvitse enää syytä sinkkuudelleni ihmetellä, eikä Ihmettele suoranaisesti muutkaan. Ei minulta esimerkiksi kysytä, että miksi olen sinkku. Parisuhde statukseni tila ei kiinnosta yhtään ketään. Kaikille on selvää, miksi en vain löydä miestä. Näin on ollut aina, ja olen asian pikkuhiljaa alkanut hyväksymään. Elämässä on niin paljon muutakin kuin parisuhde. Säästyypähän sydänsuruilta ja kaikelta deittailuun ja suhteisiin liittyvältä draamalta.

Vierailija
16/53 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa osoittaa mielenkiintoa, miehiä on opetettu nyt aika pitkään niin. Vaikka se Giletten mainos, be a better man vai miten se nyt oli. Siellä oli yksi mies menossa ilmaisemaan kiinnostustaan, ja toinen esti, että hei, älä ole kusipää, älä lähesty.

Vierailija
17/53 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän te haluatte uskoa...

Vierailija
18/53 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta en tiedä, mutta omalla kohdallani ylipaino toimii tehokkaana karkotteena. 10 kiloa ei vielä juurikaan miehiä haitannut, mutta siitä se kiinnostus tasaisesti hiipui kilojen kertyessä ja loppui kokonaan kun +20 kiloa tuli täyteen.

Nykyään olen kuin näkymätön.

Vierailija
19/53 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ketju

Se ketju missä luvattiin mies jokaiselle naiselle, jos kyykkää percnsä isoksi.

Vierailija
20/53 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkään selfiekuvat eivät vastaa todellisuutta. Valokuva kuuluu ottaa pidemmän matkan päästä etteivät kasvojen mittasuhteet vääristy. Tästä syystä en itse käytä ikinä selfieitä missään, kun en näytä niissä yhtään itseltäni eikä näytä lähes kukaan muukaan.

Tämä. Naiset tykkää noista läheltä otetuista selfieistä juuri siksi että ne saa silmät näyttämään isommilta ja etäämmällä toisistaan olevilta - feminiinisiltä. Ei mitään järkeä hakea seuraa ja ihailua epärealistisilla kuvilla - et sinä niitä kehuja saa, vaan se fantasiahahmosi, joka syntyy kun otat kuvan läheltä etukameralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän