Olen miettinyt syitä sille miksi en löydä seuraa eikä miehet juurikaan kiinnostu minusta missään
Tänään se selvisi kun päätin laittaa treffi-ilmoituksen nettiin ja otin useita kuvia, joista olisin sitten voinut valita että mikä on paras. Harmikseni olisin voinut valita vain sen vähiten kauheimman. Miten voi ihmisellä olla näin vääristynyt kuva itsestään? Valehteleeko peili oikeasti niin paljon? En minä ole itseäni kaunottarena pitänyt peiliin katsoessakaan, mutta kyllä sieltä sentään näkyy siedettävämmän näköinen otus kuin noissa ottamissani kuvissa.
Arvaatte varmaan, jäikö profiili tekemättä.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Itse havahduin rumuuteeni joitakin vuosia sitten itsestäni valokuvia nähtyäni, en ollut aiemmin lainkaan ymmärtänyt kuinka epäviehättävä todellisuudessa olen. Luulin koko ikäni ennen sitä, että olen nätti kuten muutkin ikäiseni naiset. En osannut yhdistää miesten kiinnostumattomuutta ullonäkööni, sillä en kyennyt havainnoimaan sitä realistisesti. Tämä oli minulle valtava shokki, ja olen siitä lähtien ollut todella masentunut asian vuoksi. Olen vain yksiselitteisesti ruma, eikä se asia mihinkään pehmeällä puheella muutu. Alapeukkua varmaan tulee koska täällä ei saisi edes mainita olevansa ruma. Sehän on "itsesääliä". Miehet ovat minua kohtaan joko välinpitämättömiä tai julmia, erittäin harvoin mukavia. Kun noin tapahtuu, on se harvinaista herkkua ja yllättää minut joka ikinen kerta. Silloinkin ne tilanteet ovat lähinnä platonisia. Ei minun tarvitse enää syytä sinkkuudelleni ihmetellä, eikä Ihmettele suoranaisesti muutkaan. Ei minulta esimerkiksi kysytä, että miksi olen sinkku. Parisuhde statukseni tila ei kiinnosta yhtään ketään. Kaikille on selvää, miksi en vain löydä miestä. Näin on ollut aina, ja olen asian pikkuhiljaa alkanut hyväksymään. Elämässä on niin paljon muutakin kuin parisuhde. Säästyypähän sydänsuruilta ja kaikelta deittailuun ja suhteisiin liittyvältä draamalta.
Minulla oli tismalleen sama kokemus. Lopetin haaveilun niiden valokuvien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin ihmettelen tätä, miksi ulkonäkö on joka keskustelussa niin hirveän tärkeää. Ihmisessä on paljon muutakin kuin naama tai kroppa. Siihenkin voisi panostaa, että oma mieli on kaunis, ja että tekee elämällään jotakin hyvää ja arvokasta, eikä aina vain se ulkonäkö merkitse kaikkea.
Mutta mun silmiin edes toiset ihmiset ei tosiaan näytä valokuvissa ja kasvotusten samalta, joten ei mitään yksittäistä valokuvaa kannata kauhistua tai myöskään ihastella erityisesti.
Ihanasti muotoiltu ja tuotu esille! Harmi vain, että kaikki eivät tätä lyhyen elämänsä aikana. Kiitos! ❤️
Sulla on varmaan hieman epäsymmetriset kasvot ja peilistä katsot niitä peilikuvana kun taas valokuvista oikein päin. Siksi pidät itseäsi kummallisen näköisenä kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään hän se täällä kerrottiin , perseesi ei ole tarpeeksi viehättävä.
No joke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mielestäni ihan kaunis kun katson peiliin, saan tosi paljon kehuja ulkonäöstäni ihan kaiken ikäisiltä miehiltä sekä naisilta.
Onpa rankka elämä. Toivottavasti löydät hyvän terapeutin.
Miksi täytyy pilkata toisia ja heidän murheitaan? Sulla varmasti paljon "oikeammat" ongelmat kerran vedät hernettä nenään toisten ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin ihmettelen tätä, miksi ulkonäkö on joka keskustelussa niin hirveän tärkeää. Ihmisessä on paljon muutakin kuin naama tai kroppa. Siihenkin voisi panostaa, että oma mieli on kaunis, ja että tekee elämällään jotakin hyvää ja arvokasta, eikä aina vain se ulkonäkö merkitse kaikkea.
Mutta mun silmiin edes toiset ihmiset ei tosiaan näytä valokuvissa ja kasvotusten samalta, joten ei mitään yksittäistä valokuvaa kannata kauhistua tai myöskään ihastella erityisesti.
Näinhän sitä haluaisi uskoa ja ajatella. Minäkin ajattelin näin ennen kuin menin treffipalstalle ja katselin miesten kuvia. Aika harva oli ulkoisesti mieleeni, vaikka yritin ajatella ettei ulkonäkö merkkaa. Kyllä se merkkaa. Yhden ulkoisesti kiinnostavan löysin ja hän oli tumma, rujon komea mutta samalla söpö kasvoiltaan koska hänellä oli pienet nallemaiset kiltit silmät ja hieman perunamainen nenä, mutta leuka ja muut kasvonpiirteet miehiset, sopivan treenattu karhumainen kroppa. Hänellä oli paljon tarjokkaita mitä en ihmettele yhtään. Oli sekä ulkoisesti että elämänarvoiltaan juuri sellainen mitä olin hakenut. No yllättäen hetken aikaa sain hänen kanssaan jutella jonka jälkeen hän katosi kuin tuhka tuuleen. Olisi niin kiva elää maailmassa jossa voisi vaan itse päättää kenestä kiinnostuu.
Kyllä pitää aika erikoinen nainen olla ettei miehet kiinnostu.
Ei heti tule mieleen yhtää esimerkkiä millainen sellainen nainen sitten olisi.
Vierailija kirjoitti:
Myös minä kuulun näihin naisiin joilta kukaan ei mitenkään kysele/ihmettele enkö ole löytänyt miestä tai miksei mulla ole miestä.
Pienet tissit? Suurin osa miehistä haikailee jättilollojen perään.
Selfieiden ottaminen on älyttömän vaikeaa. Mä sain ottaa varmaan 500 selfietä ennen kuin onnistuin saamaan aikaiseksi yhden julkaisukelpoisen. Kai siinäkin harjoitus tekisi mestarin, mutta en viitsi enää harjoitella, kun ei ole välttämätöntä.
Pyydä mieluummin vaikka jotain kaveria ottamaan sinusta kuvia. Ja älä kuitenkaan ole liian ankara itsesi suhteen.
Höpö löpö, ihan kaikennäköiset naiset saavat netissä vastauksia! Siellä on mm. tatuoituja, li havia, lävistettyjä, yh-äitejä yms. ja kaikki saavat vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän sitä haluaisi uskoa ja ajatella. Minäkin ajattelin näin ennen kuin menin treffipalstalle ja katselin miesten kuvia. Aika harva oli ulkoisesti mieleeni, vaikka yritin ajatella ettei ulkonäkö merkkaa. Kyllä se merkkaa. Yhden ulkoisesti kiinnostavan löysin ja hän oli tumma, rujon komea mutta samalla söpö kasvoiltaan koska hänellä oli pienet nallemaiset kiltit silmät ja hieman perunamainen nenä, mutta leuka ja muut kasvonpiirteet miehiset, sopivan treenattu karhumainen kroppa. Hänellä oli paljon tarjokkaita mitä en ihmettele yhtään. Oli sekä ulkoisesti että elämänarvoiltaan juuri sellainen mitä olin hakenut. No yllättäen hetken aikaa sain hänen kanssaan jutella jonka jälkeen hän katosi kuin tuhka tuuleen. Olisi niin kiva elää maailmassa jossa voisi vaan itse päättää kenestä kiinnostuu.
Netti on juuri tuon takia huono väylä.
Siinä still-kuvassa ei mitenkään välity mitään siitä ihmisestä.
Taannoin näin entisen työpaikkani minun-mielestäni-seksikkäimmän naisen kuvat fb:ssä jossain ryhmässä missä esiteltiin laihdutustuloksia. Ennen ja jälkeen kuvat. Jos en tietäisi muuta kuin ne kuvat niin tuskinpa klikkaisisin, jos jossain deittisivulla olisi niillä kuvilla. Havahdutti hiukan koska livenä pidin häntä suunnilleen vastustamattomana.
Oon miettinyt samaa. Löysin syyn mm. näistä: en käy missään, enkä tapaa ketään. Ei ole vara harrastaa mitään eikä käydä kuin ilmaistapahtumissa, joista en saa tietoa kun kunnan ilmaisjakelulehteä ei jakseta tänne jakaa ja tieto menoista on siinä.
Joten ei tässä muuta voi kuin mennä keskelle toria alasti kiljumaan, että hoi, miehet, tänne päin, tulkaa jo! Ekalle lohkeaa, muut jäävät ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös minä kuulun näihin naisiin joilta kukaan ei mitenkään kysele/ihmettele enkö ole löytänyt miestä tai miksei mulla ole miestä.
Kyselyt vähenee iän myötä. Nykyään myös muutenkin tiedostetaan koko ajan enemmän ettei kaikki etsi miestä/naista ollenkaan. Siksi sitä ei haluta udella. Myös hienotunteisuus lienee lisääntynyt. Ennenvanhaanhan sitä kyseltiin 10-vuotiaasta eteenpäin vähintään kaikkien sukulaisten toimesta - eikä se varmaan kenenkään mielestä ole ikinä mukavaa ollut :D
Jotkut onnistuu kuvissa, jotkut ei. Olen huomannut, että moni kuvissa hyvältä näyttävä työkaveri tai kaveri ei luonnossa ole lainkaan yhtä hyvän näköinen kuin kuvassa.
Minäkin näytän kuvissa (varsinkin tietystä kulmasta otetuissa) ihan järkylle, mutta silti on kumppanitarjokkaita aina riittänyt, suht laadukkaitakin sellaisia. Ja reaalissa monesti kehuttu missin näköiseksi. Olen tätä todellakin ihmetellyt, sillä en pidä itseäni mitenkään hyvännäköisenä - päin vastoin! Eiväthän ne kuvat valehtele.
En ole vieläkään löytänyt ilmiölle selitystä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin näiden olevan lähinnä niitä, jotka eivät itse huomaa tai halua huomata saamaansa huomiota.
Kyllä useimmissa tapauksissa jos mies jossain lähestyy niin ensin on tarvittu naiselta joku signaali että näin sopisi toimia. Väitän hyvin harvan miehen ihan puskista hyökkäävän. Se sitten että miten niitä signaaleja tulkitaan - oikein vai väärin - se on kokonaan toinen juttu eikä kuulu tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin näiden olevan lähinnä niitä, jotka eivät itse huomaa tai halua huomata saamaansa huomiota.
Kyllä useimmissa tapauksissa jos mies jossain lähestyy niin ensin on tarvittu naiselta joku signaali että näin sopisi toimia. Väitän hyvin harvan miehen ihan puskista hyökkäävän. Se sitten että miten niitä signaaleja tulkitaan - oikein vai väärin - se on kokonaan toinen juttu eikä kuulu tähän.
Juuri näin. Jotkut naiset skannaavat koko ajan ympäristöään ja pitävät iskuyrityksenä sitäkin että autosta ulos astuessa satut katsomaan viereiseen ruutuun yrittävää naiskuskia (vaikka oikeasti koitat vain suojella oveasi ja arvioida että mihinkä se mamma mahtaa sen corollansa nokan taittaa). On tapahtunut.
Toiset eivät huomaa tai ole huomaavinaan koko miestä vaikka päin kävelisi. On tapahtunut.
Esimerkkini ovat todellisesta elämästäni miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kyllä, näitä puskista hyökkääjiä todellakin on!😂