Olen miettinyt syitä sille miksi en löydä seuraa eikä miehet juurikaan kiinnostu minusta missään
Tänään se selvisi kun päätin laittaa treffi-ilmoituksen nettiin ja otin useita kuvia, joista olisin sitten voinut valita että mikä on paras. Harmikseni olisin voinut valita vain sen vähiten kauheimman. Miten voi ihmisellä olla näin vääristynyt kuva itsestään? Valehteleeko peili oikeasti niin paljon? En minä ole itseäni kaunottarena pitänyt peiliin katsoessakaan, mutta kyllä sieltä sentään näkyy siedettävämmän näköinen otus kuin noissa ottamissani kuvissa.
Arvaatte varmaan, jäikö profiili tekemättä.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin ihmettelen tätä, miksi ulkonäkö on joka keskustelussa niin hirveän tärkeää. Ihmisessä on paljon muutakin kuin naama tai kroppa. Siihenkin voisi panostaa, että oma mieli on kaunis, ja että tekee elämällään jotakin hyvää ja arvokasta, eikä aina vain se ulkonäkö merkitse kaikkea.
Mutta mun silmiin edes toiset ihmiset ei tosiaan näytä valokuvissa ja kasvotusten samalta, joten ei mitään yksittäistä valokuvaa kannata kauhistua tai myöskään ihastella erityisesti.
Nyt eletään todella ulkonäkökeskeistä aikaa ja miehet nyt ovat olleet kautta historian kiinnostuneita lähinnä naisten ulkonäöstä. Miehillä tärkeintä parisuhteen muodostamisen kannalta tärkeimpiä kriteereitä vaikuttaisi olevan lähinnä hiusten pituus ja perseen ja tissien koko ja muoto. Ikävää, mutta totta.
Kaikilla mun epäviehättävillä tuttavilla on paljon vientiä...
Vierailija kirjoitti:
Ehkeivät ole miesten silmissä niin epäviehättäviä kuin sinun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkeivät ole miesten silmissä niin epäviehättäviä kuin sinun?
Niin voi olla. Muiden naisten mielestä kyllä ovat 😂 miehillä voi olla eri maku. Yhden kaverin poikaystävä oli kyllä kehunut minun ulkonäköä hänelle eli ikävä kyllä tulee fiilis että mennään vaan sinne mistä helpoiten saa...
Vierailija kirjoitti:
Pienet tissit? Suurin osa miehistä haikailee jättilollojen perään.
Ehkä, mutta suurin osa tarkoitaa tuossa tapauksessa tyyliin 52% miehistä. Toisille se on pylly, ja kolmansille reidet. Kroppa on tärkeä.
Puuttuu luontainen karisma eikä asialle mitään voi tehdä. Sitä joko on tai ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää aika erikoinen nainen olla ettei miehet kiinnostu.
Ei heti tule mieleen yhtää esimerkkiä millainen sellainen nainen sitten olisi.
Musta on ollut kiinnostunut vain yksi mies elämäni aikana ja se oli n. 24 vuotta sitten. Suhteesta syntyi lapsi, joka onneksi ei ole perinyt rumuuttani. Ei tuokaan suhde kauaa kestänyt...
Tuon jälkeen ei enää mitään huomiota keltään mieheltä, vaikka joskus olin aktiivinen seuraa saamaan. Nyt en ole vuosiin enää jaksanut yrittää, koska en kiinnosta ketään, niin ei väkisin. Toki ikäkin alkaa tekemään tehtävänsä, kun olen jo 45v. Onhan tämä tietty hieman ikävää ollut, koska välillä kaipaisi hellyyttä ja jonkun kainaloon käpertymistä. Seksikin voisi olla ok, vaikka en yli 20 vuoteen olekaan sitä harrastanut, niin hieman jännittää osaako mitään tehdä ja onko se mukavaa.
Multakaan kukaan (mm. lähisukulaiset) ei koskaan kysele onko puolisoa tai miten menee miesrintamalla. Kaikki jotenkin olettaa että ikisinkku olen. Kaikki kai pitää itsestään selvänä, että en voi ketään saada. Omasta mielestäni luonne yms. on hyvä. Olen ystävällinen, iloinen, muut huomioonottava, sopuisa, jne..., mutta kun pärstä on mitä on, niin eihän näitä ominaisuuksia pääse kenellekään esittelemään. Tällaista elämä on, tasan ei käy onnen lahjat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä, mutta suurin osa tarkoitaa tuossa tapauksessa tyyliin 52% miehistä. Toisille se on pylly, ja kolmansille reidet. Kroppa on tärkeä.
Väittäisin että lähempänä 80 %.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väittäisin että lähempänä 80 %.
Ei tarvitse veikata, kun siitä on rutkasti kyselyjä ja jopa tutkimuksia, joista löytyy eri korrellatioitakin. Kuten että tissimiehet ovat tyhmempiä kuin pyllymiehet jotka ovat tyhmempiä kuin säärimiehet.
Kuka haluaa miehen, joka haluaa vain perseen, tissit, sääret tai anaalipanon, mutta naisella ihmisenä ja hänen persoonallisuudellaan ei ole mitään virkaa?
Älkää halutko idiootteja, niitä ei pidä päästä naimaan saati lisääntymään.
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa miehen, joka haluaa vain perseen, tissit, sääret tai anaalipanon, mutta naisella ihmisenä ja hänen persoonallisuudellaan ei ole mitään virkaa?
Älkää halutko idiootteja, niitä ei pidä päästä naimaan saati lisääntymään.
Kuka sanoi, että vain?
Älkää miehet halutko idioottinaisia, jotka haluaa vain ison ruhon, rahaa tai statusta, ...tai lapsiperheen toteutusta, mutta miehellä ihmisenä ei ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää aika erikoinen nainen olla ettei miehet kiinnostu.
Ei heti tule mieleen yhtää esimerkkiä millainen sellainen nainen sitten olisi.
Veikkaisin näiden olevan lähinnä niitä, jotka eivät itse huomaa tai halua huomata saamaansa huomiota.
Kyllä useimmissa tapauksissa jos mies jossain lähestyy niin ensin on tarvittu naiselta joku signaali että näin sopisi toimia. Väitän hyvin harvan miehen ihan puskista hyökkäävän. Se sitten että miten niitä signaaleja tulkitaan - oikein vai väärin - se on kokonaan toinen juttu eikä kuulu tähän.
Voi kyllä, näitä puskista hyökkääjiä todellakin on!😂
Aivan. Kuljen aina ihan omissa maailmoissani suunnilleen laput silmillä ja kyllä vaan ovat miehet lähestyneet. Ei ole minkäänlaisia signaaleja tarvittu.
Siinäpä se, tottahan noihin varmasti jokainen panostaa mutta eihän näillä ole mitään merkitystä pariutumisessa niin kauan kun/jos sitä ihanaa luonnettaan ei pääse edes näyttämään. Se kun nykyaikana on niin, että sen ulkokuoren pitää olla kunnossa ja sen perusteella sinuun halutaan edes tutustua.
Toki sanotaan että kokonaisuus on se mikä merkitsee, mutta kuitenkin ulkonäkö on se ainoa millä on merkitystä herääkö kiinnostusta tutustua siihen sisimpään/kokonaisuuteen vai ei.